ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

چکیده:             

این ویتامین در واقع هورمونی موسوم به هورمون استروئید است، و چنانچه پوست در معرض نور خورشید قرار گیرد به واسطه‌ی کلسترول در بدن تولید می‌شود.

به همین دلیل، اغلب ویتامین D منسوب به ویتامین نور خورشید است.

اما از آنجایی که این روزها امکان قرار گرفتن در معرض نور خورشید به حد کفایت وجود ندارد، ضرورت ایجاب می‌کند که افراد این ویتامین را از برنامه‌ی غذایی( یا مکمل‌ها) تامین نمایند.

مصرف ویتامین D از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا برای سلامت کامل ضروریست.

متاسفانه، تعداد انگشت‌شماری از غذاها حاوی مقادیر عمده‌ای ویتامین D هستند، به همین دلیل کمبود این ویتامین بسیار شایع است.

در واقع، بر اساس آمار منشر شده در سالهای ۲۰۰۶-۲۰۰۵، به طور قطع بیش از ۴۱.۶٪ از جمعیت امریکا از کمبود این ویتامین یا این هورمونِ حیاتی رنج می‌برند. در این گزارش  هر آنچه باید درباره‌ی ویتامین D بدانید گنجانده شده است.

 

مقدمه:

ویتامین دی یکی از ویتامین‌های لازم برای بدن و از ویتامین‌های محلول در چربی است ٬ که به رشد و استحکام استخوان‏ها از طریق کنترل تعادل کلسیم و فسفر کمک می‌کند.این ویتامین با ایجاد افزایش جذب فسفر و کلسیم از روده‌ها و کاهش دفع از کلیه به متابولیسم استخوان‌ها کمک می‌کند و همچنین از طریق ترجمه ژنهای هسته سلول به رشد سلول کمک می‌کند

 


لینک دانلود:


گزارش تخصصی فواید ویتامین ها و تاثیر آنها بر دانش آموزان


گزارش تخصصی فواید ویتامین ها و تاثیر آنها بر دانش آموزان

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصی فواید ویتامین D , گزارش تخصصی بهداشت , گزارش تخصصی مربی بهداشت , گزارش تخصصی معلم بهداشت , گزارش تخصصی دبیر بهداشت , گزارش تخصصی مربی بهداشت مدرسه , گزارش تخصصی مربی بهداشت مدارس , گزارش تخصصی در مورد مربی بهداشت , گزارش تخصصی ارزشیابی مربی بهداشت , گزارش تخصصی ارزشیابی سالانه مربی بهداشت , گزارش تخصصی مخصوص مربی بهداشت , نمونه گزارش تخصصی مربی بهداشت مدرسه , گزارش تخصصی راجع به مربی بهداشت , گزارش تخصصی در مورد مربی بهداشت مدرسه , گزارش تخصصی بهداشت مدرسه , گزارش تخصصی فواید ویتامین D و تاثیر آنها بر دانش آموزان , گزارش تخصصی مربی بهداشت متوسطه , دانلود برنامه سالانه مربی بهداشت , دانلود گزارش تخصصی بهداشت , سایت گزارش تخصصی , مربی بهداشت گزارش تخصصی , مربیان بهداشت , نمونه گزارش تخصصی بهداشتی , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی برای مربی بهداشت , گزارش تخصصی بهداشنت , گزارش تخصصی خوردن قرص آهن در دانش آموزان , گزارش تخصصی دبیر ب , تاریخ ارسال مطلب: [ جمعه 30 تير 1396 ] [ 11:13 ] , ,
ارسال توسط ali ahamadi

چکیده:

فعالیت های فوق برنامه مجموعه فعالیت های سازمان یافته و پیش بینی شده ای است که به منظور تثبیت ، تعمیق ، آشنایی و کارکرد عملی در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان درنظر گرفته می شود تا به رشد و تعالی ، شکوفایی استعدادها و مشارکت در برنامه های عملی کمک کند . این برنامه ها در پیشرفت آزمون و امتحانهای دانش آموزان نقش مهمی دارد. و در عرض برنامه ی درسی قرار گرفته است شود . فعالیت های فوق برنامه را می توان کلیه اعمالی دانست که در برنامه درسی روزانه برای آن ساعات به خصوص  پیش بینی نشده و هدف آن شناسایی و پرورشش استعدادهای نهفته دانش آموزان است. در این گزارش به خوبی آثار کلاسهای فوق برنامه را مورد بررسی قرار داده است.

مقدمه:

  فرآیند یاددهی و یادگیری ، فرآیند دو جانبه ای است که در آن یاددهی با ابتکار  و خلاقیت معلم و یادگیری بر اساس مفاهیم و اهداف درس است به نحوی که هر دو  طرف فر آیند ، معلم و متعلّم در این فعالیت مشارکت داشته باشند. 

فعالیت های فوق برنامه مجموعه فعالیت های سازمان یافته و پیش بینی شده ای است که به منظور تثبیت ، تعمیق ، آشنایی و کارکرد عملی در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان درنظر گرفته می شود تا به رشد و تعالی ، شکوفایی استعدادها و مشارکت در برنامه های عملی کمک کند . این برنامه ها در توسعه ی تجربیات تربیتی دانش آموزان نقش مهمی دارد (فراگیری مهارت های زندگی و حل مسئله ) ، در عرض برنامه ی درسی قرار گرفته است ، نیازهای فردی دانش آموزان و ویژگی های محلی و منطقه ای را مورد توجه قرار می دهد و بالاخره موجب غنای برنامه ی درسی می شود . فعالیت های فوق برنامه را می توان کلیه اعمالی دانست که در برنامه درسی روزانه برای آن ساعات به خصوص  پیش بینی نشده وو هدف آن شناسایی و پرورش استعدادهای نهفته دانش آموزان است .

 


لیننک دانلود:


گزارش تخصصی فعالیت های فوق برنامه کلاسی دانش آموزان


گزارش تخصصی فعالیت های فوق برنامه کلاسی دانش آموزان

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:فعالیتهای مکمل وفوق برنامه چیست , اهمیت فعالیتهای فوق برنامه , فعالیتهای فوق برنامه مدارس , بازدید در مدارس , غنابخشی به تدریس , پربار کردن ساعات تدریس , روشهای مفید کردن ساعات فوق برنامه آموزشگاه ها , مدیران مدارس و کلاسهای فوق برنامه , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , گزارش تخصصی رایگان , پکیج اقدام پژوهی , دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی معاون , گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصصی , دانلود پکیج کامل گزارش , ,
ارسال توسط ali ahamadi

چکیده:

فعالیت های فوق برنامه مجموعه فعالیت های سازمان یافته و پیش بینی شده ای است که به منظور تثبیت ، تعمیق ، آشنایی و کارکرد عملی در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان درنظر گرفته می شود تا به رشد و تعالی ، شکوفایی استعدادها و مشارکت در برنامه های عملی کمک کند . این برنامه ها در پیشرفت آزمون و امتحانهای دانش آموزان نقش مهمی دارد. و در عرض برنامه ی درسی قرار گرفته است شود . فعالیت های فوق برنامه را می توان کلیه اعمالی دانست که در برنامه درسی روزانه برای آن ساعات به خصوص  پیش بینی نشده و هدف آن شناسایی و پرورش استعدادهای نهفته دانش آموزان است. در این گزارش به خوبی آثار کلاسهای فوق برنامه را مورد بررسی قرار داده است.

مقدمه:

  فرآیند یاددهی و یادگیری ، فرآیند دو جانبه ای است که در آن یاددهی با ابتکار  و خلاقیت معلم و یادگیری بر اساس مفاهیم و اهداف درس است به نحوی که هر دو  طرف فر آیند ، معلم و متعلّم در این فعالیت مشارکت داشته باشند. 

فعالیت های فوق برنامه مجموعه فعالیت های سازمان یافته و پیش بینی شده ای است که به منظور تثبیت ، تعمیق ، آشنایی و کارکرد عملی در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان درنظر گرفته می شود تا به رشد و تعالی ، شکوفایی استعدادها و مشارکت در برنامه های عملی کمک کند . این برنامه ها در توسعه ی تجربیات تربیتی دانش آموزان نقش مهمی دارد (فراگیری مهارت های زندگی و حل مسئله ) ، در عرض برنامه ی درسی قرار گرفته است ، نیازهای فردی دانش آموزان و ویژگی های محلی و منطقه ای را مورد توجه قرار می دهد و بالاخره موجب غنای برنامه ی درسی می شود . فعالیت های فوق برنامه را می توان کلیه اعمالی دانست که در برنامه درسی روزانه برای آن ساعات به خصوص  پیش بینی نشده و هدف آن شناسایی و پرورش استعدادهای نهفته دانش آموزان است .

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی فعالیت های فوق برنامه کلاسی


گزارش تخصصی فعالیت های فوق برنامه کلاسی

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب: فعالیتهای مکمل وفوق برنامه چیست , اهمیت فعالیتهای فوق برنامه , فعالیتهای فوق برنامه مدارس , بازدید در مدارس , غنابخشی به تدریس , پربار کردن ساعات تدریس , روشهای مفید کردن ساعات فوق برنامه آموزشگاه ها , مدیران مدارس و کلاسهای فوق برنامه , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , گزارش تخصصی رایگان , پکیج اقدام پژوهی , دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی معاون , گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصصی , دانلود پکیج کامل گزارش , ,
ارسال توسط ali ahamadi
ارسال توسط ali ahamadi

 

راههايي پيشنهاد كرده و نحوه استفاده از روش ها را نيزمورد بحث قرار داده ایم.

كليد واژه‌ها(واژه‌هاي كليدي):انضباط هدف از نوشتن اين مقاله بررسي علل  بي انضباطي و كمك به مديران و معلمان براي برخورد با دانش آموزان بي نظم مي باشد. به اين منظور ابتدا بي انضباطي را در ديدگاه افراد مختلف تعريف نموده سپس تعريف نسبتاجامعی از آن ارائه می شودیکی از تعاریف مناسب عبارتست از: " انجام دادن هر عمل يا رفتار پذيرفته نشده و نا معقول توسط دانش آموزان كه سازماندهي كلاس و مدرسه را مختل يا تهديد به اخلال مي كنند و باعث كاهش كارايي معلم و دانش آموزان شده و معلم را در رسيدن به هدف اصلي خود كه همان ارتقای دانش آموزان است به چالش مي كشاند". راههایی براي پيش‌گيري اين عمل ارائه می شود. سپس علل بي‌انضباطي را بررسي كرده‌ و راههايي براي كاهش اين علل ارائه خواهد شد.

مقدمه:

دشواری کنترل دانش آموزان با توجه به ویژگی های سنی آنها روز به روز روبه افزایش است. بسیاری از معلمان و مدیران از برخورد با مسائل انضباطی دانش‌آموزان احساس ناتوانی می کنند و به طور معمول ممکن است برخورد های نامناسبی با این رفتار ها داشته باشند.

در زمينه‌ي بي ‌انضباطي دانش‌آموزان،معلمان بايد پاسخگوي سوالاتي از قبيل اين سوالات باشند.

1 –  بي‌انضباطي چيست و چگونه ميتوان انضباط را آموخت؟

2- چگونه می توان از بروز رفتار های نا مناسب دانش‌آموزان كه نظم و انضباط كلاس را مختل مي‌كنند جلوگيري كرد؟

3 – علل بي انضباطي دانش‌آموزان كدامند؟

4 – چگونه ميتوان اين رفتارهارا كاهش داد يا از بين برد ؟

در این مقاله سعی شده است بابررسی منابع علمی ونقد آنهابه سوالات فوق پاسخهای مناسب وکاربردی داده شود.

فهرست مطالب
چکیده: 2
مقدمه: 3
ده راهکار برای تعلیم وتربیت بهتر 4
با دانش آموزان مرتبط شویم 4
او را به سوی خوب بودن سوق دهیم 5
راهنمایی ها باید ساده کوتاه و کارا باشد 5
دوستی و رفاقت را شکوفا کنید 6
آموزش ها را به حد نیاز ارایه کنیم 6
آن چه را بیش از توان اوست، نخواهیم 7
به تغییرات حساس باشیم 7
با والدین ارتباط تنگاتنگ و صمیمی داشته باشیم 7
مشکلا ت رفتاری دانش‌آموز را جدی بگیریم 8
از الگوهای رفتاری و شیوه های تصحیح رفتارها آگاه باشیم 8
آموزش انضباط: 9
نتیجه: 12

منابع:

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی تعلیم و تربیت دانش آموزان


گزارش تخصصی تعلیم و تربیت دانش آموزان

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب: تعلیم و تربیت , دانلود , دانلود رایگان , دانلود رایگان گزارش تخصصی نکات تربیتی و آموزشی جهت تعلیم و تربیت بهتر دانش آموزان , دانلود گزارش تخصصی نکات تربیتی و آموزشی جهت تعلیم و تربیت بهتر دانش آموزان , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی نکات تربیتی و آموزشی جهت تعلیم و تربیت بهتر دانش آموزان , گزارش تخصصی نکات تربیتی و تعلیمی , مقاله , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , گزارش تخصصی رایگان , پکیج اقدام پژوهی , دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی معاون , گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصصی , دانلود پکیج کامل گزارش تخصصی , ن : ali ت : جمعه 19 خرداد 1396 ,
ارسال توسط ali ahamadi

 


 

عنوان انگليسي Ego Identity process Questionnaire
عنوان فارسي پرسشنامه فرآيند هويت ايگو
زبان فارسی
کاربرد ارزيابی هويت ايگو از دو بعد کاوش و تعهد.
منبع آدامز، شی و فيچ. Adams, Shea , Fitch
سال ساخت 1979
تعداد سوال 64 (فرم اوليه 24 سؤال دارد)
زير مقياس کاوش 32 سؤال. تعهد 32 سؤال .
نحوه اجرا قلم و کاغذی، فردی- خودگزارش‌دهی .مقياس 6 درجه‌ای ليکرت .کاملاً‌ مخالفم، نسبتاً مخالفم، موافقم، نسبتاً موافقم، کاملاً موافقم.
نحوه نمره دهي و تجزيه و تحليل فردی که نمره بالا در کاوش و تعهد بياورد به عنوان وضعيت اکتساب هويت و اگر نمره بالا در کاوش و نمره پايين در تعهد بياورد به عنوان وضعيت مهلت مجاز و حالت برعکس آن به عنوان تفويض اختيار و نمره پايين در هر دو به عنوان مرحله هويت نامتمايز درنظرگرفته می‌شود.


لین کدانلود:

دانلود پرسشنامه فرایند هویت ایگو آدامز( EIPQ) شی و فیچ

 




تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:,پرسشنامه فرایند هویت خود,EIPQ, آزمون, بالیستری و همکاران, پایایی, پرسشنامه, خرده مقیاس, دانلود پرسشنامه, دانلود رایگان, روایی, روایی و پایایی, سایت پرسشنامه علمی, طریقه نمره گزاری, فرایند هویت خود, فرایند هویت خود EIPQ, فرم بلند, فرم کوتاه, کلید, مقیاس, نحوه نمره گزاری, نمره گزاری, هنجار ایرانی,پرسشنامه هویت اجتماعی,پرسشنامه هویت اجتماعی صفاری نیا,پرسشنامه هويت اجتماعي,دانلود پرسشنامه هویت اجتماعی,دانلود رایگان پرسشنامه هویت اجتماعی,پرسشنامه ی هویت اجتماعی,پرسشنامه رایگان هویت اجتماعی,پرسشنامه تاثیر اینترنت بر هویت اجتماعی,پرسشنامه هویت,پرسشنامه هویت سازمانی,پرسشنامه هویت دینی,پرسشنامه هویت ملی,پرسشنامه هویت برند,پرسشنامه هویت جنسیتی,پرسشنامه هویت فرهنگی,پرسشنامه هویت قومی,پرسشنامه هویت سازمانی چنی,پرسشنامه هویت سازمانی مایل و اسفورش,دانلود پرسشنامه هویت سازمانی,دانلود رایگان پرسشنامه هویت سازمانی,دانلود پرسشنامه هویت سازمانی چنی,پرسشنامه استاندارد هویت سازمانی,پرسشنامه هویت یابی سازمانی,پرسشنامه رایگان هویت سازمانی,دانلودرایگان پرسشنامه هویت سازمانی چنی,پرسشنامه هویت دینی و ملی,پرسشنامه هویت دینی کراسکیان,دانلود پرسشنامه هویت دینی,پرسشنامه سنجش هویت دینی,پرسشنامه هویت ملی لطف آبادی,پرسشنامه هویت ملی و مذهبی,پرسشنامه هویت ملی مذهبی,دانلود پرسشنامه هویت ملی,پرسشنامه استاندارد هویت ملی,دانلود پرسشنامه هویت برند,دانلود رایگان پرسشنامه هویت برند,پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان,دانلود پرسشنامه هویت جنسیتی,دانلود پرسشنامه هویت فرهنگی,پرسشنامه هویت قومی فینی,پرسشنامه هویت قومی چندگانه,دانلود پرسشنامه هویت قومی,
ارسال توسط ali ahamadi

مقدمه:

 

استفاده مطلوب از روش هاي مناسب فرهنگي و آموزشي به منظور دستيابي به رشد و تعالي جامعه در زمينه هاي مختلف بسيار موثر و مفيد است . گستردگي و اهميت پديده ورزش و تربيت بدني و اثرات مفيد آن به ويژه در سطح جامعه ، ضرورت توجه بيشتري را به اين مهم معطوف مي سازد. گستردگي و عمق علوم در جهان امروز اقتضا مي كند تا انسان مناسب ترين ابزار دستيابي به اطلاعات را براي تكميل دانستنيهاي خود به كار بگيرد و اين امر زماني حساسيت و اهميت خود را جلوه گر مي سازد كه موضوع جنبه تخصصي نيز داشته باشد . در ميان رشته هاي متنوع علمي (( تربيت بدني و ورزش )) دستخوش تحولاتي اساسي شده است و در حال حاضر دنيايي از معارف در اين رشته علمي پيش روي بشر قرار گرفته است . بدون شك عدم به كارگيري علوم گوناگون ورزشي ، راه پيشرفت مستمر را سد خواهد كرد . رشته هاي مختلف ورزشي نيز داراي پيچيدگي ها و ابعاد تخصصي فراواني مي باشند و آگاهي و شناخت نسبت به اين جنبه هاي مختلف تخصصي عامل مهمي در كسب موفقيت در آن رشته خاص مي باشد.



لینک دانلو:

گزارش تخصصی هندبال


گزارش تخصصی هندبال





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصي هندبال، گزارش تخصصی تربیت بدنی، گزارش تخصصی تربیت بدنی ابتدایی، گزارش تخصصی تربیت بدنی رایگان، گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی، گزارش تخصصی درس تربیت بدنی، گزارش تخصصی دبیران تربیت بدنی، گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی، گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی، نمونه گزارش تخصصی تربیت بدنی، تدوین گزارش تخصصی تربیت بدنی، گزارش تخصصی درس تربیت بدنی ابتدایی، گزارش تخصصی تربیت بدنی در مدارس، گزارش تخصصی ورزش، گزارش تخصصی درس ورزش، گزارش تخصصی دبیر ورزش، گزارش تخصصی معلم ورزش، گزارش تخصصی مربی ورزش، گزارش تخصصی آموزگار ورزش، گزارش تخصصی درباره درس ورزش، گزارش تخصصی در مورد درس تربیت بدنی، گزارش تخصصی در مورد درس ورزش و فعالیت های بدنی، پکیج گزارش تخصصی، گزارش تخصصی Doc، گزارش تخصصی رایگان، پکیج اقدام پژوهی، دانلود رایگان گزارش تخصصی، دانلود گزارش تخصصی، دانلود گزارش تخصصی دبیران، دانلود گزارش تخصصی مدیران، دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه، دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی، گزارش تخصصی، گزارش تخصصی دبیران، گزارش،,
ارسال توسط ali ahamadi

چکیده:             

این ویتامین در واقع هورمونی موسوم به هورمون استروئید است، و چنانچه پوست در معرض نور خورشید قرار گیرد به واسطه‌ی کلسترول در بدن تولید می‌شود.

به همین دلیل، اغلب ویتامین D منسوب به ویتامین نور خورشید است.

اما از آنجایی که این روزها امکان قرار گرفتن در معرض نور خورشید به حد کفایت وجود ندارد، ضرورت ایجاب می‌کند که افراد این ویتامین را از برنامه‌ی غذایی( یا مکمل‌ها) تامین نمایند.

مصرف ویتامین D از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا برای سلامت کامل ضروریست.

متاسفانه، تعداد انگشت‌شماری از غذاها حاوی مقادیر عمده‌ای ویتامین D هستند، به همین دلیل کمبود این ویتامین بسیار شایع است.

در واقع، بر اساس آمار منشر شده در سالهای ۲۰۰۶-۲۰۰۵، به طور قطع بیش از ۴۱.۶٪ از جمعیت امریکا از کمبود این ویتامین یا این هورمونِ حیاتی رنج می‌برند. در این گزارش  هر آنچه باید درباره‌ی ویتامین D بدانید گنجانده شده است.

 

مقدمه:

ویتامین دی یکی از ویتامین‌های لازم برای بدن و از ویتامین‌های محلول در چربی است ٬ که به رشد و استحکام استخوان‏ها از طریق کنترل تعادل کلسیم و فسفر کمک می‌کند.این ویتامین با ایجاد افزایش جذب فسفر و کلسیم از روده‌ها و کاهش دفع از کلیه به متابولیسم استخوان‌ها کمک می‌کند و همچنین از طریق ترجمه ژنهای هسته سلول به رشد سلول کمک می‌کند.

منبع اصلی دریافت این ویتامین بجز منابع گیاهی مثل غلات و حیوانی مثل ماهی ساردین و شیر ٬ نور آفتاب است. کمبود این ویتامین همچنین باعث پوکی استخوان در کهنسالی می‌گردد

1- ویتامین دی به بدن برای جذب کلسیم کمک می کند در کودکان کمبود ویتامین D باعث مشکلات استخوانی نظیر نرمی استخوان می شود.

 

ویتامین D چیست؟

ویتامین D در زمره‌ی ویتامین‌های محلول در چربی( A,D,EوK) به شمار می‌رود، این بدان معناست که در چربی یا روغن حل می‌شود و می‌تواند برای مدت طولانی در بدن ذخیره گردد.

در واقع ۲ نوع اصلی از آن در مواد غذایی یافت می‌شود



لینک دانلود:


گزارش تخصصی فواید ویتامین D و تاثیر آنها بر دانش آموزان

گزارش تخصصی فواید ویتامین D و تاثیر آنها بر دانش آموزان

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:: گزارش تخصصی فواید ویتامین D , گزارش تخصصی بهداشت , گزارش تخصصی مربی بهداشت , گزارش تخصصی معلم بهداشت , گزارش تخصصی دبیر بهداشت , گزارش تخصصی مربی بهداشت مدرسه , گزارش تخصصی مربی بهداشت مدارس , گزارش تخصصی در مورد مربی بهداشت , گزارش تخصصی ارزشیابی مربی بهداشت , گزارش تخصصی ارزشیابی سالانه مربی بهداشت , گزارش تخصصی مخصوص مربی بهداشت , نمونه گزارش تخصصی مربی بهداشت مدرسه , گزارش تخصصی راجع به مربی بهداشت , گزارش تخصصی در مورد مربی بهداشت مدرسه , گزارش تخصصی بهداشت مدرسه , گزارش تخصصی فواید ویتامین D و تاثیر آنها بر دانش آموزان , گزارش تخصصی مربی بهداشت متوسطه , دانلود برنامه سالانه مربی بهداشت , دانلود گزارش تخصصی بهداشت , سایت گزارش تخصصی , مربی بهداشت گزارش تخصصی , مربیان بهداشت , نمونه گزارش تخصصی بهداشتی , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی برای مربی بهداشت , گزارش تخصصی بهداشنت , گزارش تخصصی خوردن قرص آهن در دانش آموزان , گزارش تخصصی دبیر ب , تاریخ ارسال مطلب: [ جمعه 30 تير 1396 ] [ 11:13 ] , ,
ارسال توسط ali ahamadi

 

چکیده

با توجه به مراحلی که اجراکردم و براساس مشاهداتم ازوضعیت روحی دانش آموزان وحضورشان در نماز، به این نتایج دست یافتم:

دانش آموزان بدون اکراه ، در وقت مقرر اقدام به گرفتن وضوکرده و برای نماز آماده می‌شوند.

آنان بدون کمرویی ،اشکالاتی را که با آن مواجه می‌شوند ، می‌پرسند.

میزان مشارکتشان در آماده کردن محل نماز ،نشان از علاقه ی آنان دارد

شمارش دانش آموزان در هنگام نماز خواندن نشان از افزایش تعداد شرکت کنندگان دارد

تمام همکاران در این پژوهش بیان نمودند که این موفقیت بر اساس کارهایی بوده که با هم انجام داده بودیم خوشحال بودند و مرا تشویق به ادامهٔ کارهایی نظیر این کار نمودند ودرخواست کردند نسخه ای از کارم را در اختیارشان قرار دهم . اولیاء نیز بیان داشتند که فرزندانشان به نماز اهمیت می‌دهند ، والدین می‌گفتند : هر جای نماز و یا وضو اشتباه می‌کنیم ،اشتباه ما را گوشزد کرده و اصلاح می‌نمایند .

با تلاش مداومی که در طول حدود 4 ماه داشتم ، توانستم با کمک همکارانم با گرد آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن‌ها اقداماتی انجام دهم که نتیجهٔ آنان به این شرح است :

1- اشکالات نماز وشرایط برگزاری نماز جماعت دانش آموزان به طور کامل رفع شده است .

2- دانش آموزان با اشتیاق واز روی اختیار هر روز خودشان مقدمات برگزاری نماز را مهیا می‌کنند.

3- گفته‌های والدین آن‌ها واشتیاق و رفتارشان ، نشان می‌دهد که نسبت به خواندن نماز علاقمندی نشان داده وچنان چه این روش در سال‌های بعد پیگیری شود ،این امر بیشتر ملکة وجود آنان خواهد شد .

4-  طبق گفتهٔ والدین ،دانش آموزان نه فقط خود نماز می‌خوانند، بلکه در خانواده نیز اقدام به رفع اشکال وضو و نماز والدین و دیگر اعضای خانودهٔ خود می‌نماید.

5- آن‌ها بدون احساس کمرویی هر جا به اشکالی برخورد می‌کنند، با من در میان        می‌گذارند . این نشان می‌دهد که هم از نظر روحیه وهم از نظر رشد اجتماعی متحول شده‌اند .

6- همکاران از این پیشامد بسیار خوشحال‌اند و من می‌توانم آن‌ها را تشویق به انجام پژوهش بنمایم؛ چون یکی از اهداف آموزش وپرورش تربیت معلمان پژوهنده است .



لینک دانلود:

اقدام پژوهی نحوه علاقه مند کردن دانش اموزان به نماز


اقدام پژوهی نحوه علاقه مند کردن دانش اموزان به نماز

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:,اقدام پژوهی نماز,اقدام پژوهی نماز جماعت,اقدام پژوهی نماز جماعت دانش آموزان,اقدام پژوهی نماز در مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی نماز ابتدایی,اقدام پژوهی نماز دبیرستان,اقدام پژوهی نماز راهنمایی,اقدام پژوهی درباره نماز,اقدام پژوهی آموزش نماز,اقدام پژوهی در مورد نماز,اقدام پژوهی درباره نماز جماعت,نمونه اقدام پژوهی نماز جماعت,اقدام پژوهی درمورد نماز جماعت,اقدام پژوهی با موضوع نماز جماعت,اقدام پژوهی در مورد نماز جماعت,اقدام پژوهی درباره ی نماز,نمونه اقدام پژوهی درباره نماز,نمونه اقدام پژوهی در مورد نماز,تحقیق اقدام پژوهی در مورد نماز,اقدام پژوهی در باره نماز جماعت,
ارسال توسط ali ahamadi

چکیده گزارش:

 

از مهم‌ترین ویژگی‌های دانش‌آموزان متوسطه، الگوپذیری از معلمان درس معارف اسلامی است. در این پژوهش، محقق با نظرخواهی از دانش‌آموزان، به بررسی نقش رفتارهای اخلاقی دبیران معارف اسلامی در الگوپذیری اخلاقی دانش‌آموزان، شیوه درست و مؤثر برخورد و تعامل دبیران معارف اسلامی با دانش‌آموزان بپردازد. محقق در این پژوهش، افزون بر مطالعات کتابخانه‌ای، با اجرای پرسش‌نامة محقق‌ساخته، به انجام مطالعات میدانی اقدام کرده استجامعة آماری، 15924 نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد بوده است. نمونة آماری بر اساس فرمول کوکران به تعداد 312 نفر تعیین شد، ولی برای ارتقای دقت پژوهش این آمار به 400 نفر افزایش یافت. بر اساس روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای، جامعة آماری تعیین، و پژوهش در میان آنان به اجرا در آمد. حاصل این پژوهش این است که، خوش‌خلقی دبیران معارف اسلامی، از میان تمام عوامل ذکرشدة مؤثر در الگوپذیری دانش‌آموزان، بالاترین میزان تأثیرگذاری را دارد.

مقدمه گزارش:

پژوهش در قلمرو تربیت اخلاقی با رویکردی اسلامی و تلاش برای رسیدن به الگویی کاربردی - که هماهنگ با آموزه‌ها و مبانی جهان‌بینی و ارزشی اسلام باشد و از سویی بتواند در یک محیط تربیتی اسلامی به کار آید - نیازمند پاسخ به پرسش‌های اساسی بسیاری است؛ پاسخ‌هایی که هر کدام یک پژوهشی جداگانه می‌طلبد.

یکی از عوامل مهم و اثرگذار بر شکل‌گیری و دگرگونی‌های شخصیت انسان، شرایط مختلف محیطی اعم از زمان، مکان و یا محیط انسانی و اجتماعی است. در بسیاری از موارد، تغییر محیط و فراهم ساختن محیط تربیتی مساعد و مناسب، می‌تواند رفتار و افکار و خصلت‌های متربی را تغییر دهد و ویژگی‌های جدیدی را در وی جایگزین سازد. مبنای روان‌شناختی این روش، اصل تأثیرپذیری انسان از شرایط محیطی است که در ضمن نظریة یادگیری اجتماعی بیان می‌شود

 


لینک دانلود:


نمونه گزارش تخصصی معارف اسلامی


نمونه گزارش تخصصی معارف اسلامی

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:خرید گزارش تخصصی معارف اسلامی,دانلود گزارش تخصصی اسلامی معارف,فایل ورد و کامل گزارش تخصصی معارف,گزارش تخصص,گزارش تخصصی معارف اسلامی,گزارش تخصصی دینی,گزارش تخصصی دین و زندگی,گزارش تخصصی درس دینی,گزارش تخصصی معلم دینی,گزارش تخصصی معلمان دینی,گزارش تخصصی درس دینی و عربی,گزارش تخصصی درس دین و زندگی,پکیج گزارش تخصصی,گزارش تخصصی Doc,گزارش تخصصی رایگان,پکیج اقدام پژوهی,دانلود رایگان گزارش تخصصی,دانلود گزارش تخصصی,دانلود گزارش تخصصی دبیران,دانلود گزارش تخصصی مدیران,دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه,دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی,گزارش تخصصی دبیران,گزارش تخصصی مدیران,گزارش تخصصی معاون,گزارش تخصصی معاون مدارس,گزارش تخصصی معلمان,پکیج,پکیج کامل,پکیج کامل گزارش تخصصی,خرید پکیج کامل گزارش تخصصی,دانلود پکیج کامل گزارش،,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی