ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

چکیده گزارش:

 

در چند دهه اخير، هيچ يک از موضوع‌هاي درسي در سطح جهاني، به اندازه دروس علوم تجربي دچار تغيير و تحول نشده است. گر چه محتواي درسي علوم تجربي به خودي خود به دليل پيشرفت فزاينده علم و دانش بشري، روز به روز جديدتر و فربه‌تر مي‌شوند، ولي اين تغيير تنها از جنبه محتوايي، آموزش علوم را در بر نمي‌گيرد. ويژگيهای عصر کنونی ايجاب مي‌كند تا برنامه‌های آموزشی علوم تجربي  به نحوی ساماندهی گردند تا با بهره‌گيري از آنها، همة تواناييهای شناختی و شخصيتی دانش‌آموزان رشد کرده و فراگيران با برخورداري از مزاياي علوم و فناوري، توانمنديهای لازم برای رويارويي با تحولات جديد را کسب نمايند.

 

مقدمه گزارش:

 

در برنامه‌های درسی جديد علوم تجربي و روشهای آموزش آن، تأکید اساسی بر روشهایی است که در آنها دانش‌آموز نقش فعالي دارد. در این روشها نقش اصلی در فرآیند یادگیری به عهده دانش‌آموز است، و اوست که این فرآیند را به پیش می‌برد. بنابراین، سایر عوامل مانند محتوای آموزشی، تجهیزات و ابزارهای آموزشی و اقدامات معلم همگی در ارتباط با دانش‌آموز معنی و مفهوم پیدا می‌کنند. معلم در این روشها نقش جهت دهنده و سازمان دهنده را دارد و می‌کوشد تا فعالیتهای دانش‌آموزان را متناسب با هدفهای درس در مسیر صحیح پیش ببرد.



لینک دانلود:

گزارش تخصصی معلمان علوم تجربی


گزارش تخصصی معلمان علوم تجربی

 





ارسال توسط ali ahamadi

چکیده

پژوهشگر با استناد به اینکه دانش آموزان زیادی وجود دارند که در درس املا دچار اختلال هستند و نسبت به اشتباهاتی که مرتکب می‌شوند ارزشیابی کمتری می‌گیرند و این امر باعث دلسردی آن‌ها نسبت به درس می‌شود.

معمولاً معلمان و والدین برای تقویت املا نوشتن باید به راههای مختلفی بیاندیشند و به دلیل اینکه انواع اشتباهاتی که دانش آموز مرتکب می‌شود از یک نوع و از یک سنخ نیستند تا بتوان با اتخاذ یک روش همه آن اشتباهات را از بین برد وبه پیشرفت وی اطمینان یافت.

بنا براین ما باید در املا از روش‌های چند یادگیری برای افزایش مهارت املا استفاده کنیم. لذ

 


لینک دانلود:

مقاله راهکارهای تقویت املای پایه اول ابتدایی


مقاله راهکارهای تقویت املای پایه اول ابتدایی

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:,مقالات املاک,مقالات املاک و مستغلات,مقاله املاک,مقاله املاک و مستغلات,مقاله املاک و مستغلات Reet,مقالات حقوق املاک,مقالات حقوقی املاک,مقالات مشاور املاک,مقالات حقوق ثبت املاک,مقاله درباره املا,مقاله درباره حقوق املاک,تحقیق درباره املا,تحقیق درباره املا و انشا,مقاله درباره مشاور املاک,مقاله درباره تقویت املا,مقاله درباره ثبت اسناد و املاک,مقاله ثبت املاک,مقاله ثبت اسناد و املاک,مقاله حقوق ثبت املاک,مقاله در مورد ثبت املاک,مقاله در مورد حقوق املاک,تحقیق درباره حقوق املاک,مقالات املاء,مقالة فيها اخطاء املائية,مقالات فيها اخطاء املائية,مقاله املا نویسی,مقاله حسابداری املاک,مقاله حقوق املاک,مقاله مشاور املاک,
ارسال توسط ali ahamadi



 

چکیده

پژوهشگر با استناد به اینکه دانش آموزان زیادی وجود دارند که در درس املا دچار اختلال هستند و نسبت به اشتباهاتی که مرتکب می‌شوند ارزشیابی کمتری می‌گیرند و این امر باعث دلسردی آن‌ها نسبت به درس می‌شود.

معمولاً معلمان و والدین برای تقویت املا نوشتن باید به راههای مختلفی بیاندیشند و به دلیل اینکه انواع اشتباهاتی که دانش آموز مرتکب می‌شود از یک نوع و از یک سنخ نیستند تا بتوان با اتخاذ یک روش همه آن اشتباهات را از بین برد وبه پیشرفت وی اطمینان یافت.

بنا براین ما باید در املا از روش‌های چند یادگیری برای افزایش مهارت املا استفاده کنیملذا من در این اقدام پژوهی به این نکته اشاره می‌نمایم.

کلید واژه: دانش آموز – پایه اول ابتدایی - املا – مهارت – تقویت

 

مرحله اول (موضوع پژوهش)

چگونه توانستم املای دانش آموزم را تقویت نمایم؟

شنیدن و خواندن وسیله ای است برای پی بردن به افکار دیگران و گفتار و نوشتن وسیله است برای آگاه ساختن دیگران از مقاصد و افکار خودبنا براین تمام تلاش و کوشش‌هایی که در زمینه آموزش زبان فارسی در دبستان انجام می‌گیرد باید در جهت پرورش ارکان چندگانه آن یعنی شنیدن، گفتن، خواندن و نوشتن باشد.

مرحله دوم (توصیف مسأله)

اینجانب ..........................، دارای مدرک فوق دیپلم آموزش ابتدایی، مدت ............سال سابقه خدمت در مقطع ابتدایی را در پایه‌های مختلف داشته‌ام. در سال جاری در دبستان دخترانه ................ مشغول به خدمت بودم.

مقطع ابتدایی زیر بنای مقاطع دیگر تحصیلی می‌باشد و در مقطع ابتدایی نیز پایه اول اساس پایه‌های دیگر می‌باشد و هر چقدر دانش آموزان در این پایه بهتر آموزش ببینند در پایه‌های دیگر راحت تر هستند و بالعکس؛ درپایه اول دو درس ریاضی و فارسی (قرائت فارسی و املای فارسیکلیدی هستند و بیشترین ساعات به این دودرس اختصاص می‌یابد و از بین دو درس ذکر شده درس فارسی از اهمیت دو چندانی برخوردار می‌باشد.

طوری که بدون یادگیری درس فارسییادگیری دروس دیگر تقریباً غیر ممکن می‌باشد.

بعد از گذشت چند هفته از آغاز سال تحصیلی با تصحیح املای مهدی متوجه شدم که او در ن



لینک دانلود:

اقدام پژوهی تقویت املای پایه اول ابتدایی


اقدام پژوهی تقویت املای پایه اول ابتدایی

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:,اقدام پژوهی املا,اقدام پژوهی املا اول ابتدایی,اقدام پژوهی املا پایه سوم,اقدام پژوهی املا دوم ابتدایی,اقدام پژوهی املا ابتدایی,اقدام پژوهی املا پنجم,اقدام پژوهی املا سوم ابتدایی,اقدام پژوهی املا راهنمایی,اقدام پژوهی املاء,اقدام پژوهی املا پایه چهارم,اقدام پژوهی املای اول ابتدایی,اقدام پژوهی املای دوم ابتدایی,اقدام پژوهی املا اول دبستان,اقدام پژوهی درس املا اول ابتدایی,اقدام پژوهی املا پایه اول ابتدایی,نمونه اقدام پژوهی املا اول ابتدایی,اقدام پژوهی درس املا دوم ابتدایی,اقدام پژوهی درس املا مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی املا دبستان,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی املا,اقدام پژوهی املا کلاس پنجم,اقدام پژوهی درس املا سوم ابتدایی,اقدام پژوهی املای راهنمایی,اقدام پژوهی املا مقطع راهنمایی,اقدام پژوهی املای فارسی,
ارسال توسط ali ahamadi

چکیده گزارش:

تحقیق حاضر مربوط به مسأله ی بی­علاقه­گی، بی­توجهی و غیر­فعال بودن اغلب دانش­آموزان درانجام فعالیت­های درس ریاضی و رضایت بخش نبودن نتایج آزمون های عملکردی آنان بوده و هدف از انجام این تحقیق، افزایش میزان علاقه­مندی دانش­آموزان دوره اول ابتدایی به درس ریاضی و انجام فعالیت­های آن دردرس مورد نظر بوده است. بر این اساس، پژوهشگر با استفاده از روش­های علمی به منظور کسب داده­های لازم، از منابع گوناگون تحقیق مانند: همکاران و مدیر، سرگروه آموزشی درس ریاضی، دانش­آموزان و والدین آن­ها، کتاب­ها، مجلات، اینترنت،  بررسی کارنامه­ی تحصیلی و ارزیابی نتایج آزمون­های برگزار شده، به تجزیه و تحلیل آن­ها جهت شناسایی عوامل موثر در ایجاد مسأله و یافتن راه­حل­های پیشنهادی پرداخت. سپس به انتخاب چندین راهکار عملی از میان راه حل­های پیشنهادی مبادرت ورزید. آن گاه پس از اعتبار بخشی توسط گروه پژوهش، به اجرای راه­حل­های انتخابی اقدام نمود که عبارت بودند از: 1. تنظیم جدولی به منظور ارزش­یابی تشخیصی و تکوینی و تعیین روش تدریس2.  تشکیل انجمن کودکان ریاضی­دان 3. تنظیم فرم ارزش­یابی فعالیت­های عملکردی دانش­آموزان تنظیم شبکه­ی تلوزیونی ویژه­ی دان اموزان. لازم به ذکر است، پژوهشگر موفق گردید تا فراوانی دانش­آموزان علاقه­مند به یادگیری مفاهیم ریاضی را افزایش دهد.


لین کدالنود:

گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی

گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصی ریاضی , گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول , گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی دوم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی چهارم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم , گزارش تخصصی ریاضی پایه اول ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی ششم , گزارش تخصصی ریاضی راهنمایی , گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه اول , گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه دوم , گزارش تخصصی درس ریاضی اول ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی دوم دبستان , گزارش تخصصی درس ریاضی دوم ابتدایی , گزارش تخصصی درس فارسی اول ابتدایی , گزارش تخصصی درس ریاضی سوم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی چهارم دبستان , گزارش تخصصی درس ریاضی چهارم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی پایه چهارم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی ششم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی پایه ششم , گزارش تخصصی درس ریاضی راهنمایی , ن : ali ت : چهارشنبه 4 مرداد 1396 ,
ارسال توسط ali ahamadi

مقدمه

اقرأباسم ربک الذی خلق بخوان به نام پروردگاری که تورا خلق کرده است(سوره علق آیه خواندن از جمله وسایل مهم فهمیدن در دنیای کنونی است. فرد می‌تواند نتیجه‌ی تحقیقات و مطالعات دیگران را که مدّت‌ها به درازا کشیده است، را ازطریق خواندن در مدّت زمان کوتاهی فرا گیرد. خوب خواندن از عوامل مهّم پیشرفت و سرگرمی ولذّت بردن ورفع خستگی است. امروز باید به کودکان خود خواندن را بیاموزیم تا فردادبتوانند بخوانند ویاد بگیرند. نکته‌ی مهّم در امر خواندن توجّه وتأکید بر امر فهمیدن می‌باشد نه صرفاً که به صورت عادت در آمده است. کی از علل ضعف دانش آموزان در درورس مخصوصاً ضعف در حل کردن مسئله‌های ریاضی و نفهمیدن آن‌ها مربو ط به ناتوانی آن‌ها در روخوانی و عدم درک آنچه مطالب می‌باشد. اغلب مشاهده می‌شود دانـش آموزی مطلبی را می‌خواند یا اولیـای او عقیده دارند مرتّب درس می‌خواند اما نمی‌فهمد یا دانش آموز دیگری با وجود این که تلاش می‌کند اما در املانویسی مشکل دارد تمام این اشکالات بر می‌گردد به ضعف دانش- آموز در روخوانی و آگاه نبودن او به روش مطالعه. یک معلّم آگاه وعلاقه مند به شغل معلّمی باید ابتداروشهای مطالعه وروان خوانی را به دانش آموزان خود بیاموزد وسپس در پی برطرف کردن اشکالات در دروس دیگر باشد و این مقدور نمی‌باشد مگر این که خود معلّم از روش‌های مختلف مطالعه و روان خوانی اطّلاع کافی داشته باشد.

 

 

 

 

 

توصیف وضع موجود

اینجانب ............... سابقه خدمت در آموزش پرورش را دارم. در سال جاری به عنوان معلم اول ابتدایی آموزشگاه ………. واقع در شهر ....... خدمت می‌کنم. مدرسه از نظر امکانات کافی برای بهتر آموزش بچه‌های و روخوانی آن‌ها در در درس فارسی اول ابتدایی برخوردار نیست و به دلیلل داشتن امکانات محدود تصمیم بر آن نهاده‌ام که راهکارهای را برای بهتر شدن روخوانی دانش آموزانم ارائه دهم.

توصیف وضع مطلوب

-آشنایی بیشتر با روش‌ها وراه کارهایی جهت بهتر خواندن.

-پی بردن به نقش خواندن در پیشرفت دروس دیگر.

 


لینک دانلود:

 

 

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی روخوانی فارسی,اقدام پژوهی روخوانی قرآن,اقدام پژوهی روخوانی,اقدام پژوهی در مورد روخوانی,اقدام پژوهی فارسی اول ابتدایی,اقدام پژوهی املا دوم ابتدایی,اقدام پژوهی املا اول ابتدایی,اقدام پژوهی املا اول دبستان,اقدام پژوهی درس املا اول ابتدایی,اقدام پژوهی املا پایه اول ابتدایی,نمونه اقدام پژوهی املا اول ابتدایی,اقدام پژوهی درس املا دوم ابتدایی,اقدام پژوهی فارسی ششم,اقدام پژوهی علوم ششم,اقدام پژوهی علوم ششم ابتدایی,اقدام پژوهی املا ششم,اقدام پژوهی فارسی راهنمایی,اقدام پژوهی ادبیات فارسی راهنمایی,اقدام پژوهی درس ادبیات فارسی راهنمایی,اقدام پژوهی املا راهنمایی,اقدام پژوهی املا مقطع راهنمایی,اقدام پژوهی درس ادبیات فارسی دوره راهنمایی,اقدام پژوهی فارسی,اقدام پژوهی فارسی ابتدایی,اقدام پژوهی درس ادبیات فارسی,اقدام پژوهی ادبیات فارسی,اقدام پژوهی درس فارسی,اقدام پژوهی املا ابتدایی,اقدام پژوهی درس فارسی ابتدایی,اقدام پژوهی املا سوم ابتدایی,اقدام پژوهی درس ادبیات فارسی دبیرستان,اقدام پژوهی در درس ادبیات فارسی,اقدام پژوهی درس زبان و ادبیات فارسی,اقدام پ,,
ارسال توسط ali ahamadi

 

چکیده گزارش:

 هدف اصلي افزايش ميزان علاقه مندي دانش‌آموزان به درس قرآن و فعاليت هاي مربوط به آن مي باشد. اما نکته اي که اشاره به آن خالي از لطف نمي باشد ، آن است که اگر چه موضوع حاضر، تکراري به نظر مي رسد ، اما بايد اذعان نمود که گاهي از اوقات ، تکرار نه تنها زيبا و ضروري ست ، که بسيار حياتي نيز مي باشد ! از آن جمله مي توان به تکرار شب و روز، تکرار نمازهاي پنج گانه در هر روز وغیره اشاره نمود. علاوه بر اين ، آشنا نمودن کودکان با اصول و مباني دين اسلام، به ويژه قرآن کريم ، آن هم در پايه اول دبستان ، همواره نيازمند تکرار است. زيرا عامل « تکرار » در فرايند تدريس ، امري اجتناب ناپذير مي باشد. بدون شک ، انجام این تحقیق ، از ابعاد گوناگون دارای اهمیت و ضرورت بسیار بوده است. زیرا از یک سو، علاوه بر ایجاد علاقه مندی در دانش‌آموزان پایه اول دبستان ……… به درس قرآن ، میزان فعالیت و مهارت آنان در روخوانی ، روان خوانی ، قرائت و حفظ آیات ، پیام ها و داستان های قرآنی را افزایش می داد و از دیگر سو، موفقیت دانش‌آموزان در یادگیری دیگر دروس( قرائت فارسی ، جمله نویسی ، املا و غیره ) را نیز امکان پذیر می ساخت.

 

 

مقدمه گزارش:

در هنگام پرداختن به مباحث قرآني، شايسته است که ابتدا بدانيم ، خود قرآن درباره خود چه مي گويد؟ و يا خويشتن را چگونه معرفي مي کند؟ از اين رو، اولين نکته اي که قرآن در اين زمينه بدان اشاره مي نمايد آن است که ، اين کلمات و عبارات سخن خداست. نکته دوم آن که ، قرآن وظيفه خود را هدايت انسان ها و بيرون آوردن آنها از تاريکي ها به سوي نور مي داند. (مطهري ، 1371 : 33) آن جا که به صراحت مي فرمايد : « اين قرآن کتابي است که ما به تو فرستاديم تا مردم را به امر خدا از تاريکي ها به سوي نور رهنمون شوي.» (سوره ابراهيم/ 1) بر اين اساس ، آشنايي با قرآن نه تنها آشنايي با کلام خداست، که اين آشنايي ، شاهراه رهايي از تاريکي جهت رسيدن به نور و روشنایی ست. حال چنانچه طليعه آشنايي افراد با اين کتاب آسماني و ايجاد علاقه مندي به آن ، از همان دوران کودکي و خردسالي همراه باشد ، پيدايش صفات عاليه در انسان ، بسيار سريع تر روی داده و دوام و بقاي آن نيز در روش و منش آنان بيش تر و پايدار تر خواهد بود. زيرا به فرموده ي حضرت علی(ع) ، یادگیری علم و دانش [ به ویژه علوم قرآنی ] در دوران کودکی ، هم چون ایجاد نقش بر روی سنگ است. (حیدری ابهری ،1387 : 40) با توجه به مطالب ياد شده ، آشکار مي گردد که نقش و جايگاه درس قرآن در تربيت کودکان ، به ويژه دانش‌آموزان پايه اول دبستان ، به چه ميزان داراي اهميت است. اما سؤال مهمي که مطرح مي باشد آن است که، چرا در برخي از مدارس ، دانش‌آموزان به درس قرآن بسيار علاقه مندند ! اما در برخي ديگر از مدارس ، چنین علاقه ای از خود نشان نمي دهند ؟ چرا در بعضي از آموزشگاه ها معلمان و مربيان در تدريس قرآن به دانش‌آموزان موفق اند؟ اما در بعضي ديگر از آموزشگاه ها، موفقيت چنداني در اين زمينه مشاهده نمي شود؟ به راستي دليل اين موفقيت ها و ناکامي ها چيست؟ و عوامل آن کدامند؟ به گواه برخي از پژوهشگران ، هم چون بني حسن (1385) که در تحقيقي ضمن بررسي علل مهجوريت قرآن در بعضي از مدارس قم ، به اين واقعيت تلخ اشاره دارد که هنوز، معلّمان در خصوص استفاده از روش هاي گوناگون به ويژه جنبه هاي هنري در آموزش قرآن، مهارت کافي را ندارند! هنوز در مدارس ، منابع مالي کافي به تهيه وسايل آموزشي و کمک آموزشي درس قرآن، اختصاص داده نمي شود! هنوز به آموزش قرآن در دوره پيش دبستاني ، توجه کافي نمي شود! هنوز هماهنگي لازم با خانواده ها در خصوص درس قرآن دانش‌آموزان صورت نمي گيرد و يا آموزش کافي در اين زمينه به آنان داده نمي شود ! و هنوز از سوي مديران و مسئولان در خصوص درس قرآن ، نظارت و پشتيباني لازم صورت نمي گيرد! (مجموعه مقالات منتخب فرهنگيان بسيجي ، 1386 : 91) اما از ديگر سو ، شاهد آنيم که برخي ديگر از محققان هم چون عباسي (1386) در اقدام پژوهي خود با استفاده از روش هاي گوناگون توانسته است ، دانش‌آموزان پايه اول دبستان يکي از مدارس قم را به درس قرآن و انس با آن علاقه مند نموده و موفقيت آنان را در برخي از فعاليت هاي قرآني هم چون حفظ ، قرائت ، گوش دادن ، درک معاني و داستان هاي قرآني افزايش دهد. بدون شک ، مهم ترين عاملي که در موفقيت يا ناکامی برخي از معلمان و مربيان در آموزش قرآن به دانش‌آموزان ، نقش به سزايي دارد ، مربوط به روش(Method) آنان در ارایه مطالب درسی می باشد.



لین کدانلود:

گزارش تخصصی درس هدیه های آسمانی


گزارش تخصصی درس هدیه های آسمانی

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصی,گزارش تخصصی معلمان,گزارش تخصصی درباره,گزارش تخصصی در مورد,گزارش تخصصی درس,گزارش تخصصی درس دین و زندگی,گزارش تخصصی درس هدیه های آسمانی,گزارش تخصصی درس قرآن,گزارش تخصصی دبیر دین و زندگی,گزارش تخصصی معلم دین و زندگی,گزارش تخصصی آموزگار هدیه های آسمانی,گزارش تخصصی درباره درس دین و زندگی,گزارش تخصصی راجع به درس دین و زندگی,گزارش تخصصی دین و زندگی هفتم,گزارش تخصصی دین و زندگی هشتم,گزارش تخصصی دین و زندگی نهم,گزارش تخصصی دین و زندگی دهم,گزارش تخصصی دبیر الهیات دبیرستان,گزارش تخصصی دبیر دین وزندگی متوسطه,گزارش تخصصی دبیر دین و زندگی دبیرستان,,
ارسال توسط ali ahamadi
ارسال توسط ali ahamadi

مديريت استراتژيك

مديريت استراتژيك

 

مديريت استراتژيك سعي براين دارد كه مجموعه اي از دستاوردها و نتايج عملي و اجرايي خدمات و محصولات دهه اخير در زمينه خدمات مديريتي و برنامه  ريزي استراتژيك را مورد بررسي قرار دهد مديريت استراتژيك مي تواند بعنوان محورهاي تفكر استراتژيك كارآفريني ، مديريت استراتژيك  مالي ، توليد ، پژوهش و آينده پژوهي، بازاريابي ، نوآوري و خلاقيت ، فلسفه وتوجه به تفكر استراتژيك ، منابع انساني ، محيط شناسي و تئوري شناسي استراتژيك ، برنامه ريزي در سطح كلان ملي به كمك مدلهاي رياضي ، تكنولوژي ، دانش و فناوري ، مدلها و الگوهاي مديريت و برنامه ريزي استراتژيك ، تجارت موفق و مطالعه موردي برنامه ريزي استراتژيك ، برنامه ريزي استراتژيك در سازمانهاي دولتي و غير انتفاعي ، نظامها و رويكردهاي كنترل و پايش بر برنامه ريزي استراتژيك درسطح كليه سازمانها مطرح نمايد .

 

تعريف مديريت استراتژي

 

هنر و علم تدوين اجراء و ارزيابي تصميمات وظيفه اي چند گانه كه سازمان را قادر مي سازد باهداف بلند مدت خود دست يابند استراتژي قواعد و رهنمودهائي براي تصميم گيري است كه بر پايه محورهائي چون ويژگي هاي بازار ، برداررشد و برتريهاي رقابتي استوار مي گردد مديريت استراتژيك رويه اي جامع است كه از شناخت استراتژيك آغاز مي شود و سازمان را در مسير گام هاي بيشتر به جلو رهنمون مي كند گامهائي كه به توليد محصولات نو و به وجود آمدن بازار ها و فناوري هاي جديد و نيز قابليت ساده منجر مي نمايد به نظر پورتر مديريت استراتژيك استراتژي رقابتي عمل جستجو براي دستيابي به موقعيت رقابتي است تلاش در فراهم نمودن يك موقعيت سود آور و پايدار در برابر عوامل فشار در محيط سازمان دارد استراتژي يك جايگاه با ارزش و ممتاز و يكسري فعاليت  هماهنگ متمايز مي باشد ، استراتژي متمايز كردن فعاليت ها و يا انجام فعاليتهاي مشابه با روش متمايز است از ديدگاه تامسون و استريكلند استراتژي اساساً يك فعاليت كار آفريني است كه با مخاطره و خلاقيت همراه است و سعي در شكار فرصت هاي رقابتي بازار دارد همچنين سلسله اي از اقدامات و برنامه ها براي دستيابي به هدف يا نتيجه اي خاص دارد روش استراتژيك ، خيلي ساده مي تواند اين باشد كه تنها با يك سوال پندارهاي غالب را به چالش فرا خواند چرا ؟ و آنقدر بي وقفه و بي رحمانه همين سوال را در مقابل آنها كه مسئول انجام كارهاي معمول هستند مطرح مي كند تا خسته شوند .

 


لینک دانلود:


دانلود کاملترین مقاله مديريت استراتژيك ، تفكر استراتژيك


دانلود کاملترین مقاله مديريت استراتژيك ، تفكر استراتژيك

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:,مقاله مديريت,مقاله مديريت استراتژيك,مقاله مديريت دولتي,مقاله مديريت دانش,مقاله مديريت منابع انساني,مقاله مديريت شهري,مقاله مديريتي,مقاله مديريت مالي,مقاله مديريت بازرگاني,مقاله مديريت پروژه و ساخت,مقاله استراتژيک مدیریت,مقالات مديريت استراتژيك,مقاله مدیریت استراتژیک با ترجمه,مقاله مدیریت استراتژیک+pdf,مقاله مدیریت استراتژیک منابع انسانی,مقاله مدیریت استراتژیک 2015,مقاله مدیریت استراتژیک پیشرفته,مقاله مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات,مقاله مدیریت استراتژیک انگلیسی,مقاله مديريت دولتي در سه نگاه,مقاله مدیریت دولتی به زبان انگلیسی,مقاله مدیریت دولتی انگلیسی,مقاله مدیریت دولتی گرایش مالی,مقاله مدیریت دولتی با ترجمه انگلیسی,مقالات مدیریت دولتی,مقالات مدیریت دولتی گرایش مالی,مقالات مدیریت دولتی ارشد,مقالات مدیریت دولتی به زبان انگلیسی,مقاله مدیریت دانش 2015,مقاله مدیریت دانش,pdf,مقاله مدیریت دانش با ترجمه,مقاله مدیریت دانش Doc,مقاله مدیریت دانش 2014,مقاله مدیریت دانش در سازمان,مقاله مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی,مقاله مدیریت دانش در عمل,مقاله مدیریت دانشگاه تهران,مقاله مديريت منابع انساني در عرصه جهاني,مقاله مديريت منابع انساني الكترونيك,مقالات مديريت منابع انساني,مقاله مدیریت منابع انسانی Pdf,مقاله مدیریت منابع انسانی با ترجمه,مقاله مدیریت منابع انسانی پیشرفته,مقاله مدیریت منابع انسانی به زبان انگلیسی,مقاله مدیریت منابع انسانی با ترجمه رایگان,مقاله مدیریت منابع انسانی 2015,مقاله مدیریت شهری Pdf,مقالات مدیریت شهری,مقالات مدیریت شهری Pdf,مقاله مديريت حمل و نقل شهري,مقاله مدیریت شهری در ایران,مقاله مدیریت شهری انگلیسی,مقاله مدیریت شهری تهران,مقاله مدیریت شهرداری,موضوع مقاله مديريت شهري,مقالات مديريتي,مقاله مدیریتی انگلیسی با ترجمه,مقاله مدیریتی 2015,مقاله مدیریتی رایگان,مقاله مدیریتی با ترجمه,مقاله مدیریتی انگلیسی,مقاله مدیریتی به زبان انگلیسی,مقاله هاي مديريتي,مقاله مديريت مالي پيشرفته,مقالات مديريت مالي,مقاله مدیریت مالی 2015,مقاله مدیریت مالی Pdf,مقاله مدیریت مالی با ترجمه,مقاله مدیریت مالی انگلیسی,مقاله مدیریت مالی انگلیسی و فارسی,مقاله مدیریت مالی به زبان انگلیسی,مقاله مدیریت مالی استراتژیک,مقاله مدیریت بازرگانی بین الملل,مقاله مدیریت بازرگانی Pdf,مقاله مدیریت بازرگانی به زبان انگلیسی,مقاله مدیریت بازرگانی گرایش مالی,مقاله مدیریت بازرگانی با ترجمه,مقاله مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی,مقاله مدیریت بازرگانی داخلی,مقاله مدیریت بازرگانی 2015,مقاله مدیریت بازرگانی انگلیسی,مقالات مدیریت پروژه و ساخت,مقاله های مدیریت پروژه و ساخت,مقاله مدیریت پروژه ساختمانی,دانلود مقالات مدیریت پروژه و ساخت,مقاله در مورد مدیریت پروژه و ساخت,دانلود مقاله مدیریت پروژه و ساخت,مقاله مدیریت پروژه ساخت,مقاله مدیریت پروژه ساختمان,مقالات مدیریت پروژه ساخت,
ارسال توسط ali ahamadi

گزارش تخصصی تاثیر آمار کلاس

چکیده:

هر معلمي براي اينكه بتواند تدريسي موفقيت‌آميز داشته باشد و كلاس درس را به نحو شايسته‌اي مديريت كند ، یکی از معضل هایی که گاهی در مدارس صورت میگیرد قرار گرفتن تعداد زیادی دانش آموز در یک کلاس میباشد و این خود یکی از موارد مهم و ضروری در امر یادگیری می باشد که به نوبه ی خود میتواند تاثیر زیادی را در روند یادگیری ایجاد نماید. من در این گزارش به بررسی این مهم پرداخته ام.

 

 

مقدمه:

تعداد کم دانش آموزان در یک کلاس، در برابر با کلاسهایی با دانش آموزان بیشتر نیز در این کشور تأثیری نداشته است و فقط در یکی از طرحهای پژوهشی مشاهده شد که کلاسهای کوچک به شرط آنکه دیگر عوامل یکسان در نظر گرفته شوند و برخی موازین مورد توجه قرار گیرد عمدتا برای دانش آموزان کم سن و سال تر گروههای اقلیت قومی مفیدترند.

در این قبیل کلاسها، با توجه به آنکه احتمال پرت شدن حواس دانش آموزان کمتر است و معلمان فرصت بیشتری برای توجه به تک تک شاگردان و دادن تکالیف مشخص به آنان و بررسی نتایج کارهایشان را دارند؛ دانش آموزانی که به توجه بیشتری نیاز دارند، از بازده بالاتری برخوردار خواهند شد.



لینک دانلود:

گزارش تخصصی تاثیر آمار کلاس


گزارش تخصصی تاثیر آمار کلاس

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی ریاضی , گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول , گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی دوم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی چهارم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم , گزارش تخصصی ریاضی پایه اول ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی ششم , گزارش تخصصی ریاضی راهنمایی , گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه اول , گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه دوم , گزارش تخصصی درس ریاضی اول ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی دوم دبستان , گزارش تخصصی درس ریاضی دوم ابتدایی , گزارش تخصصی درس فارسی اول ابتدایی , گزارش تخصصی درس ریاضی سوم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی چهارم دبستان , گزارش تخصصی درس ریاضی چهارم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی پایه چهارم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی ششم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی پایه ششم , گزارش تخصصی درس ریاضی راهنمایی ,,
ارسال توسط ali ahamadi

گزارش تخصصی تاثیر آزمایش بر روند یادگیری

چکیده:

 

هر چند در انجام آزمايش و آموزش اثر بخش علوم تجربي در مدارس،مشكلات و موانع متعددي وجود دارند؛اما بايد توجه كرد كه در چند دهة اخير،هيچيك از موضوع هاي درسي در سطح جهان،به اندازة علوم تجربي دچار تغيير و تحول نشده است.گر چه محتواي درس علوم تجربي،خود به خود به دليل پيشرفت فزاينده ي علم و دانش بشري روز به روز جديدتر مي شود.ولي اين تغيير تنها از جنبه محتواي آموزشي علوم را در بر نمي گيرد.اين نكته مورد قبول است كه دانش آموزان در آينده در شرايط متفاوت باش رايط كنوني زندگي خواهند كرد.و با مسائل كاملاً جديدي رو به رو خواهند شد.بسياري از مسائلي كه در آينده با آنها مواجه خواهند شد.هم اكنون يا اصلاً وجود ندارند و يا آن قدر به نظر ما مهم نمي آيند كه قابل طرح در برنامه درسي باشند

بنابراين تغيير رويكردهاي آموزشي،نوآوري در روشهاي تدرسي و ارائه ي محتوا با روش هاي اثر بخش،از حياتي ترين برنامه هاي توسعه و پيشرفت علوم تجربي در هر جامعه اي محسوب مي شود .

 

مقدمه:

خلاقیت و نوآوری محرک اصلی توسعه برای هر جامعه است. خلاقیت و نوآوری نقطه عطف اختراعات، اکتشافات و نمودی ارزشمند از تفکر و ذهن خلاق بشر می‌باشد. آزمایشگاه مدارس به عنوان واحد عملیاتی نظام آموزشی، با پرورش تفکر خلاق، تربیت افرادی کاوشگر، آفریننده، نوآور و مولد، نقش مهمی در شکوفایی خلاقیت دانش آموزان دارد. آزمایشگاه مدرسه، با اعضای علمی مجرب، متعهد و تجهیزات مناسب، بهترین محیط برای پرورش خلاقیت شاگردان است. در چنین مکانی قدرت اندیشه و مهارت ذهنی بچه‌ها تقویت می‌شود و می‌توانند برای دست یافتن به راه حل‌های مناسب و واقع بینانه به خلق ایده‌های نو بپردازند. با بهره گیری از یک آزمایشگاه خوب امکان تدریس عملی برای هر درس فراهم می‌گردد و دانش آموزان می‌توانند نوآوری‌های خود را در مدرسه و جامع


لینک دانلو:

گزارش تخصصی تاثیر آزمایش بر روند یادگیری علوم تجربی


گزارش تخصصی تاثیر آزمایش بر روند یادگیری علوم تجربی

 





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی