ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 13     کد محصول :6715      حجم فایل:24,13 KB      نوع فایل :rar 

 


 

خلاقیت و ایجاد تفکر در دانش اموزان

دانلود گزارش تخصصی چگونگی پرورش خلاقیت و ایجاد تفکر در دانش اموزان
دانلود گزارش تخصصی چگونگی پرورش خلاقیت و ایجاد تفکر در دانش اموزان
 
چکیده:
زندگی پیچیده امروزی ، هرلحظه در حال نوشدن است و خلاقیت و نوآوری، ضرورت استمرار زندگی فعال ؛ انسان برای خلق نشاط و پویایی در زندگی نیازمند نوآوری و ابتکار است تا انگیزه تنوع طلبی خود را ارضاکند . جامعه انسانی برای زنده ماندن و گریز از مرگ و ایستایی به تحول و نوآوری نیاز دارد و امروز شعار ((نابودی در انتظار شماست مگر این که خلاق و نوآور باشید )) در پیش روی مدیران همه سازمان ها قرار دارد اما مسئولیت سازمان های آموزشی به خصوص آموزش و پرورش که وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان جامعه را برعهده دارد، صبغه ای دیگر به خود می گیرد.از این رو سازمان های آموزشی از یک سو وظیفه فراهم آوردن زمینه رشد و پرورش خلاقیت و نوآوری و استفاده صحیح و جهت دار از استعدادها و توانایی های افراد را برعهده دارند که این خود زمینه ساز توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در جامعه است و از سوی دیگر برای پویایی خود نیازمند پرورش و بهره مندی از خلاقیت و نوآوری در سطوح سازمانی می باشند .
 
مقدمه:
از ویژگی ها ی مهم انسان ، قدرت اندیشه او و جلوه های اندیشه انسانی تفکر خلاق است . قدرتی که بتواند با آن به حل مشکلات بپردازد و به رشد و تعالی نایل شود . دنیای امروز نیازمند زنان و مردان خلاقی است که به رشد و ارتقاء در تمام زمینه های اجتماعی ، فرهنگی و فرهنگی و اقتصادی برسند .
به همین دلیل آموزش صحیح کودکان در جهت رشد خلاقیت آنان باید مورد توجه نظام های آموزش و پرورش جهان قرار بگیرد . در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته شکوفایی و پرورش خلاقیت دانش آموزان عالی ترین و مهمترین هدف آموزش و پرورش آنها به شمار می رود .
بدیهی است برای روز خلاقیت باید عناصر و عوامل گوناگون در کنار هم قرار گیرند تا این امر به شکل مطلوب صورت پذیرد. از جمله این عوامل و عناصر، ایجاد فضای مناسب و چگونگی روش یادگیری و یادهی است. تحقیقات نشان داده است دانش آموزانی که در فضای آزاد و به دور از استرس به یادگیری پرداخته اند خلاق تر عمل کرده اند. و به عکس دانش آموزانی که یادگیری به شکل سنتی را تجربه کرده اند به دلیل این که در فضایی پراز اضطراب و تنش که محصول شیوه های غلط است انگیزه های خلاقیت را از دست داده اند به همین سبب تغییر در روش یادهی – یادگیری و هم چنین تغییر در چگونگی ارزشیابی از دانش آموزان به خصوص مقطع ابتدایی که سال های آغاز شکل گیری و رشد خلاقیت در کودک است از مهم ترین موارد قابل توجه دست اندر کاران تعلیم و ترتیب باید قرار داده شود.


لینک دانلود:

گزارش تخصصی چگونگی پرورش خلاقیت و ایجاد تفکر در دانش اموزان




لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:


پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 22 خرداد 1396برچسب: گزارش تخصصیخلاقیت,گزارش تخصصی درباره خلاقیت,گزارش تخصصی در مورد خلاقیت,گزارش تخصصی مخصوص ارزشیابی آموزگار ,گزارش تخصصی معلم پنجم درباره خلاقیت,گزارش تخصصی پرورش خلاقیت در دانش آموزان,گزارش تخصصی چگونگی پرورش خلاقیت و ایجاد تفکر در دانش اموزان , گزارش تخصصی چگونگی پرورش خلاقیت و ایجاد تفکر در دانش اموزان , نمونه گزارش تخصصی چگونه دانش اموزان خلاق تربیت کنیم , گزارش تخصصی چگونگی پرورش خلاقیت و ایجاد تفکر در دانش اموزان , روشهای پرورش خلاقیت دانش آموزان،معلمان خلاق،سایت زیباوب , گزارش تخصصی پرورش خلاقیت , راهکارهای ایجاد و پرورش تفکر خلاق در دانش آموزان دوره , خلاقیت دانش آموزان , نقش معلم در ایجاد خلاقیت ، نوآوری , گزارش تخصصی , پرورش , خلاقیت , تفکر,خلاقیت دانش آموزان,خلاقیت دانش آموزان ابتدایی,خلاقيت دانش آموزان,خلاقیت دانش آموزان کلاس پنجم من,خلاقیت دانش آموزان Pdf,خلاقیت دانش آموزان پایه ششم,خلاقیت دانش آموز,خلاقیت در دانش آموزان,پرسشنامه خلاقیت دانش آموزان,پرورش خلاقیت دانش آموزان,خلاقیتهای دانش اموزان کلاس پنجم من,پرورش خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی,ایجاد خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی,تقویت خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی,راه های پرورش خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی,خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی,پرسشنامه خلاقیت دانش آموزان ابتدایی,مقاله خلاقیت دانش آموزان ابتدایی,خلاقیت در دانش آموزان دبستان,خلاقیت در دانش آموزان دوره ابتدایی,خلاقیت در دانش اموزان ابتدایی,خلاقيت در دانش آموزان,پرورش خلاقیت در دانش اموزان,روشهای پرورش خلاقیت در دانش اموزان,خلاقیت های دانش اموزان کلاس پنجم من,ایجاد خلاقیت در دانش آموزان,افزایش خلاقیت در دانش آموزان,تقویت خلاقیت در دانش آموزان,پرسشنامه خلاقیت دانش اموزان,پرسشنامه خلاقيت دانش آموزان,پرسشنامه سنجش خلاقیت دانش آموزان,پرسشنامه خلاقیت در دانش آموزان,پرورش خلاقیت در دانش آموزان,راههای پرورش خلاقیت در دانش آموزان,راهکارهای پرورش خلاقیت در دانش آموزان,راههای پرورش خلاقیت در دانش آموزان دوره راهنمایی,مقاله پرورش خلاقیت در دانش آموزان,پرورش خلاقیت دانش اموزان ابتدایی,خلاقیت دانش اموزان کلاس پنجم من,خلاقیت در دانش اموزان,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی