دانلود مقاله طراحی مبدل های رزونانسی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

   تعداد صفحات: 40     کد محصول :3207      حجم فایل:1,36 MB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

تقریب ریپل کوچک معرفی شده در مبدل های قبلی ، دراین مورد کارایی ندارد. چون که شکل موج های سینوسی دامنه ی بزرگی دارند . همان گونه که در بخش نخست ذکر شد ، با تقریب منطقی صرف نظر از هارمونیک ها و معادل گرفتن شکل موج ها با مؤلفه اصلی آن ها، می توان از تجزیه و تحلیل حالت دائمی سینوسی استفاده کرد و به کمک مدار معادلac مبدل ها ، به تحلیل آن ها پرداخت .

 تجزیه و تحلیل و طراحی اینورتر رزونانسی سری

اینورتر رزونانسی سری (مبدل DC به ac ) شکل9 یکی از موارد کاربرد مبدل های رزونانسی است .  در اینورتر رزونانسی سری ، یک سلف و یک خازن به صورت سری با مقاومت بار قرار داده شده اند . مدار سوئیچینگ یک ولتاژ با شکل موج مربعی تولید می کند . ترکیب سلف – خازن ( تانک تشدید ) طوری انتخاب می شود که فرکانس رزونانس آنها همان فرکانس سوئیچینگ باشد .

نتیجه گیری

مبدل های رزونانسی ، به منظور کاهش تلفات ناشی از سوئیچینگ در بسیاری از انواع مبدل ها مورد استفاده قرار می گیرند . مبدل های رزونانسی با استفاده از خاصیت نوسان جریان یا ولتاژ ، تلفات سوئیچینگ را کاهش می دهند . سوئیچ ها در لحظاتی که ولتاژ یا جریان صفر می شوند ، باز وبسته می شوند . ساختار های مطرح شده در این تحقیق عبارتند از اینورتر رزونانسی ، مبدل های DC-DC رزونانسی سری ، موازی و سری – موازی . مبدل های رزونانسی در حال حاضر در کاربرد های الکترونیک قدرت ، بسیار مورد توجه واقع شده اند واین به دلیل بازده بیشتر و امکان کار در فرکانس های بالاتر و در نتیجه اجزای فیلتر کوچکتر نسبت به سایر مبدل هاست .


لینک دانلود:

دانلود مقاله طراحی مبدل های رزونانسی




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 4 تير 1396برچسب:,مبدل رزونانسی,مبدل رزونانسی چیست,مبدل رزونانسی موازی,مبدل های رزونانسی,مبدل شبه رزونانسی,تحقیق در مورد مبدل های رزونانسی,ساختار رزونانسی,ساختار رزونانسی So2,ساختار رزونانسی کربنات,ساختار رزونانسی فنانترن,ساختار رزونانسی بنزن,ساختار رزونانسی چیست,ساختار رزونانسي,ساختار هیبرید رزونانسی,ساختار های رزونانسی,هیبرید رزونانسی,فرکانس رزونانسی,اینورتر رزونانسی,گیتار رزونانسی,فرم رزونانسی,فرم های رزونانسی,فرم های رزونانسی نفتالن,فرم های رزونانسی آنتراسن,رامان رزونانسی,مبدل رزونانسی,مبدل رزونانسی چیست,مبدل رزونانسی موازی,مبدل های رزونانسی,مبدل شبه رزونانسی,مدار رزونانسی,کاواک رزونانسی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی