ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 25     کد محصول :2929      حجم فایل:27,08 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

كلاسيسم

كلاسيس در لاتين به معني طبقه، گروه و زيرمجموعه است و جدا از اين ها مفهوم مدرسه و كلاس درس نيز در آن گنجانده شده است . بسياري اين مكتب را به گروه خاص جامعه يعني درباريان مختص مي دانند . گروهي كه درس خوانده بودند و جزء طبقه مرفه جامعه بودند .

تاريخچه

اين مكتب تقريباٌ بعد از ظهور اومانيسم پايه ريزي شد . اما چون شيوه هنرمندان تقليد از آثار يونانيان و روميان باستان بود آغاز آن را قرن پنجم قبل از ميلاد مي دانند .

از قرن پنجم قبل از ميلاد تا قرن پنجم بعد از ميلاد آثاري كه هنرمند از خود به جاي مي گذاشت از صافي امپراطوري رم و يونان مي گذشت . در حقيقت اين دوران قواعد خاصي داشت كه نويسندگان و هنرمندان مجبور به پيروي از اين قواعد بودند در اين دوران هنوز جيزي به عنوان مكتب پا به عرصه وجود نگذاشته بود . 


لینک دانلود:


دانلود مقاله تفاوت کلاسیسم و رئالیسم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 7 تير 1396برچسب:, تحقیق در مورد مكتب رئالیسم و ناتورالیسم, دانلود مقاله در مورد مكتب رئالیسم و ناتورالیسم, دانلود مقاله مكتب رئالیسم و ناتورالیسم,مقاله رئالیسم,مقاله رئالیسم جادویی,مقالات رئالیسم,مقاله درباره رئالیسم,دانلود مقاله رئالیسم,مقاله در مورد رئالیسم,مقاله مکتب رئالیسم,مقاله های رئالیسم,مقاله در خصوص رئالیسم,مقاله درباره مکتب رئالیسم,مقاله در مورد رئالیسم جادویی, مقاله در مورد مكتب رئالیسم و ناتورالیسم,رئاليسم,رئاليسم جادويي,رئاليسم سياسي,رئاليسم انتقادي,رئاليسم اسلامي,رئاليسم جادويی,رئاليسم سوسياليستي,رئاليسم كثيف,رئاليسم سوسياليستی,رئاليسم يعني چه,رئالیسم جادويي,رئالیسم جادویی ویکی پدیا,رئالیسم جادویی یعنی چه,رئالیسم جادویی در نقاشی,رئالیسم جادویی در ایران,رئالیسم جادویی در سینما,رئالیسم جادویی در ادبیات,رئالیسم جادویی در تئاتر,رئالیسم جادویی در عکاسی,رئالیسم سیاسی,رئالیسم سیاسی چیست,رئالیسم انتقادی,رئالیسم انتقادی آلترناتیو,رئالیسم انتقادی چیست,رئالیسم انتقادی+باسکار,رئالیسم انتقادی در ادبیات,رئالیسم انتقادی Pdf,رئالیسم اسلامی,رئالیسم اسلامی چیست,رئالیسم اسلامی در تربیت بدنی,رئالیسم اسلامی و فلسفه مارکسیست,رئالیسم جادویی,رئالیسم سوسیالیستی,رئالیسم سوسیالیستی در ایران,رئالیسم سوسیالیستی شوروی,رئالیسم کثیف,رئالیسم کثیف چیست,رئالیسم یعنی چه,رئالیست یعنی چه,رئالیسم یعنی چی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی