دانلود مقاله نرم افزارهاي سايت و شبكه
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از مقاله  :

در اين قسمت پس از معرفي ، ارائه ساختار مربوط به سايت و امنيت ، به معرفي برخي از نرم افزارهاي مربوط به سايت و شبكه پرداخته ميشود . در اين مبحث نرم افزارها به ترتيب نوع فعاليت و كاري كه انجام ميدهند دسته بندي شده اند .

6-1- نرم افزارهاي مديريت ، راهبري و امنيت

يك سيستم كاملاً ماژوله و پيمانه‌اي ،  شامل تمام عملكردهاي مديريتي يك شبكه مي‌باشد . اين ابزار، يك ابزار مبتني بر سرويس دهنده (Server-Base) مي‌باشد . به سادگي ميتوان پيكربندي شبكه را با اين ابزار تطبيق داده و حداكثر كارايي و سرعت را جهت مديريت شبكه و سايت بدست آورد . اين نرم‌افزار به روشهاي بسيار متنوعي براي يك شبكه قابل نصب است و همچنين نسخه‌هاي مختلف آن براي محيط‌هاي مختلف موجود مي‌باشد . علاوه‌ بر دسترسي به تكنيكهاي پيشرفتة مديريتي برروي هرشبكه و با هر وسعت ، با اين ابزار ميتوان ترافيك شبكه را نيز بر روي رهيابها كنترل و مانيتور نمود . در مورد رهيابها در  ادامه توضيح داده خواهد شد .

MRTG ( Multi Router Traffic Grapher )

      نرم‌افزار مذكور، ابزاري است براي مانيتور نمودن بار ترافيكي اتصالات شبكه. اين ابزار، توانايي عملكرد بروري شبكه‌هايي كه داراي بيش از يك رهياب مي‌باشند را داراست. رهيابها از اركان اصلي شبكه‌هاي بزرگ و وسيع مي‌باشند . يكي از مسؤليتهاي مهم رهياب ، مديريت و كنترل ترافيك شبكه مي‌باشد . يك رهياب قدرتمند در محيطهايي كه بيش از يك سرويس دهنده (Server)  موجود 


لینک دانلود:

دانلود مقاله نرم افزارهاي سايت و شبكه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 8 تير 1396برچسب:,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی