دانلود مقاله طرح ریزی توزیع نیازمندیها
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

مقدمه:

DRP از تکنیکهای طرح ریزی مرحله ای زمانی که بسیار شبیه MRP هستند و در فرآیند ساخت و تولید بکار می رود، استفاده می کند. با استفاده از تکنیک طرح ریزی مرحله ای زمانی در هر دو مرحله توزیع و ساخت و تولید بسیاری از مشکلات تجارت و داد و ستد که ناشی از تولید و توزیع هستند به طرز چشمگیری کاهش می یابند. فلسفه و اصول مدیریتی DRP در رابطه با مدیریت توزیع همانند توزیع و گسترش زنجیر- موجودی (supply-chain)  در رابطه با تولید است، حتی وقتی که شرکتهای مستقل دراین فرآیند شرکت داشته باشند. DRP امکان مشارکت بین رقبای تجاری تولید کننده و توزیعی را فراهم و انگیزه ها برای فعالیت بصورت یک واحد یکپارچه را در آنجا ایجاد می کند. بصورت قراردادی و متداول آنها سازمانها و شرکتهای مستقل و جدایی بودند. این تفکیک و جدایی سبب بروز پیچیدگی و ناکارآمدی و ضررهای مالی ناشی از فرآنندهای مختلف و سیستم های گوناگونی و حتی اهداف پیچیده و تصمیماتی دشوار از نظر اجرایی شود.

این الحاق و یکپارچگی در طرح ریزی نیازمندیهای توزیعی در یک شیوه و روش مدیریتی برای طرح ریزی اهداف و مقاصد توزیعی و کنترلی بنام DRPII شناخته می شود. این امر بسیار شبیه الحاق و یکپارچگی طرح ریزی نیازمندیهای مواد اولیه(MRP) در یک فرآیند کاملتر و گسترده تر مرتبط با طرح ریزی منایع ساخت و تولید و کنترلی است که بنام MRPII شناخته می شود. لغات و اصطلاحات جدیدی برای این منظور ساخته شده اند که شرکتها یاد بگیرند چگونه به یکدیگر الحاق یافته و یک واحد یکپارچه شوند و برهمین اساس از سیستم های کامپیوتری واحد استفاده کرده و MRPII را با DRPII تلفیق کنند تا بصورت یک فرآیند کنترلی و اطلاعاتی مدیریتی سیاستها و راهبردها درآیند.


لینک دانلود:

دانلود مقاله طرح ریزی توزیع نیازمندیها




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 15 تير 1396برچسب: دانلود, تحقیق ,طرح ریزی توزیع نیازمندیها,DRP,تکنیکهای طرح ریزی مرحله ای زمانی, مقاله طرح ریزی توزیع نیازمندیها , طرح ریزی توزیع نیازمندیها , مقاله توزیع نیازمندیها , مقاله مدیریت,مقاله توزیع,مقاله توزیع انرژی الکتریکی,مقاله توزیع درآمد,مقاله توزیع برق,مقاله توزیع مویرگی,مقاله توزیع کالا,مقاله توزیع درآمد در ایران,مقاله توزیع نمایی,مقاله توزیع شده,مقاله توزیع بازاریابی,مقاله سیستم توزیع انرژی الکتریکی,دانلود رایگان مقاله توزیع انرژی الکتریکی,مقالات توزیع انرژی الکتریکی,مقاله درس توزیع انرژی الکتریکی,مقاله در مورد توزیع انرژی الکتریکی,مقاله انتقال و توزیع انرژی الکتریکی,مقاله در مورد توزیع درآمد,مقالات توزیع درامد,مقاله عوامل موثر بر توزیع درآمد,مقالات کنفرانس توزیع برق,مقالات توزیع برق,دانلود مقاله توزیع برق,مقاله شبکه توزیع برق,مقاله درباره توزیع برق,مقاله های توزیع برق,مقاله توزیع وانتقال برق,مقالات شرکت توزیع برق,مقاله در مورد توزیع برق,مقالات توزیع مویرگی,مقالات پخش مویرگی,مقاله درباره توزیع کالا,مقاله در مورد توزیع کالا,مقاله کانال های توزیع کالا,مقاله در مورد توزیع نمایی,مقاله فارسی سیستم های توزیع شده,مقاله سیستم های توزیع شده,مقاله پایگاه داده توزیع شده,مقاله سیستم عامل توزیع شده,مقاله سیستم عاملهای توزیع شده,مقاله درباره سیستم های توزیع شده,مقاله امنیت سیستم های توزیع شده,مقاله در مورد سیستمهای توزیع شده,مقاله درباره پایگاه داده توزیع شده,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی