دانلود مقاله نقش و اهمیت کشاورزی پایدار
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 چكيده

عنوان اين تحقيق عبارت است از نقش و اهميت كشاورزي پايدار و هدف اصلي آن عملكرد حداكثر كشاورزي پايدار با عوامل پتانسيل توليد مي باشد كه با مطالعه و بررسي اين مهم پرداخته است.امروزه با افزايش توليد كشاورزي به جهت رفع نيازمندي هاي رو به رشد جمعيت در حال گسترش، نگراني در مورد آينده تامين غذا براي مردم مطرح گرديده است. آلودگي هاي آب ، خاك ، هوا و فرسايش خاك ، مقاومت آفات به سموم و گسترش كود شيميايي سبب گرديده تا به جهت حفظ منابع به گذشته و كشت هاي صنعتي برگرديم. زراعتي كه به هر صورت در عين پايين بودن بازده سلامتي آتي بشر را تضمين مي كند. در اين جا درصدد هستيم تا با اشاره به شيوه هايي نظير دام- مرتع ، جنگل زراعي ، مبارزه بيولوژيك و استفاده از گياهان تراريخته به جهت حفظ شرايط اكولوژيكي زمين گام هاي مثبتي را براي بهبود وضعيت كره خاكي برداريم.از طرفي در بخش انتهايي درصدد هستيم تا نقش پايداري كشاورزي را در روستا ها كه بخش مولد جامعه بوده و بالاترين ارتباط را با زراعت دارند مطرح كرده و بررسي نماييم.

 

مقدمه:

لغت پايدار بر شرايط يكنواخت و با ثبات دلالت دارد. شرايط يكنواخت افق هاي دور دست را در بر مي گيرد. عدم شناخت و اطلاعات كافي و فقدان تفاهم در مورد منابع ، آب و هواي جهان و تنوع آن ، تكنولوژي آينده ، نقش مردم در كشاورزي و رابطه كشاورزي با محيط باعث شده است كه پيش گويي در رابطه با آينده كشاورزي مشكل باشد.كشاورزي پايدار نوعي كشاورزي است كه در جهت منافع انسان بوده ، كارايي بيشتري در استفاده از منابع دارد و با محيط در توازن است. به عبارتي كشاورزي پايدار بايد از نظر اكولوژيكي مناسب، از نظر اقتصادي توجيه پذير و از نظر اجتماعي مطلوب باشد(1).

 

واژگان كليدي:

گياهان تراريخته , شرايط اكولوژيكي , تامين غذا , مبارزه بيولوژيك .


لینک دانلود:\


دانلود مقاله نقش و اهمیت کشاورزی پایدار




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:گياهان تراريخته , شرايط اكولوژيكي , تامين غذا , مبارزه بيولوژيك,مقاله کشاورزی پایدار,مقالات کشاورزی پایدار,دانلود مقاله کشاورزی پایدار,اهمیت کشاورزی پایدار,اهمیت توسعه پایدار کشاورزی,اهمیت کشاورزی در توسعه پایدار,مقاله مبانی کشاورزی پایدار,مقاله درباره کشاورزی پایدار,مقاله توسعه پایدار کشاورزی,مقاله در مورد کشاورزی پایدار,مقاله ای در مورد کشاورزی پایدار,مقاله انگلیسی در مورد کشاورزی پایدار,مقالات کشاورزی و توسعه پایدار,دانلود مقاله توسعه پایدار کشاورزی,مقاله توسعه پایدار در کشاورزی,مقاله در مورد توسعه پایدار کشاورزی,تحقیق در مورد کشاورزی پایدار,تحقیق در مورد توسعه پایدار کشاورزی,مقاله در باره کشاورزی پایدار,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی