دانلود اقدام پژوهی چگونگی آشنایی دانش آموزان به کارآفرینی؟
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

تعداد صفحات: 20     کد محصول :6722      حجم فایل:69,73 KB      نوع فایل :rar


 

اقدام پژوهی چگونگی آشنایی دانش آموزان به کارآفرینی؟

دانلود اقدام پژوهی چگونگی آشنایی دانش آموزان به کارآفرینی؟
چکیده
در این اقدام پژوهی به آشنایی دانش آموزان به کارآفرینی و بررسی تاثیر آموزش کارآفرینی بر کسب دانش مربوط به آن، شناسایی و تحریک استعدادها و مهارتهای کارآفرینانه و کشف فرصتهای جدید پرداخته میشود. پس از انتخاب موضوع اقدام پژوهی به کامل کردن بحث در مورد آشنایی دانش آموزان به فعالیت های کارآفرینی پرداخته ام.سپس گزارش کار خود را در کلاس درس به مشاوره و اولیا ارائه دادم و بعد از گرفتن اشکالات آن با موضوع بالا شروع به انجام دادن پژوهش نموده ام.

واژه کلیدی : کارآفرینی – کارآفرین – خلاقیت

مقدمه
موضوع اصلی من آشنایی دانش آموزان به کارآفرینی میباشد.هدف من از انجام این اقدام پژوهش آشنایی کردن دانش آموزان در این پایه تحصیلی برای کارهای کارآفرینی خانگی میباشد.واژه کارآفرینی هم اکنون برای بیان معانی و اهداف مختلفی به کار برده می شود از یک سو به معنای یک رویکرد توسعه اقتصادی است که مورد توجه برخی از کشورها قرار گرفته و از طریق اقتصاد کارآفرینی توانسته اند به توسعه دست یابند. در این راستا تعداد کسب و کارهای جدید یک شاخص توسعه یافتگی است . در این عرصه رقابت میان کشورها به رقابت میان شرکت ها تبدیل شده است .از سوی دیگر این واژه به معنای روحیه سرزندگی و فضیلت و یا به تعبیری عمیق تر، شوق خلقت می نامند. از نگاهی دیگر توانایی راه اندازی کسب و کار و فروش یک ایده، محصول یا خدمت جدید را کارآفرینی می نامند کارآفرینی از موضوعات مهم روزگار ماست و عصر امروز را می توان عصر کارآفرینی نامید. کارافرینان امروزه از احترام خاصی برخوردارند و روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود .دلیل منطقی که من را وادر به انجام چنین پژوهشی،نا آشنایی دانش آموزان به کارآفرینی بود که من به ترتیب نگارش یک اقدام پژوهی پرداخته ام.

فهرست
چکیده ۵
واژه کلیدی ۵
مقدمه ۶
بیان مسئله(توصیف وضع موجود) ۷
اهداف پژوهشی ۷
گردآوری اطلاعات شواهد(جمع آوری اطلاعات) ۱۵
تجزیه و تحلیل ۱۶
انتخاب راه حل ۱۷
اجرای راه حل ۱۷
پیشنهادات ۱۷
نتیجه گیری ۱۹
منابع ۲۰


لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی چگونگی آشنایی دانش آموزان به کارآفرینی؟

دانلود اقدام پژوهی چگونگی آشنایی دانش آموزان به کارآفرینی؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 26 تير 1396برچسب: اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی آماده , اقدام پژوهی کامل بصورت ورد , اقدام پژوهی مقطع دبیرستان , اقدام پژوهی مقطع ابتدایی , اقدام پژوهی مقطع راهنمایی , اقدام پژوهی تدریس , اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد , اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی , اقدام پژوهی دبیر , سایت اقدام پژوهی , بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران , اقدام پژوهی همه مقاطع , اقدام پژوهی عالی , اقدام پزوهی , eghdampajoohi , اقدام پژوهی در مورد اقدام پژوهی درباره , اقدام پژوهی درس , اقدام پژوهی هنر اموز , ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی