دانلود مقاله تعليم و تربيت ؛ غايت هنر
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل word قابل ویرایش

تعليم و تربيت ؛ غايت هنر

به نظر افلاطون نظمي مابعدالطبيعي و اخلاقي بر جهان حاکم است که فيلسوف بايد آن را از طريق تفکر عقلاني کشف کند و هنر فقط هنگامي ارزش حقيقي دارد که اين نظم را دقيقا نشان دهد يا به ما کمک کند که در جريان آن قرار گيريم.

همچنين افلاطون هنر را در راستاي تعليم وتربيت جوانان ارزشمند مي داند، اين مقاله درآمدي است به اين موضوع.

افلاطون اصول ارزيابي هنر را به روشن ترين وجه در کتاب جمهور بيان مي کند. موضوع اصلي اين کتاب ، عدالت است. افلاطون در اين کتاب ، تصويري از فرد عادل آرماني و دولت - شهر عادل آرماني را ارائه مي کند و همچنين درباره ماهيت معرفت و تعليم و تربيت بحث مي کند. به نظر او، فيلسوف بايد حاکم عادل چنين حکومت آرماني اي باشد. (جمهور، 1004)

بحث هنر در کتاب جمهور از اينجا آغاز مي شود که افلاطون به بررسي موقعيت هنر در تعليم و تربيت مي پردازد. به نظر افلاطون ، جوانان که پس از اين نگهبان امنيت شهر خواهند بود، بايد تحت تعليم و تربيت جدي قرار گيرند و از آنجا که نفوس جوانان حساس و تاثيرپذير است ، هنرها و صنايع سودمند بايد چنان سامان يابد که جوانان را به آن چيزي متمايل کند که آنها بايد در پي آن باشند.


لینک دانلود:

دانلود مقاله تعليم و تربيت ؛ غايت هنر

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1396برچسب: دانلود تحقیق تعلیم و تربیت , دانلود تحقيق تعليم و تربيت ؛ غايت هنر , هنر تحقیق تعليم و تربيت ؛ غايت هنر , تعلیم و تربیت ؛ غایت هنر , تعلیم و تربیت ، غایت هنر , دانلود تحقیق تعليم و تربيت ؛ غايت هنر , تحقيق تعليم و تربيت ؛ غايت هنر , هنر تحقيق تعليم و تربيت ؛ غايت هنر ,تعلیم و تربیت و هنر تحقیق هنر و گرافیک , تعلیم و تربیت و هنر , دانلود تحقیق تعلیم و تربیت و هنر , تعليم و تربيت ؛ غايت هنر – نوافروز , دانلود مقاله تعليم و تربيت ؛ غايت هنر word , SID,ir , تعليم و تربيت , تعلیم و تربیت اسلامی , [PDF]تربيت سياسی , رابطه اخلاق و تربيت , علم ,تعلیم , تربیت , تحقیق در مورد تأثير هنر بر امور تربيتي ( تعليم و تربيت), خرید مقاله, دانلود پروژه,دانلود مقاله, دانلود مقاله تأثير هنر بر امور تربيتي ( تعليم و تربيت), دانلود مقاله در مورد تأثير هنر بر امور تربيتي ( تعليم و تربيت), دانلود مقاله فارسی, سایت مقاله, مقاله در مورد تأثير هنر بر امور تربيتي ( تعليم و تربيت),
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی