ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده:

افت تحصیلی کاهش عملکرد دانش آموز از رضایت بخش به نامطلوب است،  اگر بین استعداد بالقوه و بالفعل دانش آموزی فاصله ای ایجاد شود، از آن به عنوان افت تحصیلی یاد می‌شود و بهترین شاخص در این زمینه مقایسه عملکرد قبلی و فعلی استدراین پژوهش که در مدرسه متوسطه ومقطع دوم متوسطه در درس عربی صورت گرفته دلایل افت درسی دانش آموزان با استفاده از روش پرسش نامه ومصاحبه بااولیاء مورد بررسی قرارگرفته است.ارتباط نزدیکی بین آموخته‌های قبلی دانش آموزان با مطالب درس جدید وجود دارد.مشارکت دانش آموزان در تدریس‌ها به تعمیق آموخته‌های اوکمک شایانی می‌کند.انجام بازی فردی وگروهی کلاس راشاداب وازدلزدگی نسبت به درس عربی می‌کاهد.عامل تشویق تأثیر محسوسی در بهبود فرآیند یادگیری دارد.استفاده از وسایل کمک آموزشی در یادگیری دانش اموزآن نقش مثبت دارد.

کلید واژه: عربی – دوم متوسطه – افت درسی

 

 

 

 

مقدمه

 منظور از افت تحصیلی چیست؟

معنای لغوی افت عبارت است از کمبود، کمی، کم و کاست و نقصان. لذا افت تحصیلی به معنای کمبود و نقصان در فرآیند تحصیل است. یا به معنای تحت اللفظی آن سنجش علل آمار تجدیدی و مردودی دانش آموزان است.

افت تحصیلی کاهش عملکرد دانش آموز از رضایت بخش به نامطلوب است،  اگر بین استعداد بالقوه و بالفعل دانش آموزی فاصله ای ایجاد شود، از آن به عنوان افت تحصیلی یاد می‌شود و بهترین شاخص در این زمینه مقایسه عملکرد قبلی و فعلی است. گاهی  افت تحصیلی فراتر از اعدادی است ک

 

 


لینک دانود:

اقدام پژوهی مانع افت درسی دانش آموزان پایه دوم متوسطه درعرب


اقدام پژوهی مانع افت درسی دانش آموزان پایه دوم متوسطه درعرب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی