دانلود کارآموزی بیمارستان فیروزگر و بیمارستان شهید هاشمی نژاد
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش 

مقدمه :

زمین بیمارستان فیروزگر توسط فرد خیری بنام مرحوم مغفور فیروزگر در سال ۱۳۳۲ وقف شده است . این بیمارستان دارای ۳۴۵تخت مصوب بوده و دارای بخش های جراحی عمومی ، ارتوپدی ،جراحی اعصاب ،داخلی ، زنان زایمان ،ICU جنرال ، ICU جراحی اعصاب ، CCU ، بخش Post CCU ، دیالیز ، غذد و رشته های فوق تخصصی خون و انکولژی ، فوق تخصص عفونی ، متابولیسم و غدد درون ریز و نفرولژی ، اتاق های عمل و بخش اورژانس شبانه روزی ، داروخانه مرکزی ، داروخانه اورژانس ، آزمایشگاه مرکزی و آزمایشگاه اورژانس می باشد. این بیمارستان طرف قرارداد با سازمان های بیمه گر از جمله بیمه خدمات درمانی ، تامین اجتماعی ، ارتش ، نیروی انتظامی و کمیته امداد و سایر بیمه ها می باشد.
این مرکز علاوه بر خدمات درمانی یک مرکز آموزشی با سابقه ۴۰ سال می باشد که آموزش پزشکی را از سطوح انترن و رزیدنت و رشته های پرستاری و پیراپزشکی را بر عهده دارد و تحت پوشش دانشگاه علوم‌ پزشکی ایران می باشد. مساحت کل بیمارستان ۱۸۵۰۰ متر مربع و مساحت زیربنای
آن ۲۵۰۰۰ مترمربع می باشد.

دانلود کارآموزی بیمارستان فیروزگر و بیمارستان شهید هاشمی نژاد
مرکز آموزشی درمانی فیروزگر در منطقه ۶ شهرداری در تقاطع خیابان حافظ و طالقانی – در خیابان به آفرین قرار گرفته است. در این منطقه شهرداری بیمارستان های بزرگی چون بیمارستان های امام خمینی (ره) ، شریعتی ، امیر اعلم ، مرکز طبی کودکان ، ساسان ، پارس، صدر و کودکان تهران قرار گرفته است.

مدیریت و برنامه ریزی راهبردی
چنانچه برنامه ریزی بر اساس مدیریت راهبردی صورت گیرد، سازگار با ارزش ها و باورها بوده و موجب دگرگونی اساسی در تغییر ساختار و رفتارها و اداره امور بر اساس برنامه ریزی نظام مند ، شاخص پذیر ،هدف دار و قابل وصول خواهد شد .
مدیریت راهبردی را باید با توکل به خدا و تعلق فرهنگی و سرزمینی شروع نمود. در مدیریت راهبردی گذشته ، حال و آینده سازمان و محیط پیرامون آن بررسی می شود. لازمه این مدیریت ، مدیریت بر درون و آشنا با محیط بیرون بوده و با تعامل عوامل بیرونی و درونی ، اهداف محقق خواهد شد.
در حقیقت نقاط قوت و ضعف را شناسایی و فرصت ها و تهدید ها را در برنامه دخیل خواهیم داد و اصل را برنامه ریزی نیروی انسانی می دانیم که سرمایه اصلی توسعه می باشد.
پیامبر گرامی اسلام (ص) از سوء مدیریت امت بیمناک بودند نه از فقر امت .

رسالت (Mission) بیمارستان فیروزگر
فلسفه وجودی بیمارستان‌فیروزگر ارائه خدمات آموزشی درمانی با بالاترین کیفیت و با هزینه ای مناسب با بکارگیری مدیریت زمان در محیطی دلپذیر و با حفظ کـرامت انسانی مراجعین می باشد، نقطه عطف خـدمات بیمارستان بکارگیری شیوه های نوین مدیریت بیمارستانی در ارائه خدمات ممتاز به کلیه مشتریان می باشد.
چشم انداز(Vision) بیمارستان فیروزگر
ما تمام تلاش خویش را بکار می بندیم تا با ایجاد نگرش صحیح به انسان ها و با رویکرد مدیریت جامع عملکرد (TQM) و سیستم اطلاعات مدیریتی (HIS ) با تکیه بر اصول مهارت ، منزلت و اعتقاد به منشور حقوق بیمار ، در نهایت احترام و دلسوزی خدماتی فراتر از انتظار و منحصر به فرد در محیطی آرام و صمیمی و بر اساس برنامه چشم انداز ایران ۱۴۰۴ کشور در بخش سلامت به مشتریان ارائه نمائیم ….
این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.


لینک دانلود:

دانلود کارآموزی بیمارستان فیروزگر و بیمارستان شهید هاشمی نژاد


دانلود کارآموزی بیمارستان فیروزگر و بیمارستان شهید هاشمی نژاد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : جمعه 6 مرداد 1396برچسب:,کارآموزی بیمارستان,کارآموزی بیمارستان رشته حسابداری,کارآموزی بیمارستان بقیه الله,کارآموزی بیمارستان امام خمینی,کارآموزی بیمارستان شهیدرجایی,کارآموزی در آزمایشگاه بیمارستان,گزارش کارآموزی بیمارستان,کارآموزی آزمایشگاه بیمارستان,کارآموزی حسابداری بیمارستان,پروژه کارآموزی بیمارستان,کارآموزی آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی,کارآموزی در آزمایشگاه بیمارستان رامتین,گزارش کارآموزی بیمارستان مهندسی پزشکی,گزارش کارآموزی آزمایشگاه بیمارستان,گزارش کارآموزی حسابداری بیمارستان,گزارش کارآموزی حسابداری در بیمارستان,دانلود رایگان گزارش کارآموزی بیمارستان,گزارش کارآموزی تاسیسات مکانیکی بیمارستان,گزارش کارآموزی بهداشت محیط در بیمارستان,گزارش کارآموزی مهندسی پزشکی در بیمارستان,گزارش کار کارآموزی در بیمارستان,پروژه کارآموزی حسابداری بیمارستان,دانلود رایگان گزارش کارآموزی حسابداری بیمارستان,کارآموزی حسابداری در بیمارستان,دانلود رایگان کارآموزی حسابداری بیمارستان,دانلود کارآموزی حسابداری در بیمارستان,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی