دانلود مقاله پردازش پرس‌وجو در پایگاه داده توزیع شده
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

1.                 مقدمه

پردازش داده‌های توزیع شده یک واقعیت تبدیل شده است. دلایلی که هنوز پردازش داده‌های توزیع شده را یک موضوع پیچیده می‌سازد عبارتند از:

·        سیستم‌های توزیع شده خیلی وسیع هستند و هزاران سایت متجانس شامل کامپیوترهای شخصی و ماشینهای سرور بزرگ را در بر می‌گیرد 

·        حالت سیستم‌های توزیع شده به سرعت تغییر می‌کند زیرا بارگذاری سایت‌ها از نظر زمانی متنوع می‌باشد و سایت‌های جدید به سیستم افزوده شده است.

·        سیستمهای موجود باید تکمیل گردند. از انجا که سیستم‌های موجود برای پردازش توزیعی طراحی نشده‌اند و اینک نیاز است که با سیستم‌های  دیگر در محیط توزیعی تعامل داشته باشند.این مقاله چگونگی انجام پردازش پرس‌وجو در محیط‌های توزیع شده و سیستم‌های اطلاعاتی را نمایش می‌دهد.محققان  از سال 1970 به سیستم پایگاه داده توزیعی علاقمند گردیدند. در این زمان پشتیبانی مدیریت داده‌های توزیعی برای شرکتها و سازمان‌هایی که داده‌های خود را در ادارات مختلف و یا محل‌های معین نگهداری می‌کنند، مرکز توجه بود. اگرچه این نیاز احساس می‌شد و ایده‌های بسیار خوبی موجود بود اما هرگز تلاش‌های اولیه برای ساخت سیستم‌های پایگاه داده توزیعی بطور تجاری موفقیت‌آمیز نبود. اما امروزه موقعیت تغییر نموده است. سیستم‌های توزیعی هم مورد نیاز و هم امکان‌پذیر می‌باشند. پردازش داده‌های توزیعی نیز بخاطر پیشرفت‌های اخیر تکنولوژی میسر می‌باشد.

1-1-1.         بهینه‌سازی برای Multicast

در بیشتر محیط‌ها، شبکه در یک ساختار سلسله مراتبی سازماندهی شده‌اند بطوریکه هزینه ارتباط بطور قابل توجهی به موقعیت سایتهای فرستنده و گیرنده وابسته است، برای مثال ارزانتر است که داده از Munich به Passau منتقل شود که هر دو در آلمان می‌باشند تا از Washington به Passau از طریق اقیانوس اطلس منتقل شود. بعضی مواقع یک سایت باید داده یکسانی به چندین محل برای اجرای پرس‌وجو ارسال نماید برای نمونه باید داده یکسان از Washington به Munich و Passau  ارسال شود و اگر شبکه نمی‌تواند روشهای کم هزینه‌ایی برای پیاده‌سازی اینچنین Multicast ها ارائه نماید مناسب است که داده از Washington به Munich و از آنجا به Passau منتقل شود. و یا اگر اینگونه فرض کنیم که زمان انتقال داده روی سیم ناچیز است و در این حالت هزینه CPU برای فرستادن و دریافت داده بر هزینه ارتباطات غلبه می‌کند، اگر بار Washington خیلی سنگین است و یا CPU آن آهسته است، مناسب است که Passau داده را بجای Washington از Munich دریافت کند. بنابراین بهترین انتخاب باید توسط بهینه‌ساز پرس‌وجو انجام شود.



لینک دانلود:



دانلود مقاله پردازش پرس‌وجو در پایگاه داده توزیع شده



دانلود مقاله پردازش پرس‌وجو در پایگاه داده توزیع شده

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 10 مرداد 1396برچسب:,مقاله پردازش داده,مقاله پیش پردازش داده ها,پردازش داده های حجیم,پردازش داده,پردازش داده ها,پردازش داده کوثر,پردازش داده های بزرگ,پردازش داده چیست,پردازش داده های لرزه ای,پردازش داده های اضطراری,پردازش داده های مالی,پردازش داده های جریانی,پردازش داده های ماهواره ای,پردازش داده های اقلیمی,پردازش داده ها با Matlab,شرکت پردازش داده کوثر اصفهان,سایت پردازش داده کوثر,استخدام شرکت پردازش داده کوثر,اولین کنفرانس پردازش داده های بزرگ,محاسبات توزیعی و پردازش داده های بزرگ,اولین کنفرانس ملی پردازش داده های بزرگ,پردازش داده ها چیست,پردازش داده های لرزه ای بازتابی,کتاب پردازش داده های لرزه ای,مرکز پردازش داده های مالی ایران,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی