اقدام پژوهی چگونه میتوانم با جذاب سازی کلاس دانش اموزان را به درس زیست علاقمند کنم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 20 کد محصول :7079 حجم فایل:55,41 KB نوع فایل :rar 

 

اقدام پژوهی چگونه میتوانم با جذاب سازی کلاس دانش اموزان را به درس زیست علاقمند کنم

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

اقدام پژوهی چگونه میتوانم با جذاب سازی کلاس دانش اموزان را به درس زیست علاقمند کنم

چکیده

 

در ابتدای سال تحصیلی با دانش آموزی روبرو شده ام که مشکل بی علاقگی داشت بخاطر همین من برای حل این معضل تصمیم به انجام این اقدام پژوهی گرفتم و با تحقیقاتی که انجام داده ام به این نتیجه میرسیم که آفرینش موجودات زنده در سیاره زمین یکی از شگفت انگیز ترین و زیبا ترین پدیده هایی است که از نظر مبدا پیدایش حیات ،نحوه ادامه ، تکرار و تنوع آن مورد توجه بشرهای متفکر بوده است. زیست شناسی در طی دوره تکامل تئوری سلولی به عنوان یک علم آغاز گردید. برای هر دانش پژوهی حتی با معلومات اندک یادگیری زیست شناسی به عنوان لازمه شناخت دنیای پیرامون وی و موجودات زنده و غیر زنده اطراف او اهمیت دارد.

مقدمه

 

موضوع اصلی این اقدام پژوهی بی علاقگی دانش اموزان به درس زیست است.هدف از انجام این اقدام پژوهی رفع بی علاقگی دانش آموزان کلاسم میباشد. ابزارها و رسانه ها که اجزای مهمی از فناوری آموزش هستند ،وسیله رسیدن به اهداف آموزشی به شمار می روند . شناخت وسایل آموزشی و به کارگیری آنها در تدریس ،یکی از ملزومات یاددهی- یادگیری است.استفاده از رسانه ها و و سایل آموزشی حواس مختلف انسان را به کار می اندازند و باعث تسهیل و بهبود روند یادگیری می شوند و روشهای سنتی آموزش با توجه به پیشرفتهای علم و فناوری ،پاسخگوی نیاز های آینده کشور نخواهد .دلیل منطقی اجرای این پژوهش روبرو شدن با این مسئله در کلاس است و اهمیت آن خیلی زیاد است و ارتباط منطقی بین مسئله ئ پژوهش در کلاس درس است.دلایل نظری وجود بی علاقگی دانش آموزان در کلاس درس است و این پژوهش با پژوهش های قبلی ارتباطی ندارد و فقط برای این مشکل پیش آمده در کلاسم انجام داده ام.


لینک دانلود:


اقدام پژوهی چگونه میتوانم با جذاب سازی کلاس دانش اموزان را به درس زیست علاقمند کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:,اقدام پژوهی زیست شناسی,اقدام پژوهی زیست,اقدام پژوهی درس زیست,اقدام پژوهی زیست شناسی دبیرستان,اقدام پژوهی دبیر زیست,اقدام پژوهی دبیر زیست شناسی,اقدامپژوهی معلم زیست شناسی,اقدام پژوهی افزایش علاقه به زیست,اقدام پژوهی زیست شناسی مقطع دبیرستان,دانلود اقدام پژوهی زیست,نمونه اقدام پژوهی زیست,نمونه اقدام پژوهی دبیر زیست شناسی,دانلود اقدام پژوهی دبیر زیست,نمونه اقدام پژوهی درس زیست شناسی,اقدام پژوهی زیست شناسی , اقدام پژوهی زیست شناسی دبیرستان , اقدام پژوهی درس زیست شناسی , نمونه اقدام پژوهی زیست شناسی , اقدام پژوهی در زیست شناسی , موضوع اقدام پژوهی زیست شناسی, اقدام پژوهی در درس زیست شناسی , نمونه اقدام پژوهی درس زیست شناسی , اقدام پژوهی زیست , اقدام پژوهی زیست دبیرستان , اقدام پژوهی درس زیست , اقدام پژوهی محیط زیست , اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی منسوخ کردن روش سنتی , اقدام پژوهی دبیر زیست شناسی , اقدام پژوهی معلم زیست شناسی , اقدام پژوهی دبیر زیست دبیرستان ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی