اقدام پژوهی چگونه به وسیله ی راهکار های مدرسه محور از افت تحصیلی دانش اموزانم در درس ادبیات فارسی ج
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

اقدام پژوهی چگونه به وسیله ی راهکار های مدرسه محور از افت تحصیلی دانش اموزانم در درس ادبیات فارسی جلوگیری نمودم

 

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

اقدام پژوهی چگونه به وسیله ی راهکار های مدرسه محور از افت تحصیلی دانش اموزانم در درس ادبیات فارسی جلوگیری نمودم

چکیده

 در این تحقیق روش هایی را برای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به این درس شیرین و پر محتوا را  جهت جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان بررسی می کنم و راهبرد آن ها را مورد بحث قرار می دهم. از آنجایی که می دانید در رویکردهای جدید تعلیم و تربیت عرضه ی اطّلاعات کافی نیست. بلکه روش تدریس دوسویه از اهمّیّت ویژه برخوردار است. نقش اصلی بر عهده ی دانش آموزان گذاشته می­شود که با مشارکت مستقیم خود به فرآیند یادگیری شکل می­دهند و شیوه های تفکّر کردن را تمرین می­کنند. که این عمل به صورت های مختلفی که در این پژوهش شرح داده شده است میسر می گردد.در نتیجه ی این عمل اقدام پژوهی ، بسیاری از مشکلات و موانع پیشرفتی و علل بی انگیزگی دانش آموزان در درس ادبیّات فارسی را شناسایی و به بهبود آن ها می پردازم.

 

مقدمه

 موضوع اصلی این اقدام پژوهی افت درسی دانش آموزان است.افت تحصیلی و مردودی،شاید یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین مسائل آموزشی باشد و با این حال به عنوان یک مسئله جدی هنوز مطرح است. افت تحصیلی موجب هدر رفتن منابع مالی و انسانی فرارانی می شود و بهبود کارایی نظام های آموزشی تا حد زیادی به جلو گیری از اتلاف یا کاهش افت تحصیلی بستگی دارد. خسارات ناشی از شکست تحصیلی،مطالعه جامع و پیگیرانه وضعیت آموزشی و تحصیلی دانش آموزان را می طلبد تا با شناخت عوامل احتمالی ایجاد کننده افت، راه موفقیت بیشتر دانش آموزان را هموار گردد.و در سنوات اخیر ذهن دلسوزان نظام تعلیم و تربیت را به خود مشغول نموده و جهت جلوگیری از این پدیده راهکارهای متفاوتی ارائه شده است. راهکارهای عملیاتی و کاربردی،که بعضأ مثمر ثمر بوده و نتایج مثبتی نیز در برداشته است. در این پژوهش سعی بر این است،برخی راه حل هایی را که به نظر می رسد از افت تحصیلی می کاهد را بررسی نمایم .

 


لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه به وسیله ی راهکار های مدرسه محور از افت تحصیلی دانش اموزانم در درس ادبیات فارسی جلوگیری نمودم



اقدام پژوهی چگونه به وسیله ی راهکار های مدرسه محور از افت تحصیلی دانش اموزانم در درس ادبیات فارسی جلوگیری نمودم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی افت تحصیلی , اقدام پژوهی علل افت تحصیلی , اقدام پژوهی در مورد افت تحصیلی , اقدام پژوهی درباره افت تحصیلی , نمونه اقدام پژوهی افت تحصیلی , اقدام پژوهی با موضوع افت تحصیلی , اقدام پژوهی در زمینه افت تحصیلی , اقدام پژوهی در رابطه با افت تحصیلی , تحقیق اقدام پژوهی در مورد افت تحصیلی , اقدام پژوهی ادبیات , اقدام پژوهی ادبیات فارسی راهنمایی , اقدام پژوهی ادبیات فارسی متوسطه اول , اقدام پژوهی ادبیات متوسطه , اقدام پژوهی ادبیات متوسطه اول , اقدام پژوهی ادبیات فارسی دبیرستان , اقدام پژوهی ادبیات دبیرستان , اقدام پژوهی ادبیات راهنمایی , اقدام پژوهی ادبیات فارسی دوره راهنمایی , اقدام پژوهي ادبيات فارسي , اقدام پژوهی درس ادبیات فارسی راهنمایی , اقدام پژوهی درس ادبیات فارسی دوره راهنمایی , نمونه اقدام پژوهی ادبیات متوسطه , اقدام پژوهی درس ادبیات دبیرستان , اقدام پژوهی درس ادبیات متوسطه , نمونه اقدام پژوهی ادبیات دبیرستان , اقدام پژوهی درس ادبیات فارسی دبیرستان , اقدام پژوهی درس ادبیات راهنمایی , اقدام پژوهی درس ادبیات فارسی , اقدام پژوهی ادبیات فارسی , اقدام پژوهی در ادبیات فارسی ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی