گزارش تخصصی بیان تاریخچه عکاسی و کاربرد عکس در گرافیک
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 13     کد محصول :6766      حجم فایل:29,47 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی عکاسی

دانلود گزارش تخصصی بیان تاریخچه عکاسی و کاربرد عکس در گرافیک

چکیده:
با توجه به مشکلاتی که در شیوه آموزشی دانشگاههای ما وجود دارد غالباٌ آشنایی طراح گرافیک با عکاسی ضعیف است و در بیشتر موارد امکان ارتباط مفید بین طراح و عکاس نیست. یکی از دلایلی که باعث می شود طراحان از عکس کمتر در کارشان استفاده کنند و یا خود از محصول عکاسی کنند آشنا نبودن کارفرما با عکاسی و تاثیر آن بر گرافیک است. به طور مثال وقتی پای صحبت برخی طراحان نشستیم و از آنها دلیل عدم استفاده از عکس را در آثارشان پرسیدیم همه به اتفاق به نداشتن زبان مشترک با عکاس و عوض شدن ایده شان در حین عکاسی اشاره کردند.
در گزارش پیش رو به بررسی عکس و عکاسی در طراحی گرافیک می‌پردازیم. در بخش آموزش سعی می‌کنیم تا خصوصیات یک عکس خوب برای تبلیغات، نحوه مدیریت رنگی و خصوصیات یک دوربین مناسب برای طراحان گرافیک را توضیح دهیم.
امید است که استفاده کافی را از این گزارش ببرید.

مقدمه:
طراحى و هنر گرافیک ایران بدلیل نیاز به تحول و تجدد دچار دگرگونى مثبتى شد؛ اما این دگرگونى همزمان و همپا با دیگر تحولات متجددانه صورت نگرفت و سال‌ها طول کشید تا در اواسط دوره ی رضاشاه به مدد دوتن بنام‌هاى فرد ریک تالبرگ سوئدى و موشخ سرورى ارمنى و فارغ‌التحصیل آکادمى هنر مسکوکه بر ایران مهاجرت کردند، تحول و تجدد در گرافیک معاصر، شروع به شکل گرفتن، نمود.
گرافیک مدرن ایران با کوشش‌هاى این دو و بعد با تلاش طراحان ایرانى نسل‌ها بعد از آن در جامعه مطرح و شناخته شد و حضورى مستقل پیدا کرد.


لینک دانلود:

گزارش تخصصی بیان تاریخچه عکاسی و کاربرد عکس در گرافیک


گزارش تخصصی بیان تاریخچه عکاسی و کاربرد عکس در گرافیک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396برچسب:,دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان,دانلود گزارش تخصصی,دانلود گزارش تخصصی معلمان,دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی,دانلود گزارش تخصصی رایگان,دانلود گزارش تخصصی ابتدایی,دانلود گزارش تخصصی تربیت بدنی,دانلود گزارش تخصصی معاون اجرایی,دانلود گزارش تخصصی پایه ششم,دانلود گزارش تخصصی پایه اول,دانلود گزارش تخصصی معلمان استثنایی,دانلود گزارش تخصصی معلمان ریاضی,دانلود گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی,دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان,دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,دانلود رایگان گزارش تخصصی مدیر مدرسه,دانلود رایگان گزارش تخصصی رشته کامپیوتر,دانلود گزارش تخصصی پایه اول ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی