ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی
  تعداد صفحات: 12     کد محصول :6858      حجم فایل:23,32 KB      نوع فایل :rar 



دانلود گزارش تخصصی اهمیت و تاثیر یادگیری درس شطرنج بر یادگیری دروس توسط دانش اموزان
چکیده:
این گزارش بر اساس مطالعات روانشناسی و آموزشی، تاثیرات شطرنج بر دانش آموزان را بررسی کرده و در نهایت نشان می دهد که شطرنج، هوش intelligent quotient و توانایی حل مساله را افزایش داده و تصمیم گیری مستقل و سریع در موقعیتهای دشوار را آموزش می دهد. همچنین مهارت های خواندن، حافظه، زبان و ریاضیات را تقویت کرده تفکر منتقد و خلاق را تغذیه می کند. شطرنج تمرینی برای تصمیم گیری سریع و دقیق در تنگی وقت فراهم می آورد و می تواند از این طریق نتایج دانش آموزان در امتحانات مدرسه را بهبود بخشد.

شطرنج نحوه تفکر منطقی و کارآمد را آموزش می دهد و انتخاب بهترین گزینه از میان گزینه های موجود را نشان داده و اهمیت برنامه انعطاف پذیر، تمرکز و نتیجه انتخاب و تصمیم گیری را به نمایش می گذارد. همچنین دختران و پسران را صرف نظر از قابلیتهای طبیعی یا سابقه اجتماعی-اقتصادی آنها تحت پوشش می گیرد.

مقدمه:
بازی شطرنج امتیازات زیادی را در زندگی پیش روی قرار می دهد. برای هر کاری ابتدا آن را از تمام زوایا مورد بررسی قرار داده و سپس به خوبی به آن فکر و برنامه ریزی می کنیم و تاکتیک مورد نظر را پیاده خواهیم کرد و بعد موفقیت یا عدم موفقیت را در این کار مورد ارزیابی قرار می دهیم. بازی شطرنج هم به همین صورت است با بررسی و طراحی بازی البته با کمی درست اندیشیدن می توان به موفقیت رسید. به همین شکل در مقابل مشکلات زندگی هم کاربرد داشته و با فکری باز به همراه بازنگری مجدد کارها می توانیم با مشکلات تا حد امکان مبارزه کنیم و راه درست را برای حل مشکلات برگزینیم.
– آیا این علم پیشرفتی در زندگی شما بوجود آورد؟
دید من را در رابطه با کار به نوعی باز کرد و باعث پیشرفت در امورزندگی من شد.

 

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی اهمیت و تاثیر یادگیری درس شطرنج بر یادگیری دروس توسط دانش اموزان

دانلود گزارش تخصصی اهمیت و تاثیر یادگیری درس شطرنج بر یادگیری دروس توسط دانش اموزان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی ورزشی,گزارش تخصصی ورزش,گزارش تخصصی ورزش ابتدایی,گزارش تخصصی ورزش صبحگاهی,گزارش تخصصی معلمان ورزش,گزارش تخصصی معلم ورزش,گزارش تخصصی زنگ ورزش,نمونه گزارش تخصصی معلمان ورزش,گزارش تخصصی معلمان ورزش رایگان,گزارش تخصصی معلم ورزش ابتدایی,گزارش تخصصی معلم ورزش رایگان,گزارش تخصصی Doc,گزارش تخصصی Docx,نمونه گزارش تخصصی Doc,تحقیق گزارش تخصصی Docx,گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی Doc,گزارش تخصصی رایگان,گزارش تخصصی رایگان ورد,دانلود گزارش تخصصی رایگان,نمونه گزارش تخصصی رایگان, مقطع ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی معلمان رایگان,سایت گزارش تخصصی رایگان,دانلود نمونه گزارش تخصصی رایگان,دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان,دانلود رایگان مقالات گزارش تخصصی,دانلود رایگان گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی,دانلود رایگان گزارش تخصصی ابتدایی,دبیران فایل,دبیر فایل,فایل دبیران,فایل دبیر,معلم فایل, فایل معلمان,مرجع فایل های فرهنگیان,فروشگاه فایل های معلمان,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی