ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 کنترل سرعت موتورهای القایی (ولتاژ-فرکانس)

 این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

سالهاست که نياز به کنترل توان الکتريکي سيستمهاي گردانندة موتور الکتريکي و کنترل صنعتي وجود داشته است. اين نياز، به توسعه سيستم وارد- ﻟﺌونارد منجر گشت تا ولتاژ dcمتغيري براي کنترل گرداننده هاي موتورهاي dcبه دست آيد. با پيشرفت الکترونيک قدرت و ساخت کليدهاي حالت جامد، اين امکان فراهم شده است که با چاپرهاي dc يا يکسو کننده هاي کنترل شده ولتاژ متغير dc ايجاد کرد. اين کنترل کننده هاي ولتاژ از سادگي و قيمت پاييني برخوردار هستند. موتورهاي dc نسبتاً گران هستند و به خاطر داشتن کموتاتورها و جاروبکها به سرويس و مراقبت بيشتري نياز دارند. با اين حال درايوهاي dc در بسياري از کاربردهاي صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرند. ساختار موتورهاي ac بر خلاف ساختار با تزويج ساده، داراي مشخصة شديداً تزويج شده، غير خطي و چند متغيري هستند. کنترل درايوهاي ac معمولاً نيازمند يک الگوريتم کنترلي پيچيده مي باشد که مي تواند بوسيلة ميکروپروسسورها و يا ميکروکامپيوترها به همراه مبدلهاي توان با سرعت کليدزني بالا انجام شود.موتورهاي ac داراي چندين مزيت هستند:سبک بودن(20تا 40درصد سبک تر از موتورهايdc معادل)، ارزان بودن و در مقايسه با موتورهاي dc به مراقبت کمتري نياز دارند. در کاربردهاي با سرعت متغير، آنها به کنترل فرکانس، ولتاژ و جريان نياز دارند. مبدلهاي قدرت، اينورترها وکنترل کننده هاي ولتاژ ac قادر هستند که فرکانس، ولتاژ و جريان را براي برآورده کردن نيازهاي درايو کنترل کنند.

کنترل سرعت موتورهای القایی (ولتاژ-فرکانس)

اين کنترل کننده هاي قدرت، که نسبتاً پيچيده و گران هستند، نياز به روشهاي پيشرفته کنترل فيدبک همانند مرجع نمونه، کنترل تطبيقي، کنترل حالت لغزشي و کنترل ميدان گرا دارند. با اين حال مزيتهاي درايو ac بيش از معايب آن است.با پیشرفت الکترونیک قدرت و ساخت کلیدهای حالت جامد، این امکان فراهم شده است که با چاپرهای dc یا یکسو کننده های کنترل شده، ولتاژ متغیر dc ایجاد کرد. این کنترل کننده های ولتاژ از سادگی و قیمت پایینی برخوردار هستند. موتورهای dc نسبتاً گران هستند و به خاطر داشتن کموتاتورها و جاروبکها به سرویس و مراقبت بیشتری نیاز دارند. با این حال درایوهای dc در بسیاری از کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.موتورهای ac دارای چندین مزیت هستند: سبک بودن (20تا 40درصد سبک تر از موتورهای dc معادل)، ارزان بودن و در مقایسه با موتورهای dc به مراقبت کمتری نیاز دارند. در کاربردهای با سرعت متغیر، آنها به کنترل فرکانس، ولتاژ و جریان نیاز دارند. مبدلهای قدرت، اینورترها و کنترل کننده های ولتاژ ac قادر هستند که فرکانس، ولتاژ و جریان را برای برآورده کردن نیازهای درایو کنترل کنند. این کنترل کننده های قدرت، که نسبتاً پیچیده و گران هستند، نیاز به روشهای پیشرفته کنترل فیدبک همانند مرجع نمونه، کنترل تطبیقی، کنترل حالت لغزشی و کنترل میدان گرا دارند. با این حال مزیتهای درایو ac بیش از معایب آن است.

 


لینک دانلود:

پروژه کنترل سرعت موتور القایی


پروژه کنترل سرعت موتور القایی





تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب:,پروژه کنترل دور موتور القایی,پروژه کنترل سرعت موتور القایی,پروژه موتورهای القایی تک فاز,پروژه موتور القایی,پروژه کنترل دور موتور القایی,پروژه موتورهای القایی,کنترل سرعت موتور القایی,کنترل سرعت موتور القایی سه فاز,کنترل سرعت موتور القایی تکفاز,کنترل سرعت موتور القایی+pdf,کنترل سرعت موتور القایی با تغییر قطب,کنترل سرعت موتورهای القایی,کنترل سرعت موتورهای القایی سه فاز,کنترل سرعت موتورهای القایی ولتاژ فرکانس,کنترل دور موتور القایی با اینورتر,کنترل دور موتور القایی تک فاز,کنترل دور موتور القایی سه فاز,انواع کنترل سرعت موتورهای القایی سه فاز,روش های کنترل سرعت موتور القایی سه فاز,روشهای کنترل سرعت موتور القایی تکفاز,کنترل سرعت موتورهای القایی تک فاز,روشهای کنترل سرعت موتورهای القایی,انواع کنترل سرعت موتورهای القایی,انواع کنترل سرعت موتورهای القایی را نام ببرید؟,پروژه کنترل سرعت موتورهای القایی,کنترل سرعت در موتورهای القایی,کنترل سرعت موتور های القایی با اینورتر,پروژه موتورهای القایی خطی,دانلود پروژه موتور القایی,پروژه متلب موتور القایی,پروژه درایو موتور القایی,پروژه کنترل سرعت موتور القایی,پروژه شبیه سازی موتور القایی,پروژه کنترل سرعت موتورهای القایی,اینوتر تکفاز, اینورتر, اینورتر PWM, اینورترهای سه فاز, پروژه اینورتر, پروژه کنترل برداری, پروژه کنترل سرعت موتورهای القایی, دانلود پروژه اینورتر, دانلود پروژه ماشین القایی, روش pwm در کنترل سرعت, کنترل v/f, کنترل برداری با استفاده از اینورترها PWM, کنترل دور موتور, کنترل سرعت موتور القایی, کنترل سرعت موتورهای القایی, موتورهای القایی, موتورهای القایی AC, نرم افزار کاربردی کنترل پمپ و فن, نرم افزار کنترلی Master Follower,
ارسال توسط ali ahamadi

 این مرد بزرگ و دانشمند در بامداد پنج‌شنبه سوم ذی‌الحجه سال ۳۶۲ ه.ق مطابق مهر روز ۱۶ شهریور ماه ۳۴۲ یزدگردی و ۹۷۲ م. در بیرون یعنی حوالی خوارزم دیده به جهان گشود و با تولد او (در شهر بیرون که امروزه یکی از شهرهای کوچک ازبکستان کنونی است و در شمال شرقی اورگنج و در سمت راست رود جیحون قرار دارد) ایران یکی دیگر از بزرگترین مفاخر جهان را به خود دید..

 

هیچ اطلاعی در باره اصل و نسب و دوره کودکی بیرونی در دست نیست. نزد ابو نصر منصور علم آموختدر ۱۷ سالگی از حلقه ای که نیم درجه به نیم درجه مدرج شده بود، استفاده کرد تا ارتفاع خورشیدی نصف النهار رادرکاث رصد کند، و بدین ترتیب عرض جغرافیایی زمینی آن را استنتاج نماید چهار سال بعد برای اجرای یک رشته از این تشخیص ها نقشه هایی کشید و حلقه ای به قطر ۱۵ ذراع تهیه کرد.
در ۹ خرداد ۳۷۶ بیرونی ماه گرفتگی(خسوفی)رادرکاث رصد کرد و قبلاٌ با ابوالوفا ترتیبی داده شده بود که او نیز در همان زمان همین رویداد را از بغداد رصد کن. اختلاف زمانی که از این طرق حاصل شد به آنان امکان داد که اختلاف طول جغرافیایی میان دو ایستگاه را حساب کنند وی همچنین با ابن سینا فیلسوف برجسته و پزشک بخارایی به مکاتبات تندی در باره ماهیت و انتقال گرما و نور پرداخت در دربار مامون خوارزمشاهی قرب و منزلت عظیم داشته چند سال هم در دربار شمس المعالی قابوس بن وشمگیر به سر برده، در حدود سال ۴۰۴ هجری قمری به خوارزم مراجعت کرده، موقعی که سلطان محمود غزنوی خوارزم را گرفت در صدد قتل او برآمد و به شفاعت درباریان از کشتن وی در گذشت و او را در سال ۴۰۸ هجری با خود به غزنه برد در سفر محمود به هندوستان، ابوریحان همراه او بود و در آنجا با حکما و علماء هند معاشرت کرد و زبان سانسکریت را آموخت ومواد لازمه برای تالیف کتاب خود موسوم به تحقیق ماللهند جمع‌آوری کرد.

دانلود زندگي نامه ابوریحان بیرونی
بیرونی به نقاط مختلف هندوستان سفر کرد و در آنها اقامت گزید و عرض جغرافیایی حدود ۱۱ شهر هند را تعیین نمود خود بیرونی می نویسد که در زمانی که در قلعه نندنه به سر می برد، از کوهی در مجاورت آن به منظور تخمین زدن قطر زمین استفاده کرد. نیز روشن است که او زمان زیادی را در غزنه گذرانده است تعداد زیاد رصدهای ثبت شده ای که به توسط او در آنجا صورت گرفته است با رشته ای از گذرهای خورشید به نصف النهار شامل انقلاب تابستانی سال ۳۹۸ آغاز می شود و ماه گرفتگی روز ۳۰ شهریور همان سال را نیز در بر دارد. او به رصد اعتدالین و انقلابین در غزنه ادامه داد که آخرین آنها انقلاب زمستانی سال ۴۰۰ بود. 
ابوریحان شخصیتی کم‌نظیر و ماندگار است که جهان از قرن ۱۹ به بعد او را شناخت. ابوریحان مردی است که به اکثر علوم زمان خود احاطه داشته است. او از اولین کسانی است که به پیداکردن وزن مخصوص بسیاری از اجسام مبادرت ورزید و آن‌چنان وزن مخصوص این اجسام را دقیق محاسبه کرده که اختلاف آنها با وزن مخصوصهایی که دانشمندان قرون اخیر با توجه به تمام وسایل جدید خود تهیه کرده‌اند بسیار ناچیز است. ابوریحان در طول عمر خود به شهرهای مختلفی سفر می‌کرد و به اندازه‌گیری طول و عرض جغرافیایی آن شهرها می‌پرداخت و سپس موقعیت هر شهر را روی یک کره مشخص می‌‌کرد و پس از سالها توانست آن نقاط را روی یک نقشه مسطح پیاده کند و این مقدمه علم کارتوگرافی بود که این‌کار با ابوریحان شروع شد.

بیرونی تقریبا به تمام علوم زمان خود مسلط بود و همین طور در تمام شاخه‌های ریاضیات آن زمان دستی داشت. وی در جبر ، مثلثات ،‌ هندسه و نگاشت گنج‌نگاشتی ، مجموع سری‌ها ، آنالیز ترکیبی ، روش‌های حل معادلات جبری ، مسایل حل‌ناپذیر ریاضی مانند تثلیث زاویه ، قضیه سینوس ها در صفحه ، عددهای گنگ ،‌ مقاطع مخروطی و … پژوهش‌های فراوان داشت و آثار بزرگی از خود به جا گذاشت.

 

ابوریحان در طول ۷۲ سال زندگی خود حدود ۱۴۳ کتاب نوشت (که از مهمترین کتابهای وی می‌توان به التفهیم، آثارالباقیه، قانون مسعودی، و تحقیق ماللهند و … اشاره کرد) این تعداد، اوراق نوشته شده به وسیله او را به ۱۲ هزار برگ می رساند. و ................................


لینک دانلود:

دانلود زندگي نامه ابوریحان بیرونی

 




تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب:,زندگی نامه ابوریحان بیرونی,زندگی نامه ابوریحان بیرونی Pdf,خلاصه زندگینامه ابوریحان بیرونی,زندگی نامه ابوریحان بیرونی Doc,زندگی نامه ابوریحان بیرونی به انگلیسی,زندگی نامه ابوریحان بیرونی به زبان کودکانه,زندگی نامه ابوریحان بیرونی ویکی پدیا,زندگی نامه ابوریحان بیرونی به طور خلاصه,زندگی نامه ابوریحان بیرونی به زبان عربی,زندگی نامه ابوریحان بیرونی پی دی اف,دانلود زندگی نامه ابوریحان بیرونی Pdf,زندگینامه ی ابوریحان بیرونی به زبان کودکانه,بیوگرافی ابوریحان بیرونی ویکی پدیا,دانلود پی دی اف زندگی نامه ابوریحان بیرونی,ابوریحان بیرونی,ابوریحان بیرونی دانشمند ایرانی,ابوریحان بیرونی زندگی نامه,ابوریحان بیرونی آثارالباقیه,ابوریحان بیرونی آثار,ابوریحان بیرونی Pdf,ابوریحان بیرونی دانشمند بزرگ ایرانی,زندگی نامه ابوریحان بیرونی Pdf,خلاصه زندگینامه ابوریحان بیرونی,ابوریحان بیرونی و زندگی نامه,زندگینامه ابوریحان بیرونی زندگی نامه,زندگی نامهی ابوریحان بیرونی,زندگی نامه ابوریحان بیرونی Doc,زندگی نامه ابوریحان بیرونی به انگلیسی,زندگی نامه ابوریحان بیرونی به زبان کودکانه,زندگی نامه ابوریحان بیرونی ویکی پدیا,ابوریحان بیرونی آثار الباقیه دانلود,کتاب ابوریحان بیرونی آثار الباقیه,ابوریحان بیرونی و آثار او,ابوریحان بیرونی و آثارش,آثار الباقیه ابوریحان بیرونی Pdf,زندگینامه ابوریحان بیرونی Pdf,كتاب ابوريحان بيروني Pdf,دانلود زندگی نامه ابوریحان بیرونی Pdf,
ارسال توسط ali ahamadi

 

شرح مختصر :  بسياري از صاحب نظران، علوم اداري و مديريت بر اين باورند که نخستين و نهايي‌ترين هدف افراد از پذيرش شغل برخورداري مادي او به زبان رايج دريافت حقوق و دستمزد است. شمار فراواني از اعتصاب هاي کارگري و حتي کارمندي، کم کاري ها، عدم انگيزش و نارضايتي هاي شغلي، موارد ترک خدمت و … که در همه جاي جهان روي مي دهد، زائيدة بي توجهي به انگيزه هاي مادي و نابرابريهاي پرداخت يا کمبود مقررات و روش هاي منظم، منطقي و منصفانة حقوق و دستمزد است. اگر از مردم بپرسيد چرا کار مي کنند اکثر آنها خواهند گفت: «به خاطر پول». اين نياز اساسي به پول حائز اهميت است. ادارة امور حقوق و دستمزد پيچيده و ظريف است و از فنون کاهش پيچيدگي ها و ظرايف سخن مي گويد. در گذشته يکي از بزرگترين مشکلات آن بوده که مدافعان هر روش ادعا مي کردند که روش آنان مسائل کليه سازمانها را حل خواهد کرد. از اين رو است که پاداش افزايش توليد کار روزانه اندازه گيري شده است. امروزه نظام هاي مختلف پرداخت که هر يک سعي بر مرتبط ساختن دريافت ها (درآمدها) با کار انجام شده دارد بکار گرفته مي شود. اما قبل از آنکه هر گونه نظامي مورد عمل قرار گيرد لازم است کار انجام شده به نحوي مورد ارزيابي واقع شود. اين امر را مي توان از طريق مقايسه طبيعت کار (مثل: آيا کار واقعاً طاقت فرسا است. و آيا متضمن مسئوليت فراوان است؟) با کار انجام شده در ديگر مشاغل سازمان به منظور ايجاد سلسلة مراتبي از مشاغل که متعاقباً سطوح مختلف پرداخت بدان مرتبط مي شود انجام داد يا از طريق سنجش نرخ و ميزان کار کارکنان و پرداخت حقوق و دستمزد به آنان بر اساس نرخهاي مختلف آنان. روش اول نياز به ارزشيابي شغل دارد و روش دوم مستلزم سنجش کار است. در بسياري از سازمانها به منظور استقرار سلسلة مراتبي از سطوح پرداخت پايه به همراه پرداخت هاي تشويقي مرتبط با عملکرد هر دو روش بکار گرفته مي شود. وقتي در نظام هاي حقوق يا دستمزد تغييراتي اعمال مي شود، و بخصوص زماني که نظام هاي نوين بکار گرفته مي شوند، بايد توجه خاصي به بافت و زمينه اي کرد که در درونش آن تغييرات پديد مي آيند. نتايج اعمال اين نوع تغييرات در چندين سازمان و ثابت گرديده است چنانچه از طريق درست و در شرايط مناسب بکار روند مؤثر مي افتند.

پروژه مالی سيستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش

فهرست :

مقدمه

ارزيابي کارو شغل

سطوح پرداخت

طراحي يک نظام پرداخت

حقوق چيست؟

مزد يا دستمزد چيست؟

مزد مناسب ويا حقوق مناسب چگونه مزدي است؟

نظريات پرداخت دستمزد

محاسبات حقوق و دستمزد در ادارات آموزش و پرورش

افزايش سنواتي

فوق العاده شغل

فوق العاده سختي

سختي کار

فوق العاده جذب

همترازي

ارتقا گروه

اضافه کاري

محاسبه نرخ حق التدريس

ماليات

بيمه خدمات درماني

حق اولاد

ماموريت

ميزان حقوق و فوق العاده شغل دارندگان ومدارک کارشناسي ارشد وبالاتر

برآورد ارتقا گروه

اثرات ارتقا در فوق العاده شغل

اثرات ارتقا گروه در حق جذب

فوق العاده حق جذب مديران

فوق العاده حق جذب کارشناسان

افزايش سنواتي



لینک دانلدو:

دانلود پروژه حسابداری مالی سیستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش


دانلود پروژه حسابداری مالی سیستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش





تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب: پروژه سیستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش,پروژه سیستم حقوق و دستمزد,پروژه سیستم حقوق و دستمزد حسابداری,پروژه سیستم حقوق و دستمزد شهرداری,پروژه سیستم حقوق و دستمزد تحت اکسل,پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد درمانگاه تامین اجتماعی,پروژه بررسی سیستم حقوق و دستمزد,پروژه مالی طراحی سیستم حقوق و دستمزد,دانلود پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش,دانلود پروژه سیستم حقوق و دستمزد,پروژه طراحی سیستم حقوق و دستمزد,پروژه حسابداری طراحی سیستم حقوق و دستمزد,دانلود پروژه سیستم حقوق و دستمزد مربوط به رشته حسابداری,دانلود پروژه حسابداری طراحی سیستم حقوق و دستمزد,دانلود پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد شهرداری ها,پروژه مالي بررسي سيستم انبارداري و حقوق و دستمزد شهرداری,دانلود پروژه سیستم حقوق و دستمزد تحت اکسل,دانلود رایگان پروژه سیستم حقوق و دستمزد,دانلود پروژه مالي-سيستم حقوق و دستمزد,دانلود پروژه طراحی یک سیستم حقوق و دستمزد,دانلود رایگان پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد,پروژه طراحی سیستم حقوق و دستمزد Word,پروژه طراحی سیستم حقوق دستمزد,دانلود پروژه طراحی سیستم حقوق ودستمزد,پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد درمانگاه تامین اجتماعی,پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش,پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد,پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد شرکت شاداب,پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد شرکت بهشاد,پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد اداره پست,پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد شرکت,پروژه مالی طراحی سیستم حقوق و دستمزد,دانلود پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش,دانلود پروژه مالي-سيستم حقوق و دستمزد,دانلود پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد شهرداری ها,دانلود رایگان پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد,
ارسال توسط ali ahamadi

 فایل ورد قابل ویرایش

 

مقدمه:
برق يكي از صنايعي است اگر نتوان گفت بيشترين بازار را در جهان به خود اختصاص داده است ولي با اطمينان كامل مي توان يكي از صنايع مهم در جهان مي باشد.
در حال حاضر بيشترين بازار كار را در  رشته هاي برق سيستم هاي قدرت به خود اختصاص داده اند كه در اين رشته ها يكي از مهمترين مشاغلي كه دركشور هاي بزرگ دنيا وجو دارد صنعت تابلو سازي مدارهاي فرمان و قدرت مي باشد كه توانسته بازار خوبي را براي افراد ايجاد كند، زيرا تمامي كارخانجات و اداره ها و موسسات و حتي ساختمانهاي بزرگ و كوچك به اين صنعت نيازمندند. امروزه در شهرهاي بزرگ و كوچك كارگاها و شركتهاي زيادي مشغول به كار مي باشند كه توانسته اند افراد زيادي را از نظر شغلي تامين كنند و اين صنعت روز به روز پيشرفته تر مي شود تا جايي كه سيستم هاي كنترل ميكانيكي در تابلوهاي برق كم كم از رده خارج مي شوند و سيستم هاي هوشمند (PLC) توانسته بازار كار را در دست بگيرند و كشور ما نيز در حال توسعه در اين زمينه ها مي باشد ولي هنوز تمامي كارخانجات و شركتها نتوانسته اند اين سيستم جديد را بر روي دستگاه ها و وسايل خود پياده كنند زيرا در كشور ما متخصصان زيادي در اين زمينه وجود ندارند ولي چندين شركت و كارگاه اقدام به توليد اين نوع تابلوي سيستم هوشمند كرده اند و بايد مسئولان توجه بيشتري را به اين مورد داشته باشند.

دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با تابلو های برق صنعتی

فهرست مطالب

مقدمه    3
مراحل کلی ساخت تابلو    5
ملاحظات فنی پیرامون تولید محصول    6
قطعات و المان هایی که برای ساخت تابلوهای برق مورد استفاده قرار میگیرند    8
 فرآیند ساخت قطعات    44
 فرآیند مونتاژ قطعات    49


لینک دانلود:

دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با تابلو های برق صنعتی

 




تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب:دانلود رایگان گزارش کارآموزی برق , دانلود گزارش کارآموزی برق , دانلود گزارش کارآموزی برق صنعتی , دانلود گزارش کارآموزی و تحقیق مونتاژ و آشنایی با تابلوهای برق صنعتی , دانلود گزارش کارورزی , دانلود گزارش کارورزی برق , دانلود گزارش کارورزی برق صنعتی , دانلود گزارش کارورزی تابلو برق , کتاب مونتاژ و آشنایی با تابلوهای برق صنعتی , گزارش کارآموزی برای رشته های برق صنعتی , مقاله مونتاژ و آشنایی با تابلوهای برق صنعتی , مونتاژ و آشنایی با تابلوهای برق صنعتی,کارآموزی برق صنعتی,گزارش کارآموزی برق صنعتی آشنایی با نحوه ی تولید تابلو های برق صنعتی, برق صنعتی, تابلو های برق صنعتی, تولید تابلو های برق, تولید تابلو های برق صنعتی, دانلود رایگان گزارش کارآموزی, کارآموزی آشنایی با نحوه ی تولید تابلو, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی آشنایی با نحوه ی تولید تابلو های برق گزارش کارآموزی برق ساختمان رایگان,دانلود رایگان گزارش کارآموزی تاسیسات ساختمان,دانلود رایگان گزارش کار اموزی plc با فرمت ورد,گزارش کار اموزی با موضوع plc,شرح مختصری از فرآیند کار شرکت عمرانی,دانلود رایگان گزارش کارورزی,دانلود رایگان گزارش کارآموزی ساخت و تولید,دانلود رایگان کاراموزی روانشناسی صنعتی و سازمانی,دانلود رایگان گزارش کارآموزی آشنایی کامل با فیبر نوری,دانلود رایگان گزارش کارآموزی plc,پروژه کارآموزی برق صنعتی,گزارش کارآموزی تابلو برق صنعتی,گزارش کارآموزی رشته برق صنعتی,کارآموز برق صنعتی,دانلود کارآموزی برق صنعتی,کارآموزی رشته برق صنعتی,مقاله کارآموزی برق صنعتی,گزارش کارآموزی برق صنعتی ورد,استخدام کارآموز برق صنعتی,گزارش كارآموزي برق صنعتي Word,گزارش کار کارآموزی برق صنعتی,گزارش کارآموزی تابلوهای برق صنعتی,دانلود گزارش کارآموزی برق صنعتی,گزارش کارآموزی کاردانی برق صنعتی,گزارش کار کارآموزی رشته برق صنعتی,دانلود گزارش کارآموزی رشته برق صنعتی,دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته برق صنعتی,گزارش كارآموزي برق صنعتي,گزارش كارآموزي رشته برق صنعتي,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

چکیده:

مقاله حاضر مسائل مربوط به بودجه و بودجه ریزی در سازمان تامین اجتماعی را  مورد بررسی قرار می دهد. در این راستا ابتداکلیاتی در خصوص بودجه، نظیر :  تعاریف بودجه، سیر تکوین بودجه، ضررورت و اهمیت بودجه، ارائه وسپس  روند بودجه ریزی در سازمان تامین اجتماعی از مرحله تهیه و تنظیم، تا مرحله نظارت و کنترل بر بودجه مورد بررسی قرار گرفته و در ادامه  نیزکاستی های نظام فعلی بودجه ریزی سازمان مورد بررسی قرار گرفته است. بر این اساس در این مقاله  مسائل مربوط به بودجه و بودجه ریزی در سازمان تامین اجتماعی مورد  بررسی قرار می گیرد .برای این منظورمطالب این مقاله در دو بخش جداگانه تهیه شده است . دربخش اول مقاله، کلیاتی در خصوص بودجه و بودجه ریزی  و نقش و اهمیت ان در سازمان ها  ، تعریف مسئله ، اهداف تحقیق ، روش تحقیق ، ارائه خواهد شد. در بخش دوم، فرآیند بودجه و بودجه ریزی در سازمان تامین اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرد. فایل ورد

کلمات کلیدی: بودجه ، بودجه ریزی ، نظام بودجه ، کنترل بودجه ، ضرورت بودجه

فرآیند بودجه ریزی در سازمان تامین اجتماعی

 

فهرست مطالب:

روشهای تنظیم بودجه

روشهای برآورد و تنظیم درآمدها

روش سال ما قبل آخر

روش حد متوسطه‌ها

روش پیش بینی مستقیم

روش سنجیده منظم

روشهای برآورد هزینه‌ها ( طرف دیگر بودجه )

مراحل تهیه و تنظیم بودجه متداول

بودجه ریزی افزایشی

بودجه برنامه ای

بودجه عملیاتی

مقایسه بودجه برنامه ای و بودجه عملیاتی

مزایای اندازه گیری کار

روشهای برآورد هزینه در بودجه عملیاتی

نظام بودجه بندی طرح و برنامه

بودجه بندی بر مبنای صفر

بودجه ریزی بر مبنای هدف

 

نوع فایل: Word 2003


لین کدانلود:

دانلود پروژه فرآیند بودجه ریزی در سازمان تامین اجتماعی


دانلود پروژه فرآیند بودجه ریزی در سازمان تامین اجتماعی

 




تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب: بودجه ریزی سازمان تامین اجتماعی, فرآیند بودجه ریزی, مراحل تهیه و تنظیم بودجه, نظام بودجه بندی طرح و برنامه,پروژه بودجه ریزی عملیاتی,پروژه بودجه بندی عملیاتی,پروژه مالی درباره بودجه ریزی عملیاتی,دانلود پروژه بودجه ریزی عملیاتی,پروژه در مورد بودجه ریزی عملیاتی,دانلود پروژه بودجه بندی عملیاتی,پروژه بودجه ریزی,پروژه بودجه ریزی سرمایه ای,پروژه بودجه بندی,پروژه بودجه بندی جامع,پروژه بودجه بندی یک شرکت,دانلود پروژه بودجه ریزی,دانلود پروژه بودجه بندی سرمایه ای,بودجه ریزی تامین اجتماعی,بودجه ریزی سازمان تامین اجتماعی,بودجه ریزی در تامین اجتماعی,بودجه ریزی در سازمان تامین اجتماعی,بودجه ریزی عملیاتی در سازمان تامین اجتماعی,بودجه بندی سازمان تامین اجتماعی,بودجه ریزی عملیاتی در تامین اجتماعی,فرآیند بودجه ریزی در سازمان تامین اجتماعی,پروژه بودجه بندی سرمایه ای,دانلود پروژه بودجه بندی,پروژه طبقه بندی بودجه,پروژه طراحی سیستم بودجه بندی جامع,دانلود پروژه طراحی یک سیستم بودجه بندی جامع,پروژه مالی طراحی یک سیستم بودجه بندی جامع,دانلودرایگان پروژه طراحی یک سیستم بودجه بندی جامع,پایان نامه طراحی سیستم بودجه بندی جامع, پروژه طراحی سیستم بودجه بندی جامع, تحقیق در مورد طراحی سیستم بودجه بندی جامع, دانلود پروژه طراحی سیستم بودجه بندی جامع,طراحی سیستم بودجه بندی جامع, مقاله درباره طراحی سیستم بودجه بندی جامع, مقاله طراحی سیستم بودجه بندی جامع,انواع بودجه, بودجه, بودجه برنامه ای, بودجه بندی بر مبنای صفر, بودجه چيست؟, بودجه ريزي, بودجه ریزی بر مبنای هدف, بودجه عملياتي, تامین اجتماعی, تنظیم بودجه, فرآیند بودجه ریزی, مراحل تهیه و تنظیم بودجه, نظام بودجه بندی طرح و برنامه,
ارسال توسط ali ahamadi

 

نمونه طرح توجیهی: طرح کسب و کار (Business Plan)  نمایشگاه بین المللی

طرح توجیهی مجموعه اطلاعاتی هست که نشان دهنده کلیه اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک کار تجاری تولیدی و یا خدماتی می باشد . اطلاعاتی از قبیل سرمایه مورد نیاز ، دستگاه ها و لوازم مورد نیاز ، میزان تولید سالیانه و تا میزان حقوق و دستمزد در این طرح ها تنظیم گردیده است . داشتن یک طرح توجیهی نه تنها برای افرادی که مایل به استفاده از تسهیلات بانکی هستند مفید می باشد بلکه برای افرا علاقه مند به راه اندازی کسب و کار نیز ضروری می باشد.

طرح توجيهي خدمات مكانيزاسيون كشاورزي (به مساحت 2500 هكتار)

فهرست مطالب

 

اهداف و دلایل توجیهی طرح

 

الف : موقوعیت استراتژیک جغرافیایی

 

ب : اقتصادی – اجتماعی

 

ج : فرهنگی

 

-           محل احداث نمایشگاه

 

-           محدوده پیشنهادی مکان نمایشگاه

 

-           تصاویری از محدوده پیشنهادی مکان نمایشگاه

 

-           بر آورد هزینه پیش بینی شده

 

-           پیش بینی منابع تامین هزینه

 

لینک دانلود:


دانلود طرح توجیهی نمایشگاه بین المللی






تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب:,طرح توجیهی نمایشگاه,طرح توجیهی نمایشگاه بین المللی,طرح توجیهی نمایشگاه خودرو,طرح توجیهی نمایشگاه خارجی,طرح توجیهی نمایشگاه صنایع دستی,طرح توجیهی نمایشگاه اتوموبیل,طرح توجیهی برگزاری نمایشگاه,نمونه طرح توجیهی نمایشگاه,طرح توجیهی ایجاد نمایشگاه,طرح توجیهی احداث نمایشگاه,طرح توجیهی برگزاری نمایشگاه داخلی طرح توجیهی نمایشگاه بین المللی در سبزوار , پروژه کارافرینی نمایشگاه بین المللی در سبزوار , طرح توجیهی نمایشگاه بین المللی در سبزوار,تحقیق درباره نمایشگاه بین المللی تهران,تحقیق درباره چگونگی معماری نمایشگاه بین المللی تهران,تحقیق درباره معماری نمایشگاه بین المللی تهران,, کارآفرینی نمایشگاه بین المللی در سبزوار , دانلود پروژه نمایشگاه بین المللی در سبزوار , دانلود کارآفرینی نمایشگاه بین المللی در سبزوار , طرح توجیه نمایشگاه بین المللی در سبزوار , توجیه اقتصادی نمایشگاه بین المللی در سبزوار,
ارسال توسط ali ahamadi

 فایل ورد قابل ویرایش

توسعه اقتصادی عبارتست از رشد اقتصادی همراه با تغییرات بنیادین در اقتصاد و افزایش ظرفیت‌های تولیدی اعم از ظرفیت‌های فیزیکی، انسانی و اجتماعی. در توسعه اقتصادی، رشد کمی تولید حاصل خواهد شد اما در کنار آن، نهادهای اجتماعی نیز متحول خواهند شد.

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب(فایل ورد)

دانلود اهداف و چرایی توسعه اقتصادی

 

 

 

فهرست :

مقدمه

معنای توسعه

فصل اول ( تعاریف )

نظرات مختلف اهداف توسعه

انواع توسعه

ویژگی های مهم توسعه اقتصادی

جریان تاریخی فرآیند توسعه

روشهای دستیابی به توسعه اقتصادی

رسیدن به رشد اقتصادی

آموزش و پرورش و نقش آن در توسعه اقتصادی

برنامه ریزی و نقش آن در توسعه اقتصاد

شرایط لازم برای کسب موفقیت برنامه ریزی اقتصادی

انواع برنامه ریزی اقتصادی

سیاست های متعدد پولی و مالی

تکنولوژی توسعه اقتصاد

مراحل فرآیند نوآوری

فصل دوم ( عوامل ناکامی برنامه ریزی اقتصادی در ایران )

مقدمه

تفسیر رفتار دولت

توسعه اقتصادی در روستاهای آمریکا

چالشهای توسعه اقتصادی

تاکید بر یک صنعت یا کسب و کار خاص

امکان ریسک کمتردر روستاها نسبت به شهرها

کمبود سازمان های حمایت کننده

سیاست واستراژی های توسعه اقتصادی روستاها

توسعه بخشهای غیر کشاورزی

تاکید بر جذب وتوسعه فناوریهای جدید

آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد

فصل سوم ( استراتژی های مختلف توسعه اقتصادی )


لینک دانلود:


مقاله دانلود اهداف و چرایی توسعه اقتصادی


مقاله دانلود اهداف و چرایی توسعه اقتصادی






تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب:پروژه مالی حسابداری, دانلود پروژه حسابداری,مقاله توسعه اقتصادی,مقاله توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,مقاله توسعه اقتصادی Pdf,مقاله توسعه اقتصادی ایران,مقاله+توسعه اقتصادی چین,مقاله توسعه اقتصادی در افغانستان,مقاله توسعه اقتصادی در ایران,مقاله توسعه اقتصادی در جهان سوم,مقاله توسعه اقتصادی ژاپن,مقاله توسعه اقتصادی گردشگری,تحقیق توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,مقاله در مورد توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,دانلود تحقیق توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,تحقیق در مورد توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,مقالات توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,مقاله توسعه اقتصادی برنامه ریزی,مقاله درباره توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,دانلود مقاله توسعه اقتصادی و برنامه ریزی,تحقیق درباره توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,مقاله درباره توسعه اقتصادی ایران,مقاله در مورد توسعه اقتصادی ایران,مقاله درباره توسعه اقتصادی در ایران,تحقیق در مورد توسعه اقتصادی در ایران,مقاله نقش گردشگری در توسعه اقتصادی,مقاله گردشگری و توسعه اقتصادی, پروژه مالی, خرید پروژه مالی حسابداری, ,توسعه اقتصادی,توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,توسعه اقتصادی چیست؟,توسعه اقتصادی در ایران,توسعه اقتصادی ایران,توسعه اقتصادی ژاپن,توسعه اقتصادی چین,توسعه اقتصادی آرین,توسعه اقتصادی در جهان سوم,توسعه اقتصادی Pdf,توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی پیام نور,توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی دکتر محمد لشکری,توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی Ppt,توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی چیست,توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی یگانه موسوی,توسعه اقتصادی برنامه ریزی,نمونه سوال توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,رشته توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,کتاب توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی پیام نور,توسعه اقتصادي چيست,توسعه پایدار اقتصادی چیست,رشد و توسعه اقتصادی چیست؟,تعریف توسعه اقتصادی چیست؟,برنامه توسعه اقتصادی چیست,مقاله توسعه اقتصادی چیست,شاخصهای توسعه اقتصادی چیست,شاخص توسعه اقتصادی چیست,توسعه اقتصادي در ايران,موانع توسعه اقتصادی در ایران,روند توسعه اقتصادی در ایران,استراتژی توسعه اقتصادی در ایران,وضعیت توسعه اقتصادی در ایران,توسعه اقتصادی ایران بعد از انقلاب,توسعه اقتصادی ایران مقاله,شاخص های توسعه اقتصادی در ایران,توسعه اقتصادی ایران و عراق,توسعه اقتصادی ایران قبل از انقلاب,توسعه اقتصادی ایران تالیف محمدباقر بهشتی,ستاد توسعه اقتصادی ایران و سوریه,برنامه توسعه اقتصادی ایران,مقایسه توسعه اقتصادی ایران و مالزی,توسعه اقتصادي ژاپن,توسعه اقتصادی ژاپن+pdf,توسعه اقتصادی کشور ژاپن,روند توسعه اقتصادی ژاپن,چگونگی توسعه اقتصادی ژاپن,کتاب توسعه اقتصادی ژاپن,تاریخچه توسعه اقتصادی ژاپن,رشد و توسعه اقتصادی ژاپن,الگوی توسعه اقتصادی ژاپن,توسعه اقتصادي چين,توسعه اقتصادی در چین,الگوی توسعه اقتصادی چین,برنامه توسعه اقتصادی چین,عوامل توسعه اقتصادی چین,مقاله+توسعه اقتصادی چین,بررسی توسعه اقتصادی چین,روند توسعه اقتصادی در چین,توسعه اقتصادی کشور چین,توسعه اقتصادي آرين,شرکت توسعه اقتصادی آرین,آدرس شرکت توسعه اقتصادی آرین,تلفن شرکت توسعه اقتصادی آرین,سایت شرکت توسعه اقتصادی آرین,توسعه اقتصادی در جهان سوم مایکل تودارو Pdf,توسعه اقتصادی در جهان سوم Pdf,توسعه اقتصادی در جهان سوم تودارو,دانلودکتاب توسعه اقتصادی در جهان سوم,دانلود نسخه Pdf ‏توسعه اقتصادي در جهان سوم,کتاب توسعه اقتصادی در جهان سوم,موانع توسعه اقتصادی در جهان سوم,توسعه اقتصادی در کشورهای جهان سوم,مقاله توسعه اقتصادی در جهان سوم,شاخص های توسعه اقتصادی Pdf,توسعه اقتصادی مایکل تودارو Pdf,نقش دولت در توسعه اقتصادی Pdf,نقش بانکها در توسعه اقتصادی Pdf,مبانی توسعه اقتصادی Pdf,کتاب توسعه اقتصادی Pdf,مفهوم توسعه اقتصادی Pdf,توسعه پایدار اقتصادی Pdf,
ارسال توسط ali ahamadi

 

نمونه طرح توجیهی: طرح کسب و کار (Business Plan) خدمات مکانیزاسیون کشاورزی به مساحت 2500 هکتار

طرح توجیهی مجموعه اطلاعاتی هست که نشان دهنده کلیه اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک کار تجاری تولیدی و یا خدماتی می باشد . اطلاعاتی از قبیل سرمایه مورد نیاز ، دستگاه ها و لوازم مورد نیاز ، میزان تولید سالیانه و تا میزان حقوق و دستمزد در این طرح ها تنظیم گردیده است . داشتن یک طرح توجیهی نه تنها برای افرادی که مایل به استفاده از تسهیلات بانکی هستند مفید می باشد بلکه برای افرا علاقه مند به راه اندازی کسب و کار نیز ضروری می باشد.

طرح توجيهي خدمات مكانيزاسيون كشاورزي (به مساحت 2500 هكتار)


لین کدانلود:


طرح توجيهي خدمات مكانيزاسيون كشاورزي (به مساحت 2500 هكتار)

 




تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب:دانلود طرح توجیهی خدمات مکانیزاسیون کشاورزی , طرح توجیهی خدمات مکانیزاسیون کشاورزی , طرح توجیهی مکانیزاسیون کشاورزی , طرح توجیهی مکانیزاسیون کشاورزی93 , طرح توجیهی مکانیزاسیون مزارع کشاورزی , طرح توجیهی شرکت مکانیزاسیون کشاورزی , دانلود رایگان طرح توجیهی مکانیزاسیون کشاورزی , طرح توجيهي كشاورزي , طرح توجیهی کشاورزی رایگان , طرح توجیهی کشاورزی و دامپروری , طرح توجیهی کشاورزی+دانلود رایگان , طرح توجیهی کشاورزی و دامداری , طرح توجیهی کشاورزی زود بازده , طرح توجیهی کشاورزی ارگانیک , طرح توجیهی کشاورزی Pdf , طرح توجیهی کشاورزی 93 , طرح توجیهی کشاورزی دامداری , دانلود طرح توجیهی کشاورزی رایگان , نمونه طرح توجیهی رایگان کشاورزی , طرح های توجیهی کشاورزی رایگان , دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی 92 , طرح های توجیهی کشاورزی و دامپروری , دانلود رایگان طرح های توجیهی کشاورزی , دانلود رایگان طرح توجیهی ادوات کشاورزی ,,
ارسال توسط ali ahamadi

 فایل ورد قابل ویرایش

ابوعلی سینا پزشک بزرگ ایرانی که در سال های 370 هجری قمر در شهر بخارا چشم به جهان گشود . ابوعلی سینا از دوران کودکی استعداد و شایستگی عجیبی در فراگرفتن علوم مختلف داشت , ابوعلی سینا بعدها به عنوان حکیم و عالمی بزرگ به القابی همچون شیخ الرئیس، حجه الحق و شرف الملک دست یافت که امروزه نیز در جهان غرب با نام امیرپزشکان از وی یاد می شود . ابوعلی سینا در زمان خود به عنوان موثرترین چهره در علم و فلسفه در جهان اسلام شناخته می شد . کتاب زندگی نامه ابوعلی سینا دانشمند بزرگ ایرانی کتابی کامل که به شرح زندگی این حکیم بزرگ ایرانی پرداخته است .  در ادامه به مقدمه ای از این کتاب بی نظیر خواهیم پرداخت : ابوعلی سینا از دوران کودکی استعاد فراوانی در یادگیری علوم مختلف داشت و بدین جهت پدرش عبدالله سعی و کوشش فراوان در تعلیم و تربیت ابوعلی سینا داشت . خانه وی محل ملاقات دانشمندان دور و نزدیک بود که به واسطه این ملاقات ها ابوعلی سینا موفق به آموختن کامل قرآن کریم و صرف و نحوه آن تا سن 10 سالگی شد و سپس به فراگرفتن علومی همچمون منطق و ریاضیات پرداخت , استاد وی در علم ریاضیات ابوعبدالله ناتلی بود ..

دانلود زندگی نامه ابو علی سینا

 

ابوعبيد جوزجاني که يکي از شاگردان مقرب و ياران هميشگي ابن سينا بوده است از قول استادش زندگينامه او را چنين روايت مي کند:

« پدرم عبدالله پسر حسن پسر علي ابن سينا از اهالي بلخ بود. در زمامداري امير نوح ساماني به سوي بخارا نقل مکان کرد و در دهکده اي از توابع بخارا سکني گزيد و به برزگري و کشاورزي پرداخت. در آن ايام با دختري ستاره نام در دهکده افشنه که جز همان دهستان بود، ازدواج کرد. من در سال 259 خورشيدي (980 ميلادي) به دنيا آمدم. بعد از مدت زماني پدرم به شهر بخارا آمد، مرا به مکتب برد و به دست استاد (که گويا ابوبکر برقي بوده است) سپرد. درس قرآن و ادبيات را شروع کردم و در ده سالگي قرآن را حفظ نموده و در ادبيات مقامي کسب کردم که همدرسانم را تحت الشعاع قرار داده بودم. با کمال جديت نزد اسماعيل زاهد فقه روي آوردم و در اين رشته رشته به حدي رسيدم که مفتي حنفيان بخارا شدم. در همان زمان حساب را پيش يکي از سبزي فروشها که در علم حساب توانا بود فرا گرفته و رياضي را از استادي به نام محمد مساح کسب نمودم. ديري نگذشت که شخصي به نام عبدالله ناتلي به شهر ما آمد؛ او خود را فيلسوف معرفي کرد و پدرم وي را در خانه خود جا داد و از او خواهش کرد که مرا تعليم دهد. کتاب ايساغوجي را پيش وي خواندم و هر مسئله اي را که استاد شرح مي داد، من بهتر از او تفسير مي کردم. در مدت زماني اندک توانستم در علم منطق، سرمايه زيادي کسب کنم. کتاب اقليدس را نيز نزد ناتلي شروع کردم، پنج يا شش شکل آن را تشريح کرد، بقيه مشکل را خود حل کردم. اين بار کتاب ديگري را مورد مطالعه قرار دادم و ديگر نيازي به ناتلي نمانده بود. ناتلي از ما جدا شد، بعد از علم منطق و هندسه و فلکيات، که از ناتلي و غيره فرا گرفته بودم؛ به فراگيري علوم طبيعي و ماوراء الطبيعه و علوم طب پرداختم. کتاب ماوراء الطبيعه تأليف ارسطو را پيدا کردم، ديدم بسيار مشکل است. چهل بار از اول تا به آخر خواندم و تمام مندرجاتش را حفظ کردم، اما چيزي از محتواي آن نفهميدم. تا روزي در بازار صحافان بخارا به سمساري برخوردم، کتابي در دست داشت، گفت: ابوعلي اين کتاب را بستان که بسيار ارزان است و صاحبش آن را از سر نيازي که به مال دارد ميفروشد. کتاب را به سه درهم خريدم و به خانه آوردم. کتاب يکي از تأليفات فارابي و شرح ماوراءالطبيعه ارسطو بود. آن وقت بود که به کمک اين کتاب ارزشمند، مشکلات علم ماوراءالطبيعه همگي بر من روشن شد. در زمينه علم طب بسياري از کتاب هاي طبي را که در آن روزگار متداول بود، مطالعه کردم ديدم علم طب بسيار مشکل نيست.



لینک دانلود:

دانلود زندگی نامه ابو علی سینا






تاريخ : جمعه 6 مرداد 1396برچسب:,زندگي نامه ابو علي سينا,زندگی نامه ابوعلی سینا ویکی پدیا,زندگی نامه ابو علی سینا به زبان انگلیسی,زندگی نامه ابوعلی سینا Pdf,زندگی نامه ی ابوعلی سینا,زندگینامه حکیم ابو علی سینا,زندگی نامه مختصر ابو علی سینا,مقاله ابو علي سينا,مقاله در مورد ابو علي سينا,مقاله درباره ابو علي سينا,مقاله در مورد ابو علی سینا,مقاله انگلیسی در مورد ابو علی سینا,تحقیق در مورد زندگینامه ابو علی سینا,تحقيق در مورد ابو على سينا,تحقیق در مورد ابو علی سینا به زبان انگلیسی,مقاله در باره ابو علی سینا,مقاله کامل در مورد ابو علی سینا,مقاله در مورد زندگینامه ابو علی سینا,مقاله ای کوتاه در مورد ابو علی سینا,تحقیق درباره ی ابو علی سینا,مطلب درباره ابو علی سینا,مطلب درباره ي ابو علي سينا,تحقیق کوتاه درباره ابو علی سینا,زندگی نامه و آثار ابو علی سینا,زندگی نامه ابو علی سینا به طور خلاصه,زندگی نامه ابو علی سینا به صورت خلاصه,زندگی نامه ی ابوعلی سینا ویکی پدیا,زندگینامه ابن سینا ویکی پدیا,بیوگرافی ابوعلی سینا ویکی پدیا,زندگی نامه ی ابوعلی سینا به زبان انگلیسی,زندگی نامه ی ابن سینا به زبان انگلیسی,خلاصه زندگی نامه ابن سینا به زبان انگلیسی,زندگینامه ابن سینا Pdf,دانلود زندگی نامه ابن سینا Pdf,زندگی نامه ی ابوعلی سینا ویکیپدیا,زندگی نامه ی ابوعلی سینا برای کودکان,زندگی نامه ی ابوعلی سینا به طور خلاصه,زندگی نامه ی بوعلی سینا,زندگي نامه ي بوعلي سينا,خلاصه زندگی نامه ی ابن سینا,زندگی نامه ی ابن سینا به انگلیسی,زندگینامه کوتاه ابو علی سینا,زندگی نامه ی مختصر ابو علی سینا,زندگی نامه ی کوتاه ابو علی سینا,زندگی نامه بسیار کوتاه ابو علی سینا,زندگی نامه و آثار ابن سینا,زندگی نامه ی ابو علی سینا به طور خلاصه,زندگی نامه ابن سینا به طور خلاصه,
ارسال توسط ali ahamadi

 فایل ورد قابل ویرایش 

مقدمه :

زمین بیمارستان فیروزگر توسط فرد خیری بنام مرحوم مغفور فیروزگر در سال ۱۳۳۲ وقف شده است . این بیمارستان دارای ۳۴۵تخت مصوب بوده و دارای بخش های جراحی عمومی ، ارتوپدی ،جراحی اعصاب ،داخلی ، زنان زایمان ،ICU جنرال ، ICU جراحی اعصاب ، CCU ، بخش Post CCU ، دیالیز ، غذد و رشته های فوق تخصصی خون و انکولژی ، فوق تخصص عفونی ، متابولیسم و غدد درون ریز و نفرولژی ، اتاق های عمل و بخش اورژانس شبانه روزی ، داروخانه مرکزی ، داروخانه اورژانس ، آزمایشگاه مرکزی و آزمایشگاه اورژانس می باشد. این بیمارستان طرف قرارداد با سازمان های بیمه گر از جمله بیمه خدمات درمانی ، تامین اجتماعی ، ارتش ، نیروی انتظامی و کمیته امداد و سایر بیمه ها می باشد.
این مرکز علاوه بر خدمات درمانی یک مرکز آموزشی با سابقه ۴۰ سال می باشد که آموزش پزشکی را از سطوح انترن و رزیدنت و رشته های پرستاری و پیراپزشکی را بر عهده دارد و تحت پوشش دانشگاه علوم‌ پزشکی ایران می باشد. مساحت کل بیمارستان ۱۸۵۰۰ متر مربع و مساحت زیربنای
آن ۲۵۰۰۰ مترمربع می باشد.

دانلود کارآموزی بیمارستان فیروزگر و بیمارستان شهید هاشمی نژاد
مرکز آموزشی درمانی فیروزگر در منطقه ۶ شهرداری در تقاطع خیابان حافظ و طالقانی – در خیابان به آفرین قرار گرفته است. در این منطقه شهرداری بیمارستان های بزرگی چون بیمارستان های امام خمینی (ره) ، شریعتی ، امیر اعلم ، مرکز طبی کودکان ، ساسان ، پارس، صدر و کودکان تهران قرار گرفته است.

مدیریت و برنامه ریزی راهبردی
چنانچه برنامه ریزی بر اساس مدیریت راهبردی صورت گیرد، سازگار با ارزش ها و باورها بوده و موجب دگرگونی اساسی در تغییر ساختار و رفتارها و اداره امور بر اساس برنامه ریزی نظام مند ، شاخص پذیر ،هدف دار و قابل وصول خواهد شد .
مدیریت راهبردی را باید با توکل به خدا و تعلق فرهنگی و سرزمینی شروع نمود. در مدیریت راهبردی گذشته ، حال و آینده سازمان و محیط پیرامون آن بررسی می شود. لازمه این مدیریت ، مدیریت بر درون و آشنا با محیط بیرون بوده و با تعامل عوامل بیرونی و درونی ، اهداف محقق خواهد شد.
در حقیقت نقاط قوت و ضعف را شناسایی و فرصت ها و تهدید ها را در برنامه دخیل خواهیم داد و اصل را برنامه ریزی نیروی انسانی می دانیم که سرمایه اصلی توسعه می باشد.
پیامبر گرامی اسلام (ص) از سوء مدیریت امت بیمناک بودند نه از فقر امت .

رسالت (Mission) بیمارستان فیروزگر
فلسفه وجودی بیمارستان‌فیروزگر ارائه خدمات آموزشی درمانی با بالاترین کیفیت و با هزینه ای مناسب با بکارگیری مدیریت زمان در محیطی دلپذیر و با حفظ کـرامت انسانی مراجعین می باشد، نقطه عطف خـدمات بیمارستان بکارگیری شیوه های نوین مدیریت بیمارستانی در ارائه خدمات ممتاز به کلیه مشتریان می باشد.
چشم انداز(Vision) بیمارستان فیروزگر
ما تمام تلاش خویش را بکار می بندیم تا با ایجاد نگرش صحیح به انسان ها و با رویکرد مدیریت جامع عملکرد (TQM) و سیستم اطلاعات مدیریتی (HIS ) با تکیه بر اصول مهارت ، منزلت و اعتقاد به منشور حقوق بیمار ، در نهایت احترام و دلسوزی خدماتی فراتر از انتظار و منحصر به فرد در محیطی آرام و صمیمی و بر اساس برنامه چشم انداز ایران ۱۴۰۴ کشور در بخش سلامت به مشتریان ارائه نمائیم ….
این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.


لینک دانلود:

دانلود کارآموزی بیمارستان فیروزگر و بیمارستان شهید هاشمی نژاد


دانلود کارآموزی بیمارستان فیروزگر و بیمارستان شهید هاشمی نژاد





تاريخ : جمعه 6 مرداد 1396برچسب:,کارآموزی بیمارستان,کارآموزی بیمارستان رشته حسابداری,کارآموزی بیمارستان بقیه الله,کارآموزی بیمارستان امام خمینی,کارآموزی بیمارستان شهیدرجایی,کارآموزی در آزمایشگاه بیمارستان,گزارش کارآموزی بیمارستان,کارآموزی آزمایشگاه بیمارستان,کارآموزی حسابداری بیمارستان,پروژه کارآموزی بیمارستان,کارآموزی آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی,کارآموزی در آزمایشگاه بیمارستان رامتین,گزارش کارآموزی بیمارستان مهندسی پزشکی,گزارش کارآموزی آزمایشگاه بیمارستان,گزارش کارآموزی حسابداری بیمارستان,گزارش کارآموزی حسابداری در بیمارستان,دانلود رایگان گزارش کارآموزی بیمارستان,گزارش کارآموزی تاسیسات مکانیکی بیمارستان,گزارش کارآموزی بهداشت محیط در بیمارستان,گزارش کارآموزی مهندسی پزشکی در بیمارستان,گزارش کار کارآموزی در بیمارستان,پروژه کارآموزی حسابداری بیمارستان,دانلود رایگان گزارش کارآموزی حسابداری بیمارستان,کارآموزی حسابداری در بیمارستان,دانلود رایگان کارآموزی حسابداری بیمارستان,دانلود کارآموزی حسابداری در بیمارستان,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی