ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

چکیده:

نظم در لغت به معنای آراستن، برپا داشتن، ترتیب دادن کار و... و در اصطلاح نظامی به معنای پیروی کامل از دستورهای نظامی است.انضباط نیز به معنای نظم و انتظام، تربیت و درستی، عدم هرج و مرج، سامان‌پذیری و آراستگی است.

می‌دانیم آنچه که امروز حرف اول را در مدرسه می‌زند انضباط است، انضباط اخلاقی و رفتاری دانش‌آموزان می‌تواند روی آموزش اثرگذار باشد. بنابراین پرورش همراه آموزش مهم جلوه می‌کند.

دانش‌‌آموزان با انضباط می‌توانند مسئولیت‌های مهم مدرسه را به عهده بگیرند و در آینده نیز جامعه به خوبی پذیرای این افراد است.

حال مسئله این است که اگر دانش‌آموز بی‌انضباط باشد چه کارهایی باید انجام دهیم؟

مسلماً چنین افرادی دارای مشکلاتی هستند که این مشکلات می‌تواند از مدرسه و یا عمدتاً از بیرون مدرسه باشد، به هر حال کمک به چنین دانش‌آموزانی وظیفه معلمان است تا بتوانند دانش‌آموزانی سالم و بانشاط تحویل جامعه دهند.

 

 مقدمه:

هر رفتار انسان، از جمله محصل، هدف دارد یا هدف گردان است. دانش آموزان، عملی را بی هدف انجام نمی دهند بلکه می خواهند با آن عمل خود نیاز یا نیازهایی را ارضا کنند. بنابراین، باید هدف ها و نیازهای ایشان را

 


لینک دانلود:


گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه


گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی معاون مدرسه,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه,گزارش تخصصی مدیر دبیرستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه,گزارش تخصصی مدیر هنرستان,گزارش تخصصی مدیر مدرسه بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون مدرسه بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه بصورت ورد,گزارش تخصصی بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی ناظم مدرسه,گزارش تخصصی معاون دبیرستان,گزارش تخصصی معاون هنرستان,گزارش تخصصی مدیر دزدی,گزارش تخصصی معاون دزدی,,
ارسال توسط ali ahamadi

 

انگیزه

تقویت انگیزه  درسی دانش آموزان و نحوه تشویق و تنبیه در مدارس آموزش، به فعالیتهای از پیش طرح ریزی شده ای گفته می شود که با هدف ایجاد یادگیری دردانش آموزان بین معلم و یک یا چند دانش آموز به صورت کنش متقابل یا رابطه دو جانبه انجام می شود. منظور از کنش متقابل، مبادله گفتار یا اعمال بین معلم و دانش آموزان است که به جریان آموزش و یادگیری جهت می دهد.

لذا، هدف از آموزش کمک به ایجاد یادگیری دردانش آموزان است. اما یادگیری، موضوع مشخص و واحدی نیست، بلکه تقریبا همه فعالیتهایی که ما درطول زندگی انجام می دهیم از تجارب یادگیری سرچشمه می گیرد.تقویت انگیزه های درسی و نحوه تشویق و تنبیه: درراستای یادگیری مقوله هایی هستند که سعی شده با همت و تلاش همه همکلاسیها به آن پرداخته شود.

 

تقویت انگیزه های درسی

مهمترین عامل تعیین کننده علاقه مندی یا بی علاقگی دانش آموز نسبت به درسها و تکالیف مختلف یادگیری تجارب موفقیت آمیز یا شکست او در یادگیریهای درسهای مختلف است. یعنی اگر دانش آموز طی سالهای مدرسه همواره تجارب موفقیت آمیزی کسب کند به تدریج برعلاقه او نسبت به یادگیری دروس مختلف و کل محیط مدرسه افزوده می شود. و درنتیجه مفهوم مثبتی از خود دراو تشکیل می شود، اما اگر این تجارب غالباً با شکست توأم باشند، اندک اندک دریادگیرنده، بی علاقگی و بی میلی نسبت به دروس و مدرسه ایجاد می شود و سرانجام ممکن است به مفهومی منفی از خود و تواناییهای خود دراو بینجامد. بنابراین، بهترین راه جلوگیری از بی میلی و بی علاقگی در یادگیرنده و افزایش سطح علاقه و نگرش مثبت او نس

 


لینک دانلود:

تجربیات مدون ایجاد انگیزه در دانش آموزان


تجربیات مدون ایجاد انگیزه در دانش آموزان

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی انگیزه , اقدام پژوهی انگیزه تحصیلی , اقدام پژوهی ایجاد انگیزه , اقدام پژوهی افزایش انگیزه , اقدام پژوهی درمورد ایجاد انگیزه , اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی آماده , اقدام پژوهی کامل بصورت ورد , اقدام پژوهی مقطع دبیرستان , اقدام پژوهی مقطع ابتدایی , اقدام پژوهی مقطع راهنمایی , اقدام پژوهی تدریس , اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد , اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی , اقدام پژوهی دبیر , سایت اقدام پژوهی , بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران , اقدام پژوهی همه مقاطع , اقدام پژوهی عالی , اقدام پزوهی , eghdampajoohi , اقدام پژوهی در مورد اقدام پژوهی درباره , اقدام پژوهی درس , اقدام پژوهی هنر اموز , ,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده:   

   هدف كلي این گزارش  پي بردن به اين مسئله است كه مدیران  واحدهاي اجرایی دبستان عموماً  باید ضمن تحکیم گرايش كاري وکسب تجربه وعلم کافی آن ياید گرايش به روابط انساني يا حالتي متوسط از اين دو را نیز داشته باشند

یک معاون توانا با داشتن گزینه های مثبت مثل : ميزان تحصيلات ، سابقه خدمت ، جنسيت ، سابقه مديريت ، دوره هاي ضمن خدمت مرتبط با مديريت وکسب تجربه علمی وعملی  وروانشناسی عمومی نوجوانان وجوانان  و غيره  می تواند در طی سالیان موفقیت کسب کند ونه در یک یا دو سال .

                                                     

مقدمه:

لازمه پیشبرد هدفهای اجرایی در دبستان ، داشتن معاون اجرایی  کاردان و شایسته است و چون بهبود زمینه های شایستگی معاونین  در دبستان   به بهبود آموزش در سطوح مختلف سالهای  تحصیلی بستگی دارد، بنابراین نیازدبستان  به معاونان آموزشی شایسته بیشتر احساس شده و اولویت می یابد لذا بمنظور بهبود کیفیت معاونت  دردبستانهای دولتی  وانتفاعی باید  اقدام به تنظیم برنامه در سطح بالایی گردد تا ا



لینک دالندو:

گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه


گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:,گزارش تخصصی معاون اجرایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی رایگان,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی در مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی هنرستان,گزارش تخصصی معاون اجرائی,تدوین گزارش تخصصی معاون اجرایی,دانلود گزارش تخصصی معاون اجرایی,گزارش تخصصی برای معاون اجرایی,گزارش تخصصی در مورد معاون اجرایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبستان,
ارسال توسط ali ahamadi

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده:   

   هدف كلي این گزارش  پي بردن به اين مسئله است كه مدیران  واحدهاي اجرایی دبستان عموماً  باید ضمن تحکیم گرايش كاري وکسب تجربه وعلم کافی آن ياید گرايش به روابط انساني يا حالتي متوسط از اين دو را نیز داشته باشند

یک معاون توانا با داشتن گزینه های مثبت مثل : ميزان تحصيلات ، سابقه خدمت ، جنسيت ، سابقه مديريت ، دوره هاي ضمن خدمت مرتبط با مديريت وکسب تجربه علمی وعملی  وروانشناسی عمومی نوجوانان وجوانان  و غيره  می تواند در طی سالیان موفقیت کسب کند ونه در یک یا دو سال .

                                                     

مقدمه:

لازمه پیشبرد هدفهای اجرایی در دبستان ، داشتن معاون اجرایی  کاردان و شایسته است و چون بهبود زمینه های شایستگی معاونین  در دبستان   به بهبود آموزش در سطوح مختلف سالهای  تحصیلی بستگی دارد، بنابراین نیازدبستان  به معاونان آموزشی شایسته بیشتر احساس شده و اولویت می یابد لذا بمنظور بهبود کیفیت معاونت  دردبستانهای دولتی  وانتفاعی باید  اقدام به تنظیم برنامه در سطح بالایی گردد تا از این طریق معاونانی با بینش ها، شناختها و مهارتهای لازم برای خدمت در  دبستانها  آماده شوند.

در کل یک معاون  در همه سطوح آموزشی و سالهای تحصیلی  باید دارای ویژگیهای زیر باشد .

الف-  داشتن لیاقت و شایستگی عهده دار شدن مسئولیت معاونت  دبستان  برای  تمام سطوح  سنی و  شناخت اصول و فنون و مفاهیم مدیریت عمومی و آموزشی و روانشناسی  عمومی دانش آموزان.

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی معلمان,گزارش تخصصی درباره,گزارش تخصصی در مورد,گزارش تخصصی,گزارش تخصصی معاون اجرایی,گزارش تخصصی مخصوص معاون اجرایی,گزارش تخصصی درباره معاون اجرایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه راهنمایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی متوسطه یک,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی هنرستان,گزارش تخصصی درباره معاون اجرایی مدرسه,گزارش تخصصی معاون,گزارش تخصصی معاون اجرائی,گزارش تخصصی برای ارزشیابی,گزارش تخصصی ارزشیابی معاون اجرایی, ,گزارش تخصصی معاون اجرایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی رایگان,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی در مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی هنرستان,گزارش تخصصی معاون اجرائی,تدوین گزارش تخصصی معاون اجرایی,دانلود گزارش تخصصی معاون اجرایی,گزارش تخصصی برای معاون اجرایی,گزارش تخصصی در مورد معاون اجرایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبستان,
ارسال توسط ali ahamadi

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده :

انسان که موضوع تعلیم وتربیت و به عنوان یک عامل فعال در فرآیند تدریس مورد نظر است ، نیازها و رغبتهای متفاوتی دارد که بر اساس گفته ی تایلر (اگر برنامه ها و سایر فعالیت های مدرسه با توجه به رغبت های محصلان تنظیم شوند در این صورت به طور فعال در آنها شرکت می کنند و در نتیجه نه تنها بهتر و آسان تر یاد می گیرند بلکه می آموزند که چگونه خود را با شرایط مدرسه وفق دهند )

لذا در این مقاله به چند روش تدریس و سنجش تکوینی بر اساس نیاز و رغبت دانش آموزان اشاره شده است.

مقدمه :

معلمی حرفه ای متشکل از دانش و مهارت های گوناگون است . یک معلم باید برای تدریس مطلوب ، همزمان  مجموعه ای از دانش ها را به طور هنرمندانه در هم بیامیزد تا در مسیر ترکیب و بکارگری آنها تدریسی اثر بخش طراحی و در کلاس درس ارائه کند. اهداف آموزشی بر اساس چنین فعالیتی امکان تحقق می یابند . در واقع حرفه ی معلمی با تعامل مفهومی طیف متنوعی از دانش ها شکل می گیرد . در عصر جدید که معلم و دانش آموز در اقیانوسی از اطلاعات غوطه ورند ، معلم نقش سکان داری را دارد که کشتی و عوامل آن را به سمت مطلوبی هدایت می کند.

هایم گینوت (استاد تعلیم و تربیت کودک و نویسنده کتاب را بطه ی معلم و دانش آموز        

 می گوید:

{من به این نتیجه ی قاطع رسیدم که عامل تعیین کننده ی کلاس ، من هستم . این روش شخصی من است که این جو را بوجود می آورد . حال و هوای کلاس را روحیه ی روزانه ی من می سازد. من به عنوان معلم قدرتی دارم که می توانم زندگی شاگردانم را شیرین و تلخ کنم ، می توانم تحقیر یا تمسخر کنم ، صدمه بزنم یا درمان کنم ، روی هم رفته این پاسخ من است که تشدید یا تخفیف یک بحران ، و انسان یا نا انسان شدن یک کودک را معین می کند}.

معلم به عنوان هدایت گر باید نیاز محصل خود را بشناسد و بر اساس آن کلاس درس را اداره کند.

رالف تایلر (1970) می گوید { اگر برنامه ها و سایر فعالیت های مدرسه با توجه به رغبت های محصلان تنظیم شوند در این صورت دانش آموزان به طور فعال در آنها شرکت می کنند و در نتیجه نه تنها بهتر و آسانتر یاد می گیرند بلکه می آموزند که چگونه خود را با شرایط مدرسه وفق دهند}.

 


لینک دانلود:

تجربیات مدون تدریس فعال علوم تجربی


تجربیات مدون تدریس فعال علوم تجربی

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب: تجربیات دبیر علوم تجربی , تجربیات دبیر علوم تجربی راهنمایی , تجربیات دبیر علوم تجربی راهنمایی خبره , تجربیات دبیر علوم تجربی عالی , تجربیات معلم علوم تجربی , تجربیات دبیر علوم تجربی برا ارتقای شغلی , تجربیات مدون دبیر علوم تجربی راهنمایی , ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی , تجربیات مدون تدریس دبیر علوم تجربی , تجربیات دبیر علوم متوسطه , تجربیات ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی متوسطه یک , تحقیق ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی , مقاله ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی , مستندات ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی , تجربیات و مستندات ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی , تجربیات دبیر علوم تجربی ارتقای شغلی , تجربیات مدون دبیر علوم ارتقای شغلی ارشد به خبره , تجریبات مدون دبیر علوم ارتقای شغلی خبره به عالی , تحقیق برای ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی , مقاله برای ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی , نویسنده:سایت ع , ,تجربیات مدون علوم تجربی,تجربیات مدون علوم تجربی راهنمایی,تجربیات مدون معلم علوم تجربی,تجربیات مدون دبیر علوم تجربی,تجربیات مدون درس علوم تجربی,تجربیات مدون دبیر علوم تجربی راهنمایی,تجربیات مدون رشته علوم تجربی,تجربیات مدون یک دبیر علوم تجربی,تجربیات مدون دبیران علوم تجربی,
ارسال توسط ali ahamadi

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

باتوجه به این که اینجانب به عنوان معاون آموزشی مشغول هستم ودغدغه اصلی من ساعت استراحت کلاسی است که بچه هادائمادرحال دعواولگدبازی می باشندتصمیم گرفتم که چه کار کنیم تابتوانیم ساعت استراحت دانش آموزان رابه ساعت شادوبانشاطی تبدیل کنیم وچگونه برنامه‌هایی درساعات استراحت کلاسی برای شادابی بچه هامی توانیم داشته باشیم وآیاحضورمعاون درساعات استراحت کلاسی دانش آموزان می‌تواند درشاد کردن دانش آموزان تاثیربگذاردوساعات استراحت کلاسی چقدرباشد تابچه هادرآن زمان لذت کافی ببرند.

  پس از انجام اقدامات مد نظر، محیط مدرسه تا اندازه ای تغییر کرد که این تغییر هم در رفتار دانش آموزان مشهود بود و هم دانش اموزان و معلمان در ساعات استراحت کلاسی احساس آرامش بیش تری داشتند و هم موجب یادگیری بهتر دروس  دانش آموزان در کلاس  گردید

مقدمه

ساعت استراحت کلاسی دانش آموزان هم فرصتی برای استراحت ورفع خستگی نوجوانان ونوجوانان وهم مهم‌ترین وسیله اجتماعی شدن آنان به شمارمی رودوتجربیاتی که دانش آموزان  در ساعت تفریح به دست می آورندمی توانددرنگرش آنان نسبت به خودومدرسه وتحصیل اثربگذاردوفرصتی است که باگروهای سنی مختلفی ضمن بازی گروهی باهم دوست شونددرکشورمانقش معاون مدرسه دراین زمینه برجسته است ومدیرنقش چندانی ندارد



لین کدانلود:

اقدام پژوهی چگونه می توانم کلاس شاد و با نشاطی داشته باشم


اقدام پژوهی چگونه می توانم کلاس شاد و با نشاطی داشته باشم

 

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی شاداب سازی مدارس , اقدام پژوهی در مورد شاداب سازی مدارس , اقدام پژوهی شاداب سازی کلاس , اقدام پژوهی شادی , اقدام پژوهی مدرسه شاد , اقدام پژوهی کلاس شاد , اقدام پژوهی رایگان , دانلود اقدام پژوهی رایگان , دانلود رایگان مقالات اقدام پژوهی , دانلود رایگان اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی , دانلود رایگان اقدام پژوهی معلمان , دانلود رایگان اقدام پژوهی ابتدایی , دانلود رایگان اقدام پژوهی مقطع ابتدایی , دانلود رایگان اقدام پژوهی تربیت بدنی , دانلود رایگان اقدام پژوهی درس تربیت بدنی , دانلود رایگان اقدام پژوهی پرخاشگری , دانلود رایگان کتاب اقدام پژوهی , ,
ارسال توسط ali ahamadi

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده:

در نظام آموزشی کشوری که اهداف کلی آموزش و پروش آن توسط کارشناسان تعلیم و تربیت متخصصین و مشاوران آموزشی  زیر نظر فلاسفه و نظریه پردازان یاددهی ویادگیری ترجیحاً خارجی بدون توجه به نیاز جامعه و آینده نگری نوشته شده و اهداف جزیی بصورت محتوای آموزشی از قبل آماده شده در پشت در های بسته در ساختمان های بلند وزارت آموزش و پرورش در جلساتی که افراد گاهاً کلاس لمس نکرده ، گرد گچ تخته سیاه نخورده ،  در کپر ننشسته وبا مدرسه کوچ نکرده و کلاس چند پایه درس نداده و ....تنظیم و تالیف می شود، به مدارس و معلمان بدون توجه به تفاوت های فردی  دانش آموزان و انواع هوش آنها ابلاغ می شود . ما در این گزارش به بررسی علل بی علاقگی همچنین افت تحصیلی دانش آموزان پرداخته ایم و نیز راههای مقابله با آن را بیان کرده ایم.

 

مقدمه:

ما دبیران به خصوص در رشته ریاضی باید به اندیشه، نوآوری و خلاقیت دانش آموزان بها دهیم. چندان اصرار نداشته باشیم که دانش آموزان فقط هر چه را که ما در اختیارشان گذاشته ایم حفظ کنند، بلکه خصلت پرسش گری را در آنان تقویت نماییم.هدف دیگر آموزش تغییر از یاد دهی به یاد گیری است . این امر در ریاضیات تنها در صورتی می تواند انجام شود که منبع و متن قابل فهم برای یادگیری در دسترس فراگیران باشد. بعضی از دانش آموزان دارای توان خود یاد گیری هستند ولی بیشتر دانش آموزان به ساختارهایی نیاز دارند تا به صورت سازنده در یاد گیری به آن ها کمک کند. باید مطالب را حتی الامکان به صورت ملموس و ساده بیان کرد. قسمتی از این فرآیند تبدیل دانش آموزان از حالت غیر فعال به فعال است که بیشترین انرژی را می طلبد. مثلا گروه بندی دانش آموزان در گروه های سه نفره که امکان همکاری همه اعضا بیشتر شود و انتخاب یک نفر به عنوان مدیر گروه برای برقراری نظم و همکاری با دبیر. حال با این مقدمه به ارائه راهکارهایی برای هریک از موانع و مشکلاتی که قبلا ذکر گردیده است به صورت مجزا م

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی ایجاد انگیزه و رفع موانع درس ریاضی دبیرستان


گزارش تخصصی ایجاد انگیزه و رفع موانع درس ریاضی دبیرستان

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی ریاضی دبیرستان , گزارش تخصصی ریاضیات دبیرستان , گزارش تخصصی درس ریاضی دبیرستان , گزارش تخصصی دبیران ریاضی دبیرستان , گزارش تخصصی معلمان ریاضی دبیرستان , گزارش تخصصی دبیر ریاضی دوم دبیرستان , نمونه گزارش تخصصی ریاضی دبیرستان , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , گزارش تخصصی رایگان , پکیج اقدام پژوهی , دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی معاون , گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصصی , دانلود پکیج کامل گزارش تخصصی , ,
ارسال توسط ali ahamadi

 فایل ورد قابل ویرایش

چكيده

       يكي از مهمترين چالشها و مشكلات سيستم هاي حسابداري سنتي، عدم انعكاس ارزش سرمايه هاي فكري در صورتهاي مالي و گزارشات واحدهاي تجاري است. در حاليكه امروزه نقش سرمايه هاي فكري در ايجاد ارزش براي شركتها و واحدهاي تجاري بسيار بيشتر از نقشي است كه سرمايه هاي مالي در واحدها ايفا مي كنند. در اين میان، حرفه حسابداری و حسابداران نقش مهمی برای یافتن راههای موثر جهت کنترل و اندازه گيري و سنجش سرمایه های فکری بوسيله مدلها و روشهاي ارزيابي اين سرمايه ها بر عهده دارند. در اين مقاله ضمن تعريف مفاهيم و اصطلاحات سرمايه فكري، اهميت اندازه گيري، روشها و مدلهايي براي اندازه گيري دارايي هاي نامشهود و سرمايه فكري آورده شده است تا واحدهاي تجاري اين دارايي هاي با ارزش را در صورتهاي مالي گزارش كرده و سرمايه هاي فكري خود را مشهود كنند.


لینک دانلود:

مقاله مدل ها و روشهاي حسابداري سرمايه هاي فكري

 




تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:,مقاله حسابداری سرمایه فکری,مقاله در مورد حسابداری سرمایه فکری,مقالات حسابداری سرمایه فکری,مقاله لاتین حسابداری سرمایه فکری,دانلود مقالات حسابداری سرمایه فکری,مقاله سرمایه فکری در حسابداری,دانلود مقاله ترجمه شده حسابداری (حسابداری سرمایه فکری),حسابداري سرمايه فكري,حسابداری سرمایه فکری+pdf,حسابداری سرمایه فکری Ppt,حسابداری سرمایه فکری چیست,حسابداری سرمایه فکری Doc,حسابداري سرمايه هاي فكري,حسابداری سرمایه های فکری,مدل ها و روشهاي حسابداري سرمايه هاي فكري,حسابداری سرمایه های فکری,سرمایه های فکری در حسابداری,مدل ها و روشهاي حسابداري سرمايه هاي فكري,مدل ها و روش های حسابداری سرمایه فکری,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

نگارش درواقع زبان وکاربردآن درعرصهٔ تفکروبیان تفکر است. هم گام باآموزش نگارش-به عنوان امری زبان شناختی-بایدبه جنبهٔ فکری واندیشه ای آن هم توجه کرد. یعنی درنگارش زبان درخدمت تفکر است نه درخدمت آفرینش وادب وهنر. (حق شناس،76، شمارهٔ 42)

دردرس نگارش، قدرت تفکر، تمرکزواستنتاج دانش آموزان را باید تقویت کنیم وبه او بیآموزیم که چگونه درمسیر ارتباطات اجتماعی خود، به ارتباط‌های وسیع تردست یافت. (سنگری،76، شمارهٔ 42)

درس نگارش می تواندبه یادگیری مجموعه دروس دیگر کمک کند. دانش آموزوقتی دراین عرصه توانا می‌شود، قدرت دریافت درس‌های دیگرراپیدا خواهد کرد.

درواقع مادانش آموزرابرای ارتباط اجتماعی آماده می‌کنیم و زبان نگارش را به او می‌آموزیم. به اوتمرین می‌دهیم برای این که مسائل خودراحل کند؛ بتواند فکر کندوازمحیط بیرون از خود، شناختی برون گرایانه داشته باشد. درعین حال، اورابرای آفرینش ونویسندگی خلاق آماده می‌سازیم وبه او کمک می‌کنیم تاآن چه راکه دردرون خوددارد، بابیانی خلاق متجلی سازد.

نظام‌های آموزشی، دانش آموزان رادرمیادین گوناگون زندگی فردی واجتماعی به موفقیت برسانند، به ادبیات ونگارش که یک ابزارارتباطی قوی است، بیشتر معطوف نموده است. پس بااین وجودادبیات یک ابزار قوی برای برقراری ارتباط شایسته ترباعلم ودانش بشری می باشدکه بتوا ند زمینهٔ ظهوروبروزعواطف انسانی باشدوبابرقراری ارتباط مناسب تر-صحیح وسالم-به ساده‌ترین شکل خواسته‌ها، تمایلات، اندیشه هاوعواطف راانتقال دهد.

از ادبیّات می‌توان برای رسیدن به دو هدف کلّی استفاده نمود:1 ـ استفاده از ادبیّات برای معنا بخشیدن به زندگی 2 ـ استفاده از ادبیّات برای معنا آفریدن در زندگی.

هدف اوّل با خواندن آثار ادبی‌ای که برای نوجوانان خلق شده و هدف دوم با ایجاد زمینه برای خلق آثار ادبی توسط نوجوان، حاصل می‌شود. بدیهی است که برای رسیدن به این اهداف باید به تقویت انگیزهٔ نوشتن و خواندن در نوجوانان بپردازیم.

 برای نائل شدن به این هدف، معلّمان می‌توانند از روش‌هایی مانند: الگوی بدیعه‌پردازی، خاطره‌نویسی، انشای گروهی، قصّه‌گویی و کار با تصاویر استفاده کنند

کلید واژه: انشا، ترس از نوشتن، خاطره‌نویسی، قصّه‌گویی

 مقدمه

 یونسکو برای قرن بیست ویکم چهار  هدف متصور شده است. این اهداف آموزش برای یادگیری، آموزش برای کار برد، آموزش برای زیستن وآموزش برای با هم زیستن و (زندگی مسالمت آمیز) است.

 


لینک دانلود:


اقدام پژوهی جذاب کردن ساعت انشاء دانش آموزان مقطع راهنمایی


اقدام پژوهی جذاب کردن ساعت انشاء دانش آموزان مقطع راهنمایی

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:,اقدام پژوهی انشا,اقدام پژوهی انشا نویسی,اقدام پژوهی انشاء,اقدام پژوهی انشا ابتدایی,اقدام پژوهی انشا راهنمایی,اقدام پژوهی انشا پنجم,اقدام پژوهی انشای پنجم,اقدام پژوهی انشافارسی,اقدام پژوهی درس انشا,اقدام پژوهی درس انشاء,اقدام پژوهی ریاضی,اقدام پژوهی ریاضی دبیرستان,اقدام پژوهی ریاضی راهنمایی,اقدام پژوهی ریاضی ششم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی دوم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی سوم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی متوسطه اول,اقدام پژوهی ریاضی چهارم,اقدام پژوهی ریاضی اول دبیرستان,اقدام پژوهی در درس انشا,اقدام پژوهی در مورد درس انشا,اقدام پژوهی جذاب نمودن درس انشا,نمونه اقدام پژوهی درس انشا,
ارسال توسط ali ahamadi

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

 

چکیده:

امروزه دراين دنياي درحال تغيير وپيشرفت ، مدارس نياز به تغيير ودگرگوني دارند واين تغيير بايد ابتدا در مديريت ايجاد شود چرا که واقعيات امروز جامعه را نمي توان با روشهاي ديروز فهميد بلکه بايد با تجديد نظر در روشها وبرنامه هاي گذشته نظريه ها وروشهاي نويني را جايگزين کنيم در حال حاضر مديريت آموزشي رويکرد جديد فرآيند مدار محور را براي اثر بخش کردن مدارس آغاز نموده است در اين مقاله برآنيم تااين رويکرد جديدرا روشن وراهبردهاي مناسب آن را بيان نماييم.                                           

مقدمه:

    از بررسي ومطالعه ي آثار گذشتگان روشن مي شود که مديريت از قديم الايام در جوامع مختلف بشري وجودداشته است وبزرگان ورهبران ملل واديان مختلف ضرورت وجود مديريت ورهبري را نيز يک امر مسلم شمرده اند در قرون اخير هم نهضت هاي مختلفي در امر مديريت ظهور کردند که مي توان به نظريه مديريت علمي نظريه مديريت نهضت روابط انساني نظريه سيستمها در مديريت ونظريه ترکيبي مديريت اشاره کرد.

از آغاز کار تعليم وتربيت انسان نيز از روشهاي مختلف مديريت در امر آموزش بهره برده است اما از آنجايي که تحولات اجتماعي جديد تغييراتي را در ابعاد مختلف جامعه از جمله در زمينه هاي مختلف فن آوري هاي اطلاعاتي وارتباطي ايجاد کرده خود به خود نيازهاي جديدي راهم بوجود آورده است لذا براي پاسخگويي به اين نيازهاي جديد افراد جامعه تغييرودگرگوني در روشهاي مديريت مدارس وتلاش براي بهبود بخشيدن به کيفيت مديريت مدارس ضروري است.

 

هدف اصلي مديريت آموزشي تسهيل وپيشبرد امر آموزش ويادگيري است که براي رسيدن به اين هدف مديران آموزشي بايد وظايف زير را انجام دهند:

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی مدیریت و وظایف آن در مدرسه


گزارش تخصصی مدیریت و وظایف آن در مدرسه

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:: گزارش تخصصی مدیریت , گزارش تخصصی مدیریت مدارس , گزارش تخصصی مدیریت مدرسه , گزارش تخصصی مدیریت آموزشی , گزارش تخصصی مدیریتی , گزارش تخصصی مدیریت دبستان , گزارش تخصصی مدیران مدارس , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی مدیران ابتدایی , گزارش تخصصی مدیران مدارس ابتدایی , گزارش تخصصی مدیران مدرسه , گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه , نمونه گزارش تخصصی مدیران مدارس , نمونه گزارش تخصصی مدیران مدارس ابتدایی , گزارش کار تخصصی مدیران مدارس , گزارش تخصصی مدیران آموزش وپرورش , گزارش تخصصی مدیر مدرسه , گزارش تخصصي مدير مدرسه , گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی , گزارش تخصصی مدیر مدرسه راهنمایی , گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم , گزارش تخصصی مدیران هنرستان , گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول , گزارش تخصصی مدیران دبیرستان , گزارش تخصصی مدیران راهنمایی , گزارش تخصصی مدیر ابتدایی , تدوین گزارش تخصصی مدیران ابتدایی ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی