ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 ر

عنوان:  دانلود مقاله هوش تجاري و تصميمات کلان سازماني

تهیه: ایران فایل
صفحات: 20
نوع: تایپ شده
فرمت: Word
کیفیت: عالی

 

چـــکــیــده: در این نوشتار آثار مثبتی که هوش تجاری (BI=BUSINESS INTELLEGENCE) بر تصمیمات عمده و کلان سازمانی دارد اشاره شده است و به عمده موارد قابل توجه در معماری هوش تجاری و مزایای آن به همراه نحوه برخورد و نوع پیاده سازی آن پرداخته شده است، هوش تجاری نه به عنوان یک ابزار یا یک محصول و یا حتی سیستم، بلکه بعنوان یک رویکرد جدید در معماری سازمانی بر اساس سرعت در تحلیل اطلاعات به منظور اتخاذ تصمیمات دقیق و هوشمند کسب و کار در حداقل زمان ممکن مطرح شده است. در این مقاله، دلایل لزوم استفاده با تشریح اهداف آن، ضمن معرفی تکنیک‌های عمومی، مورد بررسی قرار گرفته است.

دانلود مقاله هوش تجاري و تصميمات کلان سازماني

 

مــــقـــدمـــه :


فناوریهای نوین با سرعتی سرسام آور در حال پیشرفت هستند، به طوری که جوامع به صورت عام و بازار به صورت خاص با شتابی وصف ناپذیر به دنبال ترفند هایی می گردند که بقایشان را در این عرصه آشفته و متلاطم تضمین کنند. سازمانها باید بپذیرند که فلسفه حیاتشان تغییر کرده است و دیگر زنده بودن به معنای رسیدن به وضعیت سوددهی مداوم نمی تواند باشد و باید به دنبال رقابت و ابزار آن باشند، چرا که امروزه کمتر شرکتی در این عرصه به صورت سنتی و به دور از قواعد جدید بازی کسب و کار می کند و برای اینکه بتوان پا به پای رقبا باقی ماند یا شاید بسختی و با مهارت بسیار بتوان یک قدم از آنها پیش گرفت، می بایست به قواعد جدید بازی کاملا مسلط بود تا شاید روزی بتوان خود یک قاعده جدید انگاشت. بنابراین تسلط بر فناوریهای جدیدی مانند هوش تجاری در کسب و کارها یک الزام وضرورتی اجتناب ناپذیر تلقی می شود. هدف این نوشتار نیز چیزی جز یادآوری روند روبه رشد و توقف ناپذیر نوآوری در فناوری و دگرگونی در نحوه کسب و کارها نیست؛ تحولی که در این انقلاب صورت پذیرفته است و دگرگونیهایی که در رویه تغییرات موجبات بروز اختلافات و پیدایش شکافهای عمیقی را بین فرداها با امروز فراهم آورده و خواهد آورد.



لینک دانلود:

دانلود مقاله هوش تجاري و تصميمات کلان سازماني

 




تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:,هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی,مقاله هوش تجاري و تصميمات کلان سازماني,هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمان,هوش تجاري و تصميمات كلان سازمان امين گلستاني,هوش تجاری و تصمیم گیری,هوش تجاری در تصمیم گیری,بررسی و تحلیل اثر هوش تجاری بر تصمیم گیری استراتژیک,هوش تجاری سازمان مدیریت صنعتی,هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی,مقاله هوش تجاري و تصميمات کلان سازماني,هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمان,هوش تجاري و تصميمات كلان سازمان امين گلستاني,هوش تجاری در سازمان,هوش تجاری در سازمانها,کاربرد هوش تجاری درسازمانها,کاربرد هوش تجاری در سازمان,نقش هوش تجاری در سازمان,ابزارهای توسعه هوش تجاری در سازمان,متدولوژی توسعه هوش تجاری در سازمان,گامهاي اجرايي هوش تجاري در سازمان ها,اهمیت استراتژیک هوش تجاری در تصمیمات سازمان,هوش تجاری و چابکی سازمان,تفاوت هوش تجاری و هوش سازمانی,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده:

افت تحصیلی کاهش عملکرد دانش آموز از رضایت بخش به نامطلوب است،  اگر بین استعداد بالقوه و بالفعل دانش آموزی فاصله ای ایجاد شود، از آن به عنوان افت تحصیلی یاد می‌شود و بهترین شاخص در این زمینه مقایسه عملکرد قبلی و فعلی استدراین پژوهش که در مدرسه متوسطه ومقطع دوم متوسطه در درس عربی صورت گرفته دلایل افت درسی دانش آموزان با استفاده از روش پرسش نامه ومصاحبه بااولیاء مورد بررسی قرارگرفته است.ارتباط نزدیکی بین آموخته‌های قبلی دانش آموزان با مطالب درس جدید وجود دارد.مشارکت دانش آموزان در تدریس‌ها به تعمیق آموخته‌های اوکمک شایانی می‌کند.انجام بازی فردی وگروهی کلاس راشاداب وازدلزدگی نسبت به درس عربی می‌کاهد.عامل تشویق تأثیر محسوسی در بهبود فرآیند یادگیری دارد.استفاده از وسایل کمک آموزشی در یادگیری دانش اموزآن نقش مثبت دارد.

کلید واژه: عربی – دوم متوسطه – افت درسی

 

 

 

 

مقدمه

 منظور از افت تحصیلی چیست؟

معنای لغوی افت عبارت است از کمبود، کمی، کم و کاست و نقصان. لذا افت تحصیلی به معنای کمبود و نقصان در فرآیند تحصیل است. یا به معنای تحت اللفظی آن سنجش علل آمار تجدیدی و مردودی دانش آموزان است.

افت تحصیلی کاهش عملکرد دانش آموز از رضایت بخش به نامطلوب است،  اگر بین استعداد بالقوه و بالفعل دانش آموزی فاصله ای ایجاد شود، از آن به عنوان افت تحصیلی یاد می‌شود و بهترین شاخص در این زمینه مقایسه عملکرد قبلی و فعلی است. گاهی  افت تحصیلی فراتر از اعدادی است ک

 

 


لینک دانود:

اقدام پژوهی مانع افت درسی دانش آموزان پایه دوم متوسطه درعرب


اقدام پژوهی مانع افت درسی دانش آموزان پایه دوم متوسطه درعرب





ارسال توسط ali ahamadi

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

 

چکیده:

اين مقاله مفاهيم و فنون ارتباط را در حوزه مديريت و سازمان مورد بررسي قرار مي‌دهد. عوامل پديدآورنده تنش در سازمان، فرآيند ارتباط و اجزاء آن، راه‌هاي ايجاد ارتباط و انواع آن، انواع ارتباطات در سازمان، روش‌هاي بهبود و ارتباطات و شناسايي و رفع موانع ارتباطي براي ايجاد محيط و ارتباطات پويا در سازمان و تنش‌زدايي مباحث اين گزارش را تشكيل مي‌دهند.

  مقدمه:

   در مديريت اموري چون ارتباطات انساني، عوامل مؤثر بر ارتباطات، گروه‌هاي غيررسمي و رسمي، راه‌هاي بهبود ارتباطات در رفع موانع ارتباطي و مدنظر داشتن مراودات انساني در سازمان مطرح است. بيشتر وقت مديران به ارتباط رودررو يا تلفني با زيردستان، همكاران يا مشتريان مي‌گذرد و گاهي در زماني كه مديران تنها هستند ممكن است به واسطه ارتباطات ذهني با مسائل حاد روز خلوت آنها به يك محيط كاري تبديل شود. اين گزارش مفاهيم و فنون ارتباط را در حوزه مديريت و ارتباط بین معلم و دانش آموزان را مورد بررسي قرار مي‌دهد.

معلمین رکن اساسی تعلیم و تربیت هستند. برقراری روابط حسنه و جلب نظر و رضایت آن ها یکی از اساسی ترین کارهای مدیر آموزشگاه می باشد. اگر مدیری قادر باشد که با بر آوردن نیازهای معلمین، برقرار کردن شرایط مناسب رشد و به وجود آوردن جوی انسانی و عاطفی، همه معلمینن احساس خوشحالی و رضایت خاطر کنند، تقریباً باید گفت که این مدیر قسمت اعظم وظایف مدیریتی خود را به انجام رسانیده است. آنچه تحت عنوان رابطه حسنه با معلمین مطرح می شود، پدید آوردن تمام زمینه ها و شرایط لازم برای ایجاد روحیه ، علاقمندی به کار و انگیزش و رضایت آن ها در محیط کارشان در جهت تحقق اهداف آموزش و پرورش است. کیمبل وایلز اساسی ترین راه های عملی را به مدیران برای به وجود آوردن جو رضایت بخش عاطفی با برقراری روابط حسنه با معلمین پیشنهاد می کند.

1. احترام به شخصیت معلمین که با آن ها سر و کار دارد:

نظر به این که معلمین رابطه ای معنوی با دانش آموزان و کار خود دارند و اشتغال آن ها به امر تدریس در درجه اول انگیزه ی مادی ندارد، از شخصیتی معنوی و روحانی برخوردارند. این احساس، آن ها را در میان صنوف دیگر شغلی یکه و ممتاز می سازد و از نظر سلسله مراتب نیازها، آن ها را در مراحل بالا قرار می دهد. اصولاً، شغل معلمی احترام به شخصیت معلم را می طلبد. مدیر و همه افراد جامعه باید به مقام، موقعیت و شخصیت معلم احترام بگذارند

 


لینک دالنود:

گزارش تخصصی مدیریت و ارتباط او با معلمان و دانش آموزان



گزارش تخصصی مدیریت و ارتباط او با معلمان و دانش آموزان

 

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:دانلود گزارش تخصصی ارتباط مدیر با پرسنل خود , دانلود گزارش تخصصی ارتباط مدیر و معلم , دانلود گزارش تخصصی رابطه خوب معلم و ئدانش آموز , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی مدیرت و ارتباط با معلمان , دانلود گزارش تخصصی مدیریت , دانلود گزارش تخصصی مدیریت و ارتباط او با معلمان و دانش آموزان , گزارش تخصصی مدیر , گزارش تخصصی مدیر مدرسه , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , گزارش تخصصی رایگان , پکیج اقدام پژوهی , دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی معاون , گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصصی , دانلود پکیج کامل گزارش تخصصی , ,گزارش تخصصی مدیران ابتدایی,گزارش تخصصی مدیران ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی مدیران مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی مدیران ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی مدیر ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی مدیران مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی مدیران مدارس,گزارش تخصصی مدیریت مدارس,گزارش تخصصی مدیر دبیرستان,گزارش تخصصی مدیران مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدارس,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه,گزارش تخصصی مدیران مدارس راهنمایی,گزارش تخصصی مدیران,گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم,گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول,گزارش تخصصی مدیران هنرستان,گزارش تخصصی مدیران آموزش وپرورش,گزارش تخصصی مدیران دبیرستان,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه اول,گزارش تخصصی مدیر هنرستان,گزارش تخصصی مدیر دبستان,نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی یک مدیر مدرسه ,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

«پدیدة‌ خلاقیت و نوآوری مثل بسیاری از خصیصه‌های انسانی در آحاد نوع بشر یافت می‌شود و این انگیزشها و شرایط محیطی و فردی و آموزشی است که عامل خلاقیت را آشکار می‌کند خلاقیت به عنوان یک حالت روانی و ذهنی که در قلمرو علم روانشناسی است ظهور می‌کند و از آنجایی که عمدة کار و فعالیت انسان در سازمانها انجام می‌شود عامل ایجاد و پرورش خلاقیت در محدودة علم و هنر مدیریت قرار می‌گیرد و مدیران می‌توانند ظهور خلاقیت را در سازمانها با ایجاد زمینه‌های مناسب تسریع و یا با ایجاد فضای نامناسب آنرا عقیم کنند.»

مقدمه

 جالب اینجاست که در تعقیب خاستگاه خلاقیتها در علوم و دانشهای مختلف بیک طبقه بندی نسبتاً مشابهی می‌رسیم که هر طبقه دارای ریشه و فلسفه مشترکی می‌باشند مثلاً در فیزیک دو جبهه روبروی هم صف بندی کردند مثل تئوری نسبیت در مقابل تئوری مکانیک کوانتوم که اولی بر علیت و دومی بر احتمال تکیه دارد، این نوع صف بندی در مدیریت بصورت عقلائیون و خود یابان ظاهر شده و در حکمت و عرفان و معرفت شناسی این تقسیم بندی بصورت عقل و شهود و یا مشاع و اشراق دیده می‌شود، از آنجائیکه پدیدة خلاقیت جزو عملکرد نیمکرة سمت راست مغز می‌باشد لذا در تعقیب خاستگاه خلاقیت در دانشهای فوق با مشاهده تقسیم بندی‌های انجام شده راه هموارتر و در شناخت ظهور و رشد این پدیده اعجاز انگیز انسانی موفق‌تر خواهیم بود.»‌ (آقایی فیشانی، ص 15)

مدیران در مرحلة نخست بایستی عواملی از قبیل آرامش، رضایت و استقلال را در کار برای افراد فراهم آورده تا زمینه برای تحرک و تغییر پایدار مساعد گردد و شیوة رهبری مدیران آنچنان باشد تا تغییراتی که بصورت جهشی هستند تقویت گردند. آنها مسلماً در برداشتها و ادراکات پرسنل نقش مهمی را می‌توانند بازی کنند. عواملی از قبیل برنامه‌ریزی استراتژیک، فرهنگ سازمانی و همچنین نقش مشاوره‌های مدیریت می‌تواند در شکل دهی این برداشتها موثر باشند ، مقاله حاص در خصوص خلاقیت از دیدگاه مدیریت اسلامی مباحثی را طرح نموده که امید است راهگشای پژوهشی عمیق‌تر گردد. یک مدیر مسلمان باید نظام اعتقادی خود را بکار گیرد، اگر نظام اعتقادی خود را در اختیار نگیرد، هر قدر هم که خلاقیت داشته باشد پشتوانة لازم برای اقدام به عمل در او وجود نخواهد داشت، اگر مهماتها گاندی با تمام رشته‌های وجود خود به قدرتی که در زمینه مقاومت بدون خشونت داشت معتقد نبود، به نظر شما تا چه اندازه احتمال موفقیت او می‌رفت؟‌ این اعتقادات قوی و متناسب او بود که موجب شد به منابع درونی خود دست پیدا کند و به جایی برسد که بر افکار کسانیکه به اندازه او معتقد نبودند مسلط شود. قدرت ایمان، یعنی همین احساس اطمینان، نیرویی است که در پشت هر موفقیت بزرگ تاریخی نهفته است.


لینک دانلود:

تجربیات مدون ویژگی مدیر خلاق و نواور


تجربیات مدون ویژگی مدیر خلاق و نواور

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:تجربیات مدون ویژگی مدیر خلاق و نواور , تجربیات مدون مدیر , تجربیات مدون مدیر مدرسه , تجربیات مدون مدیریت مدرسه , تجربیات مدون مدیران , تجربیات مدون مدیر ابتدایی , تجربیات مدون مدیر دبستان , تجربیات مدون مدیر هنرستان , تجربیات مدون مدیران مدارس , تجربیات مدون مدیر مدرسه راهنمایی , تجربیات مدون مدیران مدارس ابتدایی , تجربیات مدون مدیر مدرسه ابتدایی , تجربیات یک مدیر مدرسه , تجربیات مدون مدیران مدرسه , تجربیات یک مدیر مدرسه ابتدایی , تجربیات یک مدیر مدرسه راهنمایی , تجربیات یک مدیر مدرسه موفق , تجربیات مدون مدیر مدارس , تجربيات مدون شده مدير مدرسه راهنمايي , تجربیات یک مدیر ابتدایی , تجربیات مدون یک مدیر دبستان , تجربیات یک مدیر دبستان , تجربیات مدون یک مدیر مدرسه , تجربیات یک مدیر هنرستان , تجربیات مدون شده مدیران ومعاونین مدارس , تجربیات یک مدیر موفق مدرسه راهنمایی , تجربه های یک مدیر مدرسه راهنمایی تجربیات مدیر , تجربیات مدیریت , تجربیات مدیر مدرسه , تجربه مدیر مدرسه , تجربیات مدون مدیر مدرسه ارتقای شغلی عالی و خبره , ,
ارسال توسط ali ahamadi

ختصر از متن فایل  :

افزایش علاقه مندی دانش آموزان پایه سوم مدرسه راهنمایی 17 شهریور به خواندن و درک مفاهیم درس زبان انگلیسی

 

چکیده:

 تحقیق حاضر در سال تحصیلی  …… در پایه سوم مدرسه راهنمایی ….. واقع در شهرستان ……… و با فراوانی 28 نفر دانش آموز انجام شده است. مسالهٔ مورد نظر بی علاقگی و کم کاری دانش آموزان در آموزش و یاد گیری واژگان و درک مفاهیم زبان انگلیسی بوده و هدف از انجام این پژژ و هش، افزایش میزان علاقه  مندی دانش آموزان پایهٔ سوم راهنمایی یاد شده به درس زبان انگلیسی و یادگیری درک مفاهیم آن بوده است.

بر این اساس، پژو هشگر با استفاده از روش‌های علمی از منابع گوناگون تحقیق مانند: مدیر، همکاران، دانش آموزان، کتاب‌ها، مجلات و اینترنت به تجزیه و تحلیل آن‌ها جهت شناسایی عوامل مؤثر در ایجاد مساله و یافتن راه حل‌های پیشنهادی پرداخت. سپس به انتخاب چندین راه کار عملی از میان راه حل‌های پیشنهادی پرداخته و پس از اعتبار بخشی توسط گروه پژوهش، به اجرای آن‌ها اقدام نمود که عبارت بودند از: استفاده از فلش کارت‌ها همرا با تصاویر، اجرای نمایش متون انگلیسی کتاب درسی، تکرار و تمرین واژ ه ها در قالب متن‌های مختلف. لازم به ذکر است، بعد از اجرای راه حل‌های فوق، پژوهشگر توانست تا فراوانی دانش آموزان علاقه مند به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی را از 30 درصد به 70 درصد برساند. در پایان این نتیجه به دست آمد که استفاده از روش‌های متنوع تدریس، توجه به تفاوت‌های فردی و نیازها و علایق آن‌ها و تقویت حافظ

 


لینک دالنود:


اقدام پژوهی افزایش علاقه مندی دانش آموزان پایه سوم راهنمایی


اقدام پژوهی افزایش علاقه مندی دانش آموزان پایه سوم راهنمایی

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی آماده,اقدام پژوهی کامل بصورت ورد,اقدام پژوهی مقطع دبیرستان,اقدام پژوهی مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی مقطع راهنمایی,اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد,اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی,اقدام پژوهی دبیر,سایت اقدام پژوهی,کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی,بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران,اقدام پژوهی همه مقاطع,اقدام پژوهی قانون پذیری,اقدام پزوهی ابتدایی,اقدام پزوهی عدم قانون پذیری,اقدام پزوهی برطرف کردن عدم قانون پذیری,اقدام پزوهی درباره عدم قانون پذیری دانش آموز,اقدام پژوهی در مورد عدم قانون پذیری دانش اموز,,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده:

برای داشتن خانواده سالم وتوسعه اجتماعی واقتصادی کشور بدست آوردن مهارت های لازم، مدیریت وبرنامه ریزی خانواده نقش بسزائی خواهد داشت.  مهارتی مدیریت وبرنامه ریزی خانواده در شاخه کار دانش با افزایش توانمندی دختران در خصوص برنامه ریزی امور خانواده  ، خود اشتغالی و تاسیس کارگاه های خانگی ،افزایش خود اتکائی واعتماد به نفس و ارتقای سطح سلامت خانواده، از اهمیت خاصی برخورد دار است.

مقدمه:

رشته مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده دارای برنامه درسی است که برای تربیت نیروی انسانی شایسته به عنوان مدیر خانواده و یا مادران آینده جامعه برنامه ‌ریزی و سازماندهی شده است. ایجاد مهارتهای پذیرش مسئولیت و اعمال اصول مدیریت در تصمیم‌گیریها و احساس مسئولیتها و مشارکت در حل مشکلات خانوادگی خویش و کمک به سایر خانواده‌ها و مشاوره با آنان به نحو شایسته می‌تواند از اهداف این رشته باشد.

سه استاندارد مهارتی این رشته : مدیریت خانواده  ، مهارت های سالم زیستن و هنر در خانه هستند که بر اساس آنها مجموعه ای به هم پیوسته از پودمان های مهارتی تهیه و تنظیم شده اند

 

مهارت مدیریت خانواده:

هنر جو با فرا گیری آن قادر است بر اساس نیازهای خانواده و با توجه به در آمد وشرایط اقتصادی ُاجتماعی وفرهنگی ُبرنامه ریزی امور خانواده را بر عهده گیرند ُتوازن در دخل وخرج را رعایت کندُاز عهده تعلیم وتربیت فرزندُ بهره گیری از حقوق خود وخانواده و برقراری روابط سالم انسانی و اخلاقی برآید.

مهارت سالم زیستن:

مجموعه پودمانهای این استاندارد مهارتهای لازم را برای تامین سلامت خانواده در زمینه های مختلف بهداشتی را آموزش می دهد مانند : بهداشت فردی- بهداشت محیط زیست - بهداشت مواد غذایی - بهداشت روانی - نظام عرضه خدمات بهداشتی و در مانی –ب هداشت مادر وکودک - بهداشت بلوغ - مراقبت از سالمندان -کمکهای اولیه-پیشگیری از حوادث خانگی-شناسایی برخی از بیماری ها مراقبت از بیماران و آموزش بهداشت در محیط خانه وخانواده .

مهارت هنر در خانه :

 مجموعه پود مانهای این استاندارد هنر جو را قادر می کند مهارتهای آشپزی- شیرینی پزی-  پذیرایی از میهمان - خیاطی -گلدوزی - بافتنی- گلسازی - آراستگی شخصی- چیدمان وسایل منزل -کاربرد ونگهداری لوازم خانگی و پروزش گل وگیاه را درمنزل بکار بندد

 


لینک دانلود:


گزارش تخصصی مدیریت خانواده



گزارش تخصصی مدیریت خانواده

 

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی مدیریت خانواده , گزارش تخصصی رشته مدیریت خانوادهگزارش تخصصی مدیریت خانواده , دانلود گزارش تخصصی مدیریت خانواده , خرید گزارش تخصصی مدیریت خانواده , فایل ورد گزارش تخصصی مدیریت خانواده , تحقیق گزارش تخصصی مدیریت خانواده , گزارش تخصصی مدیریت خانواده معلمان , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , گزارش تخصصی رایگان , پکیج اقدام پژوهی , دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی معاون , گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصصی , دانلود پکیج کامل گزارش تخصصی ,,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

شاداب سازی محیط مدرسه

عصری که ما در آن زندگی می کنیم به کلی متفاوت از زمان های گذشته است پدیده های جدید متنوع و به هم پیچیده آنچنان فراوان و نو به نو شده اند که دانایی ها، توانایی ها و امکانات را اجتناب ناپذیر می کند. البته این دانستنی ها و مهارت ها باید قادر باشند امنیت روانی و احساس زیبایی دوستی را در مواجهه با مشکلات زندگی تضمین کند. در روند استفاده از امکانات در راه مقابله منطقی و فراگیر مسایل دنیای جدید به خصوص نگرش های جوانان باید از اصول بهداشت روانی استفاده نمود، چرا که نوجوانان ما نیازمند فضای شاد برای شاداب زیستن هستند. در شرایطی که اکثر منازل در مناطق شهری تبدیل به آپارتمان های کوچک و تاریک و به دور از فضاهای بازی و حرکتی برای کودکان است حداقل کاری که می توان در تامین بهداشت جسمی و روحی آنان داشته باشیم ایجاد فضای مفرح و شادی بخش در مدرسه است چرا که دانش آموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه می گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود مسلما به شاد زیستن فرزندان خود کمک بسیار مهمی خواهیم کرد.

● چگونگی دستیابی به تحقق آرمان های شاداب نمودن مدارس

برای بهره گیری مناسب از شرایط و امکانات برای ظهور استعدادها و خلاقیت های نوجوانان باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسوولان نظام آموزش و پرورش ایجاد کرد چرا که در تعریف مدیریت به عنوان یک رشته علمی فرایند به کارگیری موثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی و سازماندهی - بسیج منابع و امکانات و هدایت و کنترل است برای دستیابی به اهداف سازمانی و براساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد. مدیر وظیفه دارد با هماهنگی و اتخاذ تصمیمات پیش برنده ای که براساس مقررات و اصول پذیرفته شده در نظام ارزش ها شکل می پذیرد حیات مادی و معنوی سازمان و افرادش را تدارک ببیند و یک مدیر آموزشی مسوولیتی بس اساسی تر و مهم تر بر عهده دارد، چرا که با روح و روان و جسم کودک و نوجوان سر وکار دارد و بالندگی جامعه و جوانان امروز و سرافرازی و اقتدار فردای آنان به حرف و شعار تنها پیش نمی رود. برخورداری از نسلی جوان و کارآمد و اصرار در به کارگیری مناسب جوانان در چرخه کار و فعالیت های جامعه و پذیرش مسوولیت از سوی آنان در فردایی نه چندان دور می تواند بسیار کارساز و اثربخش باشد. واضح است که انجام چنان ماموریت مهم به آسانی محقق نمی شود و رشد تعالی آنان به تصادف حاصل نمی شود. باید نوجوانان و جوانان را به خوبی بشناسیم و از جامعه و شرایط دیروز و امروز و فردای آنان درک درستی داشته باشیم، راه ها و روش های مناسب علمی و پیش برنده برای مجهز نمودن آنان به تربیت دانایی و توانایی و مهارت یابی را فرا بگیریم.

 


لینک دانلود:


اقدام پژوهی شاداب سازی محیط


اقدام پژوهی شاداب سازی محیط

 





ارسال توسط ali ahamadi


 

مقدمه

 امروزه دانش رفتار سازماني در جست و جوي دانش همه جانبه رفتاردر محيط هاي سازماني از طريق مطالعه منظم فرد، گروه و فرايند هاي سازماني است . اهداف اصلي چنين دانشي دستيابي به اثربخشي سازمان و رفاه فرد در سازمان مي باشد. اكنون صاحبنظران رفتار سازماني بر اين باورند كه براي شناخت چرايي نگرشها و رفتارهاي افراد در محيط هاي سازماني بايد اطلاعاتي درباره واكنشهاي انها به عنوان افراد (ادراكات، انگيزه ها و...)،گروههايي كه به آن تعلق دارند(ارتباطات، هنجارهاي رسمي و غير رسمي موثر بر افراد) و سازماني كه در آن كار مي كنند( فرهنگ، ارزشها و ساختار و ...) به دست آورد.

 

رفتار سازماني در آموزش و پرورش

با اينكه فشار براي اصلاح و بهبود كيفيت تحصيل در مدارس رو به افزايش است اما تا كنون راه موفقيت آميزي كه بتواند ما را به آساني و با اطمينان به هدفي كه به تعالي آموزش و پرورش انجامد برساند مشخص نگرديده و اين باعث ياس ونا اميدي افراد زيادي شده است.



لینک دانلود:

تجربیات مدون مدیر ویژه ارتقا شغلی رفتار سازمانی آموزش و پرور


تجربیات مدون مدیر ویژه ارتقا شغلی رفتار سازمانی آموزش و پرور

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:,تجربیات مدون مدیر,تجربیات مدون مدیر مدرسه,تجربیات مدون مدیریت مدرسه,تجربیات مدون مدیران,تجربیات مدون مدیر ابتدایی,تجربیات مدون مدیر دبستان,تجربیات مدون مدیر هنرستان,تجربیات مدون مدیران مدارس,تجربیات مدون مدیر مدرسه راهنمایی,تجربیات مدون مدیران مدارس ابتدایی,تجربیات مدون مدیر مدرسه ابتدایی,تجربیات یک مدیر مدرسه,تجربیات مدون مدیران مدرسه,تجربیات یک مدیر مدرسه ابتدایی,تجربیات یک مدیر مدرسه راهنمایی,تجربیات یک مدیر مدرسه موفق,تجربیات مدون مدیر مدارس,تجربيات مدون شده مدير مدرسه راهنمايي,تجربیات یک مدیر ابتدایی,تجربیات مدون یک مدیر دبستان,تجربیات یک مدیر دبستان,تجربیات مدون یک مدیر مدرسه,تجربیات یک مدیر هنرستان,تجربیات مدون شده مدیران ومعاونین مدارس,تجربیات یک مدیر موفق مدرسه راهنمایی,تجربه های یک مدیر مدرسه راهنمایی,
ارسال توسط ali ahamadi

   تعداد صفحات: 405     کد محصول :57      حجم فایل:537,08 KB      نوع فایل :rar 

 


 

برای تمام دانشجویان رشته حقوق

 

دانلود گزارش کارآموزی وکالت (حقوقی، کیفری، خانواده، اطفال، تجدیدنظر)

 

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

 دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي


لین کدانلود:

مجموعه گزارشات حقوقی و کیفری دوران کارآموزی وکالت 


مجموعه گزارشات حقوقی و کیفری دوران کارآموزی وکالت 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:,گزارش کارآموزی وکالت,گزارش کارآموزی وکالت دادگاه انقلاب,گزارش کارآموزی وکالت رایگان,گزارش کارآموزی وکالت 187,گزارش کارآموزی وکالت Doc,گزارش کارآموزی وکالت سرقت,گزارش کارآموزی وکالت,docx,نمونه گزارش کارآموزی وکالت,گزارش کارآموزی دفتر وکالت,گزارش های کارآموزی وکالت,دانلود گزارش کارآموزی وکالت رایگان,نمونه گزارش کارآموزی کانون وکلا,نمونه گزارش کارآموزان وکالت,نمونه گزارش کارآموز وکالت,دانلود نمونه گزارش کارآموزی وکالت,نمونه گزارش دوره کارآموزی وکالت,نمونه گزارش حقوقی کارآموزی وکالت,نمونه گزارش های کارآموزی وکالت,نمونه گزارش پرونده کاراموزی وکالت,نمونه گزارش نویسی کاراموزی وکالت,گزارش کارآموزی در دفتر وکالت,دانلود رایگان گزارش کارآموزی دفتر وکالت,دانلود گزارش کارآموزی در دفتر وکالت,
ارسال توسط ali ahamadi

تنبلی

علل تنبلي واهمال كاري وراههايي براي رفع آن

آياشمااهل اهمال ودفع الوقت هستيد؟ اگر شما نيز مثل بسياري ازآدمهاباشيد،پاسخ اين سوال مثبت است.اما اين احتمال هست كه شمانخواهيدبااضطرابات حاصل اززندگي اهمال كارانه سركنيد.ممكن است بيشتركارهارادرحاليكه ميل به انجامشان داريدبه تعويق بيندازيد،وبه دلايلي به طفره رفتن وتعلل ورزيدن ادامه دهيد.اين روال مسامحه كاري ازجنبه هاي بسيار خسته كننده زندگي است. اگر شما به سختي گرفتار اين حالت باشيد. كمترروزي مي گذرد كه نگوييد((مي دانم بايد آن كار را سامان دهم،اما باشد براي بعد .))گناه اين نقطه ضعف را به سادگي نمي توان متوجه عوامل بيروني دانست . تعلل ورزيدن وناراحتيهاي حاصله از آن تماما" به خود شما بستگي دارد.

چند نمونه از اهمال كاري وتنبلي متداول: درزيربعضي زمينه هايي راكه درآن انتخاب ((تعلل ورزي))بسيار سهل تراز انتخاب ((عمل)) است مي آوريم :

1-ادامه دادن به شغلي كه امكاني براي رشدوپيشرفت ندارد .

2-اصراربر حفظ روابطي كه نابسامان شده است. متاهل يا مجردماندن فقط به اميداينكه اوضاع بهترخواهد شد.

3-امتناع از كوشش در حل مشكلاتي كه در روابط مختلف پيش مي آيند ، از قبيل مشكلات جنسي – خجالت ويا ترس . به جاي اينكه اقدامي سازنده به عمل آوريدفقط منتظرمي مانيدتااوضاع خودبه خودبهبود يابد .

4- بي توجهي به اعتياداتي ازقبيل الكليسم – موادمخدر، قرصهاي آرامبخش يا سيگار . به خود مي گوييد (( هر وقت آمادگي داشتم آنرا ترك مي كنم ))درحاليكه مي دانيد به تعويق انداختن اين كار به سبب ترديدي است كه نسبت به توانايي خود داريد .

5- به تعويق انداختن كارهاي دشواروياكم اهميت نظير نظافت منزل

6-طفره رفتن ازمواجهه باديگران مثلا"يك شخص بلند مقام ، يك دوست با ماندن در انتظار فرصت مناسب كم كم به اين نتيجه مي رسيد كه چنين برخوردي لازم نيست ، در حالي كه ممكنست اين مواجهه روابط شما را، يا كيفيت خدمات را ، بهبود بخشد .



لینک دانلود:

جربیات مدون بررسی علل تنبلی


جربیات مدون بررسی علل تنبلی

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:قدام پژوهی بیش فعالی , نمونه اقدام پژوهی بیش فعالی , اقدام پژوهی در مورد بیش فعالی , اقدام پژوهی بیش فعال , اقدام پژوهی درباره بیش فعالی , اقدام پژوهی در بیش فعالی , اقدام پژوهی با موضوع بیش فعالی , اقدام پژوهی کودکان بیش فعال , نمونه اقدام پژوهی در مورد بیش فعالی , اقدام پژوهی دانش آموز بیش فعال , اقدام پژوهی در مورد کودکان بیش فعال , نمونه کامل اقدام پژوهی بیش فعالی , اقدام پژوهی در باره بیش فعالی , اقدام پژوهی در مورد دانش آموزان بیش فعال , اقدام پژوهی درباره ی بیش فعالی , اقدام پژوهی رفتاری , اقدام پژوهی اختلالات رفتاری , اقدام پژوهی رفتار , اقدام پژوهی مشکلات رفتاری , اقدام پژوهی اختلال رفتاری , اقدام پژوهی ناهنجاری رفتاری , اقدام پژوهی درباره اختلالات رفتاری , اقدام پژوهی در مورد اختلالات رفتاری , اقدام پژوهی در مورد اختلال رفتاری , نمونه اقدام پژوهی اختلالات رفتاری , اقدام پژوهی بهبود مشکلات رفتاري , اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی آماده , اقدام پژوهی کامل بصورت ورد , اقدام پژوهی مقطع دبیرستان , اقدام پژوهی مقطع ابتدایی , اقدام پژوهی مقطع راهنمایی , اقدام پژوهی تدریس , اقدام پژوهی کام ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی