ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

پروپوزال يا طرح تحقيق، پیش روی شما صرفا جنبه آموزشی دارد . در پروپوزال، شما به معرفي موضوعي كه براي پايان نامه خود انتخاب كرده ايد، توضيح اهميت آن موضوع، ذكر پ‍‍ژوهش هايي كه در گذشته در اين باره صورت گرفته، و نتايجي كه فكر مي كنيد از تحقيق خواهيد گرفت می پردازيد. هم چنين روش يا روش هايي كه در پژوهش از آن ها بهره خواهيد گرفت را ذكر مي كنيد. این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.


لینک دانلود:

دانلود نمونه پروپوزال رشته مدیریت آموزشی1

 




تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:,پروپوزال مدیریت آموزشی,پروپوزال رشته مدیریت آموزشی,دانلود پروپوزال مدیریت آموزشی,پروپوزال آماده رشته مدیریت آموزشی,دانلود نمونه پروپوزال مدیریت آموزشی,نمونه پروپوزال رشته مدیریت آموزشی,دانلود پروپوزال رشته مدیریت آموزشی,نمونه پروپوزال مدیریت آموزشی,پروپوزال آماده مدیریت آموزشی,موضوع پروپوزال مدیریت آموزشی,نمونه پروپوزال مديريت آموزشي,نمونه پروپوزال ارشد مدیریت اموزشی,نمونه پروپوزال آماده مدیریت آموزشی,نمونه پروپوزال دکتری مدیریت آموزشی,نمونه پروپوزال های مدیریت آموزشی,نمونه پروپوزال مديريت آموزشي,دانلود نمونه پروپوزال مدیریت آموزشی,نمونه پروپوزال رشته مدیریت آموزشی,نمونه پروپوزال ارشد مدیریت اموزشی,نمونه پروپوزال آماده مدیریت آموزشی,نمونه پروپوزال دکتری مدیریت آموزشی,نمونه پروپوزال های مدیریت آموزشی,دانلود رایگان نمونه پروپوزال رشته مدیریت آموزشی,دانلود رایگان نمونه پروپوزال رشته مدیریت آموزشی 1,دانلود رایگان نمونه پروپوزال آماده کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی,نمونه پروپوزال تکمیل شده رشته مدیریت آموزشی,نمونه پروپوزال رشته ارشد مدیریت آموزشی,نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی,نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی,
ارسال توسط ali ahamadi

چکیده گزارش:

مساله ی مورد نظر بی علاقگی و کم کاری دانش آموزان در آموزش و یاد گیری واژگان و درک مفاهیم زبان انگلیسی بوده و هدف از انجام این پژ و هش ،افزایش میزان علاقه  مندی دانش آموزان دبیرستان به درس زبان انگلیسی و یادگیری درک مفاهیم آن بوده است.

بر این اساس ، پژو هشگر با استفاده از روش های علمی از منابع گوناگون تحقیق مانند : مدیر، همکاران، دانش آموزان، کتابها ، مجلات و اینترنت به تجزیه و تحلیل آنها جهت شناسایی عوامل موثر در ایجاد مساله و یافتن راه حل های پیشنهادی پرداخت.سپس به انتخاب چندین راه کار عملی از میان راه حل های پیشنهادی پرداخته و پس از اعتبار بخشی توسط گروه پژوهش ، به اجرای آنها اقدام نمود که عبارت بودند از: استفاده از فلش کارت ها همرا با تصاویر ،اجرای نمایش متون انگلیسی کتاب درسی ،تکرار و تمرین واژ ه ها در قالب متن های مختلف . لازم به ذکر است ، بعد از اجرای راه حل های فوق ، پژوهشگر توانست تا فراوانی دانش آموزان علاقه مند به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی را از 30 درصد به 70 درصد برساند. در پایان این نتیجه به دست آمد که استفاده از روش های متنوع تدریس، توجه به تفاوت های فردی و نیازها و علایق آن ها و تقویت حافظه ی دیداری و شنیداری در بالا بردن میزان علاقه به یادگیری درک مفاهیم انگلیسی موثر بوده است.

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی معلمان زبان انگلیسی


گزارش تخصصی معلمان زبان انگلیسی

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصی,گزارش تخصصی درباره,گزارش تخصصی در مورد,گزارش تخصصی درس,گزارش تخصصی درباره زبان انگلیسی,گزارش تخصصی در مورد زبان انگلیسی,گزارش تخصصی درس زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی,گزارش تخصصی زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی هفتم,گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی هشتم,گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی نهم,گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی دهم,گزارش تخصصی زبان,گزارش تخصصی درس زبان,گزارش تخصصی راجع به درس زبان,گزارش تخصصی دبیر انگلیسی,گزارش تخصصی دبیر زبان متوسطه یک,گزارش تخصصی دبیر زبان متوسطه 1,گزارش تخصصی دبیر زبان دبیرستان, ,
ارسال توسط ali ahamadi

چکیده

 شاید بتوان گفت که فحش وناسزا گفتن در بین نوجوانان یکی از دغدغه‌هایی است که خانواده‌ها از ان رنج می‌برند چرا که نگران آینده فرزندشان  می‌باشند دراین تحقیق سعی بر آن شده است که  عوامل ایجاد این رفتار و راه حل‌های اساسی برای کاهش این رفتار  نامتعارف  بیان شود. من در این تحقیق  ابتدا به بیان   موضوع تحقیق پرداختم  وسپس  باتوصیف وضعیت موجود به بیان مسئله   وجمع آوری شواهدی مبنی بروجود مشکل یا همان مسئله پرداختم  بعد از آن  به گرد اوری اطلاعات  از طریق مشاهده ویاداشت برداری   وهمچنین از یافته‌های علمی دیگران استفاده شده است وبا استفاده از شیوه شش پرسش  یافته‌ها تجزیه و تحلیل شده است را

 


لینک دانلود:


اقدام پژوهی اصلاح رفتارهای نابهنجار دانش آمــوزان



اقدام پژوهی اصلاح رفتارهای نابهنجار دانش آمــوزان

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی آماده,اقدام پژوهی کامل بصورت ورد,اقدام پژوهی مقطع دبیرستان,اقدام پژوهی مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی مقطع راهنمایی,اقدام پژوهی تدریس,اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد,تجربیات و اقدام پژوهی,اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی,اقدام پژوهی دبیر,سایت اقدام پژوهی,فروشگاه علمی آسمان سایت اقدام پژوهی ها,کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی,بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران,تجربیات مدون دبیران,اقدام پژوهی همه مقاطع,اقدام پژوهی اصلاح رفتار,اقدام پژوهی تغییر رفتار دانش آموزان, ,
ارسال توسط ali ahamadi

 


 

 

چکیده گزارش:

انسان که موضوع تعلیم وتربیت و به عنوان یک عامل فعال در فرآیند تدریس مورد نظر است، نیازها و رغبت‌های متفاوتی دارد که بر اساس گفتهٔ تایلر (اگر برنامه‌ها و سایر فعالیت‌های مدرسه با توجه به رغبت‌های محصلان تنظیم شوند در این صورت به طور فعال در آن‌ها شرکت می‌کنند و در نتیجه نه تنها بهتر و آسان تر یاد می‌گیرند بلکه می‌آموزند که چگونه خود را با شرایط مدرسه وفق دهند) لذا در این مقاله به چند روش تدریس و سنجش تکوینی بر اساس نیاز و رغبت دانش آموزان اشاره شده است

 

مقدمه گزارش:

معلمی حرفه ای متشکل از دانش و مهارت‌های گوناگون است. یک معلم باید برای تدریس مطلوب، همزمان  مجموعه ای از دانش‌ها را به طور هنرمندانه در هم بیامیزد تا در مسیر ترکیب و بکارگری آن‌ها تدریسی اثر بخش طراحی و در کلاس درس ارائه کند. اهداف آموزشی بر اساس چنین فعالیتی امکان تحقق می‌یابند. در واقع حرفهٔ معلمی با تعامل مفهومی طیف متنوعی از دانش‌ها شکل می‌گیرد. در عصر جدید که معلم و دانش آموز در اقیانوسی از اطلاعات غوطه ورند، معلم نقش سکان داری را دارد که کشتی و عوامل آن را به سمت مطلوبی هدایت می‌کند.هایم گینوت (استاد تعلیم و تربیت کودک و نویسنده کتاب را بطهٔ معلم و دانش آموز می‌گوید:{من به این نتیجهٔ قاطع رسیدم که عامل تعیین کنندهٔ کلاس، من هستم. این روش شخصی من است که این جو را بوجود می‌آورد. حال و هوای کلاس را روحیهٔ روزانهٔ من می‌سازد. من به عنوان معلم قدرتی دارم که می‌توانم زندگی شاگردانم را شیرین و تلخ کنم، می‌توانم تحقیر یا تمسخر کنم، صدمه بزنم یا درمان کنم، روی هم رفته این پاسخ من است که تشدید یا تخفیف یک بحران، و انسان یا نا انسان شدن یک کودک را معین می‌کند}.


لینک دانلود:


دانلود گزارش تخصصی علوم تجربی


دانلود گزارش تخصصی علوم تجربی

 





ارسال توسط ali ahamadi

 

پروپوزال يا طرح تحقيق، پیش روی شما صرفا جنبه آموزشی دارد . در پروپوزال، شما به معرفي موضوعي كه براي پايان نامه خود انتخاب كرده ايد، توضيح اهميت آن موضوع، ذكر پ‍‍ژوهش هايي كه در گذشته در اين باره صورت گرفته، و نتايجي كه فكر مي كنيد از تحقيق خواهيد گرفت می پردازيد. هم چنين روش يا روش هايي كه در پژوه


لینک دانلود:


نمونه پروپوزال زیست شناسی(4)






تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:,نمونه پروپوزال زیست شناسی,نمونه یک پروپوزال زیست شناسی,دانلود نمونه پروپوزال زیست شناسی,نمونه پروپوزال رشته زیست شناسی,نمونه پروپوزال رایگان زیست شناسی,نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد زیست شناسی,دانلود رایگان نمونه پروپوزال زیست شناسی,پروپوزال زیست شناسی,نمونه پروپوزال زیست شناسی,دانلود رایگان پروپوزال زیست شناسی,نمونه یک پروپوزال زیست شناسی,پروپوزال آماده زیست شناسی,دانلود پروپوزال زیست شناسی,پروپوزال رشته زیست شناسی,خرید پروپوزال زیست شناسی,فرم پروپوزال زیست شناسی,دانلود پروپوزال زیست شناسی2,دانلود نمونه پروپوزال زیست شناسی,نمونه پروپوزال رشته زیست شناسی,نمونه پروپوزال رایگان زیست شناسی,نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد زیست شناسی,دانلود رایگان نمونه پروپوزال زیست شناسی,دانلود پروپوزال آماده زیست شناسی,دانلود پروپوزال رشته زیست شناسی,
ارسال توسط ali ahamadi

 

چکیده :

روش تدریس فعال که در آن مشارکت دانش آموز و معلم را می طلبد و به جای انتقال مطالب به دانش آموز ، به افزایش توانایی یادگیرنده دز قزآیند یادگیری عنایت دارد.

به دلایل متعدد از جمله تاکید براصولی از کلیات نظام آموزش و پرورش کشور و اهداف دوره های تحصیلی ، نگرش های جهانی ، رشد روز افزون تحقیقات ، سرعت فن آوری و تکنولوژی ، ضرورت کار بست تدریس فعال را می طلبد .

ادیان و رهبران مصلح اجتماعیی نیز تاکید بر نوعی فعال سازی ذهن و جلوگیری از تقلید کورکورانه در اصول و روشهای زندگی دارند، لذا آموزش و تدریس های متکی بر روشهای فعال خود گامی است در اشاعه و ترویج علم و پرورش انسانهای آزاد و آگاه که می تواند در توسعه و فناوری مثمر ثمر باشد .

در روش تدریس فعال سعی بر این است که فراگیر خود در کسب مفهوم سهیم باشد و از طرق مختلف به فعالیتهای ذهی ، علمی، فردی و گروهی دادار گردد ، به عبارت دیگر ، محتوا روی درگیر شدن دانش آموزان در کسب تجارب یادیری تاکید داشته و آنان را فعال می سازد .

از مهمترین روشهای فعال تدریس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- روش حل مسأله    2- روش بحث گروهی    3- روش پرسش و پاسخ   4 - روش بارش مغزی

5- روش هم یاری از طریق تدریس اعضای تیم  6- روش هم یاری از طریق طرح کارایی تیم

لذا در این مقاله ضمن بیان مفهوم تریس که از جنبه های مختلف به آن پرداخته شده است و هر یک مبتنی بر نظریات صاحب نطران حوزه یادگیری و آموزش می باشد ،  تلاش بر این است که دیدگاههای مختلف به صورت مختصر بیان و عرضه شوند و خواندگان خود به انتخاب و بهره از بهترین روشها همت گمارند.

 

مقدّمه :

برای رویا رویی با انبوه چالشهایی که آینده در دل خود پنهان داشته است ، جامعه بشری در تلاش برای رسیدن به آرمانهایی چون صلح ، آزادی و عدالت اجتماعی ، آموزش و پرورش را سرمایه ای اجتناب ناپذیر می داند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییرات مداومی که به وجود می آیدباید شرایط تغییر درهر جامعه ای ایجاد شود. شرط اولیه هر تغییری شناخت و آگاهی است ، که به دنبال آن باید کار با برنامه ریزی برای دست یابی به اهداف مطلوب صورت بگیرد.

اهمیت و ثمر بخشی روشهای تدریس و یادگیری بهتر همواره مورد نظر دانشمندان و محققین علوم تربیتی بوده است از آغاز قرن بیستم توسط مومان و لای و سپس کلاپارد، ماریا منتسوری ، جان دیویی ، هربارت ، ثورندایک و همکارانش و ....در بسیاری از کشورها مطالعات زیادی به مدت چهل سال در مورد ثمر بخشی میزان روشهای آموزش در کلیه دروس انجام گرفت ( افشار، 1368، ص 183).

تاریخچه مطالعات نشان می دهد روشهای تدریس چه در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و چه در ایجاد انگیزه و رضایت خاطر ، پرورش شخصیت ، رشد خلاقیت آنان موثر است ، وظیفه معلمان در فرآیند تدریس تنها انتقال واقعیت های علمی به دانش آموزان نیست بلکه باید موقعیت و شرایط مطلوب یادگیری را فراهم نمایند و چگونه اندیشیدن و چگونه آموختن را به شاگردان بیاموزند. یعنی کار معلم نه تنها انتقال دانش ، بلکه پرورش توان تفکر منطقی و پرورش شخصیت سالم است و معلمان موفق برای شاگردان خود تنها عرضه کننده مطالب تخصصی نمی باشند بلکه شاگردان خود مطالب شناختی و اجتماعی و نحوه استفاده موثر از آنها را می آموزند ،در آموزش و پرورش نقش نیروی انسانی به خصوص معلم از مهمترین عوامل موثر در رشد و توسعه کیفی و محتوایی تربیت به شمار می آید .( معیری ، 1371 ، ص 98 ).


لینک دانلود:


 

 

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:,تجربیات مدون تدریس,تجربیات مدون تدریس ریاضی دبیرستان,تجربیات مدون آموزش و پرورش,تجربیات مدون آموزش ابتدایی,تجربیات مدون آموزش,نمونه تجربیات مدون آموزش و پرورش,تجربیات مدون مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی,تجربه مدون آموزش ابتدایی,تجربیات مدون در آموزش ابتدایی,تجربیات مدون معاون آموزشی ابتدایی,تجربیات مدون آموزشی آموزگار ابتدایی,تجربیات مدون آموزشی,تجربیات مدون آموزشی معلمان,تجربیات مدون آموزشی زبان انگلیسی,تجربیات مدون معاون آموزشی,تجربیات آموزشی مدون یک دبیر ادبیات,
ارسال توسط ali ahamadi

چکیده

اینجانب ........، معلم پایه اول ابتدایی، مدت ..... است که مشغول تعلیم و تربیت فرزندان این آب و خاک می‌باشم.در کلاس من دانش آموزی به نام ملیحه بود که اصالتاً سیستانی بود و مدت کمی هم بود که بخاطر کار پدر خود به شمال مهاجرت کرده بودند. متاسفانه این دانش آموز دچار بعضی اختلالات رفتاری ناشایست شده بود. از قبیل شلوغی کردن، مسخره کردن دیگران، اذیت دادن به دیگر دانش آموزان، حسودی کردن، تنبلی، بی حوصلگی، فحش، لجبازی، سردرد بود.

در پایان با راهکارهایی که توسط خودم و همکاران اجرا شد توانستیم مشکل این دانش آموز را رفع نماییم. این راهکارها به شرح زیر است:

1- محبت به موقع و متناسب به فرزندان ودانش آموزان، موجب کاهش اختلالات رفتاری می‌شود.

2- توجه به موقع، محبت، تقویت نکات مثبت، پرورش اعتماد به نفس، موجب نگرش مثبت فرد نسبت به خود و دیگران می‌شود.

3- ایجاد انگیزه و ایجاد نگرش مثبت فرد نسبت به خود ومعلم و دیگران موجب بهبود وضعیت تحصیلی و رفتاری فرد می‌شود.

4- بین فرزندان نباید تبعیض قائل شد.

5- بهتر است برای شناسایی و رفع مشکل از راهنمایی‌های صاحب نظران استفاده گردد.

6- بهتر است برای رفع مشکل، نظریه‌های علمی و تحقیقات گذشته مورد توجّه قرارگیرد. تا دارای اعتبار می‌باشد.

کلید واژه: دانش آموز – پایه اول – رفتار ناشایست – حسادت – فحش

 

مقدمه

 یکی از عوامل بازدارنده در امر تحصیل، اختلالات رفتاری می‌باشد. معلّمان در برابر اختلالات رفتاری، به شکل‌های متفاوتی از خود عکس العمل نشان می‌دهند. برخی از معلّمان آنان را به شدّت سرکوب می‌کنند. بعضی از معلمان، در مقابل آنان کو تاه می‌آیند؛ بعضی دیگر آنان را به حال خود رها می‌کنند. امّا واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد

 


لینک دانلود:


اقدام پژوهی برطرف کردن رفتارهای ناشایست دانش آموزاول با پژوه


اقدام پژوهی برطرف کردن رفتارهای ناشایست دانش آموزاول با پژوه

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی آماده,اقدام پژوهی کامل بصورت ورد,اقدام پژوهی مقطع دبیرستان,اقدام پژوهی مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی مقطع راهنمایی,اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد,اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی,اقدام پژوهی دبیر,سایت اقدام پژوهی,کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی,بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران,اقدام پژوهی همه مقاطع,اقدام پژوهی قانون پذیری,اقدام پزوهی ابتدایی,اقدام پزوهی عدم قانون پذیری,اقدام پزوهی برطرف کردن عدم قانون پذیری,اقدام پزوهی درباره عدم قانون پذیری دانش آموز,اقدام پژوهی در مورد عدم قانون پذیری دانش اموز, ,
ارسال توسط ali ahamadi

 

پروپوزال يا طرح تحقيق، پیش روی شما صرفا جنبه آموزشی دارد . در پروپوزال، شما به معرفي موضوعي كه براي پايان نامه خود انتخاب كرده ايد، توضيح اهميت آن موضوع، ذكر پ‍‍ژوهش هايي كه در گذشته در اين باره صورت گرفته، و نتايجي كه فكر مي كنيد از تحقيق خواهيد گرفت می پردازيد. هم چنين روش يا روش هايي كه در پژوهش از آن ها بهره خواهيد گرفت را ذكر مي كنيد. این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.


لینک دانلود:

نمونه پروپوزال رشته مشاوره (1)

 




تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:,نمونه پروپوزال رشته مشاوره,نمونه پروپوزال رشته مشاوره خانواده,نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد رشته مشاوره,چند نمونه پروپوزال رشته مشاوره,یک نمونه پروپوزال رشته مشاوره,دانلود نمونه پروپوزال رشته مشاوره,پروپوزال مشاوره و راهنمایی,پروپوزال رشته مشاوره و راهنمایی,پروپوزال مشاوره,پروپوزال مشاوره خانواده,پروپوزال مشاوره مدیریت,پروپوزال مشاوره شغلی,پروپوزال مشاوره مدرسه,مشاوره پروپوزال نویسی,مشاوره پروپوزال ارشد,نمونه پروپوزال مشاوره,نمونه پروپوزال مشاوره خانواده,موضوع پروپوزال مشاوره خانواده,پروپوزال رشته مشاوره خانواده,نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مشاوره,نمونه پروپوزال ارشد مشاوره,دانلود نمونه پروپوزال ارشد مشاوره,یک نمونه پروپوزال ارشد مشاوره,نمونه پروپوزال مشاوره و راهنمایی,نمونه پروپوزال رشته مشاوره,نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد رشته مشاوره,دانلود نمونه پروپوزال مشاوره,چند نمونه پروپوزال رشته مشاوره,یک نمونه پروپوزال رشته مشاوره,
ارسال توسط ali ahamadi

چکیده گزارش:

زیست شناسی یکی از مهم ترین درس های پایه در دبیرستان است. در آموزش زيست شناسي  چالش جدي قرن حاضر تغيير رويه از الگوهاي تدريس منسوخ به الگوهاي يادگيري موثر است . تاكيد بر يادگيري ( و نه تدريس ) بر پايه اصول ساخت گرايي استوار است. اين روش  دانش آموز محور است و هدفش ارتقا بخشيدن به عمق يادگيري است .  مرحله گذار  از تدريس زيست شناسي به يادگيري زيست شناسي چندان هم سهل و آسان نخواهد بود ، چرا كه مستلزم كسب برخي مهارت ها از سوي شاگردان و مربيان است . از  جمله مشكلات  مهم، آماده كردن فراگيران با ساختارهاي جديد آموزشي به منظور ارتقاي پردازش و تحليل  اطلاعات زيست شناختي است . ديدگاههاي دانش آموز محور با مقاومت شاگردان، دانشجويان، اساتيد و مديران آموزشگاهها و دانشكده ها مواجه خواهد شد  . در ثاني بدون داشتن محتواي درسي قوي براي دانش زيست شناسي ، حتي با آگاهي از الگوهايي مناسب و موثر ، شاگردان يادگيري عميقي نخواهد داشت . دانشمندان پيشنهاد مي كنند كه آموزش  مبتني برنيازها و بنيانهاي اجتماعي ، در صورتي كه در برنامه  آموزشي دانش آموزان گنجانده شود ، راهي موثر براي  ايجاد انگيزه هاي لازم در بكار گيري روش هاي جديد  آموزش زيست شناسي است . مسائل و فعاليت هاي  جامعه نگر به شاگردان فرصت مي دهد تا تنوع حياتي پيرامون خود را ثبت كنند و خصوصيات گياهان ، جانوران و ميكروبها را  در محيط مدرسه يا خانه مشاهده و اندازه گيري نمايند .

 


لینک دانلود:


گزارش تخصصی درس زیست شناسی



گزارش تخصصی درس زیست شناسی

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:,گزارش تخصصی زیست شناسی,گزارش تخصصی زیست شناسی رایگان,گزارش تخصصی درس زیست شناسی,گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی,گزارش تخصصی معلمان زیست شناسی,گزارش تخصصی معلم زیست شناسی گزارش تخصصی دبیر زیست , گزارش تخصصی زیست شناسی , گزارش تخصصی درس زیست شناسی , گزارش تخصصی معلم زیست شناسی , گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی , گزارش تخصصی دبیر زیست دبیرستان , گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی دبیرستان , گزارش تخصصی درباره دبیر زیست , گزارش تخصصی در مورد دبیر زیست , گزارش تخصصی درباره درس زیست , گزارش تخصصی در مورد درس زیست , گزارش تخصصی زیست شناسی دبیرستان , گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی متوسطه دو , گزارش تخصصی دبیر زیست شناس متوسطه 2 , گزارش تخصصی درس زیست متوسطه دو , گزارش تخصصی دبیر , گزارش تخصصی ارزشیابی سالانه دبیر زیست شناسی , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , گزارش تخصصی رایگان , پکیج اقدام پژوهی , دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی معاون , گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصصی , د , ,
ارسال توسط ali ahamadi

مقدمه

در کلاسی که هدف تولید علم است، دانش آموز فردی فعال در روند یادگیری می باشد. برای هر کودکی در هر سطحی از توانایی که باشد، چنانچه محیطی فراهم شود که راه های مختلفی را برای کشف و تجربه ی دنیا و محیط پیرامون در اختیار وی قرار دهد، فرصتی فراهم می شود که حتی بتواند محدودیت های موجود در یادگیری را تا حدی جبران کند.

دانش آموزی که دارای محدودیت هایی در یادگیری است، هم با کودکان همسن خود مشابهت هایی دارد و هم تفاوت هایی. شباهت آنها ما را به لزوم قراردادن این کودکان در محیط آموزشی عادی در کنار سایر همسالانشان سوق داده و تفاوت آنها ما را به ایجاد برنامه هایی مناسب در کنار برنامه های درسی مدارس، هدایت می کند. اصطلاح یادگیری برای شناسایی و کمک به دانش آموزانی بیان می شود که به طور مداوم در امور درسی خود با شکست مواجه می شوند و پیشرفت تحصیلی متناسب با سطح هوشی خود ندارند. برنامه های ترمیمی گوناگونی برای غلبه بر مشکلات این دانش آموزان در مراکز اختلالات یادگیری طراحی و اجرا می شود. اما اجرای این برنامه ها بر مشکلات این دانش آموزان در مراکز اختلالات یادگیری طراحی و اجرا می شود. اما اجرای این برنامه ها به تنهایی نمی تواند موفقیت آنها را تضمین نماید.آموزش دانش آموزان اختلالات یادگیری مثل سایر دانش آموزان می تواند تحت تاثیر عوامل مختلف باشد، خانواده ای که کودک در آن زندگی می کند، معلم، برنامه های ترمیمی و ....... همه در موفقیت یا عدم موفقیت آنها موثر می باشند. امید است با بررسی واقع بینانه همه عوامل و همکاری و تلاش مربیان ویژه در مراکز اختلالات یادگیری، آموزگاران در مدارس و خانواده ها، این دانش آموزان طعم

 


لینک دانلود:


تجربیات مدون ارتقا شغلی با موضوع اختلالات یادگیری دانش آموزان


تجربیات مدون ارتقا شغلی با موضوع اختلالات یادگیری دانش آموزان

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی یادگیری , اقدام پژوهی یادگیری مشارکتی , اقدام پژوهی آموزش و پرورش , اقدام پژوهی آموزش نماز , اقدام پژوهی اختلالات یادگیری , اقدام پژوهی درباره اختلالات یادگیری , اقدام پژوهی در اختلالات یادگیری , اقدام پژوهی آموزش ابتدایی , اقدام پژوهی آموزش قرآن , اقدام پژوهی آموزش و پرورش کردستان , اقدام پژوهی در آموزش و پرورش , سایت اقدام پژوهی آموزش و پرورش , مقالات اقدام پژوهی آموزش و پرورش , اقدام پژوهي در آموزش و پرورش , موضوعات اقدام پژوهی در آموزش و پرورش , فرم اقدام پژوهی آموزش و پرورش , نمونه اقدام پژوهی آموزش و پرورش , بخشنامه اقدام پژوهی آموزش و پرورش , اقدام پژوهی اختلال یادگیری , اقدام پژوهی اختلال یادگیری ریاضی , نمونه اقدام پژوهی اختلالات یادگیری , اقدام پژوهی در مورد اختلالات یادگیری , اقدام پژوهی آموزشی ابتدایی , اقدام پژوهی معاون آموزشی ابتدایی , اقدام پژوهی در مورد آموزش ابتدایی , اقدام پژوهی در مورد آموزش قرآن , ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی