ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

چکیده گزارش:

 

پژوهش در عمل یک روش بسیار مفید برای حل مشکلات در امر آموزش و پرورش می‌باشد به همین خاطر در این روش معلم نقش محوری دارد. معلمان باید سعی کنند خودشان مشکلاتشان را با دانش آموزان حل نمایند. زیرا آن‌ها هستند که با دانش اموزان مواجه هستند و روحیات و استعداد آن را می‌شناسند و با تلاش خود و به کارگیری روش‌های مختلف می‌توانند مشکلات موردی یا کلی خود را با دانش آموزان رفع نمایند. تحقیق حاضر حاصل تلاش اینجانب در حل مشکل کلی کلاس دوم ریاضی دبیرستان امامت در درس فیزیک در سال تحصیلی 89 ـ 88 می‌باشد. که آن‌ها علاقه ای به مطالعه در منزل نداشتند و حتی فعالیت‌های کلاسی را نیز پشت گوش می‌انداختند و یا واضح‌تر اینکه انگیزه ای برای درس خواندن نداشتند.

آن‌ها اظهار داشتند؛ در سالهای گذشته معلمان خودشان درس می‌دادند و مسئله‌ها و تمرین‌ها را حل می‌کردند و ما به همین شکل درس خواندیم. در واقع این دانش آموزان علم فیزیک را خودشان لمس نکرده‌اند. اینجانب با بکار گیری روش‌های مختلف در نهایت موفق به ابداع روشی شدم که آن‌ها با مطالعهٔ کم در منزل و تلاش بیشتر در کلاس توانستند نتیجهٔ مطلوب بگیرند. بطوری که همهٔ آن‌ها از این روش رضایت کامل داشتند حتی خانواده‌های آن‌ها نیز از این وضعیت خشنودند. چرا که انگیزه برای درس خواندن خصوصاً درس فیزیک در آن‌ها تقویت شده بود. و نمرات امتحانی آن‌ها نیز دلیل روشن و واضح این مسئله است.

 


لین کدالمود:

دانلود گزارش تخصصی فیزیک


دانلود گزارش تخصصی فیزیک

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی فیزیک, گزارش تخصصی درس فیزیک, گزارش تخصصی دبیر فیزیک, گزارش تخصصیمعلم فیزیک, گزارش تخصصی درباره درس فیزیک, گزارش تخصصی در مورد درس فیزیک, گزارش تخصصی راجع به درس فیزیک, گزارش تخصصی فیزیک دبیرستان, گزارش تخصصی فیزیک متوسطه دو, گزارش تخصصی فیزیک متوسطه 2, گزارش تخصصی درس فیزیک معلم فیزیک, گزارش تخصصی دبیر فیزیک درس فیزیک, گزارش تخصصی معلمان, گزارش تخصصی ضعف مفاهیم فیزیک, پکیج گزارش تخصصی, گزارش تخصصی Doc, گزارش تخصصی رایگان, پکیج اقدام پژوهی, دانلود رایگان گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی دبیران, دانلود گزارش تخصصی مدیران, دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه, دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی, گزارش تخصصی, گزارش تخصصی دبیران, گزارش تخصصی مدیران, گزارش تخصصی معاون, گزارش تخصصی معاون مدارس, پکیج, پکیج کامل, پکیج کامل گزارش تخصصی, خرید پکیج کامل گزارش تخصصی, دانلود پکیج کامل گزارش, تاریخ ارسال مطلب: [ شنبه 20 خرداد 1396 ] [ 10:24 ],
ارسال توسط ali ahamadi

مقدمه:

 توصیف وضعیت موجود

 تجربهٔ طولانی تدریس من و سایرهمکاران در مقطع ابتدایی نشانگر آن است که هر ساله تعدادی از دانش آموزان نه تنها به اهداف کلی درس ریاضی دست نمی‌یابند بلکه در یادگیری بیشتر مباحث درس ریاضی نیز با مشکل روبرو هستند. کلاسی که من در آن مشغول به تدریس می‌باشمم نیز ازاین قاعده مستثنی نبوده ودانش آموزان این کلاس نیزدر یادگیری مفاهیم ریاضی مشکل دارند. به گفتهٔ مدیر مدرسه که دارای چند سالل سابقه مدیریت دراین آموزشگاه و تدریس درپایه چهارم آموزشگاه‌های دیگربوده است. دیگر دانش آموزان سال‌های گذشته و دوره‌های بالاترکهه عمدتاً“ از بستگان همین دانش آموزان بوده‌اند نیز از نظر یادگیری ریاضی دچار مشکل

 


لینک دانلود:


اقدام پژوهی کاهش ضعف دانش آموزان در درس ریاضی


اقدام پژوهی کاهش ضعف دانش آموزان در درس ریاضی

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی آماده,اقدام پژوهی کامل بصورت ورد,اقدام پژوهی مقطع دبیرستان,اقدام پژوهی مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی مقطع راهنمایی,اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد,اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی,اقدام پژوهی دبیر,سایت اقدام پژوهی,کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی,بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران,اقدام پژوهی همه مقاطع,اقدام پژوهی قانون پذیری,اقدام پزوهی ابتدایی,اقدام پزوهی عدم قانون پذیری,اقدام پزوهی برطرف کردن عدم قانون پذیری,اقدام پزوهی درباره عدم قانون پذیری دانش آموز,اقدام پژوهی در مورد عدم قانون پذیری دانش اموز,,
ارسال توسط ali ahamadi

چکیده گزارش:

 

در این مقاله تعریف اهمیت و پیشینه روابط انسانی ، مهارتهای سه گانه مدیریت ، نقش مدیر در برقراری این ارتباط ، حفظ و اعتدال آن ، نکات مهم موانع روابط انسانی و ارائه راه کارهای آن به طور خلاصه مورد بررسی قرار گرفته است

مقدمه گزارش:

امروز محیط های کاری به سرعت قابل توجهی در حال تغییر و تحول اند و به همین علت یک مدیر اثر بخش علاوه بر نظم و انضباط ، باید از مهارت بسیار زیادی در درک نیازهای اولیه افراد و رفتار آنها در محیط کار برخوردار باشد. جلب توجه و تعهد، پرورش استعدادها ، ایجاد انگیزه و اثربخشی افراد مستلزم برقراری ارتباط های باز و ایجاد اعتماد متقابل میان مدیران و کارکنان است.

با داشتن اصول بنیادی روش های مدیریت موفق، می توان بر افرادی که با شما کار می کنند برتری قابل توجهی پیدا کنید. برای رسیدن به هدفهای سازمانی باید نیازهای افراد را درک کرد. مهارت در این کار انگیزه لازم را در آنان ایجاد خواهد کرد.

در این مقاله با توجه به اهمیت موضوع ، به بررسی روابط انسانی و موانع آن در برقرا

 


لینک دانلود:


گزارش تخصصی معاون فناوری


گزارش تخصصی معاون فناوری

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی فناوری , گزارش تخصصی معاون فناوری , گزارش تخصصی معاون فناوری مدارس , گزارش تخصصی معاون فناوری مدرسه , گزارش تخصصی معاونین فناوری , گزارش تخصصی معاون فناوری دبیرستان , نمونه گزارش تخصصی معاون فناوری , نمونه گزارش تخصصی معاون فناوری مدارس , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , گزارش تخصصی رایگان , پکیج اقدام پژوهی , دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی معاون , گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصصی , دانلود پکیج کامل گزارش ,,
ارسال توسط ali ahamadi


 

چکیده

چشم انداز آموزش و پرورش در آینده، دورنمای نظام بسیار پیچیده ای است که در نگاه اول بروندادهای نهایی غیر قابل پیش بینی و غیر قابل تصور دارد ولی با توجه به اینکه هر آینده ای مبتنی بر گذشته است، آینده ی آموزش و پرورش بر اساس عملکرد گذشته ی آن پیش بینی می شود، به عبارت دیگر موقعیت های جدید حاصل پویایی و تحرک در موقعیت های گذشته است.  

مقدمه

برای آماده کردن نسل حاضر برای زندگی در آینده، آموزش و پرورش باید با شناخت روح زمانه و نیازهای نشأت گرفته از آن، پاسخگوی تقاضاهای مبتنی بر شرایط جدید باشد و خود را با آن منطبق سازد . با انباشت مسائل جهانی و ملی و به طور دایم پویا و تغییر پذیر، آموزش و پرورش ناگزیر است با تدوین راهبردهای منطقی و واقع بینانه، خود را با حرکت نسل امروز هماهنگ کند و با مسائل حل نشده و اضطراب ها و بحران های ناشی از آن همچون هویت، اشتغال و کنکور روبه رو شود. از این رو اقدام به انجام تحولات اساسی در آموزش و پرورش به عنوان زیر بنای توسعه و برپایه نیازهای  امروز و تجربه های جهانی، ضرورتی اجتناب ناپذیر است .

توسعه در آموزش و پرورش را می توان در دو بعد نگرشی و ساختاری، مورد توجه قرار داد. راهبرد نخست بر تحول و باز نگری در حیطه نگرش ها در حوزه فکری کلان جامعه تکیه می کند و به باز تعریف مفاهیم اساسی تعلیم و تربیت می پردازد. پذیرش اندیشه ها و تفاوت ها، مدارا و انعطاف اساس این راهبرد است . راهبرد دوم تغییر در ساختارهای آموزشی و تربیتی را مد نظر قرار می دهد و بر پیشرفت کمی و کیفی با تأکید بر تحول در ساختارهای مدیریتی به سوی مدیریت های متخصص و عمل گرا تأکید می ورزد .

در این میان ، در دنیای امرور نقش مدیریت منابع انسانی برهیچ کس پوشیده نیست و تعریفی که از سازمان می شود، آن را مجموعه ای ار افراد می دانند که به منظور تحقق هدف های سازمان با یکدیگر ارتباط می یابند و به همکاری می پردازند. ار این رو می توان به نقش منابع انسانی در درون یک سازمان پی برد. چرا که در هیچ  تعریفی سازمان بدون انسان تصور نمی شود. پس لازم است توجه ویژه ای به سمت نیروهای درون سازمان به عمل آید. چرا که این افراد خود باعث رسیدن سازمان به هدف ها و برنامه های از پیش طراحی شده هستند.

 وزارت اموزش و پرورش  از نظر تعداد نفرات شاغل در آن  بزرگترین  سازمان دولتی ایران به شمار می رود ، آموزش و پرورش با ساختاری یاد گیرنده و یاد دهنده، می باید به این منابع مهم انسانی یعنی نیروی انسانی توجه خاص معطوف دارد،  از این گذشته نزدیک به 15 درصد بودجه کشور، در آموزش و پرورش به مصرف می‌رسد، ازاین رو شاید نظام تعلیم وتربیت بیشترین سهم بودجه دولتی را ـ صرف‌نظر از گستره کمی‌آن ـ به خود اختصاص داده است. با این وجود، جدای از تلاشهای فراوان معلمان و دیگر کوشندگان آموزش و پرورش، که به استناد قرینه های موجود ، در مقایسه با دیگر کارمندان سازمان‌ها و نهادهای دولتی، به طور میانگین بیشترین کار مفید را به انجام می‌رسانند، میزان کارآمدی و اثربخشی این نهاد،‌ به سبب نارضایتی عمومی‌از کیفیت خروجی‌های آن، پیوسته  در معرض توجه و انتقاد بسیاری از ناظران و صاحب‌نظران واقع شده است. از دیدگاه منتقدان، نظام فعلی آموزش و پرورش پاسخگوی خیل عظیم مطالبات، نیازها و انتظارات جامعه نیست و نیازمند تحولی جدی و اساسی است . منتقدان استدلال می‌کنند که با رویکردهای کنونی و بدون توجه به نیازها و تقاضاهای اجتماعی و محیطی (ملی و فراملی) روزافزون، نمی‌توان از این نهاد انتظار داشت تا رسالت و کارکردهای اساسی خود را به انجام رساند. از آنجا که بیشترین نیروی انسانی شاغل در آموزش و پرورش را معلمان تشکیل می دهندة پرداختن به چگونگی  وضعیت استخدامی آنان و مبادی ورودی معلمان به مدرسه از اهمیت بسیار برخوردار خواهد بود.

بیان مساله

آموزش مبنای توسعه است  و سرمایه های انسانی  در دنیای امروز ارزشی گرانبها تر از ثروتهای طبیعی و زیر زمینی پیدا کرده اند، این از آن روست که انسانهای دانا و توانا سرمایه های حقیقی و واقعی هر کشور را تشکیل می دهند، چرا که منبع پایدار هر جامعه، نیروی انسانی آن است که از لحاظ فکری، عاطفی و اجتماعی تربیت شده باشد( فروند 1973). از سوی دیگر بهبود کیفیت آموزش و پرورش در گرو تهیه و تدوین برنامه های مناسب  تحصیلی و آموزشی به منظور پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان و بهبود کیفیت آموزشی معلمان است(باندی و وایلز 1382( و همه این موارد به مدرسه برمی گردد. در میان ارکان مدرسه، نقش معلم(  عامل نیروی انسانی) از همه مهمتر و چشم گیر تر است، اینکه به کار گیری معلمان از چه فرآیندی پیروی می کند و چه مراحلی را می پیماید، یا چه بخش ها و واحدهایی در وزارت آموزش و پرورش در گیر این مساله می باشند، اغلب از نظرها دور مانده است. چگونگی استخدام معلمان و دستگاهای دست اندرکارآن، در نمودارهای مختلف تشکیلاتی نهاد تعلیم و تربیت ایران، به طور معمول  وبارها دستخوش تغییر شده است.  با توجه به اینکه حجم عظیمی از فعالیت های وزارت آموزش و پرورش درگیر تامین و تربیت منابع انسانی مورد نیاز جامعه و از جمله برای خود این سازمان است، لذا توجه به نیروهای انسانی آن، در کلیه زمینه ها می تواند  این وزارت خانه را در تحقق هدف های آن یاری رساند.



لینک دانلود:


تجربیات مدون امور اداری در آموزش و پرورش



تجربیات مدون امور اداری در آموزش و پرورش

 





ارسال توسط ali ahamadi

چکیده

نوشتن و انشا نعمت عظیمی است که با هیچ نعمت دیگری قابل مقایسه نیست. خداوند تبارک و تعالی دو نعمت اساسی خواندن و نوشتن را در سوره مبارکه علق، بیان فرموده است. از این نکته می‌توان استفاده کرد که برای خوب نوشتن باید بتوان خوب خواند و خوانده‌ها را خوب فهمید تا بتوان نوشت.

در پایان این پژوهش نتایج زیر بدست آمد:

·        دانش اموزان به درس انشا علاقه مند شدند.

·        اکثر فراگیران در درس انشا فعال شدند.

·        کلاس‌ها برای معلمان دیگر خسته کننده و ملال آورنبود.

·        در میان دانش اموزان و معلمان بیشتر شد.

·        این شکل کار زمینه‌های رشد اجتماعی فراگیران را نیز فراهم می‌سازد

·        انسان‌های متفکر و خلاق و نقاد را به بار می‌آورد.

·        عادت به مطالعه و بررسی و تحقیق را را نیز فراهم می‌سازد.

·        گنجینه لغات فراگیران افزایش می‌یابد.

·        افزون بر نگارش، مهارت سخن گفتن بسیاری از آن‌ها بهبود خواهد یافت.

·        خلاقیت فراگیران را افزایش یافت.

 

مقدمه:

انسان تنها آفریده ای است که می‌تواند منظور خود را با زبان و به وسیله نمادهای کلامی و گفتاری، به دیگران انتقال دهد. او یاد گرفت که از تصاویر نیز به عنوان نمادهای ارتباطی استفاده کند و دوباره آموخت که بنویسد. واقعاً قابل تحسین است که انسان گفتن را به نوشتن تبدیل کرد و این یعنی ثبت و ماندگاری کلام و گفته‌ها. شاید اگر کلام خداوند هم در ادیان مختلف، نوشته نمی‌شد، به شکل امروزی در اختیار جامعه قرار نمی‌گرفت

نوشتن و انشا نعمت عظیمی است که با هیچ نعمت دیگری قابل مقایسه نیست. خداوند تبارک و تعالی دو نعمت اساسی خواندن و نوشتن را در سوره مبارکه علق، بیان فرموده است. از این نکته می‌توان استفاده کرد که برای خوب نوشتن باید بتوان خوب خواند و خوانده‌ها را خوب فهمید تا بتوان نوشت. این منطقی است که هر کسی خوانده‌اش را خوب بفهمد، می‌تواند آن را به زبان خودش، خیلی خوب بنویسد

 


لینک دالنود:

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را به انشانویسی علاقه


اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را به انشانویسی علاقه

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی آماده,اقدام پژوهی کامل بصورت ورد,اقدام پژوهی مقطع دبیرستان,اقدام پژوهی مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی مقطع راهنمایی,اقدام پژوهی تدریس,اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد,تجربیات و اقدام پژوهی,اقدام پژوهی معاون آموزشی,اقدام پژوهی مدیر مدرسه,اقدام پژوهی معاون مدرسه,اقدام پژوهشی مدیر مدرسه ابتدایی,اقدام پژوهی معاون مدرسه ابتدایی,اقدام پژوهی مدیر مجتمع,اقدام پژوهی معاون اجرایی, ,
ارسال توسط ali ahamadi



 

چکیده گزارش:

کسی نمی‌تواند منکر این واقعیت باشد که نهاد مقدس امور تربیتی که صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است، در طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و پس از آن، به علت وجود خطراتی که از جانب احزاب ضد انقلاب، انقلاب و به ویژه جوانان و دانش‌آموزان عزیز کشور را تهدید می‌کرد، پرونده درخشانی از خود نشان داده است؛ همین مطلب می‌تواند به عنوان مهم‌‌ترین دلیل تأسیس این نهاد مد نظر قرار گیرد. و دقیقاً به همین دلیل مقام معظم رهبری درباره اهمیت احیای امور تربیتی فرمودند‌: «اگر امورتربیتی قبلاً هم تشکیل نشده بود، امروز باید تأسیس می‌شد.»

 این سابقه موفق از یک سو و ضرورت توجّه جدی به مقوله پرورش نسل آینده ساز انقلاب از سوی دیگر، این سؤال را پیش می‌کشد که با توجه به ساختارهای گوناگون فرهنگی و اجتماعی جامعه و نیازهای مختلف قشر وسیع جوانان و نوجوانان امروز و هم‌چنین گسترش انواع تهدیدهای دشمنان انقلاب اسلامی، آیا وضعیت کنونی سیاست‌های کلی آموزش و پرورش و نوع برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های امور تربیتی متناسب با نیازهای امروز طراحی و اجرا می‌شود؟

 

مقدمه گزارش:

اگر بخواهیم حوزه برنامه‌ریزی و فعالیت‌‌های معاونت پرورشی امروز را مورد آسیب‌شناسی و نقد و بررسی قرار دهیم باید به محورها و موضوعات مختلفی اشاره کنیم ولی با توجه به مجال اندک پیش آمده فقط به جدی‌ترین مساله و آسیب این معاونت می‌پردازیم و آن جدایی سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های معاونت پرورشی از سایر حوزه‌های پژوهشی، آموزشی و اجرایی وزارت آموزش و پرورش است، به گونه‌ای که اغلب فعالیت‌های معاونت پرورشی به صورت مستقل از معاونت‌های آموزشی و پرورشی و نیروی انسانی انجام می‌گیرد.

 

 

لینک دانلود:

 

گزارش تخصصی معاون پرورشی

 

گزارش تخصصی معاون پرورشی

 

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب: نماز و قرآن,راهبردهای پرورشی,گزارش تخصصی,گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی مربی پرورشی متوسطه,گزارش تخصصی مربی پرورشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه,گزارش تخصصی معاون پرورشی دبیرستان,گزارش تخصصی پرورشی,گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی متوسطه,گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی دبیرستان,گزارش تخصصی مربی پرورشی بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون پرورشی بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی بصورت ورد, ,
ارسال توسط ali ahamadi

چکیده

نماز میراث تمامی انبیاء است هر پیامبری که مبعوث به رسالت شد.انسانها را به نماز دعوت کرد و به آن سفارش نمود. (( قرآن کریم در «سوره مریم آیه 31 از دعوت به نماز حضرت عیسی (ع) و درآیات بعد از دعوت، به نماز حضرت اسماعیل (ع) یاد کرده است. در سوره طه خداوند به پیامبری (ص) می فرماید: «خانواده و پیروان خود را به نماز امر کن و در این دعوت شکیبا باش.» )) نماز کشتی نجات است که همه افراد بخصوص کودکان و نوجوانان ها و جوان ها را از طوفانها و خیزابها عبور می دهد و به ساحل آرامش و رستگاری می رساند.

 


لینک دالنود:


تجربیات مدون کارشناس نماز



تجربیات مدون کارشناس نماز

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:دانلود گزارش تخصصی درمورد نماز , دانلود گزارش تخصصی علاقه مند کردن دانش آموز به نماز،نمونه گزش تخصصی معلمان پرورشی در مورد نماز،گزارش تخصصی معلم در مورد نماز , دانلود گزارش تخصصی نماز و دانش آموزان- معاون پرورشی مدرسه , گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی درباره علاقمند کردن به نماز , گزارش تخصصی برگزاری نماز , گزارش تخصصی در مورد نماز جماعت , گزارش تخصصی معلمان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان به نماز , گزارش تخصصی نماز , گزارش تخصصی کارشناس نماز , گزارش تخصصی،دانلود گزارش تخصصی علاقه مندی به نماز , دانلود اقدام پژوهی نماز , دانلود مقاله مسجد , دانلود مقاله معلم در مورد نماز , دانلود مقاله نماز , مقاله در مورد نقش معلم در رونق , مقاله درمورد نقش معلم در توسعه نماز , نقش فرنگی در توسعه مسجد , نقش فرهنگیان در توسعه فرهنگ نماز , نقش معلم در ترویج دین , نقش معلم در ترویج فرهنگ خداشناسی , نقش معلم در ترویج فرهنگ مسجد , نقش معلم در توسعه نماز , نقش معلم در حضور دانش اموز در نماز , نقش معلم در رونق قران خوانی , نقش معلم در مسجد شناسی , نقش معلم در نماز خوان , ,
ارسال توسط ali ahamadi

چکیده:

 پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می‌باشد.

 و اما پژوهش حاضر در مورد محمد دانش آموز پایه سوم راهنمایی است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس حرفه و فن است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل‌هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.

 


لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم را در ساعت حرفه


اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم را در ساعت حرفه

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:,اقدام پژوهی اظطراب,اقدام پژوهی اضطراب و استرس,اقدام پژوهی اضطراب دانش آموزان,اقدام پژوهی اضطراب امتحان,اقدام پژوهی اضطراب دانش آموزان ابتدایی,اقدام پژوهی اضطراب اجتماعی,اقدام پژوهی اضطراب جدایی,اقدام پژوهی اضطراب ریاضی,اقدام پژوهی اضطراب دانش آموز,اقدام پژوهی اضطراب در دانش آموزان,اقدام پژوهی در مورد اضطراب و استرس,اقدام پژوهی در مورد اضطراب دانش آموزان,اقدام پژوهی درباره اضطراب امتحان,اقدام پژوهی در مورد اضطراب امتحان,اقدام+پژوهی+در+کاهش+اضطراب+امتحان,اقدام پژوهی با موضوع اضطراب امتحان,
ارسال توسط ali ahamadi

چکیده گزارش:

لازمه پیشبرد هدف‌های  آموزشی  در دبیرستان دخترانه، داشتن مدیراو معاونین کاردان و شایسته است و چون بهبود زمینه‌های شایستگی مدیر ومعاونین  در دبیرستان  به بهبود آموزش در سطوح مختلف سالهای  تحصیلی بستگی دارد، بنابراین نیاز دبیرستان به مدیران آموزشی شایسته بیشتر احساس شده و اولویت می‌یابد لذا بمنظور بهبود کیفیت مدیریت دردبیرستانهای دخترانه دولتی  وانتفاعی باید  اقدام به تنظیم برنامه در سطح بالایی گردد تا از این طریق مدیرانی با بینش‌ها، شناخت‌ها و مهارت‌های لازم برای خدمت در دبیرستان‌های دخترانه انتفاعی   آماده شوند.

مقدمه گزارش:

 باید بپذیریم وقتی که یک نظام آموزشی بر پایه تفکر مهندسی آموزش استوار گردد آسان تر می‌توانیم به آمال و اهداف آموزشی دست یابیم. باید بپذیریم مسئولیت اولیای مدرسه بخصوص معاونین مسئولیتی بسیار خطیری می‌باشد. معاونین مسئول تغییر و اصلاح رفتارهای ناسازگار و تأمین بلوغ عاطفی و سلامت روانی و نوجوانان هستند و مدرسه محلی است که درآن هر دانش آموز به منظور ارضای نیازهای خویش و براساس تجربه‌های قبلی رفتارهای متفاوتی از خود نشان می‌دهد.

 مثلاً یک دانش آموزی پرخاشگر و بی انضباط است و دیگری فعالیت و پشتکار دارد، سومی رهبری می‌کند و آن یکی دلقک پیشه است و لودگی پیش می‌گیرد. بنابراین ما باید مدرسه را به محیطی تبدیل کنیم که در آن هر دانش آموزی بتواند دوست داشتن و دوست داشته شدن و احساس با ارزش بودن را تجربه کند. بخصوص که مدرسه ما بوده و همین امر موجب می‌گردد که این پناه در بیشتر موارد از داشتن فرصت‌های کافی و یا برابر با سایر دانش آموزان هم سن و سال خود محروم بوده و نتوانند تجارب اخلاقی و رفتاری درستی را در جهت اجتماعی شدن کسب نمایند. هرچند سن و سال این دانش آموزان به طور معمول حداقل سه تا پنج سال بیشتر از سایر دانش آموزان هم پایه خویش است اما چون در بسیاری از خانواده‌ها نشان دادن این را برای خود عیب دانسته و گاها آن‌ها را پنهان می‌کنند، معمولاً فقط در فضای داخلی خانه‌ها بزرگ شده و قادر نیستند ضمن داشتن یک رابطه و تعامل سالم با دیگران رفتارهای صحیح اجتماعی را فراگیرند و بتوانند درگروه

 


لینک دانلود:


زارش تخصصی معاون آموزشی


زارش تخصصی معاون آموزشی

 





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی معاون مدرسه,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه,گزارش تخصصی مدیر دبیرستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون مدرسه بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی ناظم مدرسه,گزارش تخصصی معاون دبیرستان,گزارش تخصصی معاون متوسطه یک,گزارش تخصصی معاون متوسطه دو,گزارش تخصصی معاون اموزشی مدرسه ابتدایی, ,
ارسال توسط ali ahamadi

 

 فهرست مطالب

 
آشنایی با مکان کار آموزی: 1
دستورالعملهاي حفاظتي و ايمني کارگاه هاي ساختماني 1
پاك سازي خرابه 3
گودبرداري 4
پـيـاده كـردن نـقـشـه 6
بـتـن مگــر 7
قـالـب بـنـدي فونداسيون و شمع بندي 8
آرماتوربندي 9
علت استفاده فولاد و ميل گرد در ساختمانها و پي 9
نحوه ي آرماتوربندي 10
خم کردن آرماتور : 13
بتون ريزي فونداسيون : 15
مخلوط کردن بتون : 20
نحوه ي درست كردن ستون هاي فلزي با ورق: 23
اتصال ستون ها به فنداسيون : 26
ترازكردن ستون هاي عمودي با ستون هاي افقي: 29
عايق كاري تيرورق ها : 29
سقف : 31
کشيدن ديوار بيست و دو سانتي 34
کشيدن ديوار و پارتيشن هاي ده سانتي 36


لینک دانلود:

گزارش کارآموزی اسکلت فلزی رشته عمران

 




تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:,کارآموزی اسکلت فلزی,گزارش کارآموزی اسکلت فلزی,گزارش کارآموزی اسکلت فلزی ساختمان,دانلود گزارش کارآموزی اسکلت فلزی,گزارش کارآموزی عمران اسکلت فلزی,پروژه کارآموزی معماری اسکلت فلزی,پروژه کارآموزی ساختمان اسکلت فلزی,پروژه کارآموزی عمران اسکلت فلزی,دانلود کارآموزی اسکلت فلزی,کارآموزی ساختمان اسکلت فلزی,گزارش کارآموزی ساختمان اسکلت فلزی,گزارش کارآموزی عمران ساختمان اسکلت فلزی,گزارش كارآموزي ساختمان اسكلت فلزي,کارآموزی عمران,کارآموزی عمران ساختمان,کارآموزی عمران در شهرداری,کارآموزی عمران در تهران,کارآموزی عمران تهران,کارآموزی عمران راهسازی,کارآموزی عمران Pdf,کارآموزی عمران ساختمان بتنی,کارآموزی عمران Word,کارآموزی عمران ورد,گزارش کارآموزی عمران ساختمان بتنی,گزارش کارآموزی عمران ساختمان بتنی Word,پروژه کارآموزی عمران ساختمان بتنی Word,پروژه کارآموزی عمران ساختمان بتنی,دانلود کارآموزی عمران ساختمان بتنی,گزارش کارآموزی عمران ساختمان بتنی قابل ویرایش,گزارش کار کارآموزی عمران ساختمان بتنی,دانلود گزارش کارآموزی عمران ساختمان بتنی,دانلود پروژه کارآموزی عمران ساختمان بتنی,کارآموزی عمران ساختمان فلزی,کارآموزی عمران ساختمان فولادی,گزارش کارآموزی عمران ساختمان فلزی,گزارش کارآموزی عمران ساختمان,کارآموز عمران در تهران,استخدام کاراموز عمران در تهران,کارآموز عمران تهران,گزارش کارآموزی عمران در تهران,گزارش کارآموزی عمران راهسازی,پروژه کارآموزی عمران راهسازی,گزارش کارآموزی رشته عمران راهسازی,دانلود کارآموزی عمران راهسازی,دانلود گزارش کارآموزی عمران راهسازی,گزارش کار کارآموزی عمران راهسازی,دانلود رایگان گزارش کارآموزی عمران راهسازی,گزارش کارآموزی عمران ورد,گزارش کارآموزی عمران فایل ورد,کارآموزی عمران دانلود,گزارش کارآموزی عمران دانلود رایگان,دانلود کارآموزی عمران با عکس,دانلود کارآموزی عمران Word,دانلود پروژه کارآموزی عمران,دانلود کارآموزی عمران به صورت Word,دانلودگزارش کارآموزی عمران,دانلود کارآموزی عمران شهرداری,دانلود کارآموزی عمران به صورت ورد,کارآموزی عمران چیست,استخدام کارآموز عمران تهران,گزارش کارآموزی عمران Word,پروژه کارآموزی عمران Word,گزارش کارآموزی عمران Word Free دانلود,دانلود گزارش کارآموزی عمران Word,دانلود پروژه کارآموزی عمران Word,گزارش کار کارآموزی عمران Word,گزارش کارآموزی عمران فایل Word,دانلود رایگان پروژه کارآموزی عمران Word,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی