زندگینامه تقي مدرسي
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 6     کد محصول :1204      حجم فایل:8,37 KB      نوع فایل :rar 

 


 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

فایل ورد قابل ویرایش

زندگانى حضرت آيت الله حاج سيد محمد تقى مدرسى

مرحوم آیت الله سید محمد تقی مدرس اصفهانی فرزند آیت الله آقا سید حسن مدرس ، نیز از استادان آیت الله بروجردی در ایام تحصیل اصفهان بوده است .

آقا سید محمد تقی به امر استادش میرزای شیرازی در سال 1305 به اصفهان بازگشت ، و در آن جا از علمای اعلام و مرجع خواص و عوام بود . به اقامه شعائر دینی اشتغال داشت ، و از مجلس درسش جمعی از محصلین استفاده می کردند ، و جماعتی از مؤمنین از وجودش بهره می بردند تا این که در سال 1333 وفات یافت ، و آثار قلمی و رسائلی در فقه و اصول از خود به یادگار گذارد که در کتاب « هدیة الرازی » ذکر کرده ام » .  قلم استاد فقید در این جا دچار سهو شده است ، زیرا در « هدیة الرازی » از تألیفات سید محمد تقی چیزی نیست ، و گویا منظور « الذریعة » بوده است .

مرحوم سید مصلح الدین مهدوی اصفهانی در پاورقی تذکرة القبور می نویسد : « اقا سید محمد تقی در 13 صفر 1273 متولد و در شب دوشنبه 7 ع 2 سال 1333 وفات یافت . وی از اجله علماء و فضلاء و مدرسین و ائمه جماعت اصفهان بوده . در محله نو مرجعیت تامه داشت » . و از برادر ایشان هم این طور یاد می کند : « مرحوم آقا میرسید علی مدرس از بزرگان علماء اصفهان بوده و در مسجد رحیم خان امامت جماعت می فرمود : در 1253 متولد و در 1319 وفات یافت .

 

لینک دانلود فایل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1398برچسب:,تقي مدرسي,اثر تقي مدرسي در جدولانه,اثر تقي مدرسي,محمد تقي مدرسي,سيد محمد تقي مدرسي,اثري از تقي مدرسي,السيد محمد تقي مدرسي,اثر تقي مدرسي جدولانه,آثار تقي مدرسي,اثر تقی مدرس در جدولانه,اثر تقي مدرس در جدولانه,اثر تقی مدرسی در جدولانه ۲,اثر تقی مدرسی در جدولانه 2,محمد تقي المدرسي,محمد تقي المدرسي ويكيبيديا,محمد تقي المدرسي الكتب,محمد تقي المدرسي موقع,محمد تقي المدرسي مؤلفات,محمد تقي المدرسي Pdf,محمد تقي المدرسي تفسير القران,سيد محمد تقي المدرسي,السيد محمد تقي المدرسي ويكيبيديا,السيد محمد تقي المدرسي والتطبير,آيت الله سيد محمد تقي مدرسي,كتب سيد محمد تقي المدرسي,المرجع سيد محمد تقي المدرسي,السيد محمد تقي المدرسي شبكة الفكر,محاضرات سيد محمد تقي المدرسي,اثری از تقی مدرسی در جدولانه,اثری از تقی مدرسی در جدول,اثری از محمد تقی مدرسی,اثری تقی مدرسی,السيد محمد تقي المدرسي,مؤلفات السيد محمد تقي المدرسي,موقع السيد محمد تقي المدرسي استفتاءات,مكتب السيد محمد تقي المدرسي,كتب السيد محمد تقي المدرسي Pdf,استخارة السيد محمد تقي المدرسي,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی