ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی


دامن های توتو دامن هایی شیک و پر از زیبایی برای دختر بچه هاست . این دامن خوش فرم با حالت پف مانندی که دارد قیافه دختر بچه هایی لاغر رو پر از تر از حد معمول نشان می دهد . دامن توتو بخاطر روش ساخت ساده ای که دارد بین مادران طرفداران زیادی دارد . برای دوخت این دامن به چرخ خیاطی و سوزن و نخ اصلا نیاز نیست . حتما می گویید مگه خیاطی بدون نخ و سوزن میشه ؟ بله . روش ساخت دامن توتو را در ادامه دنبال کنید .

آموزش دوخت دامن کودک



اگردنبال هدیه ای مناسب برای جشن تولد دختر بچه ها هستید این ایده مناسب را امتحان کنید .

ابتدا ۵ متر پارچه تور که برای روسری های زنانه و لباس های زنانه استفاده می شود تهیه کنید . این نوع پارچه ها را می توانید از پارچه فروشی ها خریداری کنید .

ابتدا نوارهایی به عرض ۱۰ تا ۱۲ سانتی متر از پارچه برش بزنید . بلندی دامن فرزندتان هر چقدر است ان را دوبرابر کنید و با پنج جمع کنید .

این عدد بلندی طول نوار را نشان می دهد . به عنوان مثال اگر بلندی دامن مورد نظر فرزندتان ۳۰ است شما باید نوارهایی با طول ۶۵ و عرض ۱۰ تا ۱۲ سانتی متر را برش بزنید . تعداد نوارها هر چقدر که بیشتر باشد دامن توتو حالت پف کنندگی خودش را بیشتر نشان می دهد . اگر بعد از اتمام کارتان متوجه شدید که دامن بلند است می توانید با قیچی دامن را به راحتی و بدون هیچ دردسری کوتاه کنید .

در ضمن به این نکته هم توجه کنید که معمولا دامن توتو را کوتاه می سازند .

آموزش دوخت دامن کودک




در مرحله ی بعد شما باید یک کش مناسب برای دور کمر فرزندتان تهیه کنید و متناسب با دور کمر ان را برش بزنید و حلقه کنید . توجه کنید که چون دامن حالت پفی دارد دور کمر را ۲ سانتی بیشتر بگیرید .

حالا کش را دور زانویتان بندازید و نوارها را یکی یک دور کش دامن حلقه کنید . روش حلقه کردن کش را در تصاویر زیر مشاهده می کنید .

آموزش دوخت دامن کودک


نوار را روی هم بگذارید . وسط نوار را بگیرید و از زیر کش رد کنید .

 

آموزش دوخت دامن کودک


مرحله ی بعد را در تصویر بالا مشاهده کنید . دستتان را از حلقه بالای کش عبور دهید و دو سر آزاد نوار توری را از داخل حلقه رد کنید .

 

آموزش دوخت دامن کودک


دو سر آزاد نوار توری را به سمت پایین بکشید و حلقه ای که انداخته اید را محکم کنید .

 

آموزش دوخت دامن کودک


دور تادور کش را از این حلقه ها ببافید .

در پایان شما یک دامن کوتاه دخترانه شیک و خوش فرم خواهید داشت که حتما در نظر دیگران خیلی زیبا جلوه می کند .

 

آموزش دوخت دامن کودک


از این نوع دامن های دخترانه برای جشن تولد دختربچه هایتان ببافید و به جای هزینه کردن مبالغ آنچنانی برای یک دامن که به دلتان هم نمی چسبد با دست های خودتان برای دخترتان دامن کوتاه پفی بسازید .

 

آموزش دوخت دامن کودک

 


بعد از آماده شدن می توانید از انواع روبان های رنگی ، گل های آماده بازاری ، پولک های ریز و درشت براق یا گل های دست ساز خودتان برای تزیین این دامن ها استفاده کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی