نرم افزار ویرایشگر متن ریاضی winedit 8 برای تایپ مقاله و تز به زبان لاتین(لاتک)
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

نرم افزار winedt یک برنامه قدرتمند و چند منظوره ویرایشگر متن برای ویندوز است که استعداد فوق العاده در ایجاد اسناد متنی و latex و غیره را دارد. همچنین winedt کاربرد فراوانی به عنوان یک کامپایلر و سیستم حروف چینی برای متن text و اچ تی ام ال html دارد. این نرم افزار با برجسته کردن حروف اصلی و با امکان تنظیمات برای این طرح ها و همچنین چک کردن املاء متن و پشتیبانی بسیاری از زبان ها برنامه قدرتمندی از آن ساخته است. ادغام یکپارچه نرم افزار با جدیدترین لوازم و سیستم های tex مانند (miktex و tex live) که به طور گسترده ای روی ویندوز xp، ویندوز vista و ویندوز 7 تست شده است.
فراموش نکنید که به بخش راهنمای استفاده از نرم افزار سر بزنید. در آنجا کاملا خواهید آموخت که چگونه و به بهترین نحو با پروژه ها کار کنید و از امکانات پیشرفته و استفاده از اسناد بزرگ بهره ببرید. اگر به درستی و از تمام امکانات نرم افزار ویرایش استفاده کنید، استفاده از آن لذت بخش و محتوای اسناد شفاف و قابل درک خواهد بود. همچنین منو های قدرتمند آن چیزی را برای راحتی کاربر از قلم ننداخته است. البته همه چیز قبلا به طور پیش فرض تنظیم شده و کار با آن را برای یک کاربر مبتدی هم به راحتی امکان پذیر کرده و امکان تغییرات تنها برای سفارشی کردن در استفاده های شخصی می باشد.

در حین استفاده راهنمای کاربر برخی از مفاهیم مهم (مانند حالت، تنظیمات و عملکرد رشته ها) را توضیح می دهد که آن را تنها از یک notpad ساده فراتر برده است. با این حال هر عملکردی که به آن نیازی نیست می توانید غیر فعال کنید.

دقت کنید این برنامه همانند تک میکر صرفا یک وایرایشگر هست و باید قبلش برنامه میک تک یا تک لایو رو نصب داشته باشید که این ویرایشگر را میتوان بر اساس هرکدوم از این دو تنظیم کرد.

new winedt 8.1: 

WinEdt 8.1 is now the official version of the program. It supports code folding, it is unicode-capable, and it integrates seamlessly with the latest accessories and TeX Systems (such as MiKTeX 2.9 and TeX Live 2013). It has been extensively tested under Windows XP, Vista, 7, and 8 (32-bit and 64-bit).!

 

1-نسخه 8.1   رو میتونید  از اینجا دانلود کنید.

برای از بین بردن محدودیت زمانی بعد از نصب وین ادیت را اجرا کنید و مراحل زیر رو انجام دهید(دقت کنید این مراحل برای هر وین ادیتی کار میکنه)

لینک دانلود فایل تصویری آموزش کرک بدون هیچ برنامه ی پچ

دقت کنید خط بولد شده در قسمت 3 در توضیحات زیر در جایی که در فایل تصویری گفته شده کپی کنید.

 1- Click Options -> Interface Options .

2- on the left you will get an interface, click Advance Configuration ... -> Event Handlers ... -> Exit. Open the file Exit

- at End;. front line add

RegDeleteValue ('HKEY_CURRENT_USER', 'Software \ WinEdt 8 ',' Inst ');

4- Store right after Exit point, Excute Script can.

Each time you exit the principle is WinEdt, automatically delete the relevant registry information, the trial period of 31 days, but forever. (Note: this " 8 " with the version you are using self-change)

ضمنا نسخه ۷.۱ را نیز میتوانید  از اینجا دانلود کنید  winedt 7.1 2013

2-برای استفاده از winedt لازم نیست حتما میک تک نصب بشه اگه تکلایو نصب دارید میتونید تنظیمات رو بر اساس تکلایو بذارید و دیگه میک تک نصب نکنید. راهنمای ساده تنظیم winedt 7 را از اینجا دانلود کنید.

3-برای دانلود نرم افزار میک تک 2.9 اینجا کلیک کنید بعد در  صفحه باز شده گزینه   miktex 2.9"Net  installer رو کلیک کنید تا دانلود بشه و بعد روی فایل دانلود شده کلیک کنید تا آنلاین همه ی پکیجها رو دانلود کنه(دوتا هست اولی برای ویندوز 32 بیتی دومی برای ویندوز 64 بیتی). نسخه بیسیک همه پکیجها رو نداره.

4-برای دانلود میک تک 2.8 هم اینجا کلیک کنید   بعد در صفحه باز شده گزینه   miktex 2.8" Net installer رو کلیک کنید  تا دانلود بشه و بعد روی فایل دانلود شده کلیک کنید تا آنلاین همه ی پکیجها رو دانلود کنه.نسخه بیسیک همه پکیجها رو نداره.

5-توجه کنید که خوبه برنامه  زیر را هم دانلود و نصب کنید

  برنامه gsview release v5.0 برای نمایش فایلهای ps که از اینجا دانلود کنید با حجم 2مگابایت(نسخه 32 بیتی یا 64 بیتی بر اساس ویندوزتون انتخاب کنید).همچنین این برنامه میتونه فایلهای ps رو به pdf تبدیل کنه. برای اجرای این برنامه لازمه که (ghostscript (gnu public license بر اساس ویندوز 32 یا 64 بیتیاز اینجا دانلود و نصب کنید.

برای دانلود ghostscriptبرای ویندوز 32 بیتی میتونید اینجا کلیک کنید.

6-دانلود کتاب فارسی جدید راهنمای جامع لاتک نوشته مرتضی ابطحی.اینجا کلیک کن.

7-دانلود فایل کم حجم نمادهای ریاضی پرکاربرد-خیلی مفیده-حجم ۲۳۵ کیلوبایت

8-دانلود فایل دوم راهنمای نمادهای پرکاربرد ریاضی. بسیار مفید.

9- دانلود نرم افزار تبدیل فایل ورد به لاتک.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی