فیلم مجاز آموزش مسائل جنسی + تصاویر
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

به تازگی مجموعه ای تصویری در برخی از داروخانه های کشور با عنوان ” آشنای محبوب ” به فروش می رسد که در آن به آموزش مسائل زناشوئی و مشکلات پیرامون آن می پردازد. در بروشوری که از سوی این موسسه منتشر شده، ذکر شده است که این مجموعه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت کرده و برهمین اساس به صورت آزاد در فروشگاه های کشور به فروش می رسد و تهیه ی آن هم محدودیتی ندارد !

به گزارش پژواک : به تازگی از سوی موسسه فرهنگی هنری آسیا مجموعه ای تصویری با عنوان ”  آشنای محبوب ” روانه بازار شده است که فروش آن از طریق داروخانه های سراسر کشور صورت می پذیرد.

نکته قابل تامل در این مجموعه ها مضمون این فیلم یا به اصطلاح کلیپ آموزشی می باشد که مربوط به مسائل زناشوئی و مشکلات آن می باشد و نکته بارز آن برچسب ۱۸- بر روی این مجموعه هاست!

چگونه است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همین راحتی مجوز چنین مجموعه هایی را صادر می کند و حداقل جهت فروش این مجموعه ها محدودیت های سنی را درست قائل نمی شوند به طوری که این مجموعه ها را براحتی حتی یک کودک نیز می تواند خریداری کند ..!

آیا براستی جهت آموزش مسائل جنسی راه های بهتری وجود ندارد؟ و حال آن که این طرز آموزش از سوی وزارت ارشاد مجوز دریافت می کند آیا حتی المقدور برای فروش اینگونه مجموعه ها راه و روش درست تری وجود ندارد تا اینگونه مجموعه ها که مسلما برای سنین نوجوان و جوان مضر می باشند به همین راحتی در اختیار این قشر آشیب پذیر قرار نگیرد؟  آن هم به صورت کاملا قانونی!

در انتها تصاویر بروشور تبلیغاتی این مجموعه را مشاهده می کنید که صراحتا و بی هیچ ابائی از مسائل جنسی در آن به میان آمده است :

 

پارسی من | آشنای محبوب

پورتال پارسی من | MyParsi.com

پارسی من | آشنای محبوب

پورتال پارسی من | MyParsi.com

پیشنهاد میکنیم از مطلب آموزشی زیر دیدن فرمائید:

همه چیز در مورد شب زفاف (اینجا کلیک کنید)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی