دانلود سریال شوخی کردم قسمت یک و دو با لینک مستقیم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

مجموعهٔ اول:
بعضی آدم ها کلاً همینجوری هستن! یعنی هر چی میشه، هر چی میگن، هر چی میبینن رو کلاً همونجوری میگن و میبینن که هست! بعضی آدما خلاقن! حالا این یا به خاطر گردوئه یا به خاطر ژنِ پدرِ خدا بیامرزشون… دروغ…!

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه‌ خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و….

خلاصه این قسمت : بعضی آدمها کلا همینجوری هستن ، یعنی هر چی میشه، هر چی میگن، هر چی مبینین رو، کلا همونجوری میگن و میبینن که هست ، بعضی آدما خلاقن!…حالا این یا به خاطر گردو اِ … یا به خاطر ژنِ پدرِ خدابیامرزشون…

 

لینک دانلود مجموعه اول سریال شوخی کردم

دانلود سریال شوخی کردم قسمت اول با لینک مستقیم از پاپفا

دانلود نسخه کم حجم |

لود سریال شوخی کردم قسمت دوم با لینک مستقیم از پاپفا

دانلود نسخه کم حجم |



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:دانلود جدید ترین سریال مهران مدیری دانلود سریال شوخی کردم با لینک مستقیم دانلود سریال شوخی کردم قسمت 1 و 2 با حجم کم دانلود سریال شوخی کردم قسمت یک و دو دانلود سریال جدید مهران مدیری به نام شوخی کردم دانلود سریال شوخی کردم مجموعه اول با فرمت mp4 دانلود فیلم جدید شوخی کردم دانلود فیلم شوخی کردم مهران مدیری دانلود مجموعه اول سریال شوخی کردم دانلود مجموعه اول سریال شوخی کردم مهران مدیری سریال جدید شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری شوخی کردم قسمت 1 و 2,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی