دانلود پروژه بررسی نحوه گذراندن اوقات فراغت
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

  فایل ورد قابل ویرایش

 

 

همراه با پرسشنامه

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

 

مقدمه :

فراغت پدیده ای است اجتماعی و فرهنگی و می توان گفت از آن هنگام که جامعه و فرهنگی به وجود آمده این پدیده نیز در زندگی مردمان به صورتی مورد یافته ، مطرح گردیده است . در گذشته این اوقات به صورت کار وبازی تواما انجام می پذیرفته که بیشتر به خاطر مذهب و اعمال آن این زمان را می گذرانیدند ولی در طول تاریخ و تحولات جوامع ، به تدریج کار و بازی از همدیگر جدا شدند و اهمیتی که بشر برای اوقات فراغت خود قائل شد انواع هنرها و بازیها و . . . بسط و توسعه باور نکردنی پیدا کردند .

در کتاب مقدمه ای بر جامعه شناسی ایران ، شاپور راسخ خطاب به اوقات فراغت آن را چنین تعریف می کند :

(( فراغت به اوقاتی اطلاق می شود که در ان آدمی نه تنها از تعهدات شغلی و اقتصادی بلکه از تکالیف شخصی و خانوادگی و اجتماعی آسوده باشد و آن را به طیب خاطر به امور صرف کند ، چون تفریح ، بازی ، ورزش و کارهای ذوقی و تفننی فرهنگی ، مصرف دارد . ))

دانش آموزان مقطع اول در دبیرستان عطارکه در حال حاضر مشغول به تحصیل می باشند .

 

هدف تحقیق :

از آنجا که همواره به این مسئله که (( تشخیص ، نیمی از شناخت موضوع است )) معتقد بوده ام و اصولاً هر تحقیقی با هدف خاصی آغاز می گردد و تحقیق بدون هدف نتیجه ای بار نمی آورد در این تحقیق هدف بدست آوردن آن سری از علاقه و خواسته های این دانش آموزان در چگونگی گذراندن اوقات فراغت خود می باشد .

بیان مسئله :

ینک دانلود:


دانلود پروژه بررسی نحوه گذراندن اوقات فراغت




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395برچسب:اوقات فراغت دانش آموزان, اوقات فراغت سالمندان, اوقات فراغت سامانه, اوقات فراغت مقاله, اوقات فراغت و ورزش, بررسي پژوهشي اوقات فراغت, بررسي نحوه گذراندن اوقات فراغت, پایان نامه با فرمت ورد, پرسشنامه نحوه گذران اوقات فراغت, خرید پایان نامه, خرید پایان نامه دانشگاه, دانلود پایان نامه, نحوه تعیین اوقات شرعی, نحوه گذران اوقات فراغت, نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان, نحوه گذران اوقات فراغت در ایران'', نحوه گذراندن اوقات فراغت, نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان, نحوه گذراندن اوقات فراغت دانشجویان, اوقات فراغت, بررسي نحوه گذراندن اوقات فراغت, تحقیق بررسي نحوه گذراندن اوقات فراغت, دانلود تحقیق بررسي نحوه گذراندن اوقات فراغت, مقاله بررسي نحوه گذراندن اوقات فراغت, گذراندن اوقات فراغت,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی