الگوی دامن فون
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

الگوی اولیه دامن رو رسم کنید.

خط پهلوی جلو و پشت رو به اندازه دلخواه اوزمان بدید.البته همونطور که قبلا گفتم حداکثر 6 سانت.

حالا باید طبق اونچه که قبلا گفته بودم پهنا و بلندی پنسهای جلو و پشت یکسان باشه.پس پنس 2 سانتی جلو رو به دو تا پنس 1 سانتی تبدیل می کنیم.من توی شکل پنسهای قبلی رو با رنگ قرمز و بصورت خط چین کشیدم و پنسهای جدید رو با همون رنگ مشکی.خط کمر رو به سه قسمت تقسیم می کنیم و در هر قسمت یه پنس با پهنای 1 سانت رسم می کنیم.

به شکل نگاه کنید.پنس بالای عدد 4 باید طولش 14 سانت و پنس بالای عدد 3 طولش 10 سانت باشه.

درالگوی پشت هم همون جای پنسهای قبل رو در نظر می گیریم و پهنای پنسها رو 1 سانت می کنیم.حالا پنس بالای عدد 1 طولش 14 سانت و پنس بالای عدد 2 طولش 10 سانته.اگه دقت کرده باشید،در الگوی پشت دو تا پنس 2 سانتی داشتیم که تبدیلشون کردیم به پنسهای 1 سانتی،بنابراین هنوز 2 سانت دیگه باقی مونده.

از پایین پنسها یه خط عمود به لبه دامن رسم می کنیم.

بعد این خطها رو دقیقا تا زیر پنسها قیچی می کنیم.پنسها رو روی الگو می بندیم و اجازه میدیم که اوزمان طبیعی در پای دامن ایجاد بشه.زیر اوزمانها رو یه کاغذ دیگه می چسبونیم و خط کمر رو دوباره طراحی می کنیم.برای اینکه منظورم رو از طراحی دوباره خط کمر متوجه بشید توی شکل دوم خط کمر اصلاح شده رو با رنگ قرمز کشیدم.

من اینجا فقط الگوی پشت رو کشیدم.الگوی جلو رو هم دقیقا به همین شکل رسم کنید.

فقط یه نکته می مونه و اونم اون 2 سانت باقی مونده از پنسهای پشت دامنه.به این منظور وسط دو پنس پشت دامن رو پیدا کرده و یه پنس 2 سانتی به طول 14 سانت رسم می کنیم.اما الگوی جلو این پنس رو نداره.الگوی دامن فون به روش سوم و با متد متریک به پایان رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی