دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط انسانی و عاطفی دانش آموزان را تقویت کنم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 15     کد محصول :6945      حجم فایل:32,39 KB      نوع فایل :rar 

 


 

اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط انسانی و عاطفی دانش أموزان را تقویت کنم

 

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط انسانی و عاطفی دانش آموزان را تقویت کنم
چکیده
پس از ۱۷ سال خدمت در مدرسه همراه با عشق و علاقه تنها مسئله‌ای که ذهنم را مشغول کرده و باعث تکدر خاطرم شده روابط انسانی و عاطفی در بین دانش‌آموزان برکلاسهاست و من به عنوان مدیر کار آزموده و با تجربه سعی بر شکستن این جو سرد و ایجاد علاقه و انگیزه برای بوجود امدن روابط انسانی و عاطفی دربین دانش‌آموزان دارم.

مقدمه
آموزش به معنای تجربه ای مبتنی بر یادگیری و به منظور ایجاد تغییرات نسبتا” پایدار در فرد با هدف قادر سازی او به انجام کار و بهبود بخشی تواناییها ، تغییر مهارتها ، دانش ، نگرش و رفتار اجتماعی دانسته و تلقی شده است .بنابراین آموزش در واقع تغییر نگرش و مهارت افراد است.
با نگاهی به مدارس و توجه بیشتر به روش عمل آنها خواهید دید که با وجود تفاوت های بسیار اندک در ساختار و شکل مدارس و نیز یکسان بودن مواد و کتب درسی، تفاوت های زیادی بین مدارس و سطح درسی و نتایج دانش آموزان آنها مشاهده می شود. پس با اندکی تأمل می توان فهمید که عاملی دیگر وجود دارد که موجب می شود سطح درسی، حال و هوای مدرسه و روابط بین فردی در این مراکز آموزشی متفاوت شود.در سالهای اخیر تحقیقاتی انجام شده است که تأثیر برخی ابعاد غیر درسی را بر رشد جنبه های آموزشی و شخصیتی دانش آموزان اثبات کرده است. اموری همچون رابطه بین فردی دانش آموزان، رابطه میان آنها و معلمان و مدیران، وضعیت اقتصادی-اجتماعی و بسیاری مسائل دیگر در تحصیل و موفقیت دانش آموزان بسیار مؤثرند. بدون تردید مدیران و معلمان بیش از هر عامل دیگر در به وجود آوردن جوّ مناسب در مدرسه و کلاس مؤثرند و رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان وابسته به جوّ سازمانی مدرسه است.

لینک دانلود:


دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط انسانی و عاطفی دانش آموزان را تقویت کنم


دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط انسانی و عاطفی دانش آموزان را تقویت کنم


لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:


پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 13 خرداد 1396برچسب:,اقدام پژوهی روابط اجتماعی ,اقدام پژوهی, اقدام پژوهی رایگان, اقدام پژوهی مدیران مدارس, اقدام پژوهی معاون مدرسه, اقدام پژوهی معلمان, چگونه توانستم روابط اجتماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم,دانلود اقدام پژوهی, نمونه اقدام پژوهی,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی آماده,اقدام پژوهی کامل بصورت ورد,اقدام پژوهی مقطع دبیرستان,اقدام پژوهی مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی مقطع راهنمایی,اقدام پژوهی تدریس,اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد,تجربیات و اقدام پژوهی,اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی,اقدام پژوهی دبیر,سایت اقدام پژوهی,فروشگاه علمی آسمان سایت اقدام پژوهی ها,کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی,بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران,تجربیات مدون دبیران,اقدام پژوهی همه مقاطع,تجربیات دبیران,اقدام پژوهی مدیر مدرسه,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی