ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 22     کد محصول :7004      حجم فایل:62,45 KB      نوع فایل :rar 

 


 

اقدام پژوهی چگونه توانستم خوشنویسی دانش آموزانم را بهبود بخشم

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خوش نویسی دانش آموزانم را بهبود بخشم؟

چکیده
با توجه به مشکل پیش آمده و موضوع اعلام شده بنده تحقیقاتی انجام داده ام که به آن اشاره میکنم:خوش‌خطی از جمله صفاتی است که برخی آن را ارثی می‌دانند. می‌توان شواهدی برای اثبات این مدعا یافت. اما ذاتی بودن خط‌خوش به آن معنا نیست که این صفت قابل یادگیری نباشد.در واقع می‌توان از ابتدا که بچه‌ها دبستان می‌روند، با توجه به یک رشته ملاحظات و انجام تمرین‌هایی چند، دانش‌آموزان را به اهمیت خط خوش واقف و این قابلیت را در آنان تقویت کرد.در مطلبی که در پی می‌آید، آموزگاری توصیه‌هایی را برای واداشتن دانش‌آموزان از بدخطی و تشویق آنان به خوش‌خطی عرضه می‌کند. مخاطب برخی از این توصیه‌ها آموزگاران و والدین و برخی دیگر خود دانش‌آموزان است. نویسنده معتقد است توجه به نگارش دانش‌آموزان از همان سال‌های اولیه دبستان مورد توجه قرار بگیرد.پرورش قابلیت خو‌شنویسی در بچه‌ها می‌تواند امتیازی چشمگیر در بزرگسالی برای آنان به همراه داشته باشد. هر چه باشد، خوش‌خطی از جمله صفاتی است که همواره مورد توجه بسیاری قرار می‌گیرد.

مقدمه
موضوع اصلی اقدام پژوهی من (خوش نویسی دانش آموزان)میباشد هدف از انجام این پژوهش افزایش خوش نویسی در دانش آموزان کلاسم میباشد. خوشنویسی تقریبا در تمام فرهنگ‌ها به چشم می‌خورد اما در مشرق زمین به ویژه در سرزمین‌های اسلامی و ایران در قله هنرهای بصری واقع است‌‌. خوشنویسی اسلامی و بیش از آن خوشنویسی ایرانی تعادلی است حیرت‌انگیز میان تمامی اجزا و عناصر تشکیل‌دهنده آن؛ تعادل میان مفید و مورد مصرف بودن از یک سو و پویایی و تغییر شکل یابندگی آن از سوی دیگر تعادل میان قالب و محتوا که با آراستگی و ملایمت تام و تمام می‌تواند شکل مناسب را برای معانی مختلف فراهم آورد. هنری است که انسان برای بیان احساسات و تا حد زیاد ی بیان نوعی هماهنگی‌‌، توازن و ریتم می‌باشد و خوشنویسی تبلور عالم معنا در عالم صورت است و پیوندی عمیق میان مرکب و عرفان و ادب برقرار می‌کند.
فراتر از گونه‌ای ساده از مهارت است .بسیار زیاد تاثیر‌گذار است همان‌طور که می‌دانید هنر یکی از علت‌های رشد و شکوفا کردن روح و کلام و خط را مشخص می‌کند اگر بین کلمات حرف‌ها توازن و هماهنگی نباشد یک خط به مرحله‌ی خوشنویسی نمی‌رسد در واقع خط از نظر زیبایی بصری به مرحله‌ای می‌رسد که دل‌ها و چشم‌ها را به سوی خود می‌کشد خوشنویسی فراتر از گونه فن و کاربردی می‌باشد خوشنویسی با نگارش ساده مطالب و حتی طراحی حروف و صفحه‌آرایی متفاوت است. در اصل عین پازل می‌ماند که مراحل پیشرفت کودکان در جامعه را بیان می‌کند و در هر کجا می‌توان ترکیب ‌و سطر و هماهنگی و هارمونی را تکمیل کرد.


لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خوش نویسی دانش آموزانم را بهبود بخشم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خوش نویسی دانش آموزانم را بهبود بخشم؟



لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:


پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 15 خرداد 1396برچسب:,اقدام پژوهی خوشنویسی,اقدام پژوهی خط تحریری,اقدام پژوهی خط,اقدام پژوهی خوش خطی,اقدام پژوهی دست خط,اقدام پژوهی درباره بد خطی,اقدام پژوهی در مورد بد خطی , اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی آماده , اقدام پژوهی کامل بصورت ورد , اقدام پژوهی مقطع دبیرستان ,اقدام پژوهی مقطع ابتدایی , اقدام پژوهی مقطع راهنمایی , اقدام پژوهی تدریس , اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد ,اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی , اقدام پژوهی دبیر , سایت اقدام پژوهی , بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران , اقدام پژوهی همه مقاطع , اقدام پژوهی عالی , اقدام پزوهی , eghdampajoohi , اقدام پژوهی در مورد اقدام پژوهی درباره ,اقدام پژوهی درس , اقدام پژوهی هنر اموز ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی