دانلود اقدام پژوهی (گروهی چگونه توانستیم نیما را به ریاضی علاقمند کنیم و اظطراب را در او کاهش دهیم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 28     کد محصول :7006      حجم فایل:39,44 KB      نوع فایل :rar 

 


 

دانلود اقدام پژوهی گروهی چگونه توانستیم نیما را به ریاضی علاقمند کنیم و اظطراب را در او کاهش دهیم

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

دانلود اقدام پژوهی (گروهی چگونه توانستیم نیما را به ریاضی علاقمند کنیم و اظطراب را در او کاهش دهیم

چکیده
تحقیق حاضر مربوط به فرزندم نیم درکلاس ریاضی میباشد. مسأله ی مورد نظر، بی¬علاقه-گی، اضطراب و غیر¬فعال بودن نیما درانجام فعالیت¬های درس ریاضی و رضایت بخش نبودن نتایج آزمون های عملکردی او بوده و هدف از انجام این تحقیق، افزایش میزان علاقه-مندی اش به درس ریاضی و انجام فعالیت¬های آن دردرس مورد نظر بوده است. بر این اساس، من وهمکارم که دبیر ریاضی پسرم است با استفاده از روش¬های علمی به منظور کسب داده¬های لازم، از منابع گوناگون تحقیق مانند: همکاران و مدیر، سرگروه آموزشی درس ریاضی، دانش¬آموزان و والدین آن¬ها، کتاب¬ها، مجلات، اینترنت، بررسی کارنامه¬ی تحصیلی و ارزیابی نتایج آزمون¬های برگزار شده، به تجزیه و تحلیل آن¬ها جهت شناسایی عوامل موثر در ایجاد مسأله و یافتن راه¬حل¬های پیشنهادی پرداختیم. سپس به انتخاب چندین راهکار عملی از میان راه حل¬های پیشنهادی مبادرت ورزید. آن گاه پس از اعتبار بخشی توسط همکارم، به اجرای راه¬حل¬های انتخابی اقدام نمودیم. لازم به ذکر است، پس از اجرای راه¬حل¬ ها ، موفق شدیم تا علاقه¬مندی او به یادگیری مفاهیم ریاضی را به حداقل برسانیم.در پایان این نتیجه به دست آمد که، استفاده از روش¬های متنوع تدریس، متناسب با هدف هر درس، ارائه فعالیت¬های عملکردی به دانش¬آموز با توجه به تفاوت¬های فردی، نیازها و علایق آنان و تشویق¬های مناسب، تقویت حافظه دیداری و شنیداری، پرورش دقت و توجه فراگیران، در قالب بازی های هدفدار، در افزایش میزان علاقه¬مندی آنان به درس ریاضی و انجام فعالیت¬های عملکردی آن، بسیار مؤثر بوده است.

در این مقاله، ضمن مرور بر روش های تدریس ، در مورد ضرورت تغییر روش در آموزش ریاضیات مدرسه ای و استفاده از روش های نوین که باعث یادگیری بهتر دانش آموزان می شود مطالبی ارائه شده است. در بعضی از روش های گفته شده با فراهم کردن امکانات ساده ای هم چون تغییر آرایش و چیدمان کلاس و استفاده از طرح درس مناسب می توان کلاسی را که همیشه به روش سنتی اداره می شده به کلاسی فعال و دانش آموز محور تبدیل کرد. این روش ها کم هزینه و قابل اجرا در بیشتر مدارس و با امکانات موجود می باشد، و در بعضی دیگر ، با استفاده از تکنولوژی های نوین این امر تحقق می پذیرد که البته از این دسته ی دوم نیز به دلیل شرایطی که بر جهان امروز حاکم است گریزی نمی باشد.

 

لینک دانلود:


دانلود اقدام پژوهی (گروهی چگونه توانستیم نیما را به ریاضی علاقمند کنیم و اظطراب را در او کاهش دهیم

دانلود اقدام پژوهی (گروهی چگونه توانستیم نیما را به ریاضی علاقمند کنیم و اظطراب را در او کاهش دهیم



لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:


پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 15 خرداد 1396برچسب:,اقدام پژوهی ریاضی,اقدام پژوهی ریاضی ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی دبیرستان,اقدام پژوهی ریاضی اول ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی ششم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی سوم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی راهنمایی,اقدام پژوهی ریاضی متوسطه اول,اقدام پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی دوم ابتدایی,اقدام پژوهی درس ریاضی ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی چهارم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی در مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی درس ریاضی چهارم ابتدایی,اقدام پژوهی درس ریاضی اول ابتدایی,اقدام پژوهی درس ریاضی سوم ابتدایی,نمونه اقدام پژوهی ریاضی دبیرستان,اقدام پژوهی ریاضی اول دبیرستان,اقدام پژوهی درس ریاضی دبیرستان,دانلود اقدام پژوهی ریاضی دبیرستان,اقدام پژوهی در ریاضی دبیرستان,اقدام پژوهی دبیر ریاضی دبیرستان,اقدام پژوهی در درس ریاضی دبیرستان,اقدام پژوهی در مورد درس ریاضی دبیرستان,اقدام پژوهی فارسی اول ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی اول دبستان,اقدام پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی,اقدام پژوهی درس ریاضی دوم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی پایه ششم ابتدایی,اقدام پژوهی درس ریاضی پایه ششم ابتدایی,اقدام پژوهی درس ریاضی پایه سوم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی سوم دبستان,نمونه اقدام پژوهی ریاضی سوم ابتدایی,اقدام پژوهی درس ریاضی راهنمایی,نمونه اقدام پژوهی ریاضی راهنمایی,اقدام پژوهی ریاضی دوره راهنمایی,اقدام پژوهی ریاضی سوم راهنمایی,اقدام پژوهی ریاضی مقطع راهنمایی,موضوع اقدام پژوهی ریاضی راهنمایی,دانلود اقدام پژوهی ریاضی راهنمایی,اقدام پژوهی در درس ریاضی راهنمایی,اقدام پژوهی در مورد ریاضی راهنمایی,اقدام پژوهی ریاضی پنجم دبستان,اقدام پژوهی درس ریاضی پنجم ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی