اقدام پژوهی چگونه با ارائه راهکارهای جلب توجه و تمرکز دانش اموزان را در ساعات ریاضی تقویت کردم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 عداد صفحات: 20     کد محصول :7049      حجم فایل:52,38 KB      نوع فایل :rar 

 


 

اقدام پژوهی چگونه با ارائه راهکارهای جلب توجه و تمرکز دانش اموزان را در ساعات ریاضی تقویت کردم

 

اقدام پژوهی چگونه با ارائه راهکارهای جلب توجه و تمرکز دانش اموزان را در ساعات ریاضی تقویت کردم

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

 در ابتدای سال تحصیلی با دانش آموزی روبرو شده ام که در ساعات ریاضی توجه و تمرکز نداشت بخاطر همین من برای حل این معضل تصمیم به انجام این اقدام پژوهی گرفتم و با تحقیقاتی که انجام داده ام به این نتیجه میرسیم که تمرکز در اصطلاح یعنی حفظ و نگهداری توجه و تمرکز حواس، روی موضوعی معین، بدون تمرکز حواس، یادگیری مثمر ثمر نخواهد بود. بنابر این همه افراد توانایی تمرکز دارند و تمرکز نسبی است یعنی کسی نمی تواند ادعا کند کاملا حواس پرت است ویا همیشه تمرکز حواس دارد.

تمرکز گاهی ساده است و گاهی مشکل. تمرکز در موضوع هایی که نیاز به تفکرو تجزیه و تحلیل دارند مشکل و تمرکز در موضوع هایی که جنبه ی تفریحی و سرگرمی دارند، بسیار آسان است.

مقدمه

 موضوع اصلی این اقدام پژوهی راهکارهای توجه وتمرکز دانش اموزان است.هدف از انجام این اقدام پژوهی رفع بی توجهی دانش آموزان کلاسم میباشد. درس ریاضی بدون شک یکی از مهم ترین درس هایی است که دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی به دانستن و درک آن احتیاج دارند. بسیاری از دانش آموزان به دلایل گوناگون از جمله شیوه تدریس آموزگار، تجربه های ناموفق، فشارهای والدین، کم تمرینی و دشواری در یادگیری مفاهیم ریاضی چنان از این درس دچار ترس و اضطراب می شوند و از خود مقاومت نشان می دهند که گاهی ساده ترین اعمال ریاضی را هم نمی توانند انجام دهند. در حالی که امروزه با توجه به تسلط رشته ریاضی بر علوم و تکنولوژی جدید ضرورت بیشتری برای یادگیری این علم و فهم و درک قوانین آن حس می شود. از این رو آنچه آموزگاران نیاز به دانستن آن دارند، ساده سازی در مفاهیم، تاکید بر مبانی اولیه علم ریاضی و ارائه تمرین ها و مثال های گوناگون است ومهم تر از همه اینها ایجاد انگیزه است و بهترين انگيزه که مخصوصا در يادگيري و علاقه به رياضي نقش عمومي ايفا مي کند بيان ريشه هاي تاريخي و بيان تارخ رياضيات در پيشرفت رياضي مي باشد.دلیل منطقی اجرای این پژوهش روبرو شدن با این مسئله در کلاس است و اهمیت آن خیلی زیاد است و ارتباط منطقی بین مسئله ئ پژوهش در کلاس درس است.دلایل نظری وجود بی توجهی و عدم تمرکز دانش آموزان در کلاس درس است و این پژوهش با پژوهش های قبلی ارتباطی ندارد و فقط برای این مشکل پیش آمده در کلاسم انجام داده ام.

 

لینک دانلود:


اقدام پژوهی چگونه با ارائه راهکارهای جلب توجه و تمرکز دانش اموزان را در ساعات ریاضی تقویت کردم


لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:


پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 15 خرداد 1396برچسب:,اقدام پژوهی ریاضی ششم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی ششم,اقدام پژوهی درس ریاضی ششم,نمونه اقدام پژوهی ریاضی ششم,اقدام پژوهی ریاضی پایه ششم ابتدایی,دانلود اقدام پژوهی ریاضی ششم,اقدام پژوهی درس ریاضی پایه ششم,اقدام پژوهی درس ریاضی پایه ششم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی,اقدام پژوهی ریاضی ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی دبیرستان,اقدام پژوهی ریاضی اول ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی سوم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی راهنمایی,اقدام پژوهی ریاضی متوسطه اول,اقدام پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی دوم ابتدایی,اقدام پژوهی درس ریاضی راهنمایی,نمونه اقدام پژوهی ریاضی راهنمایی,اقدام پژوهی ریاضی دوره راهنمایی,اقدام پژوهی ریاضی سوم راهنمایی,اقدام پژوهی ریاضی مقطع راهنمایی,موضوع اقدام پژوهی ریاضی راهنمایی,دانلود اقدام پژوهی ریاضی راهنمایی,اقدام پژوهی در درس ریاضی راهنمایی,اقدام پژوهی در مورد ریاضی راهنمایی,نمونه اقدام پژوهی ریاضی دبیرستان,اقدام پژوهی ریاضی اول دبیرستان,اقدام پژوهی درس ریاضی دبیرستان,دانلود اقدام پژوهی ریاضی دبیرستان,اقدام پژوهی در ریاضی دبیرستان,اقدام پژوهی دبیر ریاضی دبیرستان,اقدام پژوهی در درس ریاضی دبیرستان,اقدام پژوهی در مورد درس ریاضی دبیرستان,اقدام پژوهی درس ریاضی ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی چهارم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی در مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی درس ریاضی چهارم ابتدایی,اقدام پژوهی درس ریاضی اول ابتدایی,اقدام پژوهی درس ریاضی سوم ابتدایی,اقدام پژوهی درس ریاضی پایه سوم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی سوم دبستان,نمونه اقدام پژوهی ریاضی سوم ابتدایی,اقدام پژوهی فارسی اول ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی اول دبستان,اقدام پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی,اقدام پژوهی درس ریاضی دوم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی پایه چهارم ابتدایی,اقدام پژوهي رياضي ششم,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی