دانلود گزارش تخصصی تاثیر مدارس غیر انتفاعی و نمونه دولتی بر روند آموزش و یادگیری دانش آموزان
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

تعداد صفحات: 15     کد محصول :6732      حجم فایل:27,38 KB      نوع فایل :rar 
 


 

گزارش تخصصی تاثیر مدراس غیر انتفاعی

دانلود گزارش تخصصی تاثیر مدارس غیر انتفاعی و نمونه دولتی بر روند آموزش و یادگیری دانش آموزان
چکیده:
هدف از مقاله حاضر ،مقایسه کیفیت آموزش و پرورش مدارس دولتی و غیر انتفاعی در دو بخش کمی و کیفی میباشد. در روزگاری که انفجار دانش و اطلاعات، دنیا را با مولفه های متعددی به دنیای فرصت ها و تهدیدها تبدیل کرده است نقش آموزش و پرورش فعال، پویا، کارآمد و اثر بخش نه تنها بعنوان یک ضرورت اجتماعی که برای بقاء در عرصه پر تلاطم زندگی بسیار حائز اهمیت است. آموزش و پرورش سازنده و بالنده ، نیروی انسانی کارآمد و با صلاحیت را که برخوردار از دانش و اطلاعات نوین باشد برای خدمات مطلوب به جامعه تحویل نماید. این مدارس باید برقراری نظم منطقی و منعطف و با عنایت به شرایط علمی و آموزشی، زمانی و مکانی ، منافعی پایدار و متزاید و الگوهای برتر آموزشی و تربیتی را ارایه نمایند.
در این راستا درجه بندی مدارس نخستین گام برای ارایه الگوهایی است که به انسجام و انظباط فعالیت های متنوع ، فکری ، علمی و فرهنگی می انجامد و نیز به ایجاد نظم ضابطه مداری ، شفافیت و نظارت در امور تاثیر می گذارد و به یک هماهنگی معقول در فرایند تعلیم و تربیت متناسب بازمان و تحولات آن منجر می شود.

مقدمه:
مدارس غیر انتفاعی مدارسی است که از طریق مشارکت مردم، مطابق اهداف ضوابط و دستور العمل های عمومی وزارت آموزش و پرورش تحت نظارت آن وزارتخانه تاسیس و اداره می شود.
ذکر این توضیح در ابتدا ضروری است که عنوان «غیرانتفاعی» از آن جا که هیچ گونه سنخیت و تناسبی با کارکرد این گونه مدارس نداشت، چند سالی است که به «غیردولتی» تغییر یافته است و در حال حاضر با چهار نوع دسته‌بندی مدارس روبرو هستیم: دولتی، غیردولتی، شاهد و هیئت امنایی. مدرسه شاهد ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که البته فرزندان غیرشاهد را نیز با قید شرایطی ثبت نام می‌کنند. مدرسه هیئت امنایی، نوعی مدرسه، بین ساختار دولتی و غیردولتی است که زیرنظر یک هیئت امنا متشکل از مدیر، نماینده شورای دبیران، رئیس انجمن اولیا و مربیان و چند نفر از شخصیت‌های علمی و فرهنگی مورد اعتماد اداره می‌شود. هدف از تشکیل مدارس هیئت امنایی کمتر شدن وابستگی مالی مدارس به دولت و مشارکت مردم در اداره‌ی مدارس بوده است.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی تاثیر مدارس غیر انتفاعی و نمونه دولتی بر روند آموزش و یادگیری دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی تاثیر مدارس غیر انتفاعی و نمونه دولتی بر روند آموزش و یادگیری دانش آموزان




 

لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:


پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 22 خرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی مدارس غیر انتفاعی, گزارش تخصصی تاثیر مدارس غیر انتفاعی و نمونه دولتی بر روند آموزش و یادگیری دانش آموزان, گزارش تخصصی,گزارش تخصصی معلمان,گزارش تخصصی درباره,گزارش تخصصی در مورد,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی معاون مدرسه,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه,گزارش تخصصی مدیر دبیرستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه,گزارش تخصصی مدیر هنرستان,گزارش تخصصی مدیر آموزگاه ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون مدرسه بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه بصورت ورد,گزارش تخصصی مدیران مدرسه, دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران ,گزارش تخصصی معاون , گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصصی , دانلود پکیج کامل گزارش ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی