گزارش تخصصی نقش فناوری اطلاعات در یادگیری تحصیلی دانش آموزان
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 16     کد محصول :6787      حجم فایل:34,38 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی نقش فناوری اطلاعات در یادگیری تحصیلی دانش آموزان

چکیده                                  

در جهان امروز استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات و نیز نفوذ آن در زوایای مختلف زندگی بشری، موجب تحولات بزرگی در مناسبات حاکم بر جامعه بشری و انسانی شده است که از آن به عنوان انقلاب اطلاعات یاد می‌شود. توسعه روزافزون فناوری اطلاعات و استفاده از این فناوری‌ها موجب شده است عصر جدیدی در زندگی جوامع بشری آغاز گردد که جامعه اطلاعاتی نامیده می‌شود. ورود به این دوره نیاز به تمهیدات و امکانات لازم است که مهم‌ترین آن بسترسازی مناسب فرهنگی است که نخستین اقدام در این خصوص لحاظ نمودن موضوع چگونگی استفاده بهینه از نرم افزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه آموزش عمومی است. در این مقاله سعی شده است نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان یادگیری و سواد اطلاعاتی بررسی شود و نیز مزیت‌ها،  موانع و مشکلات استفاده از فناوری اطلاعات و توصیه‌ها و راهکارها نیز بیان شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

   عصر حاضر، عصر اطلاعات است. اطلاعاتی که در زمانی بسیار کوتاه دو برابر و حتی چند برابر می‌شود و دریک لحظه در تمامی نقاط جهان منتشر می‌گردد. با تأثیرپذیری زندگی بشر از این پدیده می‌توان گفت که جهان وارد جامعه اطلاعاتی ۱ شده است، بسیاری از محققان جامع اطلاعاتی را جامعه چندساختی و چندوجهی می‌دانند که تمام لایه بندی‌ها و سطوح آن نیازمند اطلاعات است. در چنین جامعه‌ای دسترسی و یا عدم دسترسی به اطلاعات نقشی اساسی و تعیین کننده‌ای را در تمام عرصه‌ها ایفا می‌کند.

   امروزه، دیگر نمی‌توان با طرز تلقی گذشته و سوگیری‌های کهنه به استاد و دانشجو نگریست. در حال حاضر، جامعه امروزی به افراد تحصیل کرده که ازقدرت تصمیم گیری برخوردار بوده و بتوانند در دنیایی که روزبه روزدر حال تغییراست، براساس توانایی خود دراندیشیدن، عمل و برقراری ارتباط با دیگران به اجرای تصمیمات بپردازند، نیازدارد. بایستی تمامی افراد، مؤسسات و نظام‌های آموزشی خود را برای تغییرات مختلفی که یادگیری را امری ضروری می‌سازد، آماده سازند. اگر نظام آموزشی ما خواهان مشارکت درجامعه ای باشد که براساس دانش و فناوری حرکت می‌کند، باید خود را برای این تحول عظیم و حیاتی آماده نماید و مزایای استفاده از این فناوری با توجه به اهداف نظام آموزشی را به عرصه ظهوربرساند.

    ظهور فناوری اطلاعات وارتباطات دریچهٔ جدیدی را فراروی انسان گشوده و برجنبه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی اوتاثیر گذاشته است. انسان سعی کرده با افزایش دانش خود دراین زمینه ازآن به شکل‌های گوناگون استفاده کندکه از جمله آن‌ها در آموزش است.

لینک دانلود:


گزارش تخصصی نقش فناوری اطلاعات در یادگیری تحصیلی دانش آموزان





لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:


پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی فناوری اطلاعات,گزارش تخصصی معاون فناوری اطلاعات,گزارش تخصصی معاون فناوری مدرسه برای رتبه عالی,گزارش تخصصی معاون فناوری اطلاعات برای رتبه خبره,گزارش تخصصی معاون فناوری رتبه عالی و خبره,گزارش تخصصی مدون معاون فناوری اطلاعات,گزارش تخصصی ارتقای شغلی معاون فناوری اطلاعات,تحقیق ارتقای شغلی معاون فناوری اطلاعات,مقاله ارتقای شغلی معاون فناوری اطلاعات,گزارش تخصصی یک معاون فناوری اطلاعات,مستندات ارتقای شغلی معاون فناوری اطلاعات,گزارش تخصصی معاون فناوری اطلاعات بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون فناوری اطلاعات ابتدایی,گزارش تخصصی معاون فناوری اطلاعات متوسطه,گزارش تخصصی معاون فناوری اطلاعات دبیرستان,مستندات ارتقای شغلی ارشد بخه خبره فناوری اطلاعات,تحقیق ارشد به خبره فناوری اطلاعات,تحقیق خبره به عالی معاون فناوری,تحقیق جهت ارتقای شغلی معاون فناوری اطلاعات,مقاله جهت ارتقای شغلی معاون فناوری اطلاعات , گزارش تخصصی رایگان , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , پکیج اقدام پژوهی ,دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی معاون, گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصصی , دانلود پکیج کامل گزارش ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی