گزارش تخصصی راه هایی برای جذاب نمودن درس انشا و آموزش نوشتن
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 19     کد محصول :6789      حجم فایل:49,65 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی راه هایی برای جذاب نمودن درس انشا و آموزش نوشتن

چکیده

نوشتن و انشا نعمت عظیمی است که با هیچ نعمت دیگری قابل مقایسه نیست. خداوند تبارک و تعالی    دو نعمت اساسی خواندن و نوشتن را در سوره مبارکه علق، بیان فرموده است. از این نکته می‌توان استفاده کرد که برای خوب نوشتن باید بتوان خوب خواند و خوانده‌ها را خوب فهمید تا بتوان نوشت.

در پایان این گزارش تخصصی نتایج زیر بدست می آید:

·                    دانش اموزان به درس انشا علاقه مند میشوند.

·                    اکثر دانش آموزان در درس انشا فعال میشوند.

·                    کلاس‌ها برای معلمان دیگر خسته کننده و ملال آورنیست .

·                    این شکل کار زمینه‌های رشد اجتماعی دانش آموزان را نیز فراهم می‌سازد

·                    انسان‌های متفکر و خلاق و نقاد را به بار می‌آورد.

·                    عادت به مطالعه و بررسی و تحقیق را را نیز فراهم می‌سازد.

·                    گنجینه لغات دانش آموزان افزایش می‌یابد.

·                    افزون بر نگارش، مهارت سخن گفتن بسیاری از آن‌ها بهبود خواهد یافت.

·                    خلاقیت دانش آموزان را افزایش یافت.

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه:

انسان تنها آفریده ای است که می‌تواند منظور خود را با زبان و به وسیله نمادهای کلامی و گفتاری، به دیگران انتقال دهد. او یاد گرفت که از تصاویر نیز به عنوان نمادهای ارتباطی استفاده کند و دوباره آموخت که بنویسد. واقعاً قابل تحسین است که انسان گفتن را به نوشتن تبدیل کرد و این یعنی ثبت و ماندگاری کلام و گفته‌ها. شاید اگر کلام خداوند هم در ادیان مختلف، نوشته نمی‌شد، به شکل امروزی در اختیار جامعه قرار نمی‌گرفت

نوشتن و انشا نعمت عظیمی است که با هیچ نعمت دیگری قابل مقایسه نیست. خداوند تبارک و تعالی دو نعمت اساسی خواندن و نوشتن را در سوره مبارکه علق، بیان فرموده است. از این نکته می‌توان استفاده کرد که برای خوب نوشتن باید بتوان خوب خواند و خوانده‌ها را خوب فهمید تا بتوان نوشت. این منطقی است که هر کسی خوانده‌اش را خوب بفهمد، می‌تواند آن را به زبان خودش، خیلی خوب بنویسد..

مقطع ابتدایی زیر بنای مقاطع دیگر تحصیلی می‌باشد و در مقطع ابتدایی نیز پایه اول اساس پایه‌های دیگر می‌باشد و هر چقدر دانش آموزان در این پایه بهتر آموزش ببینند در پایه‌های دیگر راحت تر هستند و بالعکس؛ در پایه اول دو درس ریاضی و فارسی (قرائت فارسی و املای فارسی) کلیدی هستند و بیشترین ساعات به این دو درس اختصاص می‌یابد و از بین دو درس ذکر شده درس فارسی از اهمیت دو چندانی برخوردار می‌باشد. طوری که بدون یادگیری درس فارسی, یادگیری دروس دیگر تقریباً غیر ممکن می‌باشد. از آنجا که یکی از اهداف درس فارسی در دورهٔ دبستان تقویت مهارت تفکر خلاق در دانش آموزان است و یکی از اهداف مهم در دورهی ابتدایی می‌باشد .


لینک دانلود:

گزارش تخصصی راه هایی برای جذاب نمودن درس انشا و آموزش نوشتن





لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:


پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396برچسب:,گزارش تخصصی انشاء,گزارش تخصصی درس انشاء,گزراش تخصصی نگارش,گزارش تخصصی درس نگارش,گزارش تخصصی آموزگار دوم ابتدایی درس انشا,گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی درس انشاء,گزارش تخصصی آموزگار چهارم ابتدایی درس انشاء,گزارش تخصصی آموزگار پنجم اتبدایی درس انشاء,گزارش تخصصی آموزگار ششم ابتدایی درس انشاء,گزارش تخصصی درس نگارش دوم ابتدایی,گزارش تخصصی درس نگارش سوم ابتدایی,گزارش تخصصی درس نگارش چهارم ابتدایی,گزارش تخصصی درس نگارش پنجم ابتدایی,گزارش تخصصی درس نگارش ششم ابتدایی,گزارش تخصصی آموزگار نگارش,گزارش تخصصی معلم انشاء,گزارش تخصصی درباره درس انشاء,گزارش تخصصی در مورد درس انشاء,گزارش تخصصی درس انشاء ابتدایی , گزارش تخصصی رایگان , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , پکیج اقدام پژوهی ,دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی معاون, گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصصی , دانلود پکیج کامل گزارش ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی