دانلود پرسشنامه رابطه والدین وفرزندان (فرم مربوط به مادر)
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی


 

پرسشنامه ارزیابی رابطه والد – فرزند (PCRS) توسط مارک آ. فاین، جی. آر. مورلند، و اندرو اسچووبل (۱۹۸۳) ساخته شده است که از ۲۴ گویه تشکیل شده است که به منظور سنجش کیفیت ارتباط والدین و فرزندان بکار می رود.

PCRS دو فرم دارد که یکی برای سنجش رابطه فرزند با مادر و دیگری برای سنجش رابطه فرزند با پدر است. هر دو فرم برای پدر و مادر یکسان است، به جز کلمات «پدر» و «مادر» که قابل تغییر است. بنابراین فقط یک فرم در اینجا آورده شده است. اما در فرم های پدر و مادر عامل های مختلفی وجود دارد.

 


لینک دانلود:




دانلود پرسشنامه رابطه والدین وفرزندان (فرم مربوط به مادر)




دانلود پرسشنامه رابطه والدین وفرزندان (فرم مربوط به مادر)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 1 تير 1396برچسب:,والدین وفرزندان,ناسازگاری والدین وفرزندان,روابط والدین و فرزندان,اختلاف بین والدین و فرزندان,والدین فرزندان,ارتباط والدین وفرزندان,حقوق والدین وفرزندان,رابطه والدین وفرزندان,ناسازگاری بین والدین وفرزندان,علل ناسازگاری والدین وفرزندان,روابط والدين و فرزندان,رابطه والدین و فرزندان,روابط متقابل والدین و فرزندان,روابط بین والدین و فرزندان,بهبود روابط والدین و فرزندان,روابط والدین با فرزندان,رابطه بین والدین و فرزندان,کتاب رابطه والدین و فرزندان,روابط عاطفی والدین و فرزندان,اختلافات بین والدین و فرزندان,تفاوت بین والدین و فرزندان,علت اختلاف بین والدین و فرزندان,تفاوت سنی بین والدین و فرزندان,دلایل اختلاف بین والدین و فرزندان,علل اختلاف بین والدین و فرزندان,فرزندان والدین معتاد,والدین و فرزندان,والدین موثر فرزندان مسئول,والدین موثر فرزندان موفق,والدین وازدواج فرزندان,والدین و امتحانات فرزندان,والدین و تحصیل فرزندان,والدین جدی فرزندان خوشبخت,والدین الگوی فرزندان,ارتباط موثر والدین وفرزندان,حقوق متقابل والدین وفرزندان,حقوق فرزند والدین,حقوق وتکالیف متقابل والدین وفرزندان,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی