بررسي مالي مجتمع صنعتي سيمان آبيك
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 146     کد محصول :4099      حجم فایل:266,12 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

موضوع تحقیقی که در پیش روی شماست حاصل بررسی سیستم خرید و انبارداری در مجتمع صنعتی سیمان آبیک می باشد که هدف از انتخاب آن اولاً آشنایی با نحوه انجام عملیات خرید و سفارشات در یک مجتمع صنعتی و تولیدی و ثانیاً چگونگی عملیات نگهداری ، و سرویس دهی انبار در یک مجتمع صنعتی و تولیدی می باشد .در طی بررسی سیستم خرید و انبارداری در مجتمع صنعتی سیمان آبیک تحقیقات با بهره گیری از روشهای متنوع از قبیل : مشاهده ، مصاحبه و کتابخانه انجام گرفت که کمک شایانی به ما نمود در جهت شناخت عملیات خرید و تدارکات توسط مسئولین و کارپردازان که تلاش دارند خریدها به موقع و مناسب باشند و در حقیقت می کوشند اصول و موازین پنج گانه خرید رعایت شود.

مقدمه
گام نخست برای هر تحقیق انتخاب یک موضوع تحقیق می باشد که به صورت یک فکر در ذهن محقق شکل می گیرد و بایستی موضوعی که انتخاب می کنیم برایمان کم وبیش شناخته شده باشد به شکلی که برایمان پیش زمینه ای ایجاد نماید تا بتوانیم در ادامه تحقیق راحت تر با موضوع ارتباط برقرار کنیم .
برای انتخاب موضوع بایستی شرایط و امکانات و اطلاعات پیرامون آن موضوع را سنجید تا مبادا به موانعی برخوردکنیم که مانع از تکمیل شدن یک تحقیق مفید گردند . بایستی کوشید موضوع را به بهترین شکلی باز کرد و شرح داد تا آنکه بتواند یک مرجع مفید و مناسب برای آیندگان باشد . برای رسیدن به جوابهای خوب و سودمند از یک تحقیق بایستی روشهای تحقیق مناسب را در نظر گرفت و از منابع مطلوب برای تحقیق بهره گرفت .
سیستم- سیستم عبارت است از مجموعه ای از اجزای به هم وابسته که به علت وابستگی حاکم بر اجزای خود، کلیت جدیدی را احراز کرده ، ضمن پیروی از نظم و سازمان خاص در جهت تحقق هدف معینی که دلیل وجودی آن است، فعالیت کند. مانند سیستم بدن انسان، سیستم آموزشی کشور.

گردآوری اطلاعات در این مرحله ، اطلاعات گوناگون درباره موضوع در مورد مطالعه جمع آوری می شود . این اطلاعات را می توان ازکل آحاد موجود در قلمروی برسی و یانمونه ای ازآنهاکسب کرد.
برای جمع آوری اطلاعات ، روشهای متعددی وجود دارد ، مانند: استفاده ازمنابع کتابخانه ای ،کسب اطلاعات ازاسناد ، مدارک و بایگانیها ، مراجعه به جداول ونمودارهای سازمانی،مشاهده وانجام مصاحبه.
تحلیل گر بایستی باتوجه به ماهیت موضوع موردبرسی ،ترکیب مناسبی از روشهای مزبور را انتخاب کندو به گردآوری اطلاعات بپردازد
در چرخه یک سازمان , بخش خرید و انبارداری به عنوان واحد حساس و پشتیبانی کننده واحدهای تولیدی باید در جایگاه خاص خود واقع و به آن عنایت کافی شود . عدم تهیه مواد اولیه لازم , در زمان مورد نیاز به میزان مطلوب و با کیفیت و قیمت مناسب منجر به کاهش چشمگیر سود دهی خواهد شد چرا که نتیجه آن افزایش قیمت تمام شده محصول نهایی تولید شده است .

پس از اینکه اطلاعات کیفی و کمی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم، نوبت به مرحله بعدی یعنی نتیجه گیری می رسد و در این مرحله به تحلیل یافته های خویش می پردازیم و در این مرحله به چاره اندیشی و ارائه راه حل ها اقدام می کنیم . به گونه ای که در بهبود وضع سیستم مناسب باشند.
در این فصل به مدد شناختی که نسبت به وضع موجود بدست آورده ایم ، به نتیجه گیری و ارائه پیشنهاداتی معقول و منطقی جهت رفع مشکلات می پردازیم .


لینک دانلود:

بررسي مالي مجتمع صنعتي سيمان آبيك




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : جمعه 2 تير 1396برچسب:انواع انبارها, بررسی مالی مجتمع صنعتی سیمان, پایان نامه بررسی مالی مجتمع صنعتی سیمان, پروژه بررسی مالی مجتمع صنعتی سیمان, تحقیق بررسی مالی مجتمع صنعتی سیمان, دانلود تحقیق بررسی مالی مجتمع صنعتی سیمان, سيستم انبارداري, سیمان, مجتمع صنعتی سیمان, مقاله بررسی مالی مجتمع صنعتی سیمان, بررسی مالي مجتمع صنعتي سيمان آبیک قزوین, پایان نامه در مورد بررسی مالي مجتمع صنعتي سيمان آبیک قزوین, پروژه بررسی مالي مجتمع صنعتي سيمان آبیک قزوین, پروژه در رابطه با بررسی مالي مجتمع صنعتي سيمان آبیک قزوین, دانلود پایان نامه بررسی مالي مجتمع صنعتي سيمان آبیک قزوین, دانلود پروژه آماده بررسی مالي مجتمع صنعتي سيمان آبیک قزوین, دانلود پروژه با موضوع بررسی مالي مجتمع صنعتي سيمان آبیک قزوین, دانلود پروژه در مورد بررسی مالي مجتمع صنعتي سيمان آبیک قزوین, دانلود تحقیق بررسی مالي مجتمع صنعتي سيمان آبیک قزوین, مقاله بررسی مالي مجتمع صنعتي سيمان آبیک قزوین,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی