دانلود مقاله فساد اداري و شيوه هاي كنترل آن
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 29     کد محصول :3178      حجم فایل:101,52 KB      نوع فایل :rar 

 


 

 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از مقاله  :

چكيده مقاله

در اين تحقيق، فساد اداري در مفهوم كلان خود به مجموعة رفتارهاي آن دسته از كاركنان بخش عمومي اطلاق مي‌شود كه در جهت تامين خواسته‌هاي فردي خود، عرف و قوانين پذيرفته شده را ناديده مي‌گيرند. بنابراين فساد اداري طيف گسترده‌اي از رفتارها را شامل مي‌شود. بدنة اصلي اين تحقيق حاصل بررسي گستردة منابع موجود در اين زمينه بوده و نيز نتايج تحقيقات ميداني نگارنده كه در سال جاري انجام پذيرفته در زمينة مهم‌ترين علل و مؤثرترين روشهاي كنترل فساد اداري ارائه شده است. در پايان نيز براساس مدل عرضه و تقاضاي فساد، روشهايي به منظور كنترل اين پديده ارائه شده است.

 

واژه‌هاي كليدي

فساد اداري، آناتومي فساد، انواع فساد اداري، علل ظهور و گسترش فساد اداري، شرايط اساسي براي ظهور فساد اداري، ريشه‌هاي اصلي فساد اداري، عوامل تسهيل كننده فساد اداري، پيامدهاي فساد اداري، روشهاي كنترل فساد اداري و جغرافيايي فساد اداري.

 

مقدمه:

فساد مسأله‌اي است كه در تمام ادوار گريبانگر دستگاه‌ها و سازمانها بوده و هستة نديشه بسياري از دانشمندان و متفكران سياسي را تشكيل مي‌داده است. فساد اداري نيز به عنوان يكي از عمومي‌ترين اشكال فساد پديده‌اي است كه مرزهاي زمان و مكان را در نورديده و با اين ويژگي نه به زمان خاصي تعلق دارد و نه مربوط به جامعة خاصي مي‌شود.

در واقع مي‌توان گفت فساد اداري پديده‌اي همزاد حكومتا ست. يعني از زماني كه فعاليتهاي بشر شكل سازمان يافته ومنسجمي به خود گرفت از همان زمان فساد اداري نيز همچون جزء لاينفكي از متن سازمان ظهور كرده است.بنابراين مي‌توان فساد را فرزند ناخواستة سازمان تلقي كرد كه درنتيجه تعاملات گوناگون در درون سازمان و نيز به مناسب تعامل ميان سازمان و محيط آن به وجود آمده است.


لینک دانلود:


دانلود مقاله فساد اداري و شيوه هاي كنترل آن




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 5 تير 1396برچسب:,مقاله فساد اداري Pdf,مقاله فساد اداری Pdf,مقاله فساد اداری,مقاله فساد اداری در ایران,مقاله فساد اداری در افغانستان,مقاله فساد اداری Doc,مقالات فساد اداری,مقاله درباره فساد اداری,مقاله درباره فساد اداری در ایران,مقاله های فساد اداری,مقاله در مورد فساد اداری در ایران,تحقیق در مورد فساد اداری در ایران,مقاله در خصوص فساد اداري,مقاله در مورد فساد اداری,مقاله در باره فساد اداری,مقاله در خصوص فساد اداری,تحقیق در خصوص فساد اداری,مقالات در مورد فساد اداری,دانلود مقاله در مورد فساد اداري,مقاله ای در مورد فساد اداری,مقاله انگلیسی در مورد فساد اداری,تحقیق در مورد فساد اداری,مقاله در مورد فساد اداری در افغانستان,مقالات الفساد الاداري,مقاله درباره فساد اداری در افغانستان,مقاله در مورد فساد اداري,مقالات فساد اداري,فساد اداري,فساد اداري در ايران,فساد اداري در افغانستان,فساد اداري چيست؟,فساد اداري در دستگاههاي دولتي,فساد اداري ومالي,فساد اداري في كلية الشريعة,فساد اداري في شركة الكهرباء,فساد اداري في مؤسسة الشهداء,اداري فساد په افغانستان کې,فساد در ادارات ایران,مقاله فساد اداری در ایران,رتبه فساد اداری در ایران,آمار فساد اداری در ایران,علل فساد اداری در ایران,بررسی فساد اداری در ایران,عوامل فساد اداری در ایران,دلایل فساد اداری در ایران,تاریخ فساد اداری در ایران,فساد اداری در افغانستان,فساد اداری در افغانستان چیست,عوامل رشد فساد اداری در افغانستان,عوامل فساد اداری در افغانستان,علل فساد اداری در افغانستان,تاریخ فساد اداری در افغانستان,آمار فساد اداری در افغانستان,مبارزه با فساد اداری در افغانستان,مبارزه علیه فساد اداری در افغانستان,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی