دانلود مقاله تولید انرژی بیوماس در ایران
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 رتعداد صفحات: 11     کد محصول :3173      حجم فایل:1,68 MB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده:

در  سال گذشته ، از جمله چالش های تکنولوژی و صنعت  ،  جنبه های زیست محیطی و نیاز به انرژی بوده است ، که نیاز به اقدامات فوری برای توسعه منابع انرژی جایگزین است.  بر اساس این ملاحظات ،  استفاده از زیست توده می تواند کمک به افزایش  استفاده از منبع تجدید پذیر برای تولید انرژی باشد.  موضوع قابل توجه تولید سوخت های زیستی کاهش انتشار گازهای گلخانه ای  و کاهش در  هزینه تولید قیمت مواد غذایی گرسنگی فقرا است. آیا سوخت های زیستی می تواند به برخی کشورها برای کاهش وابستگی به مناع و فراورده های نفن خارجی نمایید؟ آیا می تواند وسیله برالی تقویت بخش کشاورزی باشد؟

زیست توده -- تمام بوته و اجزا گیاهان ، نه تنها  برای مواد غذایی استفاده می شود بلکه  دارای پتانسیل بسیار خوبی برای تامین انرژی تجدید پذیر برای آینده ایران است. زیست توده اخیرا به عنوان بزرگترین منبع داخلی انرژی تجدید پذیر و  قوه محرکه مولد برق می باشد که در حال حاضر مقدار ناچیزی از  کل مصرف انرژی در ایران فراهم می کند. علاوه بر مزایای زیادی که  انرژی تجدید پذیر ، در خصوص محیط زیست دارا می باشد  ، باعث می شود آن را در کاهش واردات فراورده هاینفتی نیز حائز اهمیت باشد. مهمترین سئوال کلیدی این است که چقدر  بیو ماس  می تواند در پاسخ به تقاضای انرژی کشور کمک نماید.. با فرض این که سیاست های مالی و اقتصادی و پیشرفت در فن آوری تبدیل به سوخت زیست توده و محصولات از لحاظ اقتصادی قابل دوام است ، می تواند در صنعت تصفیه خانه زیستی به اندازه کافی بزرگ باشد تا  تاثیر قابل توجهی در تامین انرژی ایفا نماید. مشارکتهای زیادی قطعا مورد نیاز است ، پتانسیل زیست توده به اندازه کافی بزرگ  می باشد تا یتواند جایگزین  مناسبی برای سوخت در بخش های مختلف صنعت و کشاورزی  باشد.

 

واژهاي كليدي: انرژي ، بیوماس ، کشاورزی ، محیط زیست


لینک دانلود:


دانلود مقاله تولید انرژی بیوماس در ایران




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 5 تير 1396برچسب:,مقاله انرژی بیومس,انرژي بيوماس,انرژی بیوماس چیست؟,انرژی بیوماس Pdf,تولید برق بدون مصرف سوخت,توليد برق بدون مصرف سوخت,پروژه تولید برق بدون مصرف سوخت,بيوماس,بيوماس روكيت ليق,بيوماس سيرفس جروب,بيوماس لبنان,بيوماس چيست,تعريف بيوماس,انرژي بيوماس,نيروگاه بيوماس,بيوماس گياهي,نيروگاههاي بيوماس,بيوماس چيست؟,انرژی بیوماس چیست؟,انرژی بیوماس Pdf,نیروگاه بیوماس,نیروگاه بیوماس مشهد,نیروگاه بیوماس در ایران,نیروگاه بیوماس چیست,نيروگاه هاي بيوماس,بیوماس گیاهی چیست,نیروگاههای بیوماس,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی