مقاله عوامل موثر در کسری وفزونی صندوق بانک
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 40     کد محصول :2914      حجم فایل:91,52 KB      نوع فایل :rar 

 


 

 
 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

 یک تحقیق کاربردی در بانک رفاه نشان می دهد که مهمترین  مشکل شغل تحویلداری بالا بودن ریسک آن است به طور طبیعی  هر کاری که فرد در آن  با دریافت و پرداخت ان هم به صورت امانت سرو کار دارد شغلی استرس زا خواهد بود. این پژوهش برای شناسائی عوامل کسری و فزونی صندوق تحویلداران و تعیین راه کارهای کاهش آن بین تحویلداران بانک ملی شهر تبریز انجام گردیده است. نمونه گیری به روش تصادفی خوشه ای به تعداد  42نفروبا ابزار پرسشنامه انجام شد در نهایت با 4فرضیه با استفاده از آمار اسنباطی و استخراج رابطه رگرسیون خطی بین متغیرها  نتایج زیر بدست آمد:مهم ترین عامل  موثر در جلوگیری از کسری وفزونی صندوق دقت و اهتمام در انجام وظایف شغلی طبق دستور العمل های صادره است .تحویلدار باید با هنر مدیریتی خود عواملی را که موجب حواس پرتی ،عصبیت ، خیال پردازی یک فرد عادی می شود  مهار کند.تحویلدار باید تا می تواند در آموزش های داخلی بانک مهارت و دانش کافی را به دست آورد.

 

1-1 مقدمه

بانک موسسه ای است که از یک طرف با جذب سپرده های مردم به تجهیز منابع پرداخته و از طرف دیگر با اعطای وام تسهیلات به نیازمندان منابع مالی که در زمینه های مختلف دارای تخصص هستند نقش واسطه گری را ایفا می کند و از این طریق باعث می شود جامعه به رشد اقتصادی دست یابد.

متصدیان امور بانکی یا همان تحویلداران به عنوان پرسنل صف دربانکها نقش دریافت وپرداخت  را وجوه بر عهده دارند وتجهیز منابع مالی در بانک توسط این قشر انجام می پذیرد.


لینک دانلود:


مقاله عوامل موثر در کسری وفزونی صندوق بانک


مقاله عوامل موثر در کسری وفزونی صندوق بانک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 7 تير 1396برچسب:,کسری صندوق,کسری صندوق در حسابداری,کسری صندوق تحویلدار,کسری صندوق بانک,کسری صندوق بازنشستگی,کسری صندوق در بانک,کسری وفزونی صندوق,بخشنامه کسری صندوق,فوق العاده کسری صندوق,قانون کسری صندوق,کسری بودجه صندوق بازنشستگی, بررسی عوامل موثر در کسری و فزونی صندوق از دید تحویلداران بانک, تحقیق بررسی عوامل موثر در کسری و فزونی صندوق از دید تحویلداران بانک, تحویلداران بانک, دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در کسری و فزونی صندوق از دید تحویلداران بانک, عوامل موثر در کسری و فزونی صندوق تحویلداران, کسری و فزونی صندوق, مقاله بررسی عوامل موثر در کسری و فزونی صندوق از دید تحویلداران بانک,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی