مقاله اتاق فكر، نياز امروز مراكز تصميم گيري
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

تعداد صفحات: 35     کد محصول :1306      حجم فایل:19,24 KB      نوع فایل :rar


 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

فایل ورد قابل ویرایش

مدتهاست كه در محافل سياسي ايران از اتاق فكر سخن گفته مي شود و افرادي با آن مخالفت كرده و آن را معادل منبع توطئه ديده و گروهي ديگر نظير صاحب اين قلم از اين پديده دفاع كرده و آن را براي نظام اجرايي كشور مفيد تلقي مي كنند.

اما شايد لازم بود پيش از طرح بحث اتاق فكر و يا حداقل همزمان با طرح اين بحث تعريف، تاريخچه و انواع اتاق فكر مورد تحليل، تبيين و بازشناسي قرار مي گرفت. در همين راستا نوشتار حاضر كوشيده است مقدمه اي بر اين باب باشد.

تعريف اتاق فكر

اتاق فكر معادلي است كه براي اصطلاح فرنگي (Tink Tank) ابداع شده، هرچند از عباراتي چون مخزن فكر هم بهره گرفته شده است ولي اتاق فكر مناسب تر به نظر مي رسد.

در تعرف اتاق فكر هم گفته اند: اتاق فكر موسسه يا سازماني تحقيقاتي است كه ايده ها يا مشاوره هايي را حول محور مسائل سياسي، تجاري، و نيز پاره اي از مسايل مرتبط با امور نظامي ارائه مي كند و غالباً در ارتباط كاري با موسسات و مراكز دانشگاهي، لابراتوارهاي نظامي، شركت ها يا مراكز سياسي مي باشند.

معمولا هم اين اصطلاح به طور خاص بر سازمان هايي اطلاق مي شود كه از تئوريسين ها و روشنفكران صاحب تحليل حمايت مي كند يعني از انديشمنداني كه در تلاشند تا تحليل ها يا توصيه هاي سياسي (سياستنامه هايي) را براي مراكز تصميم گيري تهيه كنند.

مقاله اتاق فكر، نياز امروز مراكز تصميم گيري


لینک دانلود:

مقاله اتاق فكر، نياز امروز مراكز تصميم گيري

مقاله اتاق فكر، نياز امروز مراكز تصميم گيري

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 7 تير 1396برچسب:,مقاله اتاق فکر,مقاله در مورد اتاق فکر,مقالات اتاق فکر,مقاله درباره اتاق فکر,مقاله در مورد اتاق فكر,اتاق فكر,اتاق فكر ريلي,اتاق فكر بازي,اتاق فكر به انگليسي,اتاق فكر راه آهن,اتاق فکر چیست,اتاق فکر راه آهن,اتاق فکر در 10 گام,اتاق فکر تبلیغ,اتاق فکر ملی,اتاق فكر ريلي راه آهن,اتاق فکر راه آهن جمهوری اسلامی ایران,اتاق فكر چيست,اتاق فکر فرهنگی چیست,وچیستی اتاق فکر,منظور از اتاق فکر چیست,دانلود کتاب اتاق فکر در 10 گام,خرید کتاب اتاق فکر در 10 گام,دانلود رایگان کتاب اتاق فکر در 10 گام,دانلود رایگان اتاق فکر در 10 گام,اتاق فکر تبلیغ خراسان,اتاق فکر تبلیغات,اتاق فکر تبلیغ مشهد,اتاق فکر بانک ملی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی