دانلود مقاله ERP و پياده‎سازي سيستم هاي برنامه ريزي منابع
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

دانلود مقاله ERP و پياده‎سازي سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازماني در ايران

چكيده :

مدتي است واژه هايي نظير ERP, MIS …   اذهان شركت هاي دولتي و خصوصي را به خود مشغول ساخته و برخي از آنها فعاليت هاي خود را براي پياده سازي اين سيستم ها آغاز نموده اند. اما پيش از آغاز هر حركت و تلاشي مي بايست اين مفاهيم در بستر كاري كشور به دقت مورد مطالعه قرار گرفته و شناخته شوند تا سيستمي مطابق با انتظارات و فرهنگ اداري كشور پياده شده و بهره وري از سرمايه صرف شده حاصل گردد . بدين ترتيب در اين مقاله به تعريف ERP و عوامل موفقيت ، دلايل شكست، مزايا ، معايب و...آن پرداخته است.

 

مقاله ERP

مقدمه

استفاده از سيستم هاي اطلاعاتي كه بتوان همه فعاليتها و وظايف موجود در يك سازمان را تحت پوشش قرار داده و اطلاعات لازم و ضروري را به موقع در اختيار استفاده كنندگان آن قراردهد از ابزارهاي حياتي در سازمان هاي امروزي است[1] .  يا برنامه ريزي منابع سازمان بعنوان ابزار مديريتي براي يكپارچه سازي منابع سازمان اهميت شايان ذكري دارد. در اين مقاله سعي شده است، تحقيقي جامع در اين مورد صورت پذيرد تا راهگشايي براي انتخاب و پياده سازي سيستم هاي  برنامه ريزي منابع انساني گردد.


لینک دانلود:


دانلود مقاله ERP و پياده‎سازي سيستم هاي برنامه ريزي منابع

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 8 تير 1396برچسب:,مقاله Erp,مقاله Erp+pdf,Erp مقاله در مورد,مقاله درباره Erp,دانلود مقاله Erp,مقاله فارسی Erp,مقاله های Erp,مقاله درمورد Erp,ترجمه مقاله Erp,مقاله در خصوص Erp,دانلود مقاله در مورد Erp,مقاله در مورد سیستم Erp,دانلود رایگان مقاله در مورد Erp,مقاله انگلیسی در مورد Erp,مقاله ای در مورد Erp,مقاله کامل در مورد Erp,مقاله ای درباره Erp,مقالات درباره Erp,تحقیق درباره Erp,مقاله انگلیسی درباره Erp,دانلود مقاله درباره Erp,دانلود مقاله Erp با ترجمه,دانلود رایگان مقالات Erp,دانلود مقالات Erp,دانلود رایگان مقاله Erp,دانلود مقاله انگلیسی Erp,دانلود مقاله ترجمه شده Erp,دانلود مقاله انگلیسی در مورد Erp,مقالات فارسی Erp,مقاله فارسی در مورد Erp,مقاله های مرتبط با Erp,مقاله در مورد Erp,مقالات در مورد Erp,تحقیق درمورد Erp,مقالات Isi در مورد Erp,مقاله ترجمه شده Erp,ترجمه مقالات Erp,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی