دانلود مقاله بیومتریک
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از مقاله  :

مقدمه

۱ - سیستم های شناسایی بیومتریك از مشخصه های فیزیكی فرد همانند اثر انگشت الگوی دست، ساختار عنبیه، رگ های دست فرد یا از مشخصه های رفتاری مانند: صدا دست خط یا حتی آهنگ و ریتم نوشتن استفاده می كند.

۲ - سیستم بیومتریك به جای مقایسه تصویرهای واقعی از الگوریتم ها و كدهای عددی برای تحلیل اطلاعات استفاده می كند. این اطلاعات فضایی بسیار كم و در حد چند بیت اشغال می كند.

امروزه ممكن است بارها در زندگی روزمره خود مثلا در فرودگاه ها، بیمارستان ها، هتل ها و سوپرماركت های بزرگ و حتی در پارك دیسنی Disney با این فناوری مواجه شوید. این اماكن هر روز بیش از گذشته خود را به سیستم شناسایی بیومتریك مجهز می كنند. این سیستم برای افزایش ضریب امنیت بر پایه ویژگی های فیزیكی و رفتاری شما بنا نهاده شده است. بیومتریك از دست خط، الگوی دست، الگوی صدا و ساختار عنبیه و رگ های شما برای شناسایی استفاده می كند. در این پروژه از چگونگی كاركرد این سیستم و اینكه چرا اكثر ساختمان های تجاری و حكومتی از این فناوری استفاده می كنند، باخبر می شویم.

بیومتریك و تشخیص هویت

       سیستم شناسایی بیومتریك و تشخیص هویت در بسیاری از موارد با هم اشتراك دارند اما به طور كامل شبیه هم نیستند. در واقع بیومتریك از ویژگی ها و مشخصه های رفتاری و فیزیكی فرد استفاده می كند و سپس تصمیم می گیرد كه آیا این همان كسی است كه ادعا می كنید یا خیر. درحالی كه تشخیص هویت تنها از برخی ویژگی های فیزیكی فرد استفاده می كند و اغلب در تحقیقات جنایی كاربرد دارد تا امنیتی.قطعاً شما هر روزه احتیاط های امنیتی ساده ای را به كار می گیرید. از كلید برای ورود به خانه یا اتومبیل خود استفاده می كنید با Username-password وارد كامپیوتر شخصی تان می شوید و احتمالا تاكنون اضطراب ناشی از گم شدن كلید و یا فراموش كردن كلمه رمز را تجربه كردید. اگر كلیدتان را گم كنید و یا كلمه رمز را روی یك تكه كاغذ بنویسید شخص دیگری می تواند آن را پیدا و به راحتی از آن استفاده كند، به طوری كه انگار خود شما است.اما این سیستم طوری طراحی شده كه به جای استفاده از چیزی كه شما دارید مثل یك كلید و یا چیزی كه شما می دانید مثل كلمه رمز از آنچه كه وجودتان را ساخته استفاده می كنید یعنی ویژگی های فردی شما. چیزهایی كه هیچ گاه گم، دزدیده و یا فراموش نمی شوند. همیشه و همه جا همراهتان هستند و خیلی دشوار است كه بتوان از آنها كپی گرفت. به همین دلیل كارشناسان این شیوه شناسایی را بسیار ایمن تر و مطمئن تر از هر روش دیگری می دانند.سیستم شناسایی بیومتریك ظاهرا بسیار پیچیده و حرفه ای به نظر می رسد درحالی كه همه آنها از سه مرحله برای شناسایی استفاده می كنند:


لینک دانلود:

دانلود مقاله بیومتریک


دانلود مقاله بیومتریک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : جمعه 9 تير 1396برچسب:,مقاله بیومتریک,مقاله بیومتریک گوش,مقالات بیومتریک,دانلود مقاله بیومتریک,مقاله درباره بیومتریک,مقاله انگلیسی بیومتریک,مقاله سیستم بیومتریک,مقاله در مورد بیومتریک,مقاله های بیومتریک,مقاله سیستم های بیومتریک,گذرنامه بيومتريک,گذرنامه بیومتریک ایران,گذرنامه بیومتریک,گذرنامه بیومتریک چیست,عکس بیومتریک,عکس بیومتریک چیست,عکس بیومتریک یعنی چه,اطلاعات بیومتریک,اطلاعات بیومتریک چیست,مشخصات بيومتريک,عکس بيومتريک,اطلاعات بيومتريک,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی