مقاله نقش مالیات بر توسعه اقتصادی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

پیشگفتار

تعارض میان معقولات توزیع درآمد و توسعه اقتصادی زمانی بالا گرفت که بلوک شرق خود را پرچمدار طبقات محروم و لذا پیشگام در توزیع عادلانه درآمد و بالاحض تجدید توزیع درآمد و به زیان سرمایه داران و مالکان معرفی کرد و بلوک غرب در سوی دیگر خود را منادی توسعه اقتصادی و رفاه نامید.

در آشنایی با تحلیل های خاص نظری و شناخت آن ها به کمک تجربه کشورهای رو به توسعه است که معلوم می شود آیا توزیع درآمد در جریان توسعه اقتصادی به زیان یا به نفع گروه های کم درآمد عمل می کند و یا اینکه آیا بهبود توزیع درآمد از طریق سیاست های مالیاتی و انجام هزینه های دولتی در نهایت توسعه اقتصادی را کند یا تند می سازد.

مطلب مهمتری که وجود دارد تأثیر واقعی این سیاست هاست زیرا اغلب اوقات سیاست های متوجه تعدیل درآمد به واسطه ساختارهای ناقص اقتصادی و نهادهای وابسته به گروه های پردرآمد خلاف هدف اصلی نفعی عاید گروه های کم درآمد نمی شود. در نتیجه مسیر تحقق عدالت اجتماعی یا دست کم یکی از مسیرهای آن توسعه اقتصادی است. در این راستا سیاست های مالی ( که سیاست های مالیاتی نقش مهمی از سیاست های مالی است .) از طریق تأثیر بر تخصیص عوامل تولید، توزیع درآمد و ثروت، بهبود در بازدهی نیروی کار و نهایتاً تأمین مالی سیاست های توسعه اقتصادی به تحقق این هدف کمک می کند.



لینک دانلد:

مقاله نقش مالیات بر توسعه اقتصادی


مقاله نقش مالیات بر توسعه اقتصادی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : جمعه 9 تير 1396برچسب:,مقاله توسعه اقتصادی,مقاله توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,مقاله توسعه اقتصادی Pdf,مقاله توسعه اقتصادی ایران,مقاله+توسعه اقتصادی چین,مقاله توسعه اقتصادی در افغانستان,مقاله توسعه اقتصادی در ایران,مقاله توسعه اقتصادی در جهان سوم,مقاله توسعه اقتصادی ژاپن,مقاله توسعه اقتصادی گردشگری,تحقیق توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,مقاله در مورد توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,دانلود تحقیق توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,تحقیق در مورد توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,مقالات توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,مقاله توسعه اقتصادی برنامه ریزی,دانلود مقاله توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,مقاله درباره توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,تحقیق درباره توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی,مقاله درباره توسعه اقتصادی ایران,مقاله در مورد توسعه اقتصادی ایران,مقاله درباره توسعه اقتصادی در ایران,تحقیق در مورد توسعه اقتصادی در ایران,مقاله نقش گردشگری در توسعه اقتصادی,مقاله گردشگری و توسعه اقتصادی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی