تجربیات مدون ارتقا بررسی خلاقیت و ایده پردازی در دانش آموزان
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

تعداد صفحات: 55     کد محصول :7159      حجم فایل:144,47 KB      نوع فایل :rar


 

تجربیات مدون ادبیات فارسی در سند تحول بنیادین و روش تدریس ادبیات فارسی

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

مقدمه

همه کودکان  در اطلاع از اينکه  دنيا چگونه کار مي کند خلاق  هستند. اما در اين ميان  به نظر مي رسد بعضي  از بچه ها  از ديگران  خلاق ترند.بعضي  از بچه ها خلاقيت  را در زمينه هاي خاصي به نمايش مي گذارند.معمولا گفته مي شود  که اين بچه ها در زمينه هايي به شدت خلاق  هستند.

پرکينز( Perkins ) (1984  ) به شش ويژگي خاص در اشخاص به شدت خلاق اشاره کرده است . با توجه به نظريه پرکينز کودکان خلاق مترصد  زيبايي  هستند.کودکان  خلاق مي توانند  به راحتي  مسايل را شناسايي کنند.آنها مسايل را با انعطاف پذيري از ميان برمي دارند.

انديشمندان خلاق ، عيني  هستند.آنها نه تنها کارشان را تحليل مي کنند،بلکه به انتقاد ديگران توجه دارند.کودک خلاق تن به قبول  ريسک مي دهد؛  از انگيزه فراوان برخوردارست و براي ارضاء نيازهاي  شخصي  ميل به خلاقيت دارد.

اغلب  اوقات اگر کمي  وقت و حوصله  کنيم  متوجه وجود خلاقيت در بچه ها مي شويم . بهترين زمان براي اطلاع از خلاقيت کودکان ، تماشاي آنها به هنگام بازي  است. کودک را در حالي که آزادانه و فارغ البال  با مواد و اسباب بازيهايش  سرگرم بازي  است تماشا کنيد.کودکان خلاق اغلب براي هر يک  از وسايل بازي خود  موارد استفاده متفاوتي پيدا مي کنند و قبل از اينکه  از وسيله اي  به سراغ وسيله ديگر بروند از آن  به انواع مختلف استفاده مي نمايند.کودک خلاق اغلب از منابع خود به انواع و اشکال  مختلف و گاه حيرت انگيز  استفاده مي کند.ممکن است  يک جعبه خالي براي کودک خلاق  ارزشي به مراتب بيش  از بهترين  و پيچيده ترين اسباب بازيها داشته باشد.

بزرگترها مي توانند از کودک سوال کنند و بعد  به دقت  و با حوصله  به جوابهايش  گوش  بدهند.کودکان خلاق اغلب با آب  و تاب حرف مي زنند. ذکر جزييات يک ماجرا  و به تفضيل سخن گفتن  مي تواند نشانه قدرت  خيال و تصور زياد باشد .بزرگترها بايد به اين  مهم توجه داشته باشند  که کودکان  خلاق ممکن  است  رفتارهايي را به نمايش  بگذارند که گاه چالش  برانگيز  هستند .


لینک دانلود:

تجربیات مدون ارتقا بررسی خلاقیت و ایده پردازی در دانش آموزان

تجربیات مدون ارتقا بررسی خلاقیت و ایده پردازی در دانش آموزان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : جمعه 9 تير 1396برچسب:,تجربیات مدون معلمان,تجربیات مدون معلمان ابتدایی,تجربیات مدون معلمان راهنمایی,تجربیات مدون معلمان استثنایی,تجربیات مدون معلمان زبان انگلیسی,تجربیات مدون معلمان ادبیات,تجربیات مدون معلمان ادبیات فارسی,تجربیات مدون معلم ابتدایی,تجربیات مدون معلم ورزش,تجربیات مدون معلم علوم تجربی,تجربیات مدون یک معلم ابتدایی,تجربیات مدون معلم ابتدایی رایگان,تجربیات مدون آموزگاران ابتدایی,دانلود تجربیات مدون معلمان ابتدایی,دانلود تجربیات مدون معلم ابتدایی,تجربیات مدون معلم سوم ابتدایی,تجربیات مدون شده معلم ابتدایی,تجربیات مدون معلم دوم ابتدایی,تجربیات مدون معلم ریاضی راهنمایی,تجربیات مدون شده معلمان استثنایی,تجربیات مدون یک معلم استثنایی,تجربیات مدون یک معلم زبان انگلیسی,تجربیات مدون معلم ادبیات,تجربیات مدون معلم ادبیات فارسی,دانلود رایگان تجربیات مدون معلم ابتدایی,تجربیات مدون یک معلم ورزش,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی