دانلود مقاله سبك معماري در دوره رنسانس در اروپا
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از مقاله :

معماري در كليساها

كليساي سان فرانسيكو يك بازسازي ساختار گوتيك كه مانند سانت آندن به گونه اي بود كه سر در برخوردار از طاق پيروزي روحي را در خود داشت. و متأسفانه اين بنا ناتمام باقي مانده است.سانت آندن يك ساختمان بسيار ديناميك مي باشد. سر در پيروزي آن از كنتراست هاي شديدي برخوردار است. پيش آمدگي و نود نظم نيمستون ها وجود دارد كه عناصر معماري را نشان مي دهد اما ضرروتاً غير عملياتي مي باشند، بسيار كم عمق مي باشد. اين است و بتاين با ارگ زياد تو رفته كه باعث فراهم شدن رواق بزرگ جلو در اصلي مي شود. اندازه اين درك در نماي مستقيم در دو روزنه مربع شكل در بالا مي باشد كه اطراف آن را شكل داده است. نور و سايه تأثير بسيار زيادي روي سطوح ساختمان دارد و اين بخاطر كم عمق بودن mouldings و عمق هشتي آن مي‌باشد. در قسمت داخلي را آلبرتي با و راهروها سنتي را قرار داده بود.در عوض پيشرفت آهسته و ماهرانه اي از ارگ هاي بلند متفاوت و دروازه هاي مربع شكل كوتاه و تكرار نقش و نگار طاق پيروزي سر در وجود دارد.

دو تا از بهترين ساختمان هاي مشهور آلبرتي در فلورنس بالا زو و روسلي و در ماريا نووالا مي باشند. آلبرتي براي كاخ ترتيب هاي كلاسيك ستون ها را در سردر روسه سطح بكار برده است كه مربوط به سال 51-1446 مي‌باشند. در سانتا ماريا نوولا او مأموريت داشت تا اكوراسيون سرور را تمام كند. او حراج را در سال 1456 كامل كرده كار تا سال 1470 تمام نشدسردر سانتاماريا نووالا، سال 70-1456 را نشان مي دهد.قسمت پايين ساختمان از طاقچه هاي سبك گوتيك و كوراسپون مدرن چند رنگي را داشته است يك پنجره ocalar بزرگ در قسمت پايان رواق وجود داشته است كه مورد توجه قرار داده شده استآلبرتن به سادگي هر چيز كه قبلاً در جاي خود قرار داشت و سنت فلورئيتين را براي رنگارنگي كه به خوبي در صومعه سان گيوواني برقرار گرديده بود و محترم ترين ساختمان در شهر بود و احترام مي گذاشت اكوراسيون عمداً از مرمر چند رنگ بود كه بصورت سف اما داراي ترتيب بود كه با محفظه هاي منظم و نقش و نگار دايره اي ساخته مي شد كه به شكل پنجره مرور و گرد تكرار مي شد. و قرار بود دستگاه استاندارد در نسانس براي حل كردن مسئله ارتفاع هاي سقفي متفاوت پديد آيد و فضاي بين سطوح افقي و عمودي را در خود قرار دهد.

گسترش رنسانس در ايتاليا

در قرن پانزدهم محكمه هاي بعضي دولت هاي ايتاليايي ديگر مركزي براي گسترش فلسفه، هنر و معماري رنسانس تبديل شده بودند.در مانتوآ محكمه گنزاگا Gonzaga وجود داشت كه آلبرتي در كليساي بزرگ داراي سالن دراز سانت آندن وسان سباستينو را طراحي كرد.اربينو مركز مهمي با كاخ دوكي جديد بود كه در آنجا ساخته شده بود. فرارا تحت است Este در اواخر قرن  پازدهم گسترش  يافت به طوري كه چندين كاخ جديد مانند پلازو دي ديامانتي و پارازو و اسكي فاينو براي بورسودست ( Borso dEst) ساخته شده در ميلان تحت ويسكانتي سرتو سادي پاويا كامل شد و سپس تحت اسفورزا كاستلو اسفورز اسكو ساخته شد.در وينس، سان زاكاريا اولين سردر رنسانيسي خود را با دستان انتونيو كامبلو و مورو گوداسي كه در دهه ي 1480 شروع شد به دست آورد. گيووانتي ماريا ناسكانتو، معمار مجسمه سازي ورني معماري رنساني را در با لوگيا كورمارو در باغ آلبيس كورنارو انجام داد.در جنوب ايتاليا استادان رنساسي توسط آلفا نزووي از آروگون بعد از پيروزيش بر پادشاه نابلز به نابلز خوانده شد. قابل توجه ترين مثال ها از معماري رنسانس در آن شهر كاپلا كاراك سيولو مي باشد كه بر امانته و پالازو اورسيني دي گراوينا نسبت داده مي شود كه توسط حبرئيل رانهلو بين سالهاي 1513 و 1549 ساخته شده است.




لینک دانلود:

دانلود مقاله سبك معماري در دوره رنسانس در اروپا




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 10 تير 1396برچسب: تحقیق سبك معماري در دوره رنسانس در اروپا, دانلود مقاله سبك معماري در دوره رنسانس در اروپا, دوره رنسانس, سبك معماري, سبك معماري در دوره رنسانس در اروپا, گسترش رنسانس در ايتاليا, گسترش معماري رنسانس, معماري در كليساها, مقاله سبك معماري در دوره رنسانس در اروپا,معماری در دوره رنسانس,معماري دوره رنسانس,معماری دوره رنسانس Ppt,معماران دوره رنسانس,معمار دوره رنسانس,دانلود کتاب معماری در دوره رنسانس,تحقیق در مورد معماری دوره رنسانس,معماری دوره رنسانس,پاورپوینت معماری دوره رنسانس,سبک معماری دوره رنسانس,معماری دوره ی رنسانس,تاریخ معماری دوره رنسانس,ویژگی معماری دوره رنسانس,معماران معروف دوره رنسانس ,پروژه دانشجویی, تحقیق در مورد سبك معماري در دوره رنسانس در اروپا, خرید مقاله, دانلود پروژه, دانلود مقاله, دانلود مقاله در مورد سبك معماري در دوره رنسانس در اروپا, دانلود مقاله سبك معماري در دوره رنسانس در اروپا, دانلود مقاله فارسی, سایت مقاله, مقاله در مورد سبك معماري در دوره رنسانس در اروپا,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی