دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان، جامعه و فرد
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از مقاله  :

چکیده:

در چند دهه اخیر تکنولوژی مدرن اطلاعات بر موقعیت و عملکرد بسیاری از جوامع، سازمان ها و افراد اثرات قابل ملاحظه‌ای گذاشته و به موازات پیشرفت های شگرفی که در این زمینه بوجود آمده است، سرنوشت جوامع، سازمان ها و افراد هر روز بیش از گذشته به این فناوری مدرن گره می خورد. بدیهی است که در چنین موقعیتی، شناخت تاثیرات فناوری اطلاعات اهمیت فزاینده ای یافته است .

 

با توجه به این واقعیات باید گفت که فناوری اطلاعات یکی از عوامل مهم محیطی به شمار می آید که بر موقعیت ، عملکرد و سرنوشت جوامع، سازمانها و افراد اثرات جدی می گذارد.

 

 

 

مقدمه

بحث در مورد تاثیر فناوری اطلاعات بر افراد، سازمانها و جامعه موضوع تازه‌ای نیست و از ابتدای پیدایش و گسترش فناوری اطلاعات این موضوع مورد بحث قرار گرفته است.هنوز هم افرادی وجود دارند که معتقدند بشر به وسیلة تکامل تکنولوژی تهدید شده است. ما در یک ارتباط حیاتی با تکنولوژی قرار داریم. با وجود این، باید در مورد اثرات آن بر خود به عنوان افراد و به عنوان اعضای سازمانها و جامعه آگاه باشیم.بدین جهت در ادامه این نوشتار تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمانها، افراد و جامعه بحث خواهد شد.

 

سازمانها و فناوری اطلاعات

استفاده از رایانه و فناوری اطلاعات برخی از تغییرات را در سازمانها ایجاد کرده است. این تغییرات در حوزه هایی مثل ساختار، اقتدار، قدرت، محتوای شغل، سلسله مراتب شغلی کارکنان، نظارت و شغل مدیران دیده می شود. خلاصه ای از این مباحث در ادامه توضیح داده می شود.

سلسله مراتب سازمانی

فناوری اطلاعات برای افزایش بهره‌وری و کارایی ، حیــــطه کنترل گسترده‌تر و کـــاهش تعداد متخصصان را مجاز می‌داند. فناوری اطلاعات به سازمانها اجازه می دهد تــا دانش متخصصان را تحت کنترل درآورد و نیاز به تخصصــهای فنی را در سازمان کاهش می دهد. این منطقی است کــه پس از اینکه سطــــوح مــدیریتی در سازمانها کمتر شد، در آن ســـازمانها به مدیران صفی و ســـتادی کمتری نیاز خواهد بود. این روند بیشتر به وسیله پدیدة کاهش یا کوچک شدن اندازة مدیریت میانی نمایان می‌شود.

لینک دانلود:


دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان، جامعه و فرد

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 11 تير 1396برچسب:,تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان,تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان و مدیریت /pdf,تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان و مدیریت,تاثير فناوري اطلاعات بر سازمان,تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان Ppt,تأثیر فناوری اطلاعات بر سازمان، جامعه و فرد,تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان ها,تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان تامین اجتماعی,تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان و مدیریت پیام نور,تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان مجازی,کتاب تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان و مدیریت,دانلود کتاب تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان و مدیریت,مقاله تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان و مدیریت,جزوه تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان و مدیریت,درس تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان و مدیریت,نمونه سوال تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان و مدیریت,سرفصل درس تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان و مدیریت,تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان و مدیریت Pdf,نقش فناوری اطلاعات بر سازمان,نقش فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی,نقش فناوری اطلاعات در سازمان,نقش فناوری اطلاعات در سازمانها,نقش فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی,نقش فناوری اطلاعات در سازمان تغییرات و تحولات,نقش فناوری اطلاعات در چابکی سازمان,نقش فناوری اطلاعات در فرهنگ سازمانی,نقش فناوری اطلاعات در ساختار سازمان,نقش فناوری اطلاعات در سازمان های امروزی,تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان جامعه و فرد,فناوری اطلاعات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد,فناوری اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور,دفتر توسعه فناوری اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور,فناوری اطلاعات سازمان بورس,مدیریت فناوری اطلاعات سازمان بورس,مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس,سازمان فناوری اطلاعات بورس تهران,فناوری اطلاعات سازمان امور مالیاتی,فناوری اطلاعات سازمان,فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی,فناوری اطلاعات سازمان مرکزی,فناوری اطلاعات سازمان ثبت احوال,فناوری اطلاعات سازمانی,فناوری اطلاعات سازمان تربیت بدنی,فناوری اطلاعات سازمان اوقافاشتغال نیروی كار,تاثیر آی تی بر ساختار نیروی كار و ساختار مشاغل,تولید مشاغل جدید و جابجایی نیروی كار,دانشی شدن كار,دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان,سازمان های مجازی,فناوری اطلاعات تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر سازمان,تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان,دانلود مقاله اثرات فناوری اطلاعات بر سازمان,دانلود مقاله تاثیر آی تی بر سازمان,دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان,سازمان,فناوری اطلاعات,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی