دانلود مقاله هنر ابوریجینال ها
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از مقاله  :

امروزه جنبه های مهم زندگی مذهبی و تشریفاتی، الهام بخش بسیاری از هنرهاست. آرایش و هنر ابورجینال ها نیز بخش جدایی ناپذیر زندگی سنتی آنهاست. هنر و آرایش ابورجینال ها را می توان در آرایش بدن آنها در مراسم مختلف، روی پوست درخت ها، دیوارهای سرپناه های صخره ای، حکاکی روی درخت و سنگ، سلاح ها، ظروف و اشیاء مقدس یافت. تنوع زیادی در سبک های هنر ابورجینال ها وجود دارد که با تغییرات منطقه ای و گذشت زمان، این آثار منطقه به منطقه تنوع سبکی به قدمت تاریخ پیدا کرده است. برای نمونه، بررسی هایی از کیمبرلی (شمال غربی استرالیا) و کاکادو ( ناحیه شمالی استرالیا)، هنر صخره نگاری و سنگ نگاری، سبک های در حال تکامل متنوعی را با قدمت هزاران سال نشان می دهد.در ساده ترین تقسیم، بخش عمده ای از نقاشی ها و حکاکی های ابورجینال ها را می توان به دو سبک ناتورالیستی یا فیگوراتیو و غیر- ناتورالیستی یا غیر- فیگوراتیو تقسیم کرد. البته در واقع هنر ابورجینال ها بسیار پیچیده تر از این است و شامل کلیشه های نقاشی، حکاکی آزاد در حالت ایستاده، نقاشی با زغال چوب، نقاشی روی شن و غیره می شود.

دانلود مقاله هنر ابوریجینال ها

سبک ناتورالیستی یا فیگوراتیو:

سبک ناتورالیستی یا فیگوراتیو به این معنی است که هر کسی که به اینگونه آثار هنری نگاه کند می تواند تشخیص دهد که موضوع اصلی مورد نظر چه بوده است. بیشتر این آثار با موضوع طبیعت یا فیگور بدن است. البته در عین حال فیگور یک ماکروپاد می تواند بیانگر یک کانگروی بزرگ یا یک والاپی (نوعی کانگورو قرمز رنگ) نیز باشد، اما در هر صورت فیگور اصلی به وسیله بیننده به راحتی قابل تشخیص است. در داخل طبقه بندی " فیگور ناتورالیستی"، تقسیم بندی های متنوع دیگری هم می شود قائل شد. به این معنی که با دقت نظرهای مختلف، سبک های بی شماری می توان بر شمرد. 

لینک دانلود:


دانلود مقاله هنر ابوریجینال ها

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 11 تير 1396برچسب:,مقاله هنر اسلامی,مقاله در رابطه با هنر اسلامی,مقالات هنر اسلامی,مقاله حکمت هنر اسلامی,مقاله حکمت هنر اسلامی در معماری,مقالات حکمت هنر اسلامی,مقالات حکمت هنر اسلامی در معماری,مقاله هنر در تمدن اسلامی,مقاله حکمت و هنر اسلامی,موضوع مقاله حکمت هنر اسلامی,مقاله هنری,مقاله هنری Pdf,مقاله هنری با ترجمه,مقاله هنری به زبان انگلیسی,مقاله هنری انگلیسی,مقاله هنری Isi,مقاله هنری کیسینجر,مقاله هنری انگلیسی با ترجمه,مقالات هنری,مقالات هنری Pdf,مقاله هنر چیست,مقاله درمورد هنر چیست,مقاله در مورد هنر در تمدن اسلامی,مقالات هنر در تمدن اسلامی,تحقیق هنر در تمدن اسلامی,دانلود مقاله هنر در تمدن اسلامی,مقاله هنر معماری در تمدن اسلامی,تحقیق درباره هنر در تمدن اسلامی,تحقیق درمورد هنر در تمدن اسلامی,مقاله ای در مورد هنر در تمدن اسلامی,دانلود مقاله در مورد هنر در تمدن اسلامی,مقاله هنرهای سنتی,مقاله هنرهای سنتی ایران,مقالات هنرهای سنتی,مقاله درباره هنرهای سنتی,مقاله درمورد هنرهای سنتی,مقاله ای در مورد هنرهای سنتی,مقاله هنر و رسانه,مقاله درباره هنر و رسانه,مقالات هنر و رسانه,مقاله رابطه هنر و رسانه,مقاله در مورد هنر و رسانه,مقاله هنردرمانی,مقالات هنردرمانی,مقاله درباره هنردرمانی,دانلود مقاله هنردرمانی,مقاله فارسی هنردرمانی,مقاله های هنردرمانی,مقاله هنر مدرن,مقاله نقد هنر مدرن,مقاله در مورد هنر مدرن,مقاله درباره هنر مدرن,مقاله هنر پست مدرن,مقاله هنرهای زیبا,مقاله هنرهای زیبای تهران,مقالات هنرهای زیبا,مقاله هنرهاي زيبا,مقالات هنرهاي زيبا,مقاله های هنرهای زیبا,فرمت مقاله هنرهای زیبا,دانلود مقاله هنرهای زیبا,مقالات دانشگاه هنرهای زیبا,مقالات نشریه هنرهای زیبا,مقاله هنرهای تجسمی,دانلود مقاله مبانی هنرهای تجسمی,مقالات هنرهای تجسمی,مقاله درباره هنرهای تجسمی,مقاله در مورد هنرهای تجسمی,مقاله در مورد مبانی هنرهای تجسمی,مقاله مبانی هنرهای تجسمی,مقاله های هنرهای تجسمی,دانلود مقالات هنرهای تجسمی,مقالات مبانی هنرهای تجسمی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی