دانلود مقاله مبانی حاکمیت بالینی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از مقاله  :

مقدمه

در بسیاری از کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته دولت ها و نظام های سلامت درگیر فرایند هایی هستند که هدف آنها حفظ و ارتقای مداوم کیفیت خدمات سلامتی می باشد. تعالی خدمات بالینی در مفهوم کلی به معنای ارتقای کیفیت خدمات بالینی و افزایش پاسخگویی ارائه دهندگان و متولیان امرسلامت در قبال کیفیت خدمات ارائه شده به مردم است. هر نظام ارتقای کیفیتی باید ملزومات و شرایط فرهنگی و نظام سلامت کشور را در نظر گرفته و بومی باشد در این میان مفهومی با عنوان حاکمیت بالینی در کشورهای دیگر آزمون موفقی داشته و مورد توجه قرار گرفته است. بنابر تجربه های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و برخی دانشگاه های علوم پزشکی انتظار می رود حاکمیت خدمات بالینی مکانیسم بهتری برای ارتقاء کیفیت در بخش سلامت باشد.

 

تعاریف حاکمیت بالینی

ü     مکانیسم جدید و جامعی جهت ارتقاء دائم کیفیت خدمات و رعایت بالاترین استانداردهای ممکن در سازمان.

ü   چارچوبي که در آن سازمان هاي ارايه کننده خدمت در قبال بهبود دايمي کيفيت پاسخگو بوده و با ايجاد محيطي که در آن تعالي در خدمات باليني شکوفا مي شود به صيانت از استانداردهاي عالي خدمت مي پردازند.

ü   حاکمیت بالینی فرصتی است برای یافتن راه های به حرکت درآوردن افراد با وضعیت سستی و رخوت فعلی به سمت فرهنگ چالش انگیز که در آن آموزش فعال، صحبت کردن به همراه شنیدن و گوش کردن و پرسیدن با هدف یاذگیری و توسعه، موج میزند.

ü   هدف ایده حامیت بالینی فراهم کردن محیطی که کارکنان بخش سلامت به شکل مستمر و منظم به این مسئله فکر کنند که چگونه می توانند بهتر کار کنند.


لینک دانلود:


دانلود مقاله مبانی حاکمیت بالینی




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:,مقالات حاكميت باليني,مقاله حاکمیت بالینی,مقاله در مورد حاکمیت بالینی,حاكميت باليني,حاکميت باليني دانشگاه مشهد,حاکمیت بالینی در بیمارستان,حاکمیت بالینی چیست,حاکمیت بالینی و اعتبار بخشی,حاکمیت بالینی Ppt,حاکمیت بالینی وبلاگ سلامت,حاکمیت بالینی در پرستاری,حاکمیت بالینی آزمایشگاه,حاکمیت بالینی وزارت بهداشت,حاکمیت بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد,حاکمیت بالینی,حاکمیت بالینی بیمارستان,حاکمیت بالینی+pdf,حاکمیت بالینی در ایران,حاکمیت بالینی در بیمارستانها,حاکمیت بالینی در بیمارستان چیست,حاکمیت بالینی در بیمارستان+pdf,حاکمیت بالینی در بیمارستان بقیه الله,محورهای حاکمیت بالینی در بیمارستان,حاکمیت بالینی بیمارستان نمازی شیراز,حاکمیت بالینی بیمارستان شهید فقیهی شیراز,حاکمیت بالینی بیمارستان نمازی,حاکمیت خدمات بالینی چیست؟,انطباق الگوی تعالی سازمانی با حاکمیت بالینی و اعتبار بخشی,اعتبار بخشی و حاکمیت بالینی بیمارستان,مبانی حاکمیت بالینی Ppt,حاکمیت بالینی پرستاری,حاکمیت بالینی در آزمایشگاه,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی